Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar išėjo mero postas fb apie eilinius rekordinius metus su nuoroda į sutvarkytas gatves: https://shorturl.at/Qydvj

    Tačiau atrodo, jog dviračių takų atkarpas uždėjo iš praeitų metų, negaliu rast 2023 metų atkarpų žemėlapio, tai išsaugau čia 2024 iškarpas:

    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	105,8 kB ID:	2176586
    Click image for larger version  Name:	2.JPG Views:	0 Size:	177,0 kB ID:	2176587

    Pavyzdžiui:
    1. Liepaklnio g. įvesta kaip dviračių takas, ten puse atkarpos yra bendras takas;
    2. V. A. Graičiūno g. puse atkarpos yra bendras takas;
    3. Viršuliškėse suremontavo esamą bendrą taką, pažymėtas kaip dviračių takas;
    4. Vileišio g yra dviračių gatvė, bet pažymėta kaip dviračių takas;
    5. Helsinkio gatvėje plytelinis takas - paymetą, jog įrengė dviračių taką. Iškarpa iš mero nuordos ir 2023 metų nuotrauka iš citify:
    Click image for larger version  Name:	3.JPG Views:	0 Size:	59,9 kB ID:	2176588
    Click image for larger version  Name:	4.JPG Views:	0 Size:	155,1 kB ID:	2176589

    Comment


      Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.

      Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.

      Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.
      Paskelbė apie suplanuotus kelių remonto darbus Vilniuje: laukia 7 dideli projektai

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        gangstarr gal galima gaut nuorodą? Nerandu.
        Cool, nepadariau jokių screenshot'ų ir va tau. Panaikino filtrą iš maps.vilnius.lt Miesto tvarkymo skilties.

        Comment



          Ką pavyko atsiminti iš 2025 m. planų, tik neaišku kiek ten buvo tiesos.

          Iš A ir B kategorijų tik šios, nebent kažkas labai užmiestyje kaip Žaliųjų Ežerų g.
          • Kalvarijų g. nuo Žaliojo tilto iki Kareivių
          • Kalvarijų g. dalis Baltupiuose/Jeruzalėje
          • Tuskulėnų
          Kitos gatvės iš įdomesnių
          • Kažkodėl pažymėta visa Tilto g. (gal trinkelės)
          • Islandijos g.
          • Not sure bet lyg ir A. Rotundo ir A. Stulginskio
          • Raugyklos g.
          • Subačiaus g. iki Aušros Vartų
          • Paupio g. nuo Angelo iki Aukštaičių g.
          • Kirkuto al. visu ilgiu (prie Laidojimo rūmų)
          • Vasaros g.
          • Paco g. tarp Mildos ir Saulės
          • Pušų g. Žvėryne
          • Žygio g. tarp Žukausko ir Minties (ten nėra jokio šaligatvio)
          • Fabijoniškių g. nuo Ateities
          Visa kita tai daug trumpų atkarpų toliau nuo centro arba ilgesnės atkarpos užmiestyje kaip Paneriai ar Balsiai. Bet reikia palaukti, kol vėl įkels. Matyt bus pamiršę paslėpti filtrą tuo metu ir man pasisekė patikrinti.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            5. Helsinkio gatvėje plytelinis takas - paymetą, jog įrengė dviračių taką.
            Taip ir yra – ženklas yra.

            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Helsinkio g. "dviračių" takas, dar tik baltos linijos pritrūko ant šaligatvio. Vyšnaitė - tegu pėstieji eina arčiau automobilių

            Click image for larger version  Name:	20240401_160047.jpg Views:	1039 Size:	537,1 kB ID:	2121331



            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              O grįžta Zuoko laikai. Laukiame naujų takų tiesimo baltomis linijomis ant šaligatvių

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                O grįžta Zuoko laikai. Laukiame naujų takų tiesimo baltomis linijomis ant šaligatvių
                Tą patį norėjau rašyti.
                Bet, TBF Benkunskui, ten tikra yra platus šaligatvis, ypač tokio mažo intensyvumo gatvei. Tai tikrai - ne prasčiausias scenarijus.

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                  Tą patį norėjau rašyti.
                  Bet, TBF Benkunskui, ten tikra yra platus šaligatvis, ypač tokio mažo intensyvumo gatvei. Tai tikrai - ne prasčiausias scenarijus.
                  Tokiose ne intensyviai užstatytose zonose, kur yra ir erdvės ir nedaug inžinerinių tinklų, tikslingiausia būtų, kad bent vienoje pusėje tiestų bendrą pėsčiųjų/dviračių taką iš asfaltbetonio dangos. Taip būtų užtikrinami visų poreikiai, nes nei ten bus labai intensyvaus pėsčiųjų judėjimo, nei bus intensyvus dviračių eismas.

                  Comment


                    O gal zinote ar sutvarke sodu gatves saligatvius? Gaila kad nera jogailos ir basanaviciaus gatviu sarase. Nesuprantu kodel negali pirmiausia centro bent aptvarkyt o poto tik visokiu zaliu ezeru gatves

                    Comment


                      Parašė Eglee Rodyti pranešimą
                      O gal zinote ar sutvarke sodu gatves saligatvius? Gaila kad nera jogailos ir basanaviciaus gatviu sarase. Nesuprantu kodel negali pirmiausia centro bent aptvarkyt o poto tik visokiu zaliu ezeru gatves
                      Nesutvarkė. Dabar tik sukloti granitiniai bortai. Turbūt pavasarį klos trinkeles. Kai kuriose vietose, pagal tai kiek nužemintas bortas nuo anksčiau buvusio, tikriausiai bus atidengiamas namo pamatas. Panašiai kaip Skapo g. (buvo kažkurioj temoj nuotraukos).

                      Comment


                        Šitoje temoje anskčiau aptarinėtos REZ per savaitę susitikimų su gyventojais virto... "gatvių modernizacija". Google dar rodo seną pavadinimą, bet puslapis jau pervadintas judu.lt/gatviu-modernizacija/. Pagal tai, kaip tyliai ir staigiai padaryta, spėčiau, kad atėjo paliepimas iš viršaus.

                        Manau, iš karto taip ir reikėjo vadinti. "Zonos" pavadinime ir taip keistai skambėjo, kai kalbama vien apie tam tikras gatves. O nemažai daliai gyventojų "eismo raminimas" yra penelyg panašus į "humanizavimą", "siaurinimą" ir visus kitus menkinančius naujojo mobilumo apibūdinimus. Keista, kad Judu nuo Šimašiaus laikų taip ir nepasimokė, prie ko gali privesti neatsargi komunikacija, kai į viešumą išeinama su tais pačiais terminais, kurie vartojami profesinėje literatūroje ar aktyvistų tarpe.
                        Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.01.18, 18:14.

                        Comment


                          Įdomus, galbūt, sutapimas. Kažkada kažkurioje temoje forume esu siūlęs vietoje termino gatvių siaurinimas naudoti modernizavimą.

                          Comment


                            Kol Vilnius sprendžia ar "ramins eismą", ar "modernizuos gatvės", Varšuva konkrečiai vykdo gatvių projektus, kuriais kurs daugiau erdvės pėstiesiems, dviračiams ir želdiniams
                            #miestasbecirkų

                            https://zdm.waw.pl/aktualnosci/ulica...do-przebudowy/

                            https://www.facebook.com/ZDM.Warszaw...13004990861088

                            Esama situacija:
                            Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	328
Size:	512,2 kB
ID:	2177830,
                            Esama situacija schematiškai:
                            Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	324
Size:	64,7 kB
ID:	2177831

                            Projektas:
                            Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	328
Size:	198,5 kB
ID:	2177829

                            Comment


                              M. K. Čiurlionio gatvės ir aplinkinių teritorijų REZ ataskaita.

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-20 at 21.19.06.png
Views:	221
Size:	1,66 MB
ID:	2177915
                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Kol Vilnius sprendžia ar "ramins eismą", ar "modernizuos gatvės", Varšuva konkrečiai vykdo gatvių projektus, kuriais kurs daugiau erdvės pėstiesiems, dviračiams ir želdiniams
                                #miestasbecirkų
                                Varšuva turi metro ir tramvajų.
                                Vilnius neturi. Todėl Varšuvos sprendimai Vilniuje netinka.

                                Comment


                                  Parašė Cer Rodyti pranešimą
                                  M. K. Čiurlionio gatvės ir aplinkinių teritorijų REZ ataskaita.

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-01-20 at 21.19.06.png Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	2177915
                                  Iš principo esamiems gyventojams sukels NT turto vertes eismo ribojimai, nes eismas sumažės dėl akligatvių, dviračių gatvių ir pan.. Taip pat ir parkingo.
                                  Kas yra nesuprantama, kodėl centro gyventojai gauna lengvatinius parkingus. 7 eur metams pirmas leidimas, 8 eur mėnesiui antrasis leidimas.

                                  Tai jei norma yra 1 butui - 1 automobilis, tai taip turėtų ir būti, o ne "antrasis leidimas". Čiurlionio g. gyventojai galėtų visur dviračiais važiuoti, nes centre gyvena, o ne dvi mašinas laikyti.

                                  Dabar finale Justiniškių gyventojas per GPM susimoka už infrastruktūrą Čiurlionio g. gyventojui, studijas visokias, trinkeles, bet Justiniškių gyventojas nebegali atvažiuoti nei pas notarą, nei kirptis, nei į Vingio parką į Čiurlionio g. Nes studija, už kurią jis sumokėjo, sako, kad per daug parkingo

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Tai jei norma yra 1 butui - 1 automobilis, tai taip turėtų ir būti, o ne "antrasis leidimas". Čiurlionio g. gyventojai galėtų visur dviračiais važiuoti, nes centre gyvena, o ne dvi mašinas laikyti.
                                    Įvairių situacijų yra, labai daug kur nuosavybė nesutvarkyta. Pvz. butukas mediniam name Žvėryne nėra atskiras kadastrinis vienetas, nes name savininkų 25, tarp jų atsiranda po vieną emigrantą, nepatikimą tipą, viarslinyką, miesto beprotę, visus įtikinti ir surinkti į vieną notarų biurą yra misija neįmanoma. Kažkas vienas iš namo pasiima tą leidimą už 7€, kažkas kitas tą antrą, o kitiems ir nelieka.

                                    Comment


                                      Parašė Cer Rodyti pranešimą
                                      M. K. Čiurlionio gatvės ir aplinkinių teritorijų REZ ataskaita.
                                      Pasksubomis peržiūrėjau. Jei kas dalyvaus, galite atkreipti dėmesį į:
                                      • Čiurlionio g. - Eismas organizuojamas dviem kryptimis, gatvė paženklinta „dviračių gatvės“ ženklu (maksimalus leistinas greitis – 30 km/val.). Įrengta sąlyginai nedaug automobilių statymo vietų
                                        • Iš esmės visoje gatvėje nuo Kudirkos link Vingio parko vienoje pusėje yra stovėjimo vietos. Tai tas "sąlyginai negaug" skamba keistai. Nebent jie stovėjimo lygiagrečiai gatvėje (kur nurodytas ženklas P) nelaiko stovėjimo vietų įrengimu.
                                      • 35 psl S. Konarskio g. infrastruktūros analizė (pirma nuotrauka) - Automobiliai statomi lygiagrečiai važiuojamojoje dalyje, lieka per siauras pravažiavimas (vienos krypties eismui turi būti 3,5 m)
                                        • Patys pateikę lentelę, kad D kategorijos gatvės juostos plotis 2,75m. Nesu visiškai tikras, bet 3,5m (vienpusio eismo) plotis STR'e yra paminėtas tik ties viešojo transporto organizavimu C ir D kategorijos gatvėse - jo negalima organizuoti jei nėra tokio pločio.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X