Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Tačiau visi kiti gatvių humanizavimo pavyzdžiai dar prastesni. Algirdo g. tapo labai patogi dviratininkams (na, sutinku, kad vieną gatvę dviratininkams ir galima „paaukoti“), tačiau kelio danga ir šaligatvis iš vienos pusės neatnaujintas. Paliktos dvi vienpusės „eismo juostos“, tačiau kairioji palaipsniui tapo parkavimo juosta, ir kadangi tam originaliai nebuvo pritaikyta, išvažiavimai iš kiemų ir pan. liko „nehumanizuoti“. Net ir sudubliuotas (ir iš esmės nereikalingas) šaligatvis tarp dvirtakio ir kelio tapo parkingu, o net praėjus tiek laiko po darbų pabaigos, vis dar likęs STOP juostos ženklinimas iš dvipusės gatvės laikų.
    Nuo pat pradžių Algirdo g. buvo suplanuotas dvipusis eismas ir viskas padaryta būtent jam, bet baigiant darbus vietiniai nusprendė, kad jiems valstybė privalo suteikti nemokamą parkavimą tiesiai priešais namo langus. Na, o savivaldybė emė ir nusileido. Turėjo šiaip nenusileisti, nes vienpusis eismas ten gana stipriai padidino kamščius Vivulskio, Ševčenkos ir Naugarduko gatvėse.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą

      Nuo pat pradžių Algirdo g. buvo suplanuotas dvipusis eismas ir viskas padaryta būtent jam, bet baigiant darbus vietiniai nusprendė, kad jiems valstybė privalo suteikti nemokamą parkavimą tiesiai priešais namo langus. Na, o savivaldybė emė ir nusileido. Turėjo šiaip nenusileisti, nes vienpusis eismas ten gana stipriai padidino kamščius Vivulskio, Ševčenkos ir Naugarduko gatvėse.
      Manau vienpusio eismo gatvių centre turėtų būti kuo daugiau, tokias saugiau pėstiesiems kirsti ne ties šviesoforais. Ir iš parkavimo vietų gatvėje esančiai komercijai daugiau naudos nei iš antros eismo juostos.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Manau vienpusio eismo gatvių centre turėtų būti kuo daugiau, tokias saugiau pėstiesiems kirsti ne ties šviesoforais. Ir iš parkavimo vietų gatvėje esančiai komercijai daugiau naudos nei iš antros eismo juostos.
        Pritarčiau, jei Švitrigailos g. būtų leidžiama sukti į kairę. Bet negalima, turi atvažiuoti iš Vytenio gatvės. Pavyzdžiui, atvažiuodamas nuo centro (tarkim, nuo Pylimo g.) ir norėdamas patekti į Algirdo g., turi važiuoti iki Vytenio g. ir tada suktis atgal per mano minėtas gatves. Tai kaži ar pėstiesiems saugiau, kai minėtose gatvėse dabar kur kas daugiau automobilių važiuoja. Algirdo g. gal kažkiek ir saugiau dėl vienpusio, nors, sakyčiau, saugumą visų pirma užtikrina gatvės parametrų pritaikymas joje leidžiamam greičiui.
        Paskutinis taisė abruo; 2024.12.27, 20:05.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą

          Pritarčiau, jei Švitrigailos g. būtų leidžiama sukti į kairę. Bet negalima, turi atvažiuoti iš Vytenio gatvės. Pavyzdžiui, atvažiuodamas nuo centro (tarkim, nuo Pylimo g.) ir norėdamas patekti į Algirdo g., turi važiuoti iki Vytenio g. ir tada suktis atgal per mano minėtas gatves. Tai kaži ar pėstiesiems saugiau, kai minėtose gatvėse dabar kur kas daugiau automobilių važiuoja. Algirdo g. gal kažkiek ir saugiau dėl vienpusio, nors, sakyčiau, saugumą visų pirma užtikrina gatvės parametrų pritaikymas joje leidžiamam greičiui.
          Algirdo g. lygiagrečiai į kitą pusę eina Mindaugo g., o su ja pralaidumo prasme viskas ok, nes dviem juostom eismas vyksta, dabar galės netgi labiau būti išnaudojama, nes plati šiaip gatvė.
          Flickr

          Comment


            O gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?

            Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	203,2 kB ID:	2173380
            Paskutinis taisė spekas; 2024.12.28, 20:20.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              O gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?

              Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?
              Aš tą patį galvojau. Man rodos, kai (jei?) Pylimo gatvė taps tramvajaus gatve, reiktų joje visiškai naikinti automobilių eismą ir tada Tauro/Mindaugo paleisti abipusį

              Comment


                7 trūlikas jau dabar labiausiai ir visiškai stringa Pylimo g.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą

                  Aš tą patį galvojau. Man rodos, kai (jei?) Pylimo gatvė taps tramvajaus gatve, reiktų joje visiškai naikinti automobilių eismą ir tada Tauro/Mindaugo paleisti abipusį
                  Ar visu ilgiu vertės eismą naikinti nežinau - klausimas atviras. Būtų bent jau pvz galima ją įtraukti į kilpinių eismo arterijų tinklą taip nutraukiant keliones ištisiniu būdu per visą Pylimo g ilgį.

                  Comment

                  Working...
                  X