Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    M. K. Čiurlionio g. keičia bordiūrus, dangos nekeis, netvarkys (taip sakė darbininkai)

    Dviračių gatvė išlieka ir toliau nepatraukli ir nepatogi važiuoti dviračiu. Absoliuti dauguma dviratininkų renkasi važiuoti nauju taku, nei gatve, kadangi vyksta labai intensyvus automobilių eismas, danga nelygi, duobėta, dominuoja didelės grindinio trinkelės, arčiau Vingio parko automobilių greičiai daug didesni, nes yra asfalto plati važiuojamoji dalis.

    Matyt, kitais metais, su rekordiniu biudžetu, visas gatvės taip tvarkys

    Pagal maps.vilnius, Čiurlionio g. bent metus yra žymima kaip projektuojama ramaus eismo gatvė. Nelabai suprantu, kodėl tuomet dabar keičia bordiūrus
    Attached Files

    Comment


      Parašė Cer Rodyti pranešimą


      Pagal maps.vilnius, Čiurlionio g. bent metus yra žymima kaip projektuojama ramaus eismo gatvė. Nelabai suprantu, kodėl tuomet dabar keičia bordiūrus
      Ji realiai dabar yra ramaus eismo, tik reikia šiek tiek kosmetinio remonto.
      Flickr

      Comment


        Parašė Cer Rodyti pranešimą


        Pagal maps.vilnius, Čiurlionio g. bent metus yra žymima kaip projektuojama ramaus eismo gatvė. Nelabai suprantu, kodėl tuomet dabar keičia bordiūrus
        Pagrindinis srautas ten yra Medicinos fakultetas, tiksliau visa jo teritorija, be dėstytojų ir studentų ten dsr yra 4 barakai, observatorija, o dalis patalpų išnuomota būreliams - o tai sutraukia super dsug tėvų su auromobiliais.

        ir viskas į draugystės viešbutį mažai, kas savais ratais ayvsžiuoja. Jei nebūtų fakulteto, ten viena kita mašina pravažiuotų.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Ar kas nors matė 2025m. biudžete išlaidas A juostoms ar tik tuščias pi.delinimas? Narbuto gatvės rekonstrukcija nuo Sėlių iki Panoramos turbūt sėkmingai pamiršta kaip ir N kitų projektų. Apie Šiaurinę galima tik pasvajoti.
          V. Benkunsko teigimu, yra investuojama į viešojo transporto atnaujinimą ir kokybę, numatyta skirti lėšas „A“ juostų plėtrai, pralaidumo didinimui.
          https://madeinvilnius.lt/transportas...lo-keisti-ket/
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Kalbėjo apie kol kas mistinius berods 6km A juostų. Tai 2km bus Narbuto, 2km Kudirkos - yra eilutės jau porą metų su vis numatytom lėšom. Gal dar įsibėgės Buivydiškių, Kareivių ir sakys vo - intensyviai darom. Realiai tik dalis tų juostų turbūt atsiras anksčiausiai 2027m.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.

              Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.f

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Ar kas nors matė 2025m. biudžete išlaidas A juostoms ar tik tuščias pi.delinimas? Narbuto gatvės rekonstrukcija nuo Sėlių iki Panoramos turbūt sėkmingai pamiršta kaip ir N kitų projektų. Apie Šiaurinę galima tik pasvajoti.

                https://madeinvilnius.lt/transportas...lo-keisti-ket/
                Sąrašuose yra, bet per tarybos posėdį, meras sakė, kad projektuoja 6 km A juostas, todėl greit nebus

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.
                  Cool. ↓

                  Nepritariu. Prašau vieną juostą skirti dvikrypčiam dviračių takui fiziškai apsaugotam nuo likusių automobilinių eismo juostų. Turi būti atskirta įrengiant bortus tarp dviračių tako ir likusios gatvės išilgai. Taip daro Kanadoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.

                    Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.f
                    Peragsvaltavo naujai gatvę, o dabar klausia ką su ja daryt, ok Panašu, kad tiesiog reikėjo varnelę užsidėt dėl gyventojų atsiklausimo, nes faktas, kad max ką padarys, tai išpies parkavimo vietas ant naujo eksvaldo.

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Karaliaučiaus g. C kategorijos variantas

                      Click image for larger version  Name:	20241108_163857.jpg Views:	1116 Size:	1,11 MB ID:	2164131​​
                      Pilaitės gatvių konfigūracijų įvairovė plečiasi - šmaikštokas skirtumas lyginant su senąja Karaliaučiaus g. dalimi, Smalinės ir Vydūno C kategorijos gatvėmis.

                      Click image for larger version

Name:	2024-2.jpg
Views:	386
Size:	1,51 MB
ID:	2172750

                      Click image for larger version

Name:	2024-1.jpg
Views:	388
Size:	1,77 MB
ID:	2172749 ​​
                      Paskutinis taisė Riedis; 2024.12.24, 10:52.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        LRT Panorama vakar rodė reportažą apie planus daryti daugiau ramaus eismo gatvių: https://www.youtube.com/live/8L5aPb5...YIHelK8&t=1095

                        Kaip jau įprasta, Nacionalinis transliuotojas iš esmės varo į vienus vartus. Be kitų, kalbina "saugaus eismo specialistą" (kas jam suteikė šitą titulą, beje? Pagal atstovaujamą poziciją panašesnis į autosporto ir didelio greičio entuziastą) A. Pakėną, kuriam absoliučiai viskas, kas mažina automobilių greitį ir galimybes minti gazą iki dugno, yra blogis ir kelia klausimus "kokią problemą tai išspręs"?

                        KEdas tavo išaiškinimą, kuris teisingas, bet visiškai idealistinis ir maksimalistiškai juoda vs balta, LRT yra pateikiamas kaip argumentas prieš ko nors darymą ir pokyčius. Kitaip tariant, tai jokios problemos neišspręs, bus tik varnelė ir geriausia nieko nekeisti ir toliau minkyti gazą ir varinėti 80km/h. Imho, prasta ir nekonstruktyvi strategija. Kaip bebūtų, netgi pagal tave "blogai" padarytos Naugarduko, Gerosios Vilties ar kokia Ševčenkos gatvė yra belenkaip geriau, nei tai, kas buvo anksčiau, nors tranzitas ten ir nebuvo pažabotas. Bent jau nebeliko ant 80 skraidančių entitled debilų, kurie jautėsi absoliučiai nesutramdomi.

                        Anyway, turbūt geriausia, ką galima padaryti, tai užsirašyti į "Ramaus eismo zonų dirbtuves" (judu.lt/ramaus-eismo-zonos/), kurios bus atskirai kiekvienai planuojamai zonai ir konstruyktyvią poziciją išsakyti vietoje face to face, o ne kaip už "eksperto" titulo besislapstantys lenktynininkai per gazo minkytojų naratyvams prijaučiantį LRT

                        Pasirodo, yra ir straipsnis:

                        Specialistas peikia Vilniuje planuojamas ramaus eismo zonas: nesuprantu, ką tai sprendžia - LRT

                        Vilniaus valdžia nusprendė susiaurinti dar daugiau gatvių. Iki 2027-ųjų vadinamosios ramaus eismo zonos atsiras keliolikoje sostinės vietų. Žadama, kad pertvarkytose gatvėse automobiliai važiuos 20–30 km/h greičiu, todėl bendrame judėjime galės dalyvauti ir dviratininkai. Tiesa, sostinės valdžia žada, kad jei žmonės permainoms prieštaraus – jų atsisakys.
                        "Specialistas"
                        Paskutinis taisė John; Vakar, 18:23.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          KEdas tavo išaiškinimą, kuris teisingas, bet visiškai idealistinis ir maksimalistiškai juoda vs balta, LRT yra pateikiamas kaip argumentas prieš ko nors darymą ir pokyčius. Kitaip tariant, tai jokios problemos neišspręs, bus tik varnelė ir geriausia nieko nekeisti ir toliau minkyti gazą ir varinėti 80km/h. Imho, prasta ir nekonstruktyvi strategija. Kaip bebūtų, netgi pagal tave "blogai" padarytos Naugarduko, Gerosios Vilties ar kokia Ševčenkos gatvė yra belenkaip geriau, nei tai, kas buvo anksčiau, nors tranzitas ten ir nebuvo pažabotas. Bent jau nebeliko ant 80 skraidančių entitled debilų, kurie jautėsi absoliučiai nesutramdomi.
                          Šiaip sutinku, bet kiek ironiška, kai panašiais atvejais John dažnai rašo "(C) geriau negu buvo", o dabar pats tą naudoja

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Šiaip sutinku, bet kiek ironiška, kai panašiais atvejais John dažnai rašo "(C) geriau negu buvo", o dabar pats tą naudoja
                            Deja, tenka tenkintis tokiu standartu, nes geriau negalime, kuo įsitikinom tiek prie abiejų Šimašiaus, tiek prie dabartinės Benkunsko administracijos. Gatvių humanizavimas visgi buvo vienas iš nedaugelio gerų dalykų, kartu su dviračių takais, kurie buvo daromi per paskutines pustrečios kadencijos.
                            Kitas dalykas, kad gatvių tranzito ribojimą galima nesunkiai įgyvendinti po to t.y. pakanka tiesiog pastatyti klombą gatvės gale ar vidury, jeigu kada nors ateityje atsiras tam politinės valios.

                            Comment


                              Pakėnas yra vairavimo mokytojas ir autosporto treneris. Čia kaip medžiotojų būrelio vadovą vadinti aplinkosaugos specialistu.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Pakėnas yra vairavimo mokytojas ir autosporto treneris. Čia kaip medžiotojų būrelio vadovą vadinti aplinkosaugos specialistu.
                                Čia veikia iš seniau užsilikusi, LRT petrolheadų tebetampoma, nors jau nugaišusi, saugaus eismo samprata, kur eismo saugumas yra tik gebėjimas teisingai stabdyti, pasukti, ar kitaip valdyti mašiną avarinėse ar šiaip sudėtingose situacijose. Toks "ekspertas" turbūt galėtų visai neblogai išaiškinti, kodėl žieminės padangos geriau sukimba su keliu esant sniegingoms oro sąlygoms, kas yra ABS, arba kaip sukti vairą mašinai slystant ir t.t., bet kažin, ar galėtų daug pasakyti apie saugaus eismo praktikas ir elgesį, kurie realiai pagerina visų eismo dalyvių saugumą. Jokie pėstieji, dviračiai ar kitas "netransportas" toje "saugaus eismo" sampratoje apskritai nedalyvauja ir yra tik kažkokie neaiškūs artefaktai, kurie karts nuo karto netikėtai ir išskirtinai tik dėl savo pačių kaltės atsiduria po efektyvaus (=greito) ir saugaus vairavimo meną įvaldžiusių vairuotojų bolidų ratais.

                                Comment


                                  Čia labiau tiesiog žurnalistai turi pastovius ryšius, į kuriuos kreipiasi tam tikromis temomis, arba patys kalbinami asmenys parašo žurnalistams "jūs mane žinot, galiu pateikti komentarų šia tema" taip keldami savo žinomumą. Pirmojo varianto pavyzdys:

                                  Click image for larger version  Name:	image_149830.png Views:	4 Size:	35,0 kB ID:	2172931

                                  Comment

                                  Working...
                                  X