Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Kelias Nr. 79 Vranov nad Topľou - Trebišov - Slovenské Nové Mesto
    Foto 2023.07


    Slovakijoje ir Čekijoje kelio nuorodose yra nurodomas ir kelio numeris, ir atstumas


    Dar vienas šviesoforinis ruožas


    Ties Hriadky gyvenviete kertamas kelias Nr. 19 / E50 Košice - Michalovce - (Užhorod)


    Trebišovo aplinkkelis


    Žiedinė sankryža su keliu Nr. 552 Košice - Veľké Kapušany


    Paskutinėje atkarpoje buvo keli šviesoforiniai kelio ruožai




    Tie kalnai - jau Vengrijoje


    Aplinkkelis sunkiajam transportui į Vengriją


    1920 metais vengrų gyvenamas žemes tuometinė Čekoslovakija pagal Trianono sutartį gavo todėl, kad ten svarbus ėjo geležinkelis
    Prieš Slovenské Nové Mesto siena su Vengrija eina prie pat kelio
    Tas sodas - jau Vengrijoje


    Dvikalbis užrašas. Slovenské Nové Mesto / Újhely - paskutinė gyvenvietė Slovakijoje




    Abiejose sienos pusėse yra Tokajaus vyno regionas


    Sukame link sienos. Čia dar Slovakija


    Siena su Vengrija eina upeliuku Roňava / Ronyva

    Comment


      #82
      Maršrutas per Vengriją nuo Slovakijos iki Rumunijos Vállaj /Carei .
      Vinjetės į tą pusę nepirkome. Atstumas - tik 140 k. kelionė su puikiais pietumis Tokajuje ir fotkinimais saulėgrąžų laukuose užtruko apie 3½ valandos


      Foto 2023.07
      Kelias Nr.37 Sátoraljaújhely - Miskolc (Miškolcas)




      Tokajaus vyno regionas yra UNESCO pasaulio paveldo sąraše.
      Kada nors reikės ištaikyti progą pabūti ilgiau


      Žiedinė sankryža šalia Šarošpatako (Sárospatak)
      Su vengriškais pavadinimais reikia apsiprasti


      Kelio danga kiek pavargusi, bet kelias aplenkia gyvenvietes


      Sukame į Tokajų


      Fantastiški saulėgrąžų laukai




      Prasideda Tokajaus vynotekos




      Tikri vengriški pietūs - jautienos sriuba, guliašas ir Šoprono alus

      Comment


        #83
        Foto 2023.07
        Tokajus (Tokaj). Krypčių rodyklės ne itin matomos


        Prasukome pro Tokajaus centrą


        Tolumoje matosi tiltas per Tisos (Tisza) upę, kur eina kelias Nr.38 Tarcal - Tokaj - Nyíregyháza


        Kelias Nr. 38 į Njired'hazą (Nyíregyháza). Posūkis prie pervažos


        Šis nacionalinis kelias, kaip ir prieš tai buvęs kelias Nr. 37, nėra idealios kelio būklės, bet gerai, kad jo trasa eina toliau nuo gyvenviečių


        Nusukimas link autostrados M3


        Njired'haza (Nyíregyháza)


        Prasukome pro 7-o pagal dydį Vengrijos miesto miesto centrą.
        Gavome progą pasigrožėti Vengrijos secesijos architektūra

        Comment


          #84
          Tarp Njired'hazos ir Rumunijos sienos
          Foto 2023.07
          Kelias 4911 Nyíregyháza - Nyírbátor


          Kertama autostrada M3


          Tranzitinis eismas Nagykálló miestelyje


          Neseniai asfaltuotas ruožas




          Nyírbátor


          Kelias 4911 Nyírbátor - Vállaj
          Jau matosi krypčių nuorodos į Rumuniją






          Šiame Vengrijos pakraštyje kelio danga buvo visai prasta




          Žiedinė sankryža su keliu Mátészalka - Vállaj
          Országhatár turbūt reiškia valstybės sieną


          Vengrijos - Rumunijos pasienio punktas Vállaj / Carei


          Šengeno zonos pabaiga. Pasienyje teko stovėti virš 20 minučių

          Comment


            #85
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Maršrutas per Vengriją nuo Slovakijos iki Rumunijos Vállaj /Carei .
            Vinjetės į tą pusę nepirkome.
            O kada galima nepirkti?

            Comment


              #86
              Ankstesniame puslapyje buvo aprašyta.
              Kai maršrute nėra mokamų kelių, tai ir nereikia pirkti vinjetės.

              Comment


                #87
                Užmačiau internetuose Tai bendram kontekste neatrodom mes taip blogai.

                Comment


                  #88
                  Negi mes neturime jokių ambicijų, kad lyginamės su Čekija. Turbūt sunku surasti kitą šalį, kuri peŕ paskutinius 20 metų kelių tiesimo srityje padarė mažai pažangos (nebent autostrada Ostrava - Olomouc)
                  Paskutinis taisė Romas; 2024.10.11, 16:56.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                    Neatrodome blogai tik todėl, kad sutampa sienos kirtimo vieta, jei būtų nusprendę S61 atvesti į naują sienos kirtimo tašką - vaizdas būtų 1:1 kaip S3 Čekijos pasieny
                    Niekas Europoje neatrodo taip blogai kaip čekai, todėl visi iš jų ir juokiasi. Plius esamos magistralės apgailėtinos, lyginant su visais kaimynais net Slovakija.

                    Click image for larger version  Name:	Cekai.jpg Views:	331 Size:	158,3 kB ID:	2142211
                    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.07.23, 16:38.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

                      Niekas Europoje neatrodo taip blogai kaip čekai, todėl visi iš jų ir juokiasi. Plius ir esamos magistralės apgailėtinos lyginant su visais kaimynais įskaitant net Slovakiją.
                      Dar Vokietija labai lėtai stato ir tvarko savo autobanus. Didžioji dalis tinklo yra iš senų laikų: 1930-1990 m.
                      Realiai labiausiai Vokietija ir Čekija "dėjusios" ant kelių statybos bent jau tam regione

                      Comment


                        #91
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Negi mes neturime jokių ambicijų, kad lyginamės su Čekija. Turbūt sunku surasti kitą šalį, kuri peŕ paskutinius 20 metų kelių tiesimo srityje padarė mažai pažangos (nebent autostrada Ostrava - Olomouc)
                        Gal grįžtame į temą.
                        Užvakar grįžome iš 2 savaičių bastymosi po Čekiją. Tempėmės prikabinamą namelį (o jis visus kelio nelygumus sustiprina kokius 5x). Nelabai suprantu, kodėl Čekija linksniuojama iš blogosios pusės. Nuvažiavom joje ~1000km - ir automagistralėm, ir visokio lygio kitais keliais. Iš to 1000, pasitaikė kokie 100km prastos dangos.

                        Visi kiti keliai idealūs. Išilginis kelio profilis - idealus. Jei čekų kelininkam duotume užduotį suženklinti kelio pažeidimus Lietuvoj - garantuoju, kad 100% A1 būtų pažymėtas kelio ženklu Nr. 120.

                        Pagrinde blogesnė danga keliuose, kurie žymimi 5 skaičių numeriu - įtariu čia kažkokie žemiausio prioriteto vietiniai keliukai. Matosi daug kelių, kurių danga atnaujinta neseniai...
                        Mano blogas

                        Comment


                          #92
                          Pritariu - Čekijos keliai centrinėje Europoje yra labai neblogi. Už tą pačią Lenkiją tikrai geresni, kur tik išsuk iš autostrados ir turėkis.

                          Comment


                            #93
                            Įsijungiu kartais vaizdų per YouTube iš Slovakijos, rečiau Vengrijos. Ten tai keliukai tikrai jaučiasi kaip Lietuvoje su visais nelygumais. Kalbu apie kelius su dviženkliais numeriais. Išimtis yra greitkeliai, bet čia tas pats kaip su mūsų A5 ar Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, keliai nėra sugriuvę. Slovakijoje kas geriau, kad ženklinimas iš čekų ir austrų atėjo, kokybiškas, geresnis nei Lenkijoje ir Lietuvoje.

                            Čekija, Lenkija kita kalba, ten nebent visokie smulkūs keliukai netvarkingi. Čekijos pagal BVP per capita net neaplenkėm dar, tik priartėjom. Lenkija tiesiog dėl skirtingų dydžių sunkiau palyginama. Man asmeniškai Lenkija atrodo biedniau už Čekiją, tokia chaotiškesnė-kaimiškesnė, kažkoks mixas tarp Lietuvos/Latvijos/Baltarusijos "provincijos" ir tos pačios Čekijos.

                            Aš pats atsimenu savo senas keliones į Slovakiją, tai man nepatiko visa ta jų sovietinė estetika. Rytų Slovakija iš vis kažkokie SSRS vibe (pvz. Prešovo pramoniniai rajonai), nors tai buvo viena šalis su Čekija. Lenkija, tuo metu Vengrija (2010 m.) atrodė arčiau Vakarų Europos. Dabar išsianalizavau kas konkrečiai nepatiko: kaimuose beveik niekur nėra šaligatvių, arba jeigu yra, tai nelygūs, apgriuvę. Infrastruktūra sukuria kažkokių negyvų nejaukių miestelių įspūdį, labai matosi visur daugiabučiai, ypač jie nesižiūri slovakiškam kalnų reljefe, jų net renovacija negelbėja. Nesu buvęs Bratislavoje ir šiaip Vakarų Slovakijoje, tik išbandęs D2 greitkelį tarp Vengrijos ir Čekijos. Gal ten ir geriau (pvz. light rail statomas Bratislavos Petržalkoje), bet ten arčiau ta pati Čekija ir Austrija, truputį verčia pasitempti situacija, kas arčiau turėtų būt Talino dvasios negu Vilniaus ar net Rygos
                            Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.18, 22:23.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                              Kadangi [Via Balticos] PR fotkėje matau ir Čekijos vėliavą, tai verta pabrėžti kad čekai su magistralėmis, na konkrečiai Via Baltica, tik dabar pradės draugauti

                              On Friday 11 October, construction of the D11 motorway will begin in Královec, Czech Republic. The section between Trutnov and the Polish border is expected to be completed by 2027 and will connect to the Polish S3 expressway.
                              https://trans.info/en/czech-d11-motorway-399747

                              Tuose kraštuose teko pasivažinėti 2022 m. vasarą. Lenkai intensyviai statė greitkelį S3 link Čekijos sienos, o čekų pusėje jokio judesio nesimatė. Kaip ir Lietuvoje, Čekijoje buvo galima be problemų naudotis 10 - 20 metų senumo kelių žemėlapiais. Bent tame Čekijos pakraštyje nebuvo jokių naujų kelių ar aplinkkelių, tik gyvenvietėse buvo daugiau draugiškų įspėjimo radarų apie (ne)viršijamą leistiną greitį.

                              Lenkai šiemet liepos 31 d. baigė paskutinę greitkelio S3 Svinoujscie - Čekijos siena atkarpą Žemutinėje Silezijoje Bolków - Kamienna Góra
                              https://motoryzacja.interia.pl/wiado...yk,nId,7749109

                              Lenkiško S3 ir čekiško D11 sandūra pasienyje ties Lubawka / Kralovec

                              https://gazetawroclawska.pl/droga-ek...59/zd/58613219

                              Malonu, kad ir Čekijos kelininkai bunda
                              Krkonošský deník 2024.10.08
                              Konečně to začne! Stavba dálnice D11 u Trutnova odstartuje v pátek
                              Pagaliau prasideda! Autostrados D11 tiesimas ties Trutnovu prasidės penktadienį
                              Autostrados D11 ruožas nuo Trutnovo iki Kraloveco bus 21,175 km ilgio. Prie valstybės sienos jis jungsis su Lenkijos greitkeliu S3. Rangovai pastatys 28 tiltus, kurių bendras ilgis 3,8 km, sankryžas Striteže, Poříč ir Kralovec bei 10 triukšmo slopinančių sienų, kurių ilgis sieks 1615 metrų. Sudėėtingiausia bus dviejų maždaug pusės kilometro tunelių statyba. Tokio "reiklaus" greitkelio Čekijoje dar nebuvo nutiesta. Pirmiausia Kraloveco mieste ketinama nutiesti trijų kilometrų atkarpą su jungtimi su lenkišku greitkeliu S3.
                              https://krkonossky.denik.cz/zpravy_r...-20241008.html
                              Būsima trasa

                              https://krkonossky.denik.cz/zpravy_r...240120-tu.html

                              Comment


                                #95
                                Puikūs pavyzdžiai iš Prahos

                                Comment

                                Working...
                                X