Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe, nes ta boba, kuri manęs vos nenudaužė, žiūrėjo, ar neatvažiuoja mašinos, ir visai nematė pėsčiųjų.
Dar didelė problema su lentelėmis yra ta, kad masiškai nesilaikoma reikalavimo pilnai sustoti, netgi priešingai - kai kurie vairuotojai akimirkai apsižiūri iš tolo pėsčiųjų ir po to vien koncentruojasi į iš kairės atvažiuojančius automobilius ir jei sąlygos palankios posūkiui, tai jie netgi padidins greitį, kad kuo greičiau ir sklandžiau atlikti posūkį ir įsilieti į srautą. Per pervažas judantys dviratininkai, ar iš tolo nepastebėti pėstieji tokiais atvejais išvengti greitai judančios transporto priemonės šansų beveik neturi.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Nežinau kokiam "Afganistane" gyvenat, kad tokia "statistika", bet mano mieste, kuris beje "nelegaliai" susigrąžino rodykles, labai retas atvejis, kad kažkas nesustotu prieš raudoną šviesoforą su žalia rodykle.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąBūtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai gal jūs ir gyvenate afganistane nes teko važinėti visuose lietuvos miestuose (kurių mes viso labo turim 5) ir aš manau, kad jis dar labai atsargiai tą 1/3 statistiką vedė nes mano patirtis yra arčiau 1/10. Man kartais net pypsėti pradėdavo, tipo ko čia stabdai prie žalios rodyklės.
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąJei žmogus sugeba praleist pesčiuosius per žalia signala, tai jis sugebės praleist ir sukant per lentele.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąManau esminis momentas yra galimybė įžengti į išilginę perėją užsidegus žaliam anksčiau nei automobiliai pradeda judėti - ko lentelė neužtikrina.
"Nukentėjusi pėsčioji sekmadienį DELFI papasakojo, kaip, pasak jos, įvyko nelaimė: „Aš ėjau per žalią šviesą, o tuo metu viena greitoji buvo pravažiavusi sankryžą, o kita tęsė manevrą per raudoną šviesą."
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=83250223
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jau nekalbant apie sankryžų užkišimą piko metu, kai tu lauki žalio signalo, o per lentelę privažiuoja iš kitos gatvės ir nebėra kaip važiuoti, nes nėra vietos už sankryžos. .
Comment
-
Šiaip pėstiesiems irgi reikia įvertinti ar visi automobiliai jau išvažiavo iš sankryžos prieš pajudant. Dažnu atveju (tikriausiai taip buvo ir čia), tai pėstieji tik užsidegus žaliai iškart šoka į priekį net neapsižvalgę ir nežiūrėdami kur eina.
Kitas dalykas, tai keistai skamba priekaištai, kad "tempiamas automobilis niekaip nebuvo pažymėtas". Nelabai aišku ką ir kaip reikia pažymėti, nes pagal KET, tai tempiamame automobilyje turi tik būti įjungtas "avarinis" ir viskas.
Toks pavienis ir labai retai nutinkantis įvykis niekaip nepanaikina visų lentelės naudojimo žalingų faktorių. Dar galima surasti straipsnį kur kažkas važiavo per raudoną ir nepraleido. Bet jei jau yra tokių problemų, tai vadinasi su lentelėmis nereikia didinti jų potencialo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip pėstiesiems irgi reikia įvertinti ar visi automobiliai jau išvažiavo iš sankryžos prieš pajudant. Dažnu atveju (tikriausiai taip buvo ir čia), tai pėstieji tik užsidegus žaliai iškart šoka į priekį net neapsižvalgę ir nežiūrėdami kur eina.
Kitas dalykas, tai keistai skamba priekaištai, kad "tempiamas automobilis niekaip nebuvo pažymėtas". Nelabai aišku ką ir kaip reikia pažymėti, nes pagal KET, tai tempiamame automobilyje turi tik būti įjungtas "avarinis" ir viskas.
"Virvės tikrai nesimatė, ji niekaip nebuvo paženklinta, jokių signalų ar švyturėlių nebuvo, vairuotojai paskui sakė, kad nepaženklino, nes staigiai susiorganizavo tempimą."
Aišku, tai nepanaikina tikimybės, kad moteriškė tiesiog buvo žabala, bet nenorėjo to pripažinti, tai ir nepadavinėjo ieškinių. Blogiau, kai tokie žabali sėda už vairo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO nereguliuojamoje sankryžoje kur reikia žiūrėti? - tik į automobilius, tik į pėsčiuosius, į automobilius ir pėsčiuosius? Ir dar nepamiršk kas kelias sekundes žvilgtelėti į veidrodžius.
Žiūrėti nuo 5m56s
https://www.youtube.com/watch?v=cebFWOlx848&t=5m56s
Paskutinis taisė themanual; 2020.02.04, 12:59.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Būtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius. Kodėl taip dažnai teikiamas prioritetas automobiliams - nežinau, galim gilintis į visuomenės psichologiją, ruošti priverstinius mokymus ir masinius teisių perlaikymus arba tiesiog pakeisti infrastruktūrą, kas šiuo atveju paprasčiau ir greičiau.
Dar didelė problema su lentelėmis yra ta, kad masiškai nesilaikoma reikalavimo pilnai sustoti, netgi priešingai - kai kurie vairuotojai akimirkai apsižiūri iš tolo pėsčiųjų ir po to vien koncentruojasi į iš kairės atvažiuojančius automobilius ir jei sąlygos palankios posūkiui, tai jie netgi padidins greitį, kad kuo greičiau ir sklandžiau atlikti posūkį ir įsilieti į srautą. Per pervažas judantys dviratininkai, ar iš tolo nepastebėti pėstieji tokiais atvejais išvengti greitai judančios transporto priemonės šansų beveik neturi.
Tai gerai, kad jei pažiūrėdavo į kairę pusę sukdamas į dešinę, o jeigu iš priešpriešinės priešingos eismo krypties pusės suka į kairę, o jis per žalios rodyklės lentelę į dešinę? Gelbėdavo nebent 2 eismo juostos ir jei abu vairuotojai pasirinkdavo skirtingas eismo juostas.
Važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui arba reguliuotojo gestui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją, kai to reikalaujama pagal taisykles. Gali būti skiriamas teisės vair. atėmim. 1–6 mėn. Sankcija nemenka, tačiau žalia rodyklė = žalia spalva ir sustoti nebūtina. Kaip tik reikia paspausti labiau, ypač jei raudona dar neseniai tik užsidegė (pratęstas žalios spalvos degimas lentelės pavidalu).
Ir kaip kažkas minėjo forume - mažas skardos gabalėlis negarantuoja, kad kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai neteks pastovėti prie raudonos. Nes kartą pasukus į dešinę per raudoną, vis tiek kažkada teks pastovėti. Kai vos ne kas antra sankryža reguliuojama, ar tai kažką realiai sutaupo - sunku pasakyti. Kažkam sutaupo kelias sekundes.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąIr kaip kažkas minėjo forume - mažas skardos gabalėlis negarantuoja, kad kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai neteks pastovėti prie raudonos. Nes kartą pasukus į dešinę per raudoną, vis tiek kažkada teks pastovėti. Kai vos ne kas antra sankryža reguliuojama, ar tai kažką realiai sutaupo - sunku pasakyti. Kažkam sutaupo kelias sekundes.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTikrai taip, man rodos dsanto yra minėjęs ir aš pritariu, kad mieste lentelės yra blogai vien dėl to, kad jos kuria nekontroliuojamą srautą ir tuomet neįmanoma turėti jokių protingų sistemų sankryžose. Geras pavyzdys yra Ulonų - Lukšio sankryža, kurią jau esu minėjęs ir prie kurios savo laiku pačiam yra tekę praleisti daug laiko bandant pasukti į kairę. Joje didžiausią problemą keldavo per lentelę sukantis srautas, kuris piko metu visiškai užkišdavo gatvę ir užsidegus žaliam negalėdavai sukti į kairę nes paprasčiausiai tektų stovėti sankryžoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pipe Rodyti pranešimąLinkmenų ir Lvovo sankryža taip pat užsikimšdavo dėl sukančių į dešinę pagal žalią lentelę į Linkmenų link Konstitucijos pr.
Comment
-
Turime ir Šiauliuose tokių vietų. Praėjusios savaitės situacija Vytauto - Vasario 16-osios sankryžoje kelios minutės po 17 val: važiuoju Vytauto gatve link Tilžės g. Ties vandens bokštu užsidega raudonas, sustoju. Užsidega žalias, tačiau nevažiuoju, nes iškart už sankryžos stovi eilė - neblokuoju sankirtos ir praleidžiu iš priekio sukančius į kairę. TUO TARPU chebrytė iš Vasario 16-osios g. pasinaudodami grąžinta rodykle lenda į sankryžą, stoja ant jos, blokuoja perėją ir tt. Pradeda ten toliau eismas judėti, aš judu, bet tie, kurie važiuoja per žalią rodyklę jaučiasi dar lyg pirmumą turintys ir už manęs esantis automobilis nebepravažiuoja pro sankryžą, lieka joje, užblokuoja Vasario 16-osios g.... Galimai visą ciklą iš viso niekas nejuda. Tai kur tų rodyklių nauda tokiu atveju? Kol jų nebuvo tas kelias savaites, toje sankryžoje buvo daug paprasčiau ir tvarkingiau.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune užkimšdavo Pramonės pr., kai sukdavo iš Partizanų nuo degalinės pusės per lentelę. Dabar ten yra sekcija.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąTurime ir Šiauliuose tokių vietų. Praėjusios savaitės situacija Vytauto - Vasario 16-osios sankryžoje kelios minutės po 17 val: važiuoju Vytauto gatve link Tilžės g. Ties vandens bokštu užsidega raudonas, sustoju. Užsidega žalias, tačiau nevažiuoju, nes iškart už sankryžos stovi eilė - neblokuoju sankirtos ir praleidžiu iš priekio sukančius į kairę. TUO TARPU chebrytė iš Vasario 16-osios g. pasinaudodami grąžinta rodykle lenda į sankryžą, stoja ant jos, blokuoja perėją ir tt. Pradeda ten toliau eismas judėti, aš judu, bet tie, kurie važiuoja per žalią rodyklę jaučiasi dar lyg pirmumą turintys ir už manęs esantis automobilis nebepravažiuoja pro sankryžą, lieka joje, užblokuoja Vasario 16-osios g.... Galimai visą ciklą iš viso niekas nejuda. Tai kur tų rodyklių nauda tokiu atveju? Kol jų nebuvo tas kelias savaites, toje sankryžoje buvo daug paprasčiau ir tvarkingiau.Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.05, 10:21.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Problema ta, kad žalia lentelė daugumai vairuotojų buvo kaip deganti žalia sekcija, sukdavo nesustodami ir nepraleidinėdami pėsčiųjų. Todėl ir nereiktų tų lentelių grąžinti, ypač, kur daug pėsčiųjų.
Comment
Comment