Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Iki 2020 m. įrengtoms sankryžoms irgi galioja kriterijai, pagal kuriuos lentelė gali būti nepatvirtinta. Pvz., yra galimybė įrengti papildomą sekciją į dešinę.
    Lentelę galima įrengti net ir tada, kai yra galimybė įrengti papildomą sekciją.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Lentelę galima įrengti net ir tada, kai yra galimybė įrengti papildomą sekciją.
      II SKYRIUS

      POVEIKIO VERTINIMAS SANKRYŽOSE ĮRENGTOSE ARBA REKONSTRUOTOSE IKI 2020 M. SAUSIO 1 D.



      4. Lentelės poveikio vertinimas atliekamas vadovaujantis eismo saugos ir sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijais naudojant standartinę vertinimo anketos formą (Metodikos 2 priedas). Vizualus vertinimo kriterijų taikymo algoritmas pateiktas Metodikos 1 priede.

      5. Eismo saugos vertinimo kriterijų klausimai:

      5.1. Ar ties žaliu šviesoforo signalu yra papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui?

      5.2. Ar yra atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui?

      5.3. Ar į dešine leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos?

      5.4. Ar gatvėje, į kurią įsukama, leidžiamas važiavimo greitis yra didesnis už 50 km/h?

      5.5. Ar į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš STOP liniją, blogai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir kliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui (matomumas vertinamas pagal STR 2.06.04:2014 79 punkto nuostatas)?

      6. Sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimai:

      6.1. Ar papildomą šviesoforo sekciją su žalia rodykle dešiniajam posūkiui galima įrengti be naujos eismo juostos?

      6.2. Ar papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui lemia geresnį pralaidumą sankryžoje palyginti su situacija be papildomos šviesoforo sekcijos su žalia rodykle posūkiui į dešinę?

      7. Jeigu bent į vieną eismo saugos kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet formuluojama neigiama išvada dėl lentelės įrengimo. Tada pagal sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijus įvertinama, ar būtų tikslinga įrengti šviesoforo sekciją su žalia rodykle posūkiui į dešinę (jeigu tokios sekcijos ar atskiro šviesoforo analizuojamoje sankryžoje nėra) ir teikiama su tuo susijusi rekomendacija.

      Comment


        Tai nepaneigia mano teiginio.

        Net jeigu yra galimybė įrengti sekciją vietoj lentelės, to daryti nėra privaloma, jeigu lentelė užtikrina geresnį pralaidumą.

        Comment


          Na bent Vilniuje situacija gana aiški iš savivaldybės pozicijos, jog lentelių liks nykstamai mažai ir visur kur galima įrenginės sekcijas nepriklausomai nuo to ar galima palikti lentelę ar ne.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Na bent Vilniuje situacija gana aiški iš savivaldybės pozicijos, jog lentelių liks nykstamai mažai ir visur kur galima įrenginės sekcijas nepriklausomai nuo to ar galima palikti lentelę ar ne.
            Tačiau neaišku, kodėl nėra įrengiamos sekcijos (ar iškart kaip laikinas sprendimas - lentelės su rodyklėmis) tokiose "T" formos sankryžose, kaip Apkasų-Kalvarijų g, kur yra "apsaugoti" posūkiai iš priešingos pusės.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Vienas pirmųjų nukentėjusiųjų nuo sukančio per raudoną per lentelę? Šią savaitę Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryžoje automobilis iš Ukmergės g. sukdamas į dešinę partrenkė pėsčiąjį, einantį per skersinę perėją. Policija kol kas nedetalizuoja detalių, bet labiausiai tikėtina, kad buvo sukta į dešinę per raudoną. Ar policija paviešins informaciją, jei buvo sukta per raudoną, ar ir vėl priskirs eiliniams įvykiams, kad generalinis komisaras galėtų toliau postringauti, kad nukentėjusių dėl posūkio per lentelę nėra? Straipsnio foto matoma, kad automobilis stovi ant skersinės perėjos (pasukus į dešinę lygiagrečios perėjos nėra).
              Pagal filmuką https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...a-ejes-zmogus/ tai norisi pacituoti:

              "41. Pėstieji, eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būti prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."

              Comment


                Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                Pagal filmuką https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...a-ejes-zmogus/ tai norisi pacituoti:

                "41. Pėstieji, eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būti prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."
                Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.
                  Taigi rašinėjami straipsniai (bendradarbiaujant su LAKD deja), sudarantys įspūdį, kad jau iš namų nebegalima išeiti be liemenės ir neduoktudiev klausysies muzikos eidamas perėja... tikslinė auditorija pasiekiama ir KET tuomet imamas interpretuoti pagal stipresniesiems parankesnius punktus.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.
                    Mea culpa. Išnagrinėkite šitą, niekur nematau, kodėl netinka neapšviestai perėjai mieste :
                    "42. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti perėjos ribų. Kai matomumo zonoje perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti saugu. Rekomenduojama, kad tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui pėstieji, eidami į kitą važiuojamosios dalies pusę, neštųsi šviečiantį žibintą arba vilkėtų ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būtų prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Taigi rašinėjami straipsniai (bendradarbiaujant su LAKD deja), sudarantys įspūdį, kad jau iš namų nebegalima išeiti be liemenės ir neduoktudiev klausysies muzikos eidamas perėja... tikslinė auditorija pasiekiama ir KET tuomet imamas interpretuoti pagal stipresniesiems parankesnius punktus.
                      Skaitome KET, nes nuo +30 kmh važiuojančio bimbalistuo skiriesi tik pažeidžiamų taisyklių punktu.

                      "44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."

                      Comment


                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                        "44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."
                        Šita taisyklė kaip niekas kitas indikuoja, kaip vis tiktai mes dar toli nuo civilizuotų valstybių, ir kaip arti visokių uzbekistanų.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          Šita taisyklė kaip niekas kitas indikuoja, kaip vis tiktai mes dar toli nuo civilizuotų valstybių, ir kaip arti visokių uzbekistanų.
                          Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.

                          Comment


                            Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                            Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
                            Gal greičiau nėra valios daugumą gatvių padaryti 30 km/h (inžinerinėmis priemonėmis, gatvių profiliu) ir aiškiai paskirstyti prioritetus.

                            Comment


                              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                              Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
                              Tai pinigų priimti civilizuotiems įstatymams daug nereikia. Tik smegenų. Kurių pas mūsų seimūnus tikrai daug nėra.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Šita taisyklė kaip niekas kitas indikuoja, kaip vis tiktai mes dar toli nuo civilizuotų valstybių, ir kaip arti visokių uzbekistanų.
                                Pagal tokią logiką turėtų taisyklėse būti numatyta, kad ir važiuojant automobiliu per perėjas reikia išjungti muziką, pokalbį telefonu per laisvų rankų įrangą, navigaciją, nebendrauti su keleiviais, nes visa tai taip pat "blaško" ir atitraukia dėmesį.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                  Skaitome KET, nes nuo +30 kmh važiuojančio bimbalistuo skiriesi tik pažeidžiamų taisyklių punktu.

                                  "44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."
                                  Tai vienas iš punktų, kurie leidžia neatsisėsti į kalėjimą, nes lavonui jau nebepadėsi, o vairuotoją dar galima išvartyti. Deja, kai kurie jį supranta, kaip leidimą nebestoti ir nepraleidinėti. Nes nu imam žiūrėti selektyviai ir užsiiminėjam victim blaming,u
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2020.02.24, 10:55.

                                  Comment


                                    O pėščiųjų perėja buvo reguliuojama šviesoforu ir pėstysis judėjo pagal jam leidžiamą signalą pėsčiųjų perėjos ribose? Tokiu atveju 42 punkto rekomendacija nėra tokia svarbi, palyginus su vairuotojo pareiga praleisti eismą, judantį pagal leidžiamą signalą. Galiu taip pat pasakyti, kad ir man buvo situacija, kai prieš mano vairuojamą automobilį buvo išėjęs pėstysis (aš sukau į dešinę, degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau esant skardinei žaliai rodyklei). Tuo metu buvo tamsus paros metas, lijo, tai aš, po sustojimo prieš stop liniją, sukau labai mažu greičiu, todėl užteko atstumo, kad sustočiau. Aišku, skirtumas yra tame, kad mano atveju, pėstysis buvo ne "skersinėje", o "lygiagrečioje" man perėjoje ir jam irgi degė draudžiamas šviesoforo signalas, tačiau šios aplinkybės, mano įsitikinimu, yra visiškai niekinės. Pėstieji yra sunkiausiai prognozuojami eismo dalyviai, nes jie geba staigiai keisti judėjimo kryptį ir greitį ir į tai būtina atsižvelgti judant per pėsčiųjų perėjas. Tokia būtų mano nuomonė šitoje situacijoje.

                                    Comment


                                      Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                      Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
                                      Kaip tai įsivaizduojate fiziškai? Reiškiasi 90 proc. gatvių turėtų būti su tvoromis? Gal nereikia absurdo.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Kaip tai įsivaizduojate fiziškai? Reiškiasi 90 proc. gatvių turėtų būti su tvoromis? Gal nereikia absurdo.
                                        Gyvai būti neteko - patyrinėjau dalies taip giriamą Oslą Google pagalba. Kur leistinas >30kmh panašiai taip ir atrodo, ir dar ženklų apie draudžiamą pėsčiųjų ir dviračių eismą netrūksta.

                                        Comment


                                          Parašė Adaras Rodyti pranešimą
                                          O pėščiųjų perėja buvo reguliuojama šviesoforu ir pėstysis judėjo pagal jam leidžiamą signalą pėsčiųjų perėjos ribose? Tokiu atveju 42 punkto rekomendacija nėra tokia svarbi, palyginus su vairuotojo pareiga praleisti eismą, judantį pagal leidžiamą signalą. Galiu taip pat pasakyti, kad ir man buvo situacija, kai prieš mano vairuojamą automobilį buvo išėjęs pėstysis (aš sukau į dešinę, degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau esant skardinei žaliai rodyklei). Tuo metu buvo tamsus paros metas, lijo, tai aš, po sustojimo prieš stop liniją, sukau labai mažu greičiu, todėl užteko atstumo, kad sustočiau. Aišku, skirtumas yra tame, kad mano atveju, pėstysis buvo ne "skersinėje", o "lygiagrečioje" man perėjoje ir jam irgi degė draudžiamas šviesoforo signalas, tačiau šios aplinkybės, mano įsitikinimu, yra visiškai niekinės. Pėstieji yra sunkiausiai prognozuojami eismo dalyviai, nes jie geba staigiai keisti judėjimo kryptį ir greitį ir į tai būtina atsižvelgti judant per pėsčiųjų perėjas. Tokia būtų mano nuomonė šitoje situacijoje.
                                          1. Ar nemanote, kad pėsčiasis lygiai taip pat nekreips dėmesio į draudžiantį signalą, nors jums bus ne skardinė lentelė, o normali sekcija?
                                          2. Ar nemanote, kad pėsčiųjų saugumas pagerėtų apšvietus perėją, o ne bukai skardą pakeitus šviesoforo rodykle?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X