Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Dar pridėčiau ir kelių apmokėjimo sistemos efektyvumą. Vinjetė kainuoja sąlyginai nedaug (ypač turint mintyje šalies kalnuotumą ir iš to sekančią atitinakamą greitkelių statybos kainą) ir nereik gaišti laiko mokant už greitkelius prie šlagbaumų. Austrijoje papildomi mokesčiai prie to, ką jau sumokate už vinjetę (http://www.asfinag.at/maut/vignette) taikomi tik atskirose sudetingose atkarpose (pvz., Brenner pass), kurių visoje šalyje yra nedaug (aišku, dar papildomai kainuoja iš esmės tik turistų naudojamos trasos vaizdingose vietose, pvz., tas pats Grossglockner).
Be to, toks mokėjimo už kelią variantas yra daug efektyvesnis - FR ir IT keliuose vien tik kiek investuota į apmokėjimo už kelius punktus - jiems statomi atskiri viadukai, taip pat išlaikomi žmonės. Nors neteko skaityti tikslių duomenų, bet spėčiau, kad FR, IT bent 30% sumos sumokamos už kelius panaudojama apmokėjimo infrastruktūrai palaikyti.
Comment