Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...
Pavyzdys palyginimui iš kitos temos "[VLN] Dviračių takai Vilniuje":
Galime tokį dviračių infrastruktūros pokytį padaryti, skatinant keliones alternatyviomis TP:
Parašė dondc Rodyti pranešimąBūtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
oranžinė – požeminis tunelis;
punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.
Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.
Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
Aišku, matau didesnę problemą - kad visas paslaugų ir verslo branduolys kuriamas centre - tada normalu, kad bus kamščiai į centrą rytais, kamščiai atgal iš centro vakarais. Tada ir atsiranda poreikis didinti automobilių pralaidumą į centro branduolį iš aplinkinių rajonų.
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 21:00.
- 6 patinka
Comment
-
Kas čia per sveiku protu nepaaiškinamų 1980-ųjų stiliaus schemų rinkinys??? Koks viso to tikslas, ar čia yra tai, kas planuojama įgyvendinti?
Iš pirmo atrodė, kaip ištraukti kokie seni eskizai, bet pamatęs schemas su alternatyvia Šiaurinės g. trasa, Paupio gatvėmis supratau, jog visa tai kažkieno sukurta esamuoju laiku. Viskas, ką matome, tai krūvos automobilių eismo juostų, viadukai ant tunelių ir parkingai. Nieko apie VT, dviračių infrastruktūrą ir jų trasų modeliavimą, pėstieji išvis neegzistuoja.
- 21 patinka
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąO kiek problemų susitvarkytų, jeigu šviesoforai išties IŠMANIAI veiktų.. :') Keista, kad tai nepažymima kaip viena iš problemų.
O tie brėžiniai tai tikrai kliedesys. Baisu. Jei tai yra Vlado planas ką daryti baigus "higieną", tai reikia skubiai ieškoti gero kandidato į merus naujiems savivaldybių rinkimams.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Wow. Tuoj Benkunskistanas, Dubajus, Dallasas eis kaip sinonimai. Negaliu patikėti, kad šis vyr asfalto kombinato ūkvedys blogesnis nei tarė gandai. Ir tikėtina jog Vilniaus urbanistikos sprendimai blogiausi Lietuvoje nusimato būti daugiau nei tik vieną kadenciją, kadangi vis tik perasfaltavimo tempas tikrai neblogas ir tai didelę dalį gerbiamųjų rinkėjų išties malonina, ypač kuomet tiek gatvių yra/buvo tokios apleistos. Atrodo vienintelis šansas išgelbėti Vilnių nuo dar 4 metų būtų Zuokas. Sėkmės su tuo. Kažkaip...
Galime pasižiaugti, kad Kauno Matijošaitis, kuris irgi iš pirmo žvilgsnio primena tą ūkvedžio, "liaudies asfaltuotojo" asmenybė, realybėje nevykdo jokių platinimo, automobilizavimo ar miesto greitkelizavimo iniciatyvų, o daro visiškai atvirkščiai - apmokestina centro įvažiavimą (tačiau dėja labai politiškai nepavyko), nepagrindines centro gatves siaurina iki absoliutaus minimumo, stato pesčiųjų gatvę. Didelis kontrastas su Vilniaus Benkunsko Maskvos aplinkkeliais. Ne tokia turėtų būti Lietuvos sostinė.Paskutinis taisė Wintautas; 2024.11.16, 00:21.
- 16 patinka
Comment
-
Siūlau atkreipti dėmesį į bylą "04 Koncepcija - A, B ir C kategorijų GRL ir D - m5000.pdf" - ten viso Vilniaus m. žemėlapis su prieš tai įkeltom didžiųjų sankryžų schemom ir įvairių gatvių galimom "perspektyvom". Matosi ir A juostų galima plėtra, aišku beveik visur tik didinant eismo juostų skaičių. Bet matosi ir sprendinių, kurių jau nepanašu, kad svarstys, pvz Žaliasis tiltas:
Geležinio vilko magistralinimas atjungiant sodus ir įveiklinant akropolio viaduką.
Olandų žiedo konvertacija į keturšalę sankryžą
- Visokių gatvių platinimai (kaip Zuokas prieš keletą metų agitavo visus užmiestinius/pakraštinius į bent 2+1) kaip Žaliųjų ežerų/Eišiškių
- Kairiųjų posūkių (tuo pačiu ir įvažiavimų skaičiaus) mažinimas kaip Ateities g. rengiant centrines saleles
Ir dar daug visokių sprendinių žiūrint įvairiose vietose. Tiesiog kai susidursite su kokios nors lokalios vietos sprendiniais, manau galima bus įsivertint, kas perspektyvoje buvo galvojama ir bent taškiniu principu turėt kaip referuoti į platesnį kontekstą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Žymiai maloniau? Per nereguliuojamas perėjas ir tunelius bei ilgesnius atstumus? Tai jau tikrai.
- 1 patinka
Comment
-
Tą Vakarinio aplinkl.-Pavilnionių-Justiniškių jau prastuminėja. Yra švieži PP paslenkant VT Skalvių žiedą, pagal čia rodomą schemą. Va Ozo-Laisvės keistas reikalas, nes dar toliau esančiame skvere neseniai rekonstruoti takai, šiemet prisodinta medžių ir pastatytas skatepark'as (BP ten tunelis numatytas).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Jei maždaug čia būtų pėsčiųjų tunelis ir būtų panaikinta šviesoforinė sankryža - ar ne geriau?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąSutvarkys iki autobusų stoties įėjimo stovėjimo aikštelės?
Comment
-
Mano siūlymas patobulinti Žaliojo žiedą. Įeina ir ateityje galimo įrengti tramvajaus / light rail linijos.
Žiūrėkit, gal ir puikus viešojo transporto hub'as išeitų šioje vietoje, patrauklesnis - arčiau senamiesčio bei su galimybe tam hub'ui PLĖSTIS
Užrodykit savivaldybės klerkams, kaip galima padaryti geriau, negu svaigti apie tokias nesamones:
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.21, 22:11.
- 4 patinka
Comment
Comment