Tikrai daug vairuotojų važinėja iš įpročio. Po eismo juostų pakeitimo, bei naujų ženklų pastatymo Šeimyniškių ir Rinktinės gatvių sankryžoje (važiuojant nuo "Iki Minskas" žiedo link Konstitucijos pr.) dar kasdien eidamas toliau matau avarines situacijas, kai vairuotojai nematydami pasikeitusio ženklinimo ir naujų kelio ženklų toliau važiuoja iš įpročio ir taip kerta kelią važiuojantiems pagal naujas eismo judėjimo juostas. Matyt dar padėtų toje vietoje naujose juostose nupieštos rodyklės ir gal tik tada žmonės pastebėtų, kad kairinė juosta skirta tik sukimui į kairę... O gal koks ekipažas policijos padėtų atkreipti dėmesį tiems vairuotojams, kurie važinėja iš įpročio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Pažįstamo, važinėjančio ten kasdien, komentarai:
A juosta savanoriuose irgi be ryšio buvo, dabar ten trolikų judėjimas minimalus (nekalbant apie autobusų) ir grynai viena juosta išsimes iš apyvartos, o prieš darbą/po darbo ten jos labai padėdavo.
aš važiuojiu ir 7, ir 9 val., šviesoforai ten labai trukdo ir kai buvo padaryta ta A juosta tai jinai pastoviai tuščia būdavo o sunkusis transportas vilkdavosi antra juosta, o jei dar sugalvodavo lenkti kokia fūra kokį savivartį tai beveik darydavo kamščius ir iš nieko
sknts teisingai rašo kad tai įpročio reikalas ir negalima taip dažnai kaitalioti, bet grąžinti A juostą prasmės mažai nes trulikų liko mažai (ypač per pietus ir po darbo) ir ten juda daug lėtaeigio GKG ir karjerų transporto kurie automatiškai okupuos antrą juostą, be to niekur nedings tranzitiniai Minskas-Kaliningradas fūristai (mano pataisymas - dings, važiuos per Lazdynų tiltą).
Comment
-
Perėją naikins dėl pėsčiųjų saugumo
Sandra TRINKŪNAITĖ
LR korespondentė
2010-11-10
Pavojinga perėja judrioje ir plačioje sostinės Ukmergės gatvėje ant Šeškinės kalno bus panaikinta. Tokių veiksmų imtis paskatino šioje vietoje prieš tris savaites įvykusi ypač skaudi avarija.
Spalio 13 dieną motociklininkas Ukmergės gatvės perėjoje rėžėsi į moterį. I.Gelūno („15 min”) nuotr.
„Trijų eismo juostų Ukmergės gatvėje negali būti perėjos, nes pėstieji čia jaučiasi lyg kėgliai. Jeigu važiuoja sunkvežimiai, jie užstoja vaizdą lengviesiems automobiliams, kurių vairuotojai nemato einančių pėsčiųjų”, – kalbėjo Vilniaus savivaldybės eismo organizavimo skyriaus viršininkas Algirdas Šešelgis.
Kalbos apie tai, kad reikia naikinti avaringą nereguliuojamą perėją, kilo po eismo nelaimės, įvykusios spalio 13 dieną.
Keli automobiliai tąsyk sustojo prie perėjos praleisti pėsčiosios, o trečiąja eismo juosta lėkęs motociklininkas net nestabdęs rėžėsi į 30-metę moterį.
Ją po avarijos ištiko koma. Abiem eismo dalyviams buvo sužalotas stuburas, tačiau jie liko gyvi.
Jau kitą savaitę skiriamojoje juostoje atsiras tvora, o perėja bus uždažyta.
„Vilniečiams Ukmergės gatvę teks kirsti viaduku. Tačiau iki jų reikės paėjėti.
Svarstome dar vieną išeitį – naują pėsčiųjų taką virš gatvės. Kol kas skaičiuojama, kiek jis galėtų kainuoti.
Toks takas jau anksčiau buvo suplanuotas, tačiau darbai iki šiol nepajudėjo iš vietos”, – sakė A.Šešelgis.
Policijos pareigūnai kelių eismo specialistams siūlo naikinti ir transporto stotelę, kad Ukmergės gatvė šalia Ozo viaduko nebūtų vilniečių traukos vieta.
Iš viso Ukmergės gatvėje praėjusiais metais įvyko 267 eismo įvykiai.
Ant Šeškinės kalno anksčiau buvo dar viena nereguliuojama pėsčiųjų perėja, tačiau dėl nuolat čia vykusių avarijų prieš metus ji irgi buvo panaikinta.
Pavojų gyvybei keliančių vietų – dar nemažai
Sostinėje yra nemažai pėstiesiems pavojingų pėsčiųjų perėjų, kurios nėra reguliuojamos šviesoforais.
Galvos skausmą kelia perėjos Laisvės prospekte tarp Spaudos rūmų ir prekybos centro „Mada”, kelios perėjos S.Batoro gatvėje. Budriems reikia būti kertant Nemenčinės bei Eišiškių plentus.
Prieš nereguliuojamas perėjas statomi greitį ribojantys kelio ženklai, perėjos dažomos raudonai, įrengiami kalneliai.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPerėją naikins dėl pėsčiųjų saugumo
Sandra TRINKŪNAITĖ
LR korespondentė
2010-11-10
Gal kas galėtų pabraižyti, kur yra ši perėja?
Comment
-
Nepakenktu panaikinti, taciau alternatyvos taipogi nelabai patogios. Bijau, kad atsiras tinginiu, bandanciu perbegti gatve ir situacija tik dar paastres.
Man tik pikta, jog ten pastovios avarijos, o paprasciausio apsvietimo stulpo pastatyti nieks lig siol nesusiprotejo. Lyjant lietui isvis NIEKO nesimato, pakol neprivaziuoji per kokius 10 m nuo perejos...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNepakenktu panaikinti, taciau alternatyvos taipogi nelabai patogios. Bijau, kad atsiras tinginiu, bandanciu perbegti gatve ir situacija tik dar paastres.
Man tik pikta, jog ten pastovios avarijos, o paprasciausio apsvietimo stulpo pastatyti nieks lig siol nesusiprotejo. Lyjant lietui isvis NIEKO nesimato, pakol neprivaziuoji per kokius 10 m nuo perejos...
Comment
-
Džiugu, kad pagaliau perėją susiprotėta naikinti. Tikiuosi, bent jau pėsčiųjų viaduką įrengs, nes pėstieji ten tikrai ne retenybė, nors jų ir ne tiek daug. Naikinti reikia ir perėją per Geležinį Vilką ties sąnkryža su Didlaukio g. (tik ten alternatyva būtina, nes itin daug studentų, einančių į paskaitas nuo Didlaukio stotelės, ja naudojasi).
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaikinti reikia ir perėją per Geležinį Vilką ties sąnkryža su Didlaukio g. (tik ten alternatyva būtina, nes itin daug studentų, einančių į paskaitas nuo Didlaukio stotelės, ja naudojasi).
kažkas tokio tipo
Galėtų aukštosios mokyklos ir susimesti ant tokio daikto. Nebent visiems nusispjauti į studentų saugumą...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąSprendimas ten aiškus.
kažkas tokio tipo
Atvaizdas
Galėtų aukštosios mokyklos ir susimesti ant tokio daikto. Nebent visiems nusispjauti į studentų saugumą...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinoma, kad nusispjaut... Čia gi Lietuva Pinigai skiriami dažniausiai ten, iš ko paskui atgauni jų daugiau
Comment
-
Nesąmonė ten statyti tik pėstiesiems skirtą viaduką- reikia visaverčio transporto mazgo, kitaip galima bus drąsiai dėti projektą į šią temą: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1737
Juk ten aklakelis dabar, o galėtų būti visavertė gatvė, kuria nesisukiojant galima būtų išvažiuoti į Ateities g.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl panaikinta stovėjimo aikštelė prie sporto rūmų ir mažesnė aikštelė kitoje Olimpiečių g. pusėje? Negu dėl tų visų žydų kapinių?
Visus atsakymus rasi (juokauju zinoma, tik pasamprotavimus, kokie dar gali buti atsakymai) temoje "Vilniaus projektai". Pradek nuo 964 pranesimo.
P.S. Na kas gi galetu atsisakyti tokio gardaus kasnelio - sklypo tiesiai priesais Gedimino pili?Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.11, 22:09.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąNesąmonė ten statyti tik pėstiesiems skirtą viaduką- reikia visaverčio transporto mazgo, kitaip galima bus drąsiai dėti projektą į šią temą: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1737
Juk ten aklakelis dabar, o galėtų būti visavertė gatvė, kuria nesisukiojant galima būtų išvažiuoti į Ateities g.
Parašė oranger Rodyti pranešimąSprendimas ten aiškus.
kažkas tokio tipo
Atvaizdas
Galėtų aukštosios mokyklos ir susimesti ant tokio daikto. Nebent visiems nusispjauti į studentų saugumą...
http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...ilko_gatve.JPG
Nors jis atrodo niekaip (ypač grindinys), bet visgi geriau jau tokį valdininkai pastatytų nei nieko neveiktų, kaip yra dabarPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.11, 23:32.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDžiugu, kad pagaliau perėją susiprotėta naikinti. Tikiuosi, bent jau pėsčiųjų viaduką įrengs, nes pėstieji ten tikrai ne retenybė, nors jų ir ne tiek daug. Naikinti reikia ir perėją per Geležinį Vilką ties sąnkryža su Didlaukio g. (tik ten alternatyva būtina, nes itin daug studentų, einančių į paskaitas nuo Didlaukio stotelės, ja naudojasi).Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment