Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mane šiurpas ima nuo tokių pranešimų. Sveikinu sovietizuojant miestą.

    Comment


      Žinot kas bus su tais 15 cm šaligatviais? Ogi jais niekas nesinaudos ir bus vaikštoma asfaltu. O kadangi toks šaligatvis savo ruožtu atima dalį eksploatuojamo pločio - pėstieji nuo sklypų pastumiami link gavtės vidurio. Sveikinu!

      O kaip variantas būtų galima padaryti vienpusį eismą su juostos pločiu 3,5 m pagal STR ir šaligatviais iš abiejų pusių po 1,5 m pagal STR. Bet NX (atsiprašant) taip daryti? Darome sovietmetį!

      O šiaip tai čia yra Ds kategorijos gatvė ir ją visą per visą jos plotį - nuo sklypo iki sklypo - vertėtų daryti viename lygyje ir visas eismas bendras.

      https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
      Attached Files
      Paskutinis taisė spekas; 2024.11.01, 19:05.

      Comment


        streetview
        Attached Files

        Comment


          Goštauto g. dalies, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus, J. Tumo – Vaižganto g., Vasario 16-osios g., A. Vienuolio g., Baltojo tilto, A. Jakšto g., Vilniaus g., Žygimantų g., Tilto g. kapitalinio remonto, lietaus nuotekų tinklų statybos, pėsčiųjų tako ir kitų inžinerinių statinių (atraminių sienelių, apžvalgos aikštelės) statybos kairėje Neries krantinėje nuo Žaliojo tilto iki Baltojo tilto žemės sklype, kad. Nr. 101/40:102, Vilniuje, Vilniaus m. sav. projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...lto-g-kapital/

          Visų pirma, stebuklai, kad paruoštas projektas.
          Antra, galėtų, manau, panaikinti visą tą žiedą ir tiesiog įrengti sankryžą šalia Žalio tilto. Būtų sutaupyta resursų ir mažesnė infros raizgalynė.
          Pasinaikintų tranzitas į Tilto g. Į ją įvažiuoti reikėtų per naujai suformuotą T formos sankryžą Vilniaus g su Tilto gatve.
          Kam palikta ta lėtėjimo ir dešinio posūkio juosta į Tilto g iš Vilniaus g?

          Ir kas čia vyksta su juostų pločiu?
          Attached Files

          Comment


            Vilniaus tvarkymo darbų koordinavimui – naujas įrankis

            https://vilnius.lt/lt/2024/10/29/vil...aujas-irankis/


            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	52,0 kB ID:	2162976

            ,,Siekiant sklandesnės komunikacijos ir efektyvesnio išlaidų planavimo, Vilniaus miesto savivaldybė pristato virtualų įrankį Vilniaus DEK (Darbai, Efektyvumas Koordinavimas). Skirtingų miesto įmonių specialistai dažnai dirba prie tų pačių projektų ir jiems kyla poreikis virtualioje aplinkoje kompleksiškai stebėti vykdomo projekto eigą. Nuo šiol sostinės įmonių ir rangovų planavimą bei atliekamų darbų koordinavimą bus galima stebėti bendrovės „ID Vilnius“ sukurtoje virtualioje Vilniaus DEK sistemoje.

            Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas sako, kad šio įrankio įdiegimas buvo labai lauktas žingsnis, siekiant skaitmenizuoti ir valdyti mieste plėtojamus infrastruktūrinius projektus. „Vilnius DEK sistema yra dar vienas įrankis, padėsiantis ne tik efektyviau planuoti darbus, bet ir aiškiai suprasti, kas vyksta mieste realiu laiku. Ši sistema ženkliai pagerins tarpinstitucinę įmonių komunikaciją – specialistai galės lengvai dalintis duomenimis, palikti pastabas, bei operatyviai reaguoti į pasikeitimus. Taip sumažės nesusikalbėjimų rizika ir bus užtikrinta, jog miesto plėtra vyktų sklandžiau“, – tvirtino A. Bužinskas.

            Šia vidine miesto planavimo sistema jau naudojasi Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Infrastruktūros, Miesto planavimo ir architektūros, Miesto aplinkos skyriai, įmonės „Vilniaus apšvietimas“, „Vilniaus vandenys“, „GRINDA“, „Vilniaus miesto parkai“, „Vilniaus šilumos tinklai“, „Susisiekimo paslaugos“, „Vilniaus vystymo kompanija“.

            Šiuo metu Vilniaus DEK sistemoje, veikiančioje virtualaus žemėlapio pagrindu, yra virš 5 000 mieste planuojamų objektų ir šį sąrašą numatoma nuolat plėsti. Tarp objektų – ištisinio asfaltavimo gatvės, šaligatviai, dviračių takai, laiptai, ramaus eismo gatvės, žvyrkeliai, šilumos, apšvietimo, elektros bei vandentiekio tinklai.


            Artimiausiu metu planuojama toliau palaikyti Vilniaus DEK platformą, pildyti projektų duomenis, įtraukti smulkesnius objektus, išplėsti naudotojų bazę ir tobulinti funkcionalumą pagal grįžtamąjį ryšį. Ateityje planuojama visuomenei suteikti dalinę prieigą prie šios platformos.''

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Goštauto g. dalies, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus, J. Tumo – Vaižganto g., Vasario 16-osios g., A. Vienuolio g., Baltojo tilto, A. Jakšto g., Vilniaus g., Žygimantų g., Tilto g. kapitalinio remonto, lietaus nuotekų tinklų statybos, pėsčiųjų tako ir kitų inžinerinių statinių (atraminių sienelių, apžvalgos aikštelės) statybos kairėje Neries krantinėje nuo Žaliojo tilto iki Baltojo tilto žemės sklype, kad. Nr. 101/40:102, Vilniuje, Vilniaus m. sav. projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...lto-g-kapital/

              Visų pirma, stebuklai, kad paruoštas projektas.
              Antra, galėtų, manau, panaikinti visą tą žiedą ir tiesiog įrengti sankryžą šalia Žalio tilto. Būtų sutaupyta resursų ir mažesnė infros raizgalynė.
              Pasinaikintų tranzitas į Tilto g. Į ją įvažiuoti reikėtų per naujai suformuotą T formos sankryžą Vilniaus g su Tilto gatve.
              Kam palikta ta lėtėjimo ir dešinio posūkio juosta į Tilto g iš Vilniaus g?

              Ir kas čia vyksta su juostų pločiu?
              Įspūdinga. Dar šiandien kėliau į VT temą idėjinį brėžinį, kaip galėtų atrodyti visiškai pertvarkytas (nebe)žiedas. Žinojau, kad neketina Benkunskas pertvarkyti, bet rekonstruoti nieko nekeičiant?? Kokiu tikslu?? Juk asfaltas (kuris net ir prieš tai nebuvo blogas) dar pernai visiškai pakeistas, bordiūrai nauji sudėti, o dabar vėl tą patį, rodos, tik tam, kad galėtų puse metro susiaurintą tą vienintelę dalį prie Tilto g., tuo pačiu dar užkertant kelią troleibusams pralįsti į dešinio sukimo juostą ir išvengti kamščių? O žmonės dar sako, kad Zuokas vagis... Beje, jis gi žadėjo rekonstruoti šį "žiedą" į normalią sankryžą...

              Dar pasižiūrėjęs matau, kad čia tikrai panašu į VT naikinimo projektą – nežinia kaip bus sugebama atlikti ir kairįjį apsisukimą, kadangi jis dabar patrauktas į daug siauresnę vietą. Jeigu kažkaip varganai ir bus įmanoma (aišku žymiai lėtesniu greičiu dar), tai belieka pasvajoti apie tai, kad 10 maršrutas galėtų prasisukti daug lengviau, neįlįsdamas į 1 juostą. Dešinysis posūkis, kur troleibusai privalo išlįsti į priešpriešinę juostą, irgi neliečiamas, nors netgi medžio, trukdančio praplatinti posūkį, nebelieka (?). Esmė, jog čia nei siaurinimas, nei platinimas, nei esamos tvarkos palikimas, ir mašinų vairuotojų išvis tokie pakeitimai neliečia, tik kliūna VT...

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                "Pagaliau"

                Pagaliau įamžina sovietines klaidas dar 20-30 metų, ane?
                Dauguma analogiškų remontų yra daroma paprastojo remonto būdu. Esu prirašęs krūvą pretenzijų savivaldybei apie senos infrastruktūros įamžinimą, bet matyt jiems svarbiau kiekis, ne kokybė. Šitoje gatvelėje daug nepribursi, nuleis į vieną lygį, užsems tas trobas. Man labiai kliūna, kai iš plačios Arklių gatvės išsityčioja, kur didžiuliai turistų srautai, o eini asfalto laukais.

                Comment


                  Saugant nuo apsemimo ir fasado purvinimo galima daryti, kaip Skapo g., dabar ten irgi remontuoja. Šnipisškėse gal galėtų būti viena plytelė palei fasadą palikta, kad lengva į trobą būtų įeiti pro durų slenkstį, nes jis irgi pakyla.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Apie Goštauto g. žiedą ir viešinamą projektą diskusijos eina jau per tris temas. Tikrai aktuali problema, kurios miestas nemato

                    Comment


                      Mane irgi probloškė tai, kad pirmą kartą matau variantą, kuriuo parengtas net projektas, bet ruošiamasi palikti iš esmės viską kaip yra (bent jau ties šiuo vadinamu žiedu). Na tiesiog...

                      Giedamos pasakos, kad ką nors pakeisti reikia projekto, Kai pasakai, kad tai darykit projektą, tuomet sako, kad uoj daug darbo ir užtruks ir nėr kam. O kai pagaliau išstenamas projektas tuomet beveik niekas nekeičiama. Net blogiau - įamžinamas sovietmetis... Ir pinigų be abejo nėra kur dėti...

                      Comment


                        Karaliaučiaus g. C kategorijos variantas

                        Click image for larger version

Name:	20241108_163857.jpg
Views:	1111
Size:	1,11 MB
ID:	2164131
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Oho kokia tema pasirodė viešumoje:

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	938
Size:	39,4 kB
ID:	2164306

                          https://madeinvilnius.lt/transportas...remontuojamos/

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Gatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.

                            Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
                            Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.

                            Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)

                            A kategorijos
                            Click image for larger version Name:	Screenshot_20241025_093539_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	573,4 kB ID:	2161400

                            B kategorijos
                            Click image for larger version Name:	Screenshot_20241025_093422_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	574,7 kB ID:	2161401

                            C kategorijos
                            Click image for larger version Name:	Screenshot_20241025_093250_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	691,7 kB ID:	2161402
                            Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
                            - Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
                            - Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.

                            Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!

                            Sneak peek pavyzdžiai užkabinimui:

                            Narbuto - Laisvės - Pilaitės pr. tunelis

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241114_115957_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	745
Size:	206,6 kB
ID:	2165077

                            Kernavės - Ralio g. tunelis po Ozo g.

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241114_120158_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	501
Size:	158,4 kB
ID:	2165078
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                              Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
                              - Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
                              - Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.

                              Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
                              Kiek matosi, tai vėl pagrindinis koncentravimasis yra į automobilius, o ne į VT ar pėsčiuosius/dviratininkus. Laisvės pr - Narbuto g. reikia atskirtų VT juostų ir VT šviesoforų, o ne tokių fantazijų.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Kiek matosi, tai vėl pagrindinis koncentravimasis yra į automobilius, o ne į VT ar pėsčiuosius/dviratininkus. Laisvės pr - Narbuto g. reikia atskirtų VT juostų ir VT šviesoforų, o ne tokių fantazijų.
                                Ozo g. tai pagerintų situaciją VT. Laisvės Narbuto g. sutinku, reikia iš keturių pusių A juostų su VT šviesoforais, bet sankryžos dydis ir dizainas nedraudžia tai daryt. Tunelis irgi padėtų VT važiuojantiems iš Pilaitės į Centrą.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Tunelis irgi padėtų VT važiuojantiems iš Pilaitės į Centrą.
                                  Labai minimaliai. Stotelės yra ties sankryžos šviesoforais, net greitasis stoja.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                    Narbuto - Laisvės - Pilaitės pr. tunelis

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241114_115957_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	745
Size:	206,6 kB
ID:	2165077

                                    [/ATTACH]
                                    Kosmonautai ir kenkejai. VT ir toliau stoves prie sankryzos, o masinytes vaziuos i tuneli. Pilaites prospekto vidurys yra skirtas TRAMVAJUI. Kaip graudu miestui netureti visiskai jokios transporto vizijos... kas ka nori tas savo gabaliukui ir sufantazuoja.

                                    Comment


                                      Labai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Labai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.
                                        Žymiai maloniau? Per nereguliuojamas perėjas ir tunelius bei ilgesnius atstumus? Tai jau tikrai.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Kosmonautai ir kenkejai. VT ir toliau stoves prie sankryzos, o masinytes vaziuos i tuneli.
                                          Vat ir ne! Rytais Narbuto g. stovi žemyn, stovės šitas tuneliukas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X