Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    M. K. Čiurlionio g. keičia bordiūrus, dangos nekeis, netvarkys (taip sakė darbininkai)

    Dviračių gatvė išlieka ir toliau nepatraukli ir nepatogi važiuoti dviračiu. Absoliuti dauguma dviratininkų renkasi važiuoti nauju taku, nei gatve, kadangi vyksta labai intensyvus automobilių eismas, danga nelygi, duobėta, dominuoja didelės grindinio trinkelės, arčiau Vingio parko automobilių greičiai daug didesni, nes yra asfalto plati važiuojamoji dalis.

    Matyt, kitais metais, su rekordiniu biudžetu, visas gatvės taip tvarkys

    Pagal maps.vilnius, Čiurlionio g. bent metus yra žymima kaip projektuojama ramaus eismo gatvė. Nelabai suprantu, kodėl tuomet dabar keičia bordiūrus
    Attached Files

    Comment


      Parašė Cer Rodyti pranešimą


      Pagal maps.vilnius, Čiurlionio g. bent metus yra žymima kaip projektuojama ramaus eismo gatvė. Nelabai suprantu, kodėl tuomet dabar keičia bordiūrus
      Ji realiai dabar yra ramaus eismo, tik reikia šiek tiek kosmetinio remonto.
      Flickr

      Comment


        Parašė Cer Rodyti pranešimą


        Pagal maps.vilnius, Čiurlionio g. bent metus yra žymima kaip projektuojama ramaus eismo gatvė. Nelabai suprantu, kodėl tuomet dabar keičia bordiūrus
        Pagrindinis srautas ten yra Medicinos fakultetas, tiksliau visa jo teritorija, be dėstytojų ir studentų ten dsr yra 4 barakai, observatorija, o dalis patalpų išnuomota būreliams - o tai sutraukia super dsug tėvų su auromobiliais.

        ir viskas į draugystės viešbutį mažai, kas savais ratais ayvsžiuoja. Jei nebūtų fakulteto, ten viena kita mašina pravažiuotų.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Ar kas nors matė 2025m. biudžete išlaidas A juostoms ar tik tuščias pi.delinimas? Narbuto gatvės rekonstrukcija nuo Sėlių iki Panoramos turbūt sėkmingai pamiršta kaip ir N kitų projektų. Apie Šiaurinę galima tik pasvajoti.
          V. Benkunsko teigimu, yra investuojama į viešojo transporto atnaujinimą ir kokybę, numatyta skirti lėšas „A“ juostų plėtrai, pralaidumo didinimui.
          https://madeinvilnius.lt/transportas...lo-keisti-ket/
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Kalbėjo apie kol kas mistinius berods 6km A juostų. Tai 2km bus Narbuto, 2km Kudirkos - yra eilutės jau porą metų su vis numatytom lėšom. Gal dar įsibėgės Buivydiškių, Kareivių ir sakys vo - intensyviai darom. Realiai tik dalis tų juostų turbūt atsiras anksčiausiai 2027m.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.

              Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.f

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Ar kas nors matė 2025m. biudžete išlaidas A juostoms ar tik tuščias pi.delinimas? Narbuto gatvės rekonstrukcija nuo Sėlių iki Panoramos turbūt sėkmingai pamiršta kaip ir N kitų projektų. Apie Šiaurinę galima tik pasvajoti.

                https://madeinvilnius.lt/transportas...lo-keisti-ket/
                Sąrašuose yra, bet per tarybos posėdį, meras sakė, kad projektuoja 6 km A juostas, todėl greit nebus

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.
                  Cool. ↓

                  Nepritariu. Prašau vieną juostą skirti dvikrypčiam dviračių takui fiziškai apsaugotam nuo likusių automobilinių eismo juostų. Turi būti atskirta įrengiant bortus tarp dviračių tako ir likusios gatvės išilgai. Taip daro Kanadoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.

                    Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.f
                    Peragsvaltavo naujai gatvę, o dabar klausia ką su ja daryt, ok Panašu, kad tiesiog reikėjo varnelę užsidėt dėl gyventojų atsiklausimo, nes faktas, kad max ką padarys, tai išpies parkavimo vietas ant naujo eksvaldo.

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Karaliaučiaus g. C kategorijos variantas

                      Click image for larger version  Name:	20241108_163857.jpg Views:	1116 Size:	1,11 MB ID:	2164131​​
                      Pilaitės gatvių konfigūracijų įvairovė plečiasi - šmaikštokas skirtumas lyginant su senąja Karaliaučiaus g. dalimi, Smalinės ir Vydūno C kategorijos gatvėmis.

                      Click image for larger version

Name:	2024-2.jpg
Views:	755
Size:	1,51 MB
ID:	2172750

                      Click image for larger version

Name:	2024-1.jpg
Views:	764
Size:	1,77 MB
ID:	2172749 ​​
                      Paskutinis taisė Riedis; 2024.12.24, 10:52.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        LRT Panorama vakar rodė reportažą apie planus daryti daugiau ramaus eismo gatvių: https://www.youtube.com/live/8L5aPb5...YIHelK8&t=1095

                        Kaip jau įprasta, Nacionalinis transliuotojas iš esmės varo į vienus vartus. Be kitų, kalbina "saugaus eismo specialistą" (kas jam suteikė šitą titulą, beje? Pagal atstovaujamą poziciją panašesnis į autosporto ir didelio greičio entuziastą) A. Pakėną, kuriam absoliučiai viskas, kas mažina automobilių greitį ir galimybes minti gazą iki dugno, yra blogis ir kelia klausimus "kokią problemą tai išspręs"?

                        KEdas tavo išaiškinimą, kuris teisingas, bet visiškai idealistinis ir maksimalistiškai juoda vs balta, LRT yra pateikiamas kaip argumentas prieš ko nors darymą ir pokyčius. Kitaip tariant, tai jokios problemos neišspręs, bus tik varnelė ir geriausia nieko nekeisti ir toliau minkyti gazą ir varinėti 80km/h. Imho, prasta ir nekonstruktyvi strategija. Kaip bebūtų, netgi pagal tave "blogai" padarytos Naugarduko, Gerosios Vilties ar kokia Ševčenkos gatvė yra belenkaip geriau, nei tai, kas buvo anksčiau, nors tranzitas ten ir nebuvo pažabotas. Bent jau nebeliko ant 80 skraidančių entitled debilų, kurie jautėsi absoliučiai nesutramdomi.

                        Anyway, turbūt geriausia, ką galima padaryti, tai užsirašyti į "Ramaus eismo zonų dirbtuves" (judu.lt/ramaus-eismo-zonos/), kurios bus atskirai kiekvienai planuojamai zonai ir konstruyktyvią poziciją išsakyti vietoje face to face, o ne kaip už "eksperto" titulo besislapstantys lenktynininkai per gazo minkytojų naratyvams prijaučiantį LRT

                        Pasirodo, yra ir straipsnis:

                        Specialistas peikia Vilniuje planuojamas ramaus eismo zonas: nesuprantu, ką tai sprendžia - LRT

                        Vilniaus valdžia nusprendė susiaurinti dar daugiau gatvių. Iki 2027-ųjų vadinamosios ramaus eismo zonos atsiras keliolikoje sostinės vietų. Žadama, kad pertvarkytose gatvėse automobiliai važiuos 20–30 km/h greičiu, todėl bendrame judėjime galės dalyvauti ir dviratininkai. Tiesa, sostinės valdžia žada, kad jei žmonės permainoms prieštaraus – jų atsisakys.
                        "Specialistas"
                        Paskutinis taisė John; 2024.12.25, 18:23.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          KEdas tavo išaiškinimą, kuris teisingas, bet visiškai idealistinis ir maksimalistiškai juoda vs balta, LRT yra pateikiamas kaip argumentas prieš ko nors darymą ir pokyčius. Kitaip tariant, tai jokios problemos neišspręs, bus tik varnelė ir geriausia nieko nekeisti ir toliau minkyti gazą ir varinėti 80km/h. Imho, prasta ir nekonstruktyvi strategija. Kaip bebūtų, netgi pagal tave "blogai" padarytos Naugarduko, Gerosios Vilties ar kokia Ševčenkos gatvė yra belenkaip geriau, nei tai, kas buvo anksčiau, nors tranzitas ten ir nebuvo pažabotas. Bent jau nebeliko ant 80 skraidančių entitled debilų, kurie jautėsi absoliučiai nesutramdomi.
                          Šiaip sutinku, bet kiek ironiška, kai panašiais atvejais John dažnai rašo "(C) geriau negu buvo", o dabar pats tą naudoja

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Šiaip sutinku, bet kiek ironiška, kai panašiais atvejais John dažnai rašo "(C) geriau negu buvo", o dabar pats tą naudoja
                            Deja, tenka tenkintis tokiu standartu, nes geriau negalime, kuo įsitikinom tiek prie abiejų Šimašiaus, tiek prie dabartinės Benkunsko administracijos. Gatvių humanizavimas visgi buvo vienas iš nedaugelio gerų dalykų, kartu su dviračių takais, kurie buvo daromi per paskutines pustrečios kadencijos.
                            Kitas dalykas, kad gatvių tranzito ribojimą galima nesunkiai įgyvendinti po to t.y. pakanka tiesiog pastatyti klombą gatvės gale ar vidury, jeigu kada nors ateityje atsiras tam politinės valios.

                            Comment


                              Pakėnas yra vairavimo mokytojas ir autosporto treneris. Čia kaip medžiotojų būrelio vadovą vadinti aplinkosaugos specialistu.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Pakėnas yra vairavimo mokytojas ir autosporto treneris. Čia kaip medžiotojų būrelio vadovą vadinti aplinkosaugos specialistu.
                                Čia veikia iš seniau užsilikusi, LRT petrolheadų tebetampoma, nors jau nugaišusi, saugaus eismo samprata, kur eismo saugumas yra tik gebėjimas teisingai stabdyti, pasukti, ar kitaip valdyti mašiną avarinėse ar šiaip sudėtingose situacijose. Toks "ekspertas" turbūt galėtų visai neblogai išaiškinti, kodėl žieminės padangos geriau sukimba su keliu esant sniegingoms oro sąlygoms, kas yra ABS, arba kaip sukti vairą mašinai slystant ir t.t., bet kažin, ar galėtų daug pasakyti apie saugaus eismo praktikas ir elgesį, kurie realiai pagerina visų eismo dalyvių saugumą. Jokie pėstieji, dviračiai ar kitas "netransportas" toje "saugaus eismo" sampratoje apskritai nedalyvauja ir yra tik kažkokie neaiškūs artefaktai, kurie karts nuo karto netikėtai ir išskirtinai tik dėl savo pačių kaltės atsiduria po efektyvaus (=greito) ir saugaus vairavimo meną įvaldžiusių vairuotojų bolidų ratais.

                                Comment


                                  Čia labiau tiesiog žurnalistai turi pastovius ryšius, į kuriuos kreipiasi tam tikromis temomis, arba patys kalbinami asmenys parašo žurnalistams "jūs mane žinot, galiu pateikti komentarų šia tema" taip keldami savo žinomumą. Pirmojo varianto pavyzdys:

                                  Click image for larger version  Name:	image_149830.png Views:	4 Size:	35,0 kB ID:	2172931

                                  Comment


                                    Pakėnas (nors ir nieko bendro neturintis su eismo sauga) iš dalies yra teisus. Pats gatvių humanizavimas (toks, kokį matėme, nekalbant apie specializuotų dviračių gatvių tiesimą kaip P. Vileišio g.), nėra ir neturėtų būti laikomas problemų sprendimu. Tai iš esmės yra nudėvėtų ir duobėtų, sovietmečiu tiestų daugiausiai vidinių gyvenamųjų rajonų gatvių, kurios susideda iš 2+2 važiavimo ir parkavimo juostų, šiuolaikinio remonto metodas, „nutraukiant“ parkavimo juostas ties perėjomis, įvažiavimais, atnaujinant želdinius, idealiai, jei yra vietos, įrengiant ir dviračių takus. Vienas geresnių to pavyzdžių tikriausiai būtų Didlaukio g., bet ir tas neidealus. Viena tokia parkavimo vieta, nori prasilenkti du autobusai, ir visas gatvės gėris griūna (Street View vaizdai):

                                    Click image for larger version  Name:	didl1.png Views:	0 Size:	388,7 kB ID:	2173016
                                    Click image for larger version

Name:	image_149850.png
Views:	443
Size:	445,5 kB
ID:	2173015

                                    Man pačiam ir pjuvenos joks grožis, ypač kadangi jos neapsakomai lengvai išsibarsto. Dėl jų ir dėl kitose siaurinamų gatvių vietose naikinamo 1 plytelės „buferinio šaligatvio“ žiemą prikaišoma lentų – neatrodo, jog labai tvarus ir estetiškas sprendimas.

                                    Tačiau visi kiti gatvių humanizavimo pavyzdžiai dar prastesni. Algirdo g. tapo labai patogi dviratininkams (na, sutinku, kad vieną gatvę dviratininkams ir galima „paaukoti“), tačiau kelio danga ir šaligatvis iš vienos pusės neatnaujintas. Paliktos dvi vienpusės „eismo juostos“, tačiau kairioji palaipsniui tapo parkavimo juosta, ir kadangi tam originaliai nebuvo pritaikyta, išvažiavimai iš kiemų ir pan. liko „nehumanizuoti“. Net ir sudubliuotas (ir iš esmės nereikalingas) šaligatvis tarp dvirtakio ir kelio tapo parkingu, o net praėjus tiek laiko po darbų pabaigos, vis dar likęs STOP juostos ženklinimas iš dvipusės gatvės laikų.

                                    Click image for larger version  Name:	image_149851.png Views:	4 Size:	911,2 kB ID:	2173017

                                    Click image for larger version  Name:	alg2.png Views:	0 Size:	903,6 kB ID:	2173018

                                    Humanizavimas kažkiek pakenkė ir viešajam transportui. Gerosios Vilties g. humanizavimas gal ir padėjo minimaliai sumažinti greitį, tačiau įrengta galybė parkavimo vietų, kurių ten niekada anksčiau nebūdavo, ir visiškai pažabotos bet kokios galimybės ten organizuoti viešojo transporto eismą (2,75 metrų eismo juostos ir dar su vingiais tam per mažai). Gal be viešojo transporto ten ir galima apsieiti, tačiau Aukštaičių ir Manufaktūrų g. tikrai jo reikėtų. Visgi ten ne tik nepadarytos įvažos, nepalikta joms vietos, bet ir posūkių kampai, ypač į Kaukysos g., absoliučiai neįveikiami niekieno didesnio už turkiškus midiautobusus (kur reikia dvigubų).

                                    Tranzitinių gatvių humanizavimo daug nematėme, nebent patvarkyta Žirmūnų g. (kur panaikinti minėti „buferiniai“ šaligatviai), o Žirmūnų žiede (kaip ir planuojama padaryti su Operos žiedu) panaikinti pralindimai per brūkšniuotas vietas sukantiems į dešinę. Pažeidimų nebeįmanoma padaryti, tačiau vėlgi dėl to labiausiai kenčia ypač iš Šeimyniškių st. išsukantis viešasis transportas, kuriam A juostų pagailėta padaryti.

                                    Tikrai pažėriau daug kritikos, bet tai nereiškia, kad esu už sovietinių gatvių eksvaldavimą. Humanizavimas turėtų būti vykdomas, bet kaip minėjau, ne reklamuojamas tarsi išsigelbėjimas iš kamščių ar pan. problemų. Skirtingi nei eksvaldavimas, tai turėtų būti racionalus ir apgalvotas modernus remontas, vengiant jau padarytų klaidų, o į miesto problemų sprendimą reikia žiūrėti rimčiau, fokusuotis ypač į viešąjį transportą, dviračių takus, kur juos logiška turėti (vėl paminėsiu P. Vileišio g. – ten ir reljefas, ir vietovė tobula dviračių gatvei, tačiau dviratis tik nedideliai daliai žmonių yra adekvati susisiekimo priemonė). Dar nepamirškim, kad apskritai nebaigtas Vilniaus tranzitinių gatvių tinklas. Kur Šiaurinė gatvė? Mykolo Lietuvio? 4 juostų Taurupės – kad ir dvi iš jų būtų A juostos, bet pirmiausiai pastatykim gatvę ir tada jau galvokim apie kitką. Net ir viešasis transportas negali važiuoti neegzistuojančiomis gatvėmis. Ir dar kalbant apie egzistuojančias gatves, kokios Ukmergės g. humanizavimas (bent jau padorių kelkraščių, šaligatvių prasme) būtų sveikintas, tačiau ar ne geriau pirmiausiai vidury jos nutiesti iš tiesų kamščius sumažinti galinčio tramvajaus bėgius? Visgi nenorėčiau sutikti su John , kuris jau pasidavė „vis geriau, nei buvo“ argumentacijos klaidai. Tikrai mes vilniečiai nusipelnėme geriau visose miesto infrastruktūros srityse.
                                    Paskutinis taisė lanxtot; 2024.12.26, 19:44.

                                    Comment


                                      John, ačiū, kad nemušate, Mokytojau. Bet gal galite pasidalinti savo perskaityta literatūra šiomis temomis? Turėčiau progos dar pasimokyti, kad neatrodyčiau kaip naivus idealistas
                                      N.B. geriau teikti pastabas rengiamam Gatvių kategorijų spec. planui, nei dalyvauti šiose „dirbtuvėse“, nes spec. planas yra planavimo dokumentas, o dirbtuvės – švilpukas garui nuleisti.

                                      P. S. Nors visiškai nesutinku, kad Pakėną galima vadinti eismo saugumo ekspertu, tačiau pritariu jo pozicijai dėl poreikio įvardinti ramaus eismo gatvių „projekto“ tikslus.
                                      P.P.S. Esu skaitęs, kad į derybas reikia eiti deklaruojant maksimalius siektinus tikslus, o ne tuos, iki kurių ketinama nusileisti, nes kitaip tai bus nebe derybos, o kapituliacija.

                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                        P.P.S. Esu skaitęs, kad į derybas reikia eiti deklaruojant maksimalius siektinus tikslus, o ne tuos, iki kurių ketinama nusileisti, nes kitaip tai bus nebe derybos, o kapituliacija.
                                        Ar Šiaurinės gatvės projekto žlugdymas viešojo svarstymo VMS metu siūlant linijinį parką irgi iš tos pačios operos ir tegul srautas rytų - vakarų kryptimis šiaurinėje miesto dalyje sunkiasi pro gyventojų kiemus po balkonais nuo Viršuliškių iki Pašilaičių kaip yra iki šiol?
                                        Ar tiesiog buvo Pakalnio trolinimas išliejant visas savo vaikiškas nuoskaudas?
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.

                                          Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.f

                                          Tai ir vel nesamone. Todel kad is tokiu dvieju juostu bus daznai viena. Ir visi ir vel reks kad siaurina gatves ir zlugdo miesta. Jau skaiciuoju 3.2.1.

                                          O nesamone todel kad ten yra didelis automobiliu srautas ir parkuotis visiskai sustojus o paskui varant atbulomis bus super sudetinga. Visi parkuotojai ir desine ir kaire juosta stabdys likusi trafika labai stipriai. Uz ju stovintys iskart nores rikiuotis i laisva juosta, kas lems didesni chaosa ir ivykius.
                                          Kazkas maciau pasiulymuose rase, kad padarytu parkavimo vietas po 7 metrus, kad galima butu ivaziuoti priekiu del sios priezasties. Na bet, manau forumo dalyviai sutiks kad tai neveiks.

                                          Kodel viena, todel kad parkavimas is abieju pusiu gan daznai stabdys eisma, nes tai is kaires tai is desines kazkas nuspres vaziuoti pries eisma atbulomis kad prisiparkuoti. Viskas vardan turejimo daugiau stovejimo vietu.
                                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.12.27, 12:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X