Parašė lanxtot
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Lietuva visiems.
- 3 patinka
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nuo pat pradžių Algirdo g. buvo suplanuotas dvipusis eismas ir viskas padaryta būtent jam, bet baigiant darbus vietiniai nusprendė, kad jiems valstybė privalo suteikti nemokamą parkavimą tiesiai priešais namo langus. Na, o savivaldybė emė ir nusileido. Turėjo šiaip nenusileisti, nes vienpusis eismas ten gana stipriai padidino kamščius Vivulskio, Ševčenkos ir Naugarduko gatvėse.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau vienpusio eismo gatvių centre turėtų būti kuo daugiau, tokias saugiau pėstiesiems kirsti ne ties šviesoforais. Ir iš parkavimo vietų gatvėje esančiai komercijai daugiau naudos nei iš antros eismo juostos.Paskutinis taisė abruo; 2024.12.27, 20:05.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritarčiau, jei Švitrigailos g. būtų leidžiama sukti į kairę. Bet negalima, turi atvažiuoti iš Vytenio gatvės. Pavyzdžiui, atvažiuodamas nuo centro (tarkim, nuo Pylimo g.) ir norėdamas patekti į Algirdo g., turi važiuoti iki Vytenio g. ir tada suktis atgal per mano minėtas gatves. Tai kaži ar pėstiesiems saugiau, kai minėtose gatvėse dabar kur kas daugiau automobilių važiuoja. Algirdo g. gal kažkiek ir saugiau dėl vienpusio, nors, sakyčiau, saugumą visų pirma užtikrina gatvės parametrų pritaikymas joje leidžiamam greičiui.
- 1 patinka
Comment
-
O gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?
Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?
Paskutinis taisė spekas; 2024.12.28, 20:20.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?
Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Aš tą patį galvojau. Man rodos, kai (jei?) Pylimo gatvė taps tramvajaus gatve, reiktų joje visiškai naikinti automobilių eismą ir tada Tauro/Mindaugo paleisti abipusį
- 1 patinka
Comment
-
Naujoji gatvė Vilniuje netapo santarvės vieta – čia nuolat konfliktuoja dviračių ir automobilių vairuotojai
A. Dumalakas // https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tojai-35890006Dviračių gatve pernai pavasarį tapusioje P.Vileišio gatvėje jau dukart užfiksuotos įgriuvos, vilniečiai pečiais gūžčioja dėl keistų atitvarų, o automobilių vairuotojams tramdyti reikia nuolat prašyti policijos pagalbos. <...>
Nors didelių liūčių nebuvo, prieš mėnesį joje užfiksuota įgriuva – dalis šaligatvio ir šlaito nugarmėjo žemyn.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
V. Benkunskas: metro idėja Vilniuje gali ir neveikti https://madeinvilnius.lt/transportas...i-ir-neveikti/
Jis priduria, kad numatyta ir A juostų plėtra, esą per ateinančius kelerius metus planuojama turėti papildomus 6 km A juostų judriose gatvėse. Kalbant apie sudėtingiausias sankryžas, kuriose pralaidumas visada kelia iššūkių, meras pabrėžia, kad ten reikalingos didelės investicijos, kad būtų statomi tuneliai ar viadukai, naikinant šviesoforines sankryžas.
Jis vardija, kad gatvių, kuriose planuojama imtis pokyčių, yra 20, tarp kurių – Geležinio Vilko g., Žalgirio g., Kareivių g. Tačiau realių projektų dar nėra.
„Reikia juos turėti, iš ko finansuoti, nes jie yra brangūs ir, turiu pasakyti, kad Vilniaus mieste visos investicijos infrastruktūros gerinimo arba keitimo, arba remonto yra daromos praktiškai miesto biudžeto pinigais. Deja, mes neturime valstybės pinigų. <…> Viską, ką darom, darom iš savų pinigų, bet iki pinigų išleidimo reikia padaryt nemažus darbus – susiprojektuoti, susikontraktuoti, ir tada tie darbai pasidarys“, – dėsto jis.
Meras tikina, kad artimiausiais metais žmonės pajus pagerėjimą išvažiavimo iš miesto sankryžose – esą prie Gariūnų sankryžos atsiras viadukas, kuris leis greičiau judėti į miestą ir iš miesto, taip pat Tarandės tunelis, Nemenčinės plentas bus 4 eismo juostų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tai čia tie 6 kilometrai A juostų, kurie nebuvo įrengti pagal 2020-2024 veiksmų planą (padaryti 2-3km iš planuotų 9) bus įrengti po kelių metų Kaune jau riedės tramvajus, kai Vilnius pagal dabartinius tempus pagaliau pabaigs 2020-2024 numatytus darbus. Anūkai galės džiaugtis iki 2027 metų suplanuotais šaligatviais ir dviračių takais, o kai jau bus pradėta kolonizuoti saulės sistema gal jau bus baigtas užvingio tiltas.
- 28 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąV. Benkunskas: metro idėja Vilniuje gali ir neveikti https://madeinvilnius.lt/transportas...i-ir-neveikti/"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 4 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na karalius nuogas... pasake kaip ir tiesa, nei valstybes dotaciju nei es fondu Vilniui neskiriama.
Ar turi duoti neprašę ir nepagrindę?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPanasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNe Kareivių-Verkių, bet Kareivių su nauja gatve, kuri eis lygiagrečiai su Verkių g.
- 1 patinka
Comment
Comment