Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Čia beveik tas pats, kaip kiekvienam pėsčiajam pasiūlyti įsigyti automobilį, kad galėtų saugiai pervažiuoti iš vienos gatvės pusės į kitą...

    Atstumas iki abiejų perėjų (Didlaukio gatvės ir Ozo gatvės viaduko) beveik po kilometrą į vieną pusę, todėl niekas, net ir verčiamas, neis tokio rato, o tuo labiau senukai. Be to, vienoje Gel. Vilko gatvės pusėje nėra net šaligatvio (kurio šiaip ten ir nereikia).

    Kol niekas nepastatys pėsčiųjų tilto (turbūt jau greičiau Šiaurinė gatvė su savo viaduku atsiras), gal įmanoma taikiai sugyventi ir automobilistams sustoti prie tos perėjos praleisti tuos kelis ar keliasdešimt pėsčiųjų per parą?

    Būtų mano valia, pastatyčiau ten pėsčiųjų šviesoforą ir patikėkit, norintys saugiai pereiti tą gatvę, tikrai paspaustų mygtuką ir sulauktų kol užsidegs žalia šviesa, nes automobilių srautas šioje vietoje mažesnis tik naktį ir savaitgaliais (kai kuriuo metu).

    Beje, mano nuomone, tik pėsčiųjų šviesoforas ties Didlaukio gatve ir kažkiek šviesoforas sankryžoje su Žalgirio gatve gelbsti išsukančius iš J. Kazlausko gatvės, kaip ir apsisukančius, kad į ją patektų, nes šiek tiek išsklaido beveik nenutrūkstamą automobilių grandinę. Jokių greitėjimo/lėtėjimo juostų ten nėra (išskyrus apsisukimui skirtus trečios juostos gabaliukus).

    Taigi, ir dabar Gel. Vilką vadinti greito eismo gatve, be papildomų investicijų, vargu ar įmanoma.
    Vis tiek, statyti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją per tokią intensyvią gatvę nėra normalu. Na, netgi jeigu ten yra kažkiek pėsčiųjų, tai galėtų pastatyti pėsčiųjų viaduką/požeminę perėją ar bent jau šviesoforais reguliuojamą perėją. Taip, tai brangiau, bet kartais žmonių saugumas yra svarbesnis už pinigus.

    Greitėjimo/lėtėjimo juostos sąnkryžoje su J.Kazlausko g. irgi būtinai reikia.
    O jau apie būtinybę rekonstruoti sąnkryžą su Didlaukio g. išvis nekalbu (pradžiai, bent jau įrengti pėsčiųjų viaduką arba požeminę perėją per GV su vietomis komercijai ir galbūt mokamais viešasisiais tualetais. Geriau netgi požeminę perėją statyti, nes ateityje ji gali atsipirkti- iš nuomos ir pajamų mokesčių, surenkamų iš ten įsukūrusių perkybininkų).

    Tai, kad Ukmergės gatvė ex-perėjos vietoje yra aštuonių eismo juostų, o Gel.Vilko g.- tik keturių, dar nieko nesako. Ir Geležinio Vilko perėja yra ne mažiau pavojinga. Juk pirmosios nelaimės ne taip ilgai laukti reikėjo.

    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Aš tiesa sakant galvojau kada statė "PANORAMA" užbaigs šita mazgą.

    Atvaizdas
    Kalbi apie estakadą, leidžiančią iš T.Narbuto gatvės patekti tiesiai į Konstitucijos prospektą, ir atvirkščiai? Nemanau, kad ji labai reikalinga.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.09, 18:33.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Reikalinga, yra planai, tik nežinau, iš kur Edvard ištraukė, kad ją turėjo statyti kartu su Panorama.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Reikalinga, yra planai, tik nežinau, iš kur Edvard ištraukė, kad ją turėjo statyti kartu su Panorama.
        Buvo tokių gandų, kad statytojas investuos į infrastruktūra.
        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

        Adam Mickiewicz

        Comment


          Tai taip ir buvo, sutvarkė sankryžą ir padarė požeminę perėją, nelabai tikiu, kad buvo kalba apie estakadą.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Tai taip ir buvo, sutvarkė sankryžą ir padarė požeminę perėją, nelabai tikiu, kad buvo kalba apie estakadą.
            Tada galėtu prisidėti savivaldybe ir kartu viska sutvarkyti.
            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

            Adam Mickiewicz

            Comment


              Parašė Edvard Rodyti pranešimą
              Tada galėtu prisidėti savivaldybe ir kartu viska sutvarkyti.
              Savivaldybė jei turėtų lėšų, tai ir pati sutvarkytų šia, bei kitas problematiškas vietas. Tačiau juk ir taip skendi didelėse skolose. O investuotojai kažin ar prisidėtu prie kitų infrastruktūros projektų. Jie savo dalį, kuria privalėjo jau padarę, sutvarkė jau minėtą sankryžą.

              Comment


                Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                Buvo tokių gandų, kad statytojas investuos į infrastruktūra.
                Visai įmanoma, jei "Panoramos" įkūrėjai šiek tiek prisidėtų finansiškai prie būsimosios estakados statybų. Bet kad jie statytų ją patys- nerealu
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Visai įmanoma, jei "Panoramos" įkūrėjai šiek tiek prisidėtų finansiškai prie būsimosios estakados statybų. Bet kad jie statytų ją patys- nerealu
                  Dabar apie tai kalbėti vėlu, dabar krizė, nera pinigų. Tada kada statė "Panorama" statytojas susitvarkę sankryža o savivaldybe galėjo pastatyti estakada ir butu komplektas.
                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                  Adam Mickiewicz

                  Comment


                    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                    Dabar apie tai kalbėti vėlu, dabar krizė, nera pinigų. Tada kada statė "Panorama" statytojas susitvarkę sankryža o savivaldybe galėjo pastatyti estakada ir butu komplektas.
                    Kodėl nėra pinigų? Jei ES dosniai dalija milijonus netgi tokiems menkaverčiams projektams kaip M.Čiurlionio-Goštauto g. estakadą, tai gal ir šiai, daug svarbesniai jungčiai dar įmanoma sulaukti europinio finansavimo?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                      Dabar apie tai kalbėti vėlu, dabar krizė, nera pinigų. Tada kada statė "Panorama" statytojas susitvarkę sankryža o savivaldybe galėjo pastatyti estakada ir butu komplektas.
                      Kažkokie paskutiniu metu betiksliai tavo komentarai. Kodėl būtent tada turėjo tą estakadą statyt? Juk tada buvo Ateities-Laisvės viadukas, pietinis, vakarinis aplinkkeliai. Kažkada ateis laikas ir šiai estakadai.

                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Aišku, kad jei ne sovietinė okupacija, infrastruktūriškai Vilnius, kaip ir visa Lietuva, būtų žymiai labiau pažengęs į priekį. Vyrautų vakarietiškas mąstymas ir tvarka.
                        Tai gal sakykime ir šitaip: jei ne Nepriklausomybės atgavimas ir kovojimas dėl jos, Vilniuje jau būtų greitojo tramvajaus 3 linijos, aplinkkeliai, kitos gatvės ir t. t.

                        Negalima taip teigti, nes niekas nežino, kaip būtų buvę!
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Kažkokie paskutiniu metu betiksliai tavo komentarai. Kodėl būtent tada turėjo tą estakadą statyt? Juk tada buvo Ateities-Laisvės viadukas, pietinis, vakarinis aplinkkeliai. Kažkada ateis laikas ir šiai estakadai.
                          Tai samprotavimai. Gal ir užsikalbėjau.
                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                          Adam Mickiewicz

                          Comment


                            nzn ar si tema tinkama siai problemai issakyti, bet tegul...

                            radau vilniuj labai nepatogia sankryza (paneriu ir iesmininku). kasdien tenka po darbo ja vaziuoti nuo paneriu link naujo aplinkkelio ir tenka atstoveti didelius kamscius del nelogiskai supaisytu kelio zenklu. ties ta sankryza is paneriu gatves yra dvi eismo juostos, vien i kaire, kita tiesiai ir i desine. svarbiausia ta kad pirma juosta visada sausakimsa kai tuo atveju antra visada tuscia. kodel negalima buvo padaryti vaziavimo tiesiai is abieju eiliu, ar bent jau antros? tada pasiskirstytu du didieji strautau i dvi eismo juostas. kaip manot?

                            Comment


                              Tai nelabai ką ir keistų, nes užvažiavime į Pietinį derods dvi juostos susilieja į vieną. Aišku, tai kažkiek sumažins kamščius Panerių g., bet tada automobiliai grūsis prieš susiauėjimą.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Aš kažkada irgi masčiau apie tokį variantą šioje sankryžoje. Pralaidumas turėtu pagerėti, nors ir veliau susiliejama į vieną juostą. Kiek esu pastebėjęs tai nemaža dalis nusuka dešinėn į Iešmininkų g., o kairėn suka tik vienetai. Taigi automatiškai daugiau automobilių spėtu kirsti sankryžą per žalią signalą, o jau veliau viena juosta suvažiuotu į aplinkelį, taigi eilė judėtu greičiau.

                                Comment


                                  gal galima kam nors atsakingiems uz kelius pasiulyti sita varianta?

                                  Comment


                                    Artėja rinkimai
                                    Vėl galima pasiklausyti pasakų suaugusiems.

                                    Konservatoriai sukūrė tinklapį "www.vilnius2015.lt"
                                    Ten yra keli jau pradėti infrastruktūros projektai, o visa kita - svajuko dramblionės
                                    (visi projektai, aišku, yra reikalingi)

                                    Keli rinkiminės fantastikos pavyzdžiai
                                    Kelias iš Pilaitės į Kauno plentą A1.
                                    Visų pirma jis eitų ne Vilniaus miesto,
                                    Antra, jis buvo Vilniaus apskrities bendroje plano koncepcijoje, o paskui dingo iš Vilniaus rajono bendrojo plano prieš jį patvirtinant.


                                    Šiaurinis Vilniaus aplinkkelis (Mykolo Lietuvio g.- Bajorų kelias)
                                    Šiam projektui yra atskira tema
                                    Kai bus baigtas tiesti Vakarinis aplinkkelis, su kuriuo jungtųsi ši gatvė, ateis nauji savivaldybės rinkimai.
                                    Gyvenantys tuose namuose, kurie išdygo prie pat to kelio trasos, sėkmingai torpeduos tokius projektus.

                                    Kol tokios klampios žemės perėmimo ir viešo svarstymo procedūros, nelabai ką pavyks įgyvendinti. Net jei būtų pinigų.

                                    Jei tai būtų kažkas rimta, būtų galima balsuoti už reikalingą objektą
                                    Bet dabar tai tik praplėstų akiratį - kas būtų, jeigu būtų (arba bus ir taip, nepriklausomai nuo to, kas bus valdžioje)

                                    Comment


                                      Geriau kažką kuria, fantazuoja, stengiasi miesto labui, negu, kad plaukia pasroviui kaip kak..čiai. Dauguma Vilniaus Tarybos narių nesuvokia tikriausiai, kad jie beveik atitinka tokios valstybės kaip Malta ar Kipras Vyriausybę.
                                      Savivalda Lietuvoje labai nuvertinta, o Vilniaus atveju - ir pernelyg sustambinta.

                                      Comment


                                        Man "paliko įspūdį", kad konservatorių planuose dviračių takų plėtra priskirta prie "Aplinkos ir miesto tvarkymo", o ne transporto projektų... Žodžiu, dviratis ir toliau matomas kaip niekam nereikalingas pėsčiųjų žaisliukas, todėl ir apie normalaus, nuo pėsčiųjų srauto maksimaliai atskirto dviračių takų tinklo kūrimą, matyt, galima tik pasvajoti...

                                        Comment


                                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                          Man "paliko įspūdį", kad konservatorių planuose dviračių takų plėtra priskirta prie "Aplinkos ir miesto tvarkymo", o ne transporto projektų... Žodžiu, dviratis ir toliau matomas kaip niekam nereikalingas pėsčiųjų žaisliukas, todėl ir apie normalaus, nuo pėsčiųjų srauto maksimaliai atskirto dviračių takų tinklo kūrimą, matyt, galima tik pasvajoti...
                                          Na, dviratis yra ekologiska transporto priemone, kuri netersia aplinkos, nepasakyciau, kad tai pesciuju zaisliukas, vis del to, kai praeita vasara buvau Vilniuje, tai pastebejau kad dviraciais ten tikrai nemazai kas vazineja, bet jo, su pabrauktu tamstos sakiniu, tai sutinku visiskai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X