90 pranešimų iškelta į temą [VLN] Šviesoforų valdymo sistema
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
74 pranešimai iškelti į temą
[VLN] Viaduko prie "Akropolio" ir jungties su Šiaurine gatve statyba
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąo be to neuzilgo pietinio aplinkelio atidarymas,
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą"Sostinės gatvės" vieni iš subrangovų, per kelis projektus, tai nelabai jie ten kur spėja. Ateities g. Tada ir viadukas per geležinkelį...
Turiu pripazinti pietinio aplinkelio darbai vietomis nuvyle ir mane. Kyla itarimas, kad istikro nespeja tiltininkai, neapzioja darbu apimciu. Siaip ar taip dar metelius teks palaukt. O stai Dariaus Gireno, bei Laisves-Ateities viaduku prieigas jau siemet turesim pilnai funkcionuojancias.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.05.14, 09:00.
Comment
-
42 pranešimai iškelti į temą [VLN] Rodūnės viaduko bei Dariaus ir Girėno gatvės rekonstrukcija
Dar 17 pranešimų į naują temą nukopijuota ištisai arba dalinai (kad nenutrūktų diskutuojama mintis abiejose temose).
Comment
-
Nezinau ar cia ikeliu...
Naujas sviesoforas prie Perkunkiemio greit
"Jau per artimiausią mėnesį ten turėtų būti įrengta trišalė šviesoforinė sankryža. Ją turėtų sumontuoti šalia plento daugiabučius namus statanti bendrovė „Ranga IV“.
Ši vieta išties yra problematiška, tad šviesoforų reguliuojama sankryža turėtų kiek pagerinti eismą“, – tikino P.Malinauskas.
Saltinis: http://www.lrytas.lt/?data=20080607&...g080607&view=2Paskutinis taisė Romas; 2008.06.07, 18:31. Priežastis: Perkelta iš temos "[VLN] Šviesoforų valdymo sitema"
Comment
-
Parašė JohnPaskutines pora savaiciu nemazai vazinejau Vilniuje... pastebejau, kad atlikta arba vystoma nemazai projektu, bet i aki krito vienas daykas: gatviu zymejimas. Is pradziu dar bandziau zymejimo nebuvima teisinti tuo, kad darbai neuzbaigti ir galbut suzymeti nesuspejo... taciau situacija panasi daugmaz visose gatvese. Kai kur tiesiog nera jokio zymejimo ir belieka spelioti, kiek juostu (2 ar 3) yra ir i kokia isivaizduojama juosta reiktu vaziuoti ziede, po sankryzos ir pan. Turint omeny, kad Vilniuje daugelis vazineja kaip psichikos ligoniai, tai darosi labai pavojinga sveikatai (ar bent jau masinai). Siuo pozuriu Vilnius atrodo lyg "treciojo pasaulio" salies miestas. Nejau taip sunku ispaisyti tas juostas ir ivesti bent siokia tokia tvarka?Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Kitavertus Lietuvoj daug daugiau melynu zenklu rodanciu kur is kokios juostos galima sukti - bent jau Skotijoj tokiu tik vienas kitas ir kai gatves zymejimai atsiduria po priekyje stovinciomis masinomis, belieka tik spelioti ar is sitos juostos galima tik i kaire ar ir tiesiai. Ypac uzknisdavo kai pusmeti dirbau kurjeriu DHL ir tekdavau nemazai vazineti po nepazystamas vietasYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Vilniaus gatvėse bus ribojamas eismas
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamentas praneša, kad nuo 2008 m. liepos 14 d. iki rugpjūčio 26 d. dėl Gedimino prospekto rekonstrukcijos darbų bus uždraustas transporto priemonių eismas A. Goštauto gatvės ir Gedimino prospekto sankryžoje.
Važiuojant A. Goštauto gatve nuo Geležinio Vilko tilto pusės link Vingio parko – apvažiuoti bus galima A. Tumėno, Gynėjų gatvėmis, toliau Gedimino prospektu, V. Kudirkos ir J. Jasinskio gatvėmis.
Važiuojant A. Goštauto gatve link Geležinio Vilko tilto – apvažiavimas J. Jasinskio, Pamėnkalnio, A. Stulginskio ir A. Jakšto gatvėmis.
Comment
-
Laikini eismo organizavimo pakeitimai Vilniuje
2008 m. liepos 14 d. - gruodžio 1 d. laikinai keičiamas eismas Žemaitijos ir Šiaulių gatvėse. UAB „SIV“ įpareigota įrengti kelio ženklus ir šviesoforus pagal eismo organizavimo schemą. Per eismo ribojimo laikotarpį Žemaitijos gatve nuo Pylimo gatvės iki Šiaulių gatvės vyks dvipusis eismas, reguliuojamas kelio ženklais ir šviesoforais. Transporto priemonių eismas nuo Ašmenos gatvės nukreipiamas Šv. Mikalojaus ir Lydos gatvėmis. Žemaitijos gatve nuo statomo pastato Žemaitijos g. 13/10 link Pylimo gatvės vyks tik aptarnaujančio transporto eismas.
Nuo 2008 m. liepos 14 d. iki 2009 m. kovo 31 d. bus uždraustas transporto priemonių eismas Malūnų gatvės dalyje tarp pastatų Nr. 4 ir 6A. UAB „Melingos statyba“ įpareigota įrengti ženklus pagal eismo organizavimo schemą. Tvarkomą teritoriją aptvers.
Nesmagu, kad antruoju atveju visai nepaaiškinta, kaip bus galima apvažiuoti uždarytąją atkarpą.
Galima tik spėt, kad norintiems išvažiuoti iš Užupio, nusileidus Užupio gatve iki Angelo, teks sukti į kairę ir apvažiuoti Paupio bei Aukštaičių gatvėmis.
P.S. informacija iš tos pat savivialdybės žinutės apie laikinus apribojimus nuo 2008 m. liepos 12 d. iki liepos 16 d. Švitrigailos ir Dariaus ir Girėno gatvėse tarp Kauno ir Brolių gatvių jau buvo įkelta į atitinkamą temą.
Comment
-
www.DELFI.lt
2008 liepos mėn. 24 d. 16:07
Sostinėje atidaromas Pilaitės aplinkkelis
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17834678
neradau tokios temos tai dedu cia. o kokia ten nauja gatve/aplinkelis, kad tik 1,3 km paklota? gal kas breziniu turi?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Ribojamas transporto eismas Fermentų gatvėje
2008-08-14
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamentas praneša, kad 2008 m. rugpjūčio 14–21 dienomis dėl geležinkelio pervažos rekonstrukcijos bus uždraustas transporto eismas Fermentų gatve.
Apvažiuoti bus galima V. A. Graičiūno, Galvės ir Kirtimų gatvėmis.
Vairuotojai prašomi būti atidūs ir laikytis kelių eismo taisyklių.
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87381
Comment
-
Vilnius spręs spūsčių problemą statydamas tiltus
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18539403
Jūratė Žuolytė, "Vilniaus diena"
2008 rugsėjo mėn. 15 d. 09:06
Transporto spūsčių problemai spręsti miesto valdžia alternatyvų neieško. Vis dar manoma, kad padėtį ištaisyti gali tik nauji tiltai ir viadukai. Dėl to užsimota įgyvendinti jau seniai brandintą projektą – statyti Kreivąjį tiltą. Kada prasidėtų Kreivojo tilto statyba, tiksliai nežinoma.
"Pirmiausia realizuosime didžiuosius infrastruktūros projektus – nutiesime aplinkkelius, rekonstruosime Lazdynų tiltą, įrengsime dviejų lygio sankryžas. O tada skaičiuosime pinigus ir žiūrėsime, kokios galimybės įgyvendinti naujus projektus. Jau dabar esame prirengę techninių projektų daugiau nei už milijardą litų, reikia užtikrinti jų finansavimą. Kai tik užbaigsime tuos projektus, imsimės Kreivojo tilto projekto", – sakė Savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas.
Kreivasis tiltas būtų statomas Baltojo tilto kaimynystėje. Jis prasidėtų ties sankryža prie Lukiškių aikštės, kirstų Neries upę, Konstitucijos prospektą ir įsilietų į Geležinio Vilko gatvę, taip išgelbėdamas šią vietą nuo nuolat susidarančių spūsčių.
Kreivuoju tiltas pavadintas dėl lenktos formos. "Kreivasis tiltas pagal projektą pritaikytas visokiam transportui: sunkiajam, lengvajam ir viešajam. Jei jį pavyktųpastatyti, būtų tikrai nuostabu. Tačiau kol kas viskas tėra vizijos ir samprotavimai. Išlaidos būtų tikrai didelės, reikėtų šimtų milijonų litų. Ir įgyvendinti būtų gana sunku. Kol kas nesugebame finansuoti visų parengtų projektų, todėl dar vieną naują dėti į lentyną būtų prabanga. Geriausiu atveju galime kalbėti apie penkmečio perspektyvą", – pripažino G.Paluckas.
Duos impulsą plėtrai
Vis dėlto savivaldybė jau patvirtino Kreivojo tilto projekto detalųjį planą. Tačiau jame dar gali būti daug pokyčių. Neatmetamas variantas, kad vietoj vieno ilgo tilto atsiras du trumpesni. "Nuo to, kuris variantas bus pasirinktas, priklausys investicijos. Mano manymu, J.Tumo-Vaižganto gatvės jungtis su Kernavės gatve būtų brangiausias variantas, todėl ir iškilo klausimas, kiek reikia tiltų – vieno ar dviejų", – sakė sostinės savivaldybės įmonės "Vilniaus planas" vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis.
Bendrajame miesto plane numatyta sujungti J.Tumo-Vaižganto gatvę su Kernavės arba Mečetės gatvėmis. "Kernavės gatvė turi tolesnę tąsą per Šnipiškes. Reikia padaryti dar vieną transporto arteriją į Šnipiškes, kuria galėtų kursuoti viešasis transportas. Taip atsikimštų kitos gatvės, rajone būtų laisvesnis judėjimas, pagerėtų jo ryšys su centru. Taip būtų duotas naujas impulsas Šnipiškių plėtrai. Tiesa, dar yra galimybė pastatyti nedidelį tiltą tarp Goštauto ir Upės gatvių", – svarstomus variantus vardijo M.Pakalnis.
Rekonstruoti neketina
Svarstant, kaip pagerinti transporto sistemą centrinėje miesto dalyje, viena siūlomų idėjų buvo automobilių eismui pritaikyti Baltąjį tiltą. Dabar jis skirtas tik pėstiesiems.
"Dalyvavome konkurse dėl teritorijos prie Šv. Jokūbo bažnyčios užstatymo. Kaip vieną galimų versijų pasiūlėme leisti Baltuoju tiltu važiuoti automobiliams. Jei bus plėtojamas Guggenheimo muziejaus projektas, šį tiltą vis tiek reikės rekonstruoti. Tokiu atveju Baltąjį tiltą reikėtų rekonstruoti, praplėsti, o pėsčiųjų tiltą pastatyti šalia ir taip nukreipti žmonių srautą iš Gedimino prospekto", – aiškino architektas Audrius Ambrasas.
Tačiau savivaldybės tokia idėja neįtikino. "Pritaikyti Baltąjį tiltą transportui – sunkiai įmanomas variantas. Ten jau susiformavusi pėsčiųjų erdvė, vadinama Džiaugsmo sala. Būtų keblu į ją įsibrauti su transportui pritaikytu objektu. Ir techniškai Baltasis tiltas automobilių eismui nepritaikytas. Todėl geriau būtų statyti normalius naujus tiltus transportui", – savo nuomonę dėstė M.Pakalnis.
Šiuo metu Vilniuje yra 20 tiltų: Baltasis, Baltosios Vokės geležinkelio, Bernardinų, Bukčių, Dailės akademijos, Gariūnų, Geležinio Vilko, Komunikacijų, Lazdynų, Liubarto, Mindaugo, Paplaujos, Pilies, Užupio, Valakupių, Vingio parko, Šilo, Žaliasis, Žirmūnų, Žvėryno.
"Vilniaus diena"
Comment
-
Tai vat, chebryte, dar 1975m. berods vietoj Baltojo ir buvo numatytas transporto tiltas. Kažkodėl apie tai net neprisimenama arba žurnalistai ir miesto valdžia net anų projektų nemačiųsi. Esmė buvo tokia, tada dar būsimąjį Lietuvos viešbūtį ir CUP'a turėjo skirti gatvė. Čia tik dabar atrodo, kad anie suoliukai šalia "Lietuvos" normalu Ten buvo numatyta 4ių eismo juostų gatvė.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Manau, kad kuo puikiausiai ten telpa ir esamas Baltasis tiltas ir būsimasis Kreivasis.
Baltasis pėsčiųjų tiltas sujungia Pamėnkalnio-Lukiškių pėsčiųjų zoną su dešiniuoju krantu.
O Kreivasis tiltas kaip tik išeitų tiesiai V.Kudirkos g. ašyje, nes dabar Kudirkos g. daro posūkį dešinėn ties Vašingtono skveru, kuri reikėtų naikinti ištiesinant gatvę į tiltą. Tik klausimas ar mūsų projektuotojai nesugalvos ten palikti zigzagų "ką nors" saugodami ar taupydami...
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąManau, kad kuo puikiausiai ten telpa ir esamas Baltasis tiltas ir būsimasis Kreivasis.
Baltasis pėsčiųjų tiltas sujungia Pamėnkalnio-Lukiškių pėsčiųjų zoną su dešiniuoju krantu.
O Kreivasis tiltas kaip tik išeitų tiesiai V.Kudirkos g. ašyje, nes dabar Kudirkos g. daro posūkį dešinėn ties Vašingtono skveru, kuri reikėtų naikinti ištiesinant gatvę į tiltą. Tik klausimas ar mūsų projektuotojai nesugalvos ten palikti zigzagų "ką nors" saugodami ar taupydami...
Visgi senoji mintis del tilto ir gatves tarp viesbucio ir VCup'o atrodo visiskai priimtina, tik kad jau pervelu apie tai galvot. Nezinau kiek teisybes, bet girdejau ganda, kad baltasis pesciuju tiltas apskritai atsirado atsitiktinai. Jau buvo numatytas transporto tiltas, paskirtas finansavimas, bet atejo perestroika ir pinigai isgaravo. Visgi tiltas buvo pazadetas, tai ir pastate ka sugebejo. Stai ir turime dabar visiskai neracionalu kastu/naudos prasme, taciau visu gerai zinoma statini.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.09.16, 15:24.
Comment
-
Man atrodo tokia kryptis (raudonai) kur kas geresnė, nei būtų sukama link Baltojo tilto, tuo labiau kad kitapus upės neaišku kur toliau pratęsti.
O dabar išeina link kregždžių ir lieka nebe toli iki Geležinio Vilko g.
Mėlynai pažymėta būtų protinga padaryti pėsčiųjų zoną, nes šiuo metu išties kvailas priėjimas iki Baltojo tilto.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Man atrodo tokia kryptis (raudonai) kur kas geresnė, nei būtų sukama link Baltojo tilto, tuo labiau kad kitapus upės neaišku kur toliau pratęsti.
O dabar išeina link kregždžių ir lieka nebe toli iki Geležinio Vilko g.
Mėlynai pažymėta būtų protinga padaryti pėsčiųjų zoną, nes šiuo metu išties kvailas priėjimas iki Baltojo tilto.
Comment
Comment