Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Slovakijos keliai
    Pernai per Slovakiją ir Vengriją važiavome į Rumuniją.
    Važiuojant į ten 140 km atstumas nuo Lenkijos pasienio Duklos perėjoje Barwinek /Vyšný Komárnik iki Vengrijos pasienio Slovenské Nové Mesto / Sátoraljaújhely užtruko apie 2 val 15 min.
    Važiavimas Slovakijos keliais tuomet paliko prastą įspūdį - už Svidniko išsukus iš 21 į 15 kelią kelias tapo prastesnis, nemažai gyvenviečių, tuo metu buvo nemažai kelio remontų

    www.mapy.cz

    Foto 2023.07
    Kelias Nr. 15 (Svidník) - Stropkov - Vranov nad Topľou




    Tilto remontas


    Šalia kelio - tvenkinys (Vodná nádrž Veľká Domaša) su rekreacine zona


    Turint laiko nesunkia būtų galima susirasti vietą pasimaudyti




    Ties Vranovu įvažiuojame į 18 kelią Žilina - Poprad - Prešov - Michalovce
    Slovakijoje išliko nacionalinių kelių numeracija dar nuo Čekoslovakijos laikų. 18 kelias buvo pats ilgiausias visoje šalyje ir ėjo nuo Plzeno prieigų iki Ukrainos




    Vranov nad Topľou

    Comment


      #82
      Kelias Nr. 79 Vranov nad Topľou - Trebišov - Slovenské Nové Mesto
      Foto 2023.07


      Slovakijoje ir Čekijoje kelio nuorodose yra nurodomas ir kelio numeris, ir atstumas


      Dar vienas šviesoforinis ruožas


      Ties Hriadky gyvenviete kertamas kelias Nr. 19 / E50 Košice - Michalovce - (Užhorod)


      Trebišovo aplinkkelis


      Žiedinė sankryža su keliu Nr. 552 Košice - Veľké Kapušany


      Paskutinėje atkarpoje buvo keli šviesoforiniai kelio ruožai




      Tie kalnai - jau Vengrijoje


      Aplinkkelis sunkiajam transportui į Vengriją


      1920 metais vengrų gyvenamas žemes tuometinė Čekoslovakija pagal Trianono sutartį gavo todėl, kad ten svarbus ėjo geležinkelis
      Prieš Slovenské Nové Mesto siena su Vengrija eina prie pat kelio
      Tas sodas - jau Vengrijoje


      Dvikalbis užrašas. Slovenské Nové Mesto / Újhely - paskutinė gyvenvietė Slovakijoje




      Abiejose sienos pusėse yra Tokajaus vyno regionas


      Sukame link sienos. Čia dar Slovakija


      Siena su Vengrija eina upeliuku Roňava / Ronyva

      Comment


        #83
        Maršrutas per Vengriją nuo Slovakijos iki Rumunijos Vállaj /Carei .
        Vinjetės į tą pusę nepirkome. Atstumas - tik 140 k. kelionė su puikiais pietumis Tokajuje ir fotkinimais saulėgrąžų laukuose užtruko apie 3½ valandos


        Foto 2023.07
        Kelias Nr.37 Sátoraljaújhely - Miskolc (Miškolcas)




        Tokajaus vyno regionas yra UNESCO pasaulio paveldo sąraše.
        Kada nors reikės ištaikyti progą pabūti ilgiau


        Žiedinė sankryža šalia Šarošpatako (Sárospatak)
        Su vengriškais pavadinimais reikia apsiprasti


        Kelio danga kiek pavargusi, bet kelias aplenkia gyvenvietes


        Sukame į Tokajų


        Fantastiški saulėgrąžų laukai




        Prasideda Tokajaus vynotekos




        Tikri vengriški pietūs - jautienos sriuba, guliašas ir Šoprono alus

        Comment


          #84
          Foto 2023.07
          Tokajus (Tokaj). Krypčių rodyklės ne itin matomos


          Prasukome pro Tokajaus centrą


          Tolumoje matosi tiltas per Tisos (Tisza) upę, kur eina kelias Nr.38 Tarcal - Tokaj - Nyíregyháza


          Kelias Nr. 38 į Njired'hazą (Nyíregyháza). Posūkis prie pervažos


          Šis nacionalinis kelias, kaip ir prieš tai buvęs kelias Nr. 37, nėra idealios kelio būklės, bet gerai, kad jo trasa eina toliau nuo gyvenviečių


          Nusukimas link autostrados M3


          Njired'haza (Nyíregyháza)


          Prasukome pro 7-o pagal dydį Vengrijos miesto miesto centrą.
          Gavome progą pasigrožėti Vengrijos secesijos architektūra

          Comment


            #85
            Tarp Njired'hazos ir Rumunijos sienos
            Foto 2023.07
            Kelias 4911 Nyíregyháza - Nyírbátor


            Kertama autostrada M3


            Tranzitinis eismas Nagykálló miestelyje


            Neseniai asfaltuotas ruožas




            Nyírbátor


            Kelias 4911 Nyírbátor - Vállaj
            Jau matosi krypčių nuorodos į Rumuniją






            Šiame Vengrijos pakraštyje kelio danga buvo visai prasta




            Žiedinė sankryža su keliu Mátészalka - Vállaj
            Országhatár turbūt reiškia valstybės sieną


            Vengrijos - Rumunijos pasienio punktas Vállaj / Carei


            Šengeno zonos pabaiga. Pasienyje teko stovėti virš 20 minučių

            Comment


              #86
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Maršrutas per Vengriją nuo Slovakijos iki Rumunijos Vállaj /Carei .
              Vinjetės į tą pusę nepirkome.
              O kada galima nepirkti?

              Comment


                #87
                Ankstesniame puslapyje buvo aprašyta.
                Kai maršrute nėra mokamų kelių, tai ir nereikia pirkti vinjetės.

                Comment


                  #88
                  Užmačiau internetuose Tai bendram kontekste neatrodom mes taip blogai.

                  Comment


                    #89
                    Negi mes neturime jokių ambicijų, kad lyginamės su Čekija. Turbūt sunku surasti kitą šalį, kuri peŕ paskutinius 20 metų kelių tiesimo srityje padarė mažai pažangos (nebent autostrada Ostrava - Olomouc)
                    Gal grįžtame į temą.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                      Neatrodome blogai tik todėl, kad sutampa sienos kirtimo vieta, jei būtų nusprendę S61 atvesti į naują sienos kirtimo tašką - vaizdas būtų 1:1 kaip S3 Čekijos pasieny
                      Niekas Europoje neatrodo taip blogai kaip čekai, todėl visi iš jų ir juokiasi. Plius esamos magistralės apgailėtinos, lyginant su visais kaimynais net Slovakija.

                      Click image for larger version  Name:	Cekai.jpg Views:	331 Size:	158,3 kB ID:	2142211
                      Paskutinis taisė Donidavu; 2024.07.23, 15:38.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

                        Niekas Europoje neatrodo taip blogai kaip čekai, todėl visi iš jų ir juokiasi. Plius ir esamos magistralės apgailėtinos lyginant su visais kaimynais įskaitant net Slovakiją.
                        Dar Vokietija labai lėtai stato ir tvarko savo autobanus. Didžioji dalis tinklo yra iš senų laikų: 1930-1990 m.
                        Realiai labiausiai Vokietija ir Čekija "dėjusios" ant kelių statybos bent jau tam regione

                        Comment


                          #92
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Negi mes neturime jokių ambicijų, kad lyginamės su Čekija. Turbūt sunku surasti kitą šalį, kuri peŕ paskutinius 20 metų kelių tiesimo srityje padarė mažai pažangos (nebent autostrada Ostrava - Olomouc)
                          Gal grįžtame į temą.
                          Užvakar grįžome iš 2 savaičių bastymosi po Čekiją. Tempėmės prikabinamą namelį (o jis visus kelio nelygumus sustiprina kokius 5x). Nelabai suprantu, kodėl Čekija linksniuojama iš blogosios pusės. Nuvažiavom joje ~1000km - ir automagistralėm, ir visokio lygio kitais keliais. Iš to 1000, pasitaikė kokie 100km prastos dangos.

                          Visi kiti keliai idealūs. Išilginis kelio profilis - idealus. Jei čekų kelininkam duotume užduotį suženklinti kelio pažeidimus Lietuvoj - garantuoju, kad 100% A1 būtų pažymėtas kelio ženklu Nr. 120.

                          Pagrinde blogesnė danga keliuose, kurie žymimi 5 skaičių numeriu - įtariu čia kažkokie žemiausio prioriteto vietiniai keliukai. Matosi daug kelių, kurių danga atnaujinta neseniai...
                          Mano blogas

                          Comment


                            #93
                            Pritariu - Čekijos keliai centrinėje Europoje yra labai neblogi. Už tą pačią Lenkiją tikrai geresni, kur tik išsuk iš autostrados ir turėkis.

                            Comment


                              #94
                              Įsijungiu kartais vaizdų per YouTube iš Slovakijos, rečiau Vengrijos. Ten tai keliukai tikrai jaučiasi kaip Lietuvoje su visais nelygumais. Kalbu apie kelius su dviženkliais numeriais. Išimtis yra greitkeliai, bet čia tas pats kaip su mūsų A5 ar Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, keliai nėra sugriuvę. Slovakijoje kas geriau, kad ženklinimas iš čekų ir austrų atėjo, kokybiškas, geresnis nei Lenkijoje ir Lietuvoje.

                              Čekija, Lenkija kita kalba, ten nebent visokie smulkūs keliukai netvarkingi. Čekijos pagal BVP per capita net neaplenkėm dar, tik priartėjom. Lenkija tiesiog dėl skirtingų dydžių sunkiau palyginama. Man asmeniškai Lenkija atrodo biedniau už Čekiją, tokia chaotiškesnė-kaimiškesnė, kažkoks mixas tarp Lietuvos/Latvijos/Baltarusijos "provincijos" ir tos pačios Čekijos.

                              Aš pats atsimenu savo senas keliones į Slovakiją, tai man nepatiko visa ta jų sovietinė estetika. Rytų Slovakija iš vis kažkokie SSRS vibe (pvz. Prešovo pramoniniai rajonai), nors tai buvo viena šalis su Čekija. Lenkija, tuo metu Vengrija (2010 m.) atrodė arčiau Vakarų Europos. Dabar išsianalizavau kas konkrečiai nepatiko: kaimuose beveik niekur nėra šaligatvių, arba jeigu yra, tai nelygūs, apgriuvę. Infrastruktūra sukuria kažkokių negyvų nejaukių miestelių įspūdį, labai matosi visur daugiabučiai, ypač jie nesižiūri slovakiškam kalnų reljefe, jų net renovacija negelbėja. Nesu buvęs Bratislavoje ir šiaip Vakarų Slovakijoje, tik išbandęs D2 greitkelį tarp Vengrijos ir Čekijos. Gal ten ir geriau (pvz. light rail statomas Bratislavos Petržalkoje), bet ten arčiau ta pati Čekija ir Austrija, truputį verčia pasitempti situacija, kas arčiau turėtų būt Talino dvasios negu Vilniaus ar net Rygos
                              Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.18, 21:23.

                              Comment

                              Working...
                              X