esą prie Gariūnų sankryžos atsiras viadukas, kuris leis greičiau judėti į miestą ir iš miesto
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai VMS viaduko nebestatys? Jis tiesiog kažkada atsiras, sintezuosis iš aplinkos kvantų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPanasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPanasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
Comment
-
Nuostabu, kai STR standartai atstumams tarp B kategorijos sankryžų nustatomi vienaip, bet va kažkoks sklypo vystytojas nusisamdo šaraškino architektus padaryti skypo detalųjį planą, susigalvoja kad jiems reikalinga sankryža įsukimui į D kategorijos gatvelę ir voila, taip gausis dar vienas šviesoforas B kategorijos gatvėje
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNegerai.
Bet Kareivių g. prie Circle ir Impuls šviesoforas įkomponuotas į žaliąją bangą, kad beveik nejusti.
- 2 patinka
Comment
-
Labiau servisas: https://www.google.com/maps/@54.7164...oASAFQAw%3D%3D
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPanasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai VMS viaduko nebestatys? Jis tiesiog kažkada atsiras, sintezuosis iš aplinkos kvantų?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąSkaitykite kas parašyta: "atsiras" == "kada nors kažkas pastatys".
Kita vertus, planai jau gvildenami bene 20 metų. Dabar lygtais žada pradėti 2026 m. Žiūrėsim.
Comment
-
Šiandien teko sudalyvauti Pašilaičių ramaus eismo zonų dirtbtuvėse.
Gyventojai standartiškai klausinėja klausimų, kurių JUDU specialistai negali atsakyti (parkavimas, sniego valymas, vaikų vežimas į ugdymo įstaigas, nesiaurinamos gatvės ir kaip triukšmo daug nuo sporto aikštelių).
Tačiau dalyvavo ir savivaldyvės atstovė, kuri parodė profesionalią nekompetenciją (pasakojo kaip neramins gatvių, bet humanizuos, kaip projekto rengėjai nemoka pagal STR parinkti gatvės parametrų ir dar visokį briedą) ir prižadėjo, jog 2028 metais bus Šiaurinė gatvė ir Pavilnionių gatvės tęsinys. Kaip ji teigė, projektavimas šiais laikais trunka iki metų, tad pagal šį teiginį nori įpiršt mintį apie tikrą įgyvendinimą, nesvarbu, kad šios gatvės projektuojamos ne vieną dešimtmetį.
Pridedu gautą analizę, kurios išvadose nurodytas žmonių su negalią paviršių trūkumas.Attached Files
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Pridedu gautą analizę, kurios išvadose nurodytas žmonių su negalią paviršių trūkumas.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Ar gerai suprantu, kad šiuos analizus jie davė tik susitikimo metu, o ne prieš jį? Lyg ir nesu matęs, kad tokiais analizais būtų kur nors viešai dalijamasi, bet gal ką praleidau.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Pasidalino parą prieš, iš kitų dalyvių supratau, jog daugelis spėjo perskaityti.
Ir turbūt davė tik užsiregistravusiems į viešą renginį? Įdomu kaip bus, jei eisiu nesiregistravęs. Neįįleis?
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Taip, kiek sulaužė geriausias tradicijas, kai analizus ištraukia jau susitikimo metu.
Ir turbūt davė tik užsiregistravusiems į viešą renginį? Įdomu kaip bus, jei eisiu nesiregistravęs. Neįįleis?
- 1 patinka
Comment
-
Karoliniskiu REZ v.1.2.pdf
Tuo tarpu pasidalinu ir Karoliniskiu REZ analize, kuria jie pasidalino pries rengini. Deja, susirgau ir sudalyvauti neisejo, nors labai norejau.
Noriu atkreipti demesi i punkta 1.5.2. Eismo srautų matavimų rezultatai
Druskio - Sietyno sankryzoje jie paskaiciavo 999 masinas per valanda viena kryptimi ir 846 kita. Maksimalus vienos eismo juostos pralaidumas yra apie 1340 masinu per valanda vaziuojant 30 kmh su 2s tarpais, arba apie 1700 su 1.5s tarpais ir skaiciavimais is kito saltinio. Bet konkreciai sitoje vietoje toks greitis neimanomas, nes matavo prie pat sankryzos kur automobiliai niekaip negali fiziskai visi vaziuoti 30kmh, jie cia visi leteja ar isibegeja bei praleidzia sukancius. Taigi tas 1000 suskaiciuotu automobiliu yra realiai FIZIŠKAI šios vietos didžiausia imanoma riba. Tai tiesiog nenutrukstamu srautu vienas paskui kita be perstojo judantys automobiliai.
O konkreti vieta su tuo 999x846 srautu atrodo va taip:
O cia 30 zenklo kryptimi 763 auto per val
Sietyno gatves jie tiesiog neitrauke i REZ, nes nu kas cia per gatve isvis, gi pries 5 metus ant teslyno tiesiog pribertas asfaltas... klasikine D kategorijos "gatve" su 1000 auto/val/juosta srautu niekada gyvenime neturejusi jokio statybos projekto, neskanu, nelieskim.
Raso, "reikia riboti automobiliu srauta ramaus eismo gatvese". B% ka jie nori ten riboti ir kaip? Visas sitas srautas isilieja i ju ramaus eismo zonos gatves, ar jie isivaizduoja kad visi sitie automobiliai kazkaip stebuklingai dings - neveziuos vaiku i mokyklas ir darzelius bei ju prikurtus traukos taskus, kaip naujas komisoriatas Sietyno gatveje ir kt.?
Tiesa, ju analizes isvados tokios pat kaip ir Pasilaiciu, kiek matau. Na, nesvarbu, kad nera saligatviu aplinkinese gatvese IŠVIS, kas matosi net sitose nuotraukuose, px kad saligatviai desimtmeciais netaisomi, didziausia problema - žmonių su negalią paviršių trūkumas.
Žmonės su negalia, jūs daeisite prie tu pavirsiu patys? Nera zodziu.Attached FilesPaskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.11, 13:10.
- 10 patinka
Comment
Comment