Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    E462 / R46 Olomouc - Vyškov - Brno

    Čekijoje reklamos neįkyrios, o nuorodų į objektus mažiau nei Vokietijoje


    Kelraščio išvis nelieka. Lietuvoje tokiame kelyje garantuotai būtų apribojimas iki kokių 80 km/h, o Čekijoje maksimalus greitis - 130 km/h (kaip ir autostradose)


    Pavojinga vieta - ribojimas iki 100 km/h








    Moravijos kalneliai


    Remontuojamas ruožas.

    Nuotraukų nėra, bet čekų kelininkai visada atsiprašo už eismo nepatogumus

    Comment


      #42
      E462 / D1 Olomouc - Vyškov - Brno

      Vyškovas (Vyškov)
      Dar R46 kelias. Artėjame prie autostrados D1




      Įvažiavimas į autostradą D1




      Comment


        #43
        Kelios nuotraukos

        Sveiki!
        Nors senokai seku šitą forumą (ir SSC forumus) apie kelius, bet tik dabar atradau šiek tiek laiko ir pabandysiu prisidėt kai kuriais vaizdais iš minimų kelių.

        Po Vidurio Europą (griebiant ir Vakarų) teko keliaut tikrai nemažai, prisikaupė ir nuotraukų - tiesa, pačių kelių ne tiek ir daug

        Tad pradžiai - Čekijos keliai iš Romo pasiūlyto Moravijos regiono.

        1. Tarp Lipniko ir Olomouco (D1 virsta 35 keliu)


        2. D1 artėjant prie Brno, netoli exito į Slavkovą, kur vyko Austerlico mūšis. Nuotrauka senoka, bet šitos butaforijos dar pernai buvo


        3. Šita nuotrauka iš 52 kelio nuo Brno iki Vienos.


        4. Pasohlavki tvenkiniai - apie 10 km iki Mikulovo (Austrijos sienos). Paprastai keliaudami į pietus šitam regione stojam nakvot po pirmos dienos. Nuo Vilniaus apie 1200 km. Lenkam pastačius savo A1 iki čekų sienos ir sutvarkius S8 maršrutas bus visai lengvas.


        Pradžiai tiek. Paieškosiu savo albumuose daugiau nuotraukų su keliais.
        Paskutinis taisė Doncius75; 2012.08.27, 22:19. Priežastis: Kažkas su nuotraukom :(

        Comment


          #44
          D1 - 55 - 47 - 647 - 48. Brno - Přerov - Český Těšín

          Atgal važiavom ne per Ostravą, o autostrada D1 per Kromežyžą (Kroměříž) - Pšerovą (Přerov) ir toliau 47 keliu iki E462 / 48 link Čekų Tešyno (Český Těšín).
          Pasikartosiu, kad geresnis kelias D1 - R46 - R35 - D1 iki Ostravos.



          Pirmoje dalyje - atkarpa tarp taškų A ir B - autostrada D1 iki Přerovo

          Žemėlapiai iš www.mapy.cz

          Comment


            #45
            D1. Brno - Kroměříž - Přerov

            Foto 2011.09

            Tas pats D1 kelias iš Brno, tik į priešingą (Ostravos) pusę


            Reklamuojamos "levnos letenkos" (pigūs bilietai)
            Čekų kalba įdomi tuo, kad ten kaip ir nėra žodžio "bilietas":
            - lėktuvo bilietas - letenka,
            - įėjimas įmuziejų - vstupenka
            - važiavimo keltuvu ar tramvajumi - jizdenka...


            Degalinė prie susikirtimo su senuoju keliu, dabar turinčiu 430 numerį


            Sankryža su 46 keliu į Olomoucą. Išbandome naują kelią D1 tiesiai


            Aklikeliu besibaigianti autostrados D1 atkarpa. Mašinų beveik nėra


            Posūkis į Kromiežyžą (Kroměříž).
            Keliaujant po Čekiją akis pavargsta nuo miestelių grožio. Neverta važiuoti į gražius miestelius - tik į labai gražius. Kroměřížas būtent toks ir yra. Ne veltui jis įtraukas į UNESCO sąrašą.







            Dubliuojami kelio ženklai su greitekliu R55






            Ta pati atkarpa turi D1 ir R55 numerį.




            Balius (e..., t.y., autostrada) baigėsi

            Comment


              #46
              55 - 47 - 647 - 48. Přerov - Lipník - Hranice - Nový Jičín

              Vietiniai keliai ne tokie jau blogi.
              Pšerove (Přerov) nusibodo sukiojimas, poroje vietų buvo šiek tiek gausiau mašinų. Nuo Lipníko - senasis 4 juostų pločio kelias 47/ E442
              48 / E442 kelias - 4 juostų pločio kelias be skiriamosios juostos, vietomis greitkelis. Nuotraukų už Nový Jičín nėra.
              Pernai vyko remontai prie Pšiboro (Příbor) ir Frýdek-Místeko.

              Žemėlapis iš http://mapy.cz

              Comment


                #47
                55 - 47 - 647. Přerov - Lipník - Hranice

                55 kelias. Žemėlapyje šis kelias trūkinėja - pastačius greiteklį jis virsta R55, o senasis virsta 655.
                Seni čekų keliai pernumeruojami pridedant 6, pvz. 647 ar 622


                Přerov. Aplinkelio nėra. Nepatiko sukiotis po priemeisčius


                47 kelias Přerov - Lipník - Hranice - (Ostrava)


                Prie čekiško kelių žymėjimo reikia priprasti.
                Kairėje - kelio numeris, dešinėje - atstumas kilometrais


                Kažkokia murzina žemės ūkiotechnika




                Lipník nad Bečvou.
                Nuo čia iki Hranice kartu eina 35 ir 47 kelias (lygiagrečiai autostradai D1).
                Dar likusios ir kažkada čia buvusios trasos E442 nuorodos. Visur - 4 juostos.


                47/35 kelias


                Lietuvos kelininkai galėtų iš čekų pasimokyti, kaip žymėti apylankas


                Slevy - čekiškai nuolaidos




                Hranice. Senasis 47 kelias iki Ostravos patampa 647 keliu (bent žemėlapyje). Dar likę nuorodų su senais kelių numeriais


                Hranicai (Hranice) turi neblogus aplinkkelius






                647 kelio ir R48 sankryža

                Comment


                  #48
                  48 Hranice - Nový Jičín - Český Těšín

                  Trasa, kuria anksčiau Čekijos keliais važinėjo visi lietuviai į Austriją, Italiją, Slovėniją
                  Iš pradžių 48 kelias yra greitkelis R48, bet po poros kilometrų jis pasibaigia




                  Toliau - neblogas 4 juostų kelias be skiriamosios juostos.









                  Už Nový Jičíno prasidėjo lietus ir nuotraukų nėra.
                  Nuo Frýdek-Místeko iki Český Těšíno (lenkų pasienyje) vėl yra greitkelis R48.
                  Pernai buvo kelio rekonstrukcija į greitkelį prie Pšiboro (Příbor) ir Frýdek-Místeko.

                  Comment


                    #49
                    Šis tas iš Slovėnijos

                    Šiuomkart kelios nuotraukos iš Slovėnijos (2009 m. pravažiuota pakeliui į Kroatiją).

                    Iš Austrijos į Slovėniją įvažiavom per buvusį Šentilj pasienio postą. Iškart prasideda puikiausia autostrada. Prie Mariboro didžiulė sankryža, greitkeliai išsišakoja į Vengriją, Liublianą (per Mariboro aplinkelį) ir patį miestą.





                    Padarėm klaidą ir nusukom į patį miestą kaip senais laikais, kol dar nebuvo aplinkkelio:



                    Iki Ptuj - greitkelis. Bet mes, nusivarę į Mariborą, ir paskui važiavom lėtu keliuku (Ptujska cesta) per laukus ir nesibaigiančius kaimus. Už Ptuj prasideda kalnai:



                    Gan lėtu keliu pasiekėm Kroatijos sieną (Macelj) - nuotraukoj Kroatijos pradžia, mokėjimo punktas:



                    Atostogavom Istrijoj, tad atgalios važiavom per visą Slovėniją (juolab turėjom jų brangiąją vinjetę). Keli vaizdai nuo Koperio iki Liublianos. Črni Kal:



                    Ties Liubliana - apynių laukai:


                    Nuo Liublianos sukom į šiaurę - Vilacho link. Į Austriją įvažiavom per Karavankės tunelį - ilgiausią šioj Alpių daly:



                    Toliau - kelionė per Austriją A10 greitkeliu.
                    Paskutinis taisė Doncius75; 2012.08.31, 13:52.

                    Comment


                      #50
                      CZ. Brno - Mikulov

                      Vėl Čekijos keliai

                      Iš Brno į Vieną važiavome standartine trasa E461 / 52 per Mikulovą.
                      Grįždami užsukome į Valticus (Valtice) ir toliau - autostrada D2 nuo Podivíno iki Brno

                      http://mapy.cz

                      Comment


                        #51
                        E461 / 52. Brno - Mikulov

                        Čekijos nacionalinis 52 kelias iš Brno į Vieną.
                        Nuotraukos nuo Pasohlávkų iki Mikulovo

                        Vodní nádrž Nové Mlýny - tvenkiniai su rekeracinėmis zonomis








                        Čekijos kelių žymėjimas šiek tiek perkrautas, kai vienoje rodyklėje tuo pačiu šriftu rašomas ir kelio numeris, ir atstumas




                        Mikulovas


                        Comment


                          #52
                          E65 / D2. Bratislava - Brno

                          Pirmosios Čekoslovakijos autotrados Praha - Bratislava ruožas nuo Brno iki Bratislavos (dab. D2) buvo nutiestas 1974-1980 metais.

                          Foto 2011.09
                          Podivín (41 exit'as) - Brno


                          Įspėjimas apie dvipusį eismą




                          Mineralinio vandens reklama


                          Kelio remontas


                          Įdomu, kiek laiko vyksta tas kelio remontas, jei pro betono plyšisu jau ėmė kaltis žolė






                          Artėjame prie Brno


                          Dar viena reklama - pasižiūri į tą merginą ir bėgi į Senukus pirkti Den Braven produkcijos

                          Comment


                            #53
                            Brno. D2 - D1

                            Brno priemiesčiai


                            Autostradų D2 Bratislava - Brno ir D1 Praha - Ostrava mazgas - standartinis "dobilo lapas". Tačiau, norint pasukti bet kuria kryptimi, reikia iš anksto užsiimti dešinę juostą - tiesiai važiuojančių ir sukančių srautai atskirti.








                            Comment


                              #54
                              BNS 2012 m. lapkričio 4 d. 09:47
                              Slovakijoje sugriuvo tiltas

                              Slovakijos rytuose sugriuvus statomam tiltui, žuvo keturi žmonės, ketvirtoji auka po nelaimės mirė ligoninėje, pranešė naujienų agentūra SITA. 12 žmonių po penktadienio incidento netoli Spišska Nova Vesės tebėra ligoninėje.
                              (...) Dienraštis SME nurodo, kad nelaimė įvyko sugriuvus atraminiam rėmui. Tada sugriuvo ir statomas tiltas, ant kurio darbininkai pylė betoną. Aukos yra ir ant tilto, ir po juo dirbę žmonės.



                              http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=59906015

                              Comment


                                #55
                                Most pri Kurimanoch

                                Nelaimė įvyko prie Kurimanų kaimo Rytų Slovakijoje, statomoje autostradoje D1 / E50 Popradas - Prešovas - Košicai (Poprad - Prešov - Košice).
                                Kurimanai (Kurimany) yra Levočos apskrityje (okres Levoča), tarp Levočos ir Špišska Nova Ves miestų.



                                Žemėlapiai iš www.mapy.cz

                                Comment


                                  #56
                                  [SK] Most pri Kurimanoch

                                  Pri Kurimanoch sa zrútil rozostavaný most
                                  Prie Kurimanų sugriuvo statomas tiltas

                                  Autostrados D1 ruožo Jánovce - Jablonov pristatymas
                                  Kurimanų ruožas - ties 2' 58"

                                  http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika...vany-most.html

                                  Statybvietės nuotrauka likus mėnesiui iki nelaimės


                                  Nelaimė, kuri įvyko penktadienį, 2012.11.02

                                  Nuotraukos iš http://www.cas.sk/clanok/235643/zrut...-operacii.html

                                  Foto galerija: http://www.cas.sk/galeria/308433/?foto=1

                                  Comment


                                    #57
                                    [SK] Most pri Kurimanoch

                                    Za pád mosta pri Kurimanoch môže zrejme nízka cena
                                    Atrodo, kad tilto griuvimo priežastimi galėjo būti per žema kaina

                                    Labiausiai tikėtina nelaimės, kurioje žuvo keturi ir sužeista 12 statybininkų, buvo per plona atraminių žiedų [?] konstrukcija (...)

                                    Slovakijos civilinių inžinierių rūmai (SKSI) daro prielaidą, kad pagrindinė laikančiosios viaduko konstrukcijos griuvimo (greitkelyje D1 Jánovce -Jablonov ties Levočos miestu), betonavimo metu priežastis gali būti mažiausios kainos pasiūlymas.

                                    Anot profesinės organizacijos, mažiausia kaina kaip vienintelis kriterijus , sukelia problemų statybose ne tik Slovakijoje, bet ir daugumoje Europos Sąjungos valstybių.

                                    http://www.webnoviny.sk/ekonomika/za...23-clanok.html

                                    Sugriuvęs tiltas Kurimanų kaime, netoli Levočos
                                    Nuotraukos iš malūnsparnio




                                    Foto galerija iš čas.sk: http://www.cas.sk/galeria/308868/?foto=5

                                    Comment


                                      #58
                                      Sveiki, lapkričio mėnesį planuoju važiuoti iš Vilniaus į Belgradą, kokį maršrutą patartumėte rinktis Lenkijoje? https://www.google.lt/maps/dir/Vilni...4.816667?hl=lt

                                      Google maps pateikia 3 skirtingus variantus. Trumpiausias kelias per Bialystoką, Lubliną rodo, kad užtruktume ilgiausiai važiuoti. Kelias per Varšuvą, Katovicus yra ~200km ilgesnis už pirmąjį, tačiau nuvyktume ~1val greičiau. Ką patartumėte rinktis? Kur kokių statybų daug? Ačiū už info.

                                      Comment


                                        #59
                                        Dėl važiavimo pro pačią Lenkiją, google gan teisingai rodo, tik aš rinkčiausi iki Varšuvos važiavimą pro Bialystoką, ne pro Lomžą. Atstumas gaunasi gal 30 km ilgesnis, bet ramiau važiuoji, daugiau magistralių ir laiko prasme gaunasi tas pats. Plius nereik važiuoti per pačią Lomžą, kur būna kamščių.. Toliau pro Varšuvą, kur rodo remontus aplinkkelio, ten remontuojama, yra po 2 juostas į abi puses susiaurinta, bet kamščiai būna ne visada (piko metu gali būti) ar dėl avarijų, bet kito kelio nėra. Toliau dalis kelio A2 autostrada (ta atkarpa dar nemokama), po to nusukant link Katovicų. Čia kelias yra geras, greitkelis. Nuo Czenstochowe greitkelį pakeičia kelias su skiriama juosta po 2+2 juostom, ir šviesoforais kur greičiai ribojami iki 70, tačiau eismas juda gan neblogai, tik gan tankesnis. Bet rinkčiausi vis tik šitą kelią, o ne tarkim s7 pro Krokuvą (kurio google nesiūlo).
                                        Tik nežinau, kaip pro Čekiją važiuoti, kur google siūlo, ten rodo remonto darbų, čia reiktų klausti, kas po Čekiją važinėja, gal geriau nuo Katovicų sukti link Krokuvos mokamu A4 (bus berods 2-3 mokėjimai), kuris gan apkrautas, ir tada važiuot pro Slovakiją (bet pagal google, laikas čia ilgesnis gaunasi daugiau nei valanda).
                                        Pro Liubliną manau neverta svarstyti, nes bus daug vargo, miestų, kaimų ir t.t. Nors plento būklė Lenkijoje daug kur labai gera, bet miestai ir kaimai vargina, geriau važiuoti magistraliniais ar autostradom, nes laiko ir nervų prasme daugiau sutaupai.
                                        Tiek mano patarimų.

                                        Comment


                                          #60
                                          Taigi grįžau iš savo kelionės po Lenkiją. Išvažiavau pirmadienį ir iki Varšuvos eismas tikrai neintensyvus buvo. Trys gal vietos buvo tarp Suvalkų ir Varšuvos, kur remontuojama, kur esant intensyvesniam eismui galima strigti. Taigi geriau siūlyčiau važiuoti per Bialystoką. Prie Varšuvos nestrigau, nes juk nepikas, nors įtariu ten pataikius per piką nelinksma, nes nemažame ruože dvi juostos belikę. Toliau važiavau iki Radom. Viskas būtų gerai, tik labai daug šviesaforų, o ties įvažiavimų į miestą kamštis buvo, nes jau buvo piko metas. Paskui prasidėjo smagumynai, kaimai ištisai ir viena juosta ir eismas intensyvus. Važiavau E371 iki tol kol navigazija nuvedė iki upės kažkokios ir pasiūlė keltą tai gerai, kad tik 5km nuo kelio nuklydom. Paskui važiavom per Mielec iki Debica, ten dėl avarijos 30 min strigom. Ir tada iki Jaslo. Toj pusėj tai labai keliai tvarkingi ir šiaip patiko ta Lenkija, tai ne Suvalki vėliau išbandėm kelią iki Krokuvos E40. Tai iki autostrados kančia. Važiuoji paskui srautą ir tiek, nes neapsimoka lenkti, kai priekyje keliolika fūrų.

                                          Tada nuo Krokuvos ik Brno, Čekija. Tai kaip ir viskas gerai, autostrados. Ypač patiko Čekijoje, kai iki pat Brno smagi autostrada, tik vietomis tvarkomi keliai, tai poroj vietų teko ilgiau pastovėti, bet tikrai ne ilgiau nei 20 min. O Čekijoje koks leistinas greitis? Nes kažkaip jie ten 160 km/h laikė visi, tai taip patikrinau kiek mano audelė važiuoja, daugiau 220 km/h nedrįsau spausti. Beje Čekijoje mokamos autostrados, reikėjo degalinėj lipduką pirkti?

                                          Atgal iš Čekijos, Brno viskas gerai buvo iki kol išsukom į E67 ir svarstėm, gal geriau važiuoti būtų buvę iki Lodzės ir tada įšokti į E30. Jaučiu tikrai būtume nepralošę, nes daug fūrų E67 ir sunkiai ir ilgai davažiavom Varšuvos apvažiavimą. O nuo ten viskas kaip ir tvarkoje ir senais keliais per Lomžą. O tikrai kitą kartą varysiu per Bialistoką. O penktadienį mačiau milžinišką eilę mašinų stovinčių prie Augustovo nuo LT, jokios avarijos nebuvo tiesiog didelis didelis kamštis.
                                          Paskutinis taisė Romas; 2014.10.25, 13:07. Priežastis: Kopija iš temos "Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė"
                                          You've got one life! Live it!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X