Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Svecias Rodyti pranešimą
    Bent aš tai negirdėjau, kad iki birželio 15 d. Tik anksčiau šitą viaduką per geležinkelį žadėjo atidaryti rugsėjo 1 d., jau nukėlė 15 dienų, matysim ar daugiau nenukels.
    kai uždarė Naujinkų viaduką per geležinkelį. ir visi ėmė [panikuoti, kaip patekti į oro uostą, nes taip pat buvo remontuojamas viadukas ir ... vo prisiminiau... ir gatvė remontuojama todėl buvo itin pasunkintas apvažiavimas pro Panerius. tada Imbrasas kažką supezėjo, kad lieps viska atidaryti iki birželio 15d.


    čia aišku jis šnekėjo, apie gatvės atkarpą.

    Comment


      Skelbiamas konkursas 2 sostinės gatvėms sutvarkyti
      http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...c5a8cd&ref=rss
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        Parašė Mantas Rodyti pranešimą
        Skelbiamas konkursas 2 sostinės gatvėms sutvarkyti
        http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...c5a8cd&ref=rss
        Savanoriu, Zemaites, Pietario gatves?
        Kyla itarimas, kad Imbrasui kazkas tycia kaisioja pagalius i ratus. Taigi dabar visas eismas butent tomis gatvemis vyksta del pietinio aplinkelio tiesimo darbu. Bus dar daugiau keiksnojimu is vairuotoju puses.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Savanoriu, Zemaites, Pietario gatves?
          Kyla itarimas, kad Imbrasui kazkas tikrai kaisioja pagalius i ratus. Taigi dabar visas eismas butent tomis gatvemis vyksta del pietinio aplinkelio tiesimo darbu. Bus dar daugiau keiksnojimu is vairuotoju puses.
          Konkursas paskelbtas kolkas tik aplinkos projektiniams pasiūlymams.

          Comment


            Lukas Miknevičius
            „Sostinės“ 2007-08-10
            Valdininkų automobilis įstrigo spūstyje

            Tikslo nepasiekė
            Į mieste statomų ir rekonstruojamų gatvių peržiūrą vakar išvykusiai savivaldybės delegacijai, vadovaujamai vicemero Evaldo Lementausko, taip ir nepavyko pasiekti viaduko per geležinkelį Kirtimų gatvėje. Iki viaduko likus nepilnam kilometrui, buvo nuspręsta apsisukti ir grįžti, nes likusią kelio atkarpą dėl transporto spūsčių būtų tekę važiuoti pernelyg ilgai.

            Baigti Kirtimų gatvės viaduko rekonstrukciją planuojama iki šių metų rugsėjo. Po rekonstrukcijos juo bus organizuojamas dvipusis transporto eismas.

            Savivaldybės specialistai į sostinės gatvių apžiūrą ketvirtadienį išvyko patikrinti, kaip iki naujų mokslo metų pradžios mieste bus pagerintos eismo sąlygos. Išvykos metu buvo apžiūrėtas statomas Geležinio Vilko gatvės tęsinys, viadukas per geležinkelį Dariaus ir Girėno gatvėje.

            Lenkia darbo grafiką
            Geležinio Vilko gatve ateityje bus galima išvažiuoti iki pat Molėtų plento. Šiuo metu vykdomi gatvės tęsimo darbai. Visą projektą numatoma baigti iki 2008 metų birželio, tačiau, kaip pasakojo darbus vykdančios bendrovės „Lemminkainen Lietuva“ direktorius Algirdas Alūzas, paleisti eismą šiuo metu jau nutiesta gatvės atkarpa galbūt pavyks po pusantros savaitės.

            „Šiuo metu yra atlikta apie trečdalį numatytų darbų. Grafiką lenkiame maždaug 1,2 karto“, – sakė A.Alūzas.

            Iki Molėtų plento bus nutiesta keturių eismo juostų gatvė.
            Geležinio Vilko gatvės sankryžose su Mokslininkų, M.Marcinkevičiaus bei J.Kairiūkščio gatvėmis bus įrengtos šviesoforais reguliuojamos sankryžos.

            Pasak A.Alūzo, tiesiant Geležinio Vilko gatvės tęsinį susiduriama ir su problemomis. „Daugiausia bėdų turime dėl inžinerinių tinklų. Šioje vietoje jie yra užkasti labai giliai. Taip pat čia nebuvo įrengta lietaus kanalizacija. Ją montuojame naują“, – pasakojo A.Alūzas.

            Statybininkams problemų kelia ir tai, kad Molėtų plente darbai vykdomi vykstant automobilių eismui. Bėdų pridarė ir šią vasarą Lietuvoje praūžusios liūtys. Pabaigus Geležinio Vilko gatvės tęsinį, bus rekonstruojamas ir pats Molėtų plentas iki Utenos miesto. Tai padarys Valstybinė kelių direkcija.

            Platina viaduką
            Iki rugsėjo pradžios turėtų pagerėti susisiekimas viaduku per geležinkelį Dariaus ir Girėno gatvėje. Ant šio į oro uostą vedančio viaduko nuo rudens bus organizuojamas dviejų juostų eismas. Viaduku nuo rugsėjo galės važiuoti visos transporto priemonės, išskyrus sunkvežimius. Visą Dariaus ir Girėno gatvės viaduko rekonstrukciją numatoma baigti kitų metų birželį.

            Po rekonstrukcijos 116,7 metro ilgio viadukas bus paplatintas nuo 3 iki 5 eismo juostų. Bendras viaduko plotis sieks beveik trisdešimt metrų. Viaduko prieigose numatoma atnaujinti dar daugiau kaip 650 metrų greta esančių gatvių.

            Tikimasi, jog rekonstravus Dariaus ir Girėno gatvės viaduką, žymiai pagerės susisiekimas tarp miesto centro ir Vilniaus oro uosto. Savivaldybės specialistai prognozuoja, kad po rekonstrukcijos šiame magistralės ruože nuo Panerių iki Brolių gatvės vairuotojų sugaištamas laikas sumažės 16 procentų.

            Comment


              Pėsčiųjų viaduko statybos paruošiamieji darbai:

              Iškirsti medžiai Karoliniškių pusėjė:








              Vaizdai iš Lazdynų pusės:






              Didelių "marazmų" dėl šviesofor nebuvo, bet norint sulaukti "žalios" reikia ilgokai luktelt:


              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Nejaugi visus metus reikia statyti paprasta pesciuju viaduka ? Ir kazkaip netinkamai man atrodo parinkta jo orientacija, karoliniskiu puseje viskas normaliai, taciau lazdynu puseje jis galetu baigtis salia laiptu link dabartinio sviesoforo, o ne prie laiptu i stotele. Nes i ta stotele vaiksto ne pagrindiniai srautai. Taigi jei pastacius nebus gerai aptverta vieta, kur dabar yra sviesoforas, galima tiketis daznu bandymu pereiti/perbegti ten gatve.
                Bus įrengti nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, senieji snaikinti. Bent jau tiek girdėjau.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Kodėl man atrodo, kad vis tiek žmonės per apačią lakstys, nebent kokių erškėčių prisodins per vidurį. Mėgstama senjorų gatvės kirtimo vieta nuo čia iki buvusio Merkurijaus, Kometos. Ir dėjo jie ant perėjų

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Bus įrengti nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, senieji snaikinti. Bent jau tiek girdėjau.
                    Tačiau žmonių įpročius ne taip paprasta sunaikint Tą puikiai matome GV ir Ukmergės gatvių sankryžoje

                    Comment


                      Kažkur skaičiau, kad į stadiono kalną galvojama net ir funikulierių ar kažkokį panašų keltuvą daryti - visi supranta, kad tų įvažiavimų gali nepakakti.

                      Comment


                        Parašė bronius Rodyti pranešimą
                        Kažkur skaičiau, kad į stadiono kalną galvojama net ir funikulierių ar kažkokį panašų keltuvą daryti - visi supranta, kad tų įvažiavimų gali nepakakti.
                        Šiaip gera mintis, tik tada reikėtų po GV gatve požeminę preėją daryti, tad manau, kad projektas tikrai nepigiai kainuos.

                        Comment


                          Požeminė perėja napakentų ir po Ukmergės gatve ties satdionu, kur dabar yra paprasta perėja.ten ir taip sunku ją laisvai pereiti, o pastačius stadioną srautas bus didesnis.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Keista išvis, kad ta pėsčiųjų perėja šalia viaduko egzistuoja - juk pėstieji gatvę gali pereiti šalia esančiu viaduku. Daugiau problemų turbūt kelia sekanti perėja, esanti važiuojant link Fabijoniškių. Nesyk esu matęs, kaip pėstieji mindžikuoja nesiryždami žengti - juk prieš akis keturios juostos ir automobiliai dažnas važiuojantis bent 60 km/h. Pėsčiųjų požiūriu ta perėja yra labai pavojinga.

                            Comment


                              Ačiū už naujienas, SPX.

                              Dar viena beveik naujiena
                              Nuo rugsėjo 1-osios pagerės eismo sąlygos link Vilniaus oro uosto

                              2007-08-31

                              Sostinės Savivaldybė informuoja, kad nuo rugsėjo 1 dienos pagerės eismo sąlygos link Vilniaus tarptautinio oro uosto, taip pat pietinėje ir šiaurinėje miesto dalyse.

                              Jau šį šeštadienį bus atidarytos dvi eismo juostos rekonstruojamu Dariaus ir Girėno gatvės viaduku, po vieną juostą kiekviena eismo kryptimi. Šiuo viaduku galės važiuoti visos transporto priemonės, ribojamas bus tik krovininio transporto eismas. Krovininiai automobiliai, važiuojantys nuo oro uosto, bus nukreipiami į Žirnių gatvę, toliau – nustatytu apvažiavimo maršrutu. Sunkusis transportas, važiuojantis nuo miesto centro pusės, galės važiuoti per geležinkelio viaduką. Viaduko prieigose iš šalutinių gatvių nuo 6 iki 21 val. bus galima pasukti tik į dešinę pusę, o važiuojant per viaduką bus draudžiamas kairysis posūkis į Pelesos gatvę.

                              Tiesiamo Vilniaus pietinio aplinkkelio prieigose rugsėjo 1-ąją numatoma atnaujinti transporto eismą Panerių ir Burbiškių gatvių sankryža.

                              Eismo sąlygos pietinėje miesto dalyje dar labiau pagerės rugsėjo vidury, kai bus atnaujintas eismas rekonstruojamu viaduku Kirtimų gatvėje. Rekonstrukcijos metu praplatinus šį viaduką, transporto eismas juo bus leidžiamas jau ne viena, o dviem kryptimis. Kol kas dėl viaduko rekonstrukcijos darbų susidaro spūstys Galvės ir Kirtimų gatvių sankryžoje – joms išvengti lengvųjų automobilių vairuotojai prašomi pasirinkti kitus apvažiavimo maršrutus. Minėtą sankryžą rekomenduojama apvažiuoti J. Tiškevičiaus gatve, Senuoju Gardino plentu, V. A. Graičiūno ir Krantinės gatvėmis.
                              http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=85096

                              Ar kas nors galėtų be žemėlapio apvažiuoti minėtą probleminę sankryžą J. Tiškevičiaus gatve, Senuoju Gardino plentu, V. A. Graičiūno ir Krantinės gatvėmis?

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Ar kas nors galėtų be žemėlapio apvažiuoti minėtą probleminę sankryžą J. Tiškevičiaus gatve, Senuoju Gardino plentu, V. A. Graičiūno ir Krantinės gatvėmis?
                                Prieš kelias dienas draugai klaipėdiečiai važiavo pagal nuorodą "Apylanka", tai sakė, kad vos neužklimpo kažkokiame miške, čia turbūt ta vieta
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment




                                  Raudona - "Apylanka"
                                  Mėlyna - kelias nekoks

                                  Comment


                                    /\ Turbūt apie tą Savivaldybės rekomenduojamą kelią buvo straipsnelis temoje
                                    (106) Tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelis [/B]
                                    Arūnas Dumalakas
                                    Vilniaus rajone – nelegalus aplinkkelis
                                    Prieš kelias dienas (...) atsirado naujas nelegalus aplinkkelis. Jis nuo Vaidotų driekiasi pro daržus, bulvių laukus, kapines ir pasiekia sostinės V.A.Graičiūno gatvę. Šiuo žvyrkeliu ir vietomis asfaltuotu, tačiau duobėmis išmuštu keliu kasdien važiuoja šimtai vilkikų, daugybė lengvųjų automobilių.
                                    http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=63
                                    Paskutinis taisė Romas; 2007.09.03, 21:41.

                                    Comment


                                      Vilniaus savivaldybėje naujai susirinkusi biurokratų gauja vis dėlto pakeitė Gedimino pr. važiavimo tvarką. Dabar mūsų "pėsčiųjų" gatvė atiduota automobiliams nebe iki 18 val., bet iki 19 val.

                                      Čia taip skatinama vaikščioti pėsčiomis? Idiotai...

                                      Comment


                                        Kazkaip nieko naujo:

                                        Vilnių iš spūsčių vaduos aplinkkelis, sankryžos ir viadukai

                                        Penktadienį DELFI internetinėje konferencijoje viešėjusio Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo poskyrio vedėjo Vidučio Cemnolonskio skaitytojai teiravosi apie eismo problemas Vilniuje. Savivaldybės atstovas pasakojo apie vykdomus darbus ir aptarė skaitytojų pasiūlymus.

                                        V. Cemnolonskis teigė, kad automatizuota eismo valdymo sistema turėtų pradėti veikti 2008 m., o jos įdiegimas vyks dalimis pagal transporto koridorius. Jis pastebėjo, kad vairuotojų kultūra nuolat gerėja ir teigė nemanąs, kad tai yra pagrindinis kliuvinys tobulai valdyti eismą.

                                        Pasak V. Cemnolonskio, susidarančius kamščius ties Laisvės ir Ukmergės plento sankryža turėtų išspręsti statoma dviejų lygių sankryža, kuri bus baigta 2008 m. Jis pritarė Vilniaus apvažiavimo idėjai ir sakė, kad vakarinio apvažiavimo projektas jau rengiamas. Tačiau atkreipė dėmesį, kad Vilnius reikia ne tik apvažiavimo, bet ir tinkamų eismui gatvių tarp miesto rajonų.


                                        V. Cemnolonskis nepritarė siūlymams Vilniuje įrengti daugiau vienos krypties gatvių, mat vienpusis eismas ne tik pagerina eismą viena kryptimi, bet ir padidina ridą, oro taršą, sukelia nepatogumų. Jis pritarė skaitytojų pasiūlymams didinti gatvių, kuriose būtų leidžiamas eismas tik autobusams, plėtimui. Tačiau, pasak V. Cemnolonskio, šįmet įvedus tokią tvarką Jogailos gatvėje sulaukta labai didelio miestiečių nepasitenkinimo.


                                        Specialistas sakė, kad rugsėjo mėnesį numatyta baigti rekonstruoti viaduką per Geležinkelio tiltą Kirtimų gatvėje. Per viaduką numatytas 2 krypčių eismas (po 1 eismo juostą į kiekvieną pusę) vietoje pastaruoju metu buvusio vienpusio eismo.


                                        Vienas DELFI skaitytojas siūlė platinti sostinės gatves. Tačiau, pasak V. Cemnolonskio, gatvių platinimas yra brangus - šalia jų nutiestas komunikacijas tenka iškelti, o tai padaryti yra brangiau negu įrengti dangas.


                                        „Nagrinėti reikia visus galimus variantus, o parinkti tą, kuris naudingiausias miesto plėtrai ir kuriam pritars miesto gyventojai“, - kalbėjo savivaldybės specialistas, skaitytojui papriekaištavus dėl esą brukamos metro idėjos.


                                        Savivaldybė numačiusi įrengti papildomų techninių priemonių važiuojantiems automobilių juosta išaiškinti. Gera naujiena dviratininkams - ateityje Vilnių kirs tarptautinė dviračių trasa, kuri eis nuo Savanorių prospekto per Vingio parką ir Žvėryną Europos parko link.
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14308537
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          Nuo rugsėjo 10-osios ribojamas eismas sostinės Naugarduko gatvėje ir Pilaitės prospekte
                                          Rugsėjo 10 – spalio 1 dienomis dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbų bus draudžiamas transporto eismas Naugarduko ir Gerosios Vilties gatvių sankryžoje. Apvažiuoti bus galima Žemaitės ir Panerių gatvėmis.

                                          Rugsėjo 10–15 dienomis dėl Pilaitės prospekto rekonstrukcijos bus draudžiamas transporto eismas Pilaitės prospekto dalyje ties Papilėnų gatve. Visas transportas bus nukreiptas Senuoju Pilaitės keliu.
                                          www.vilnius.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X