Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas čia per mozaika Tauro g.? Nebus taip, kad dalį bortų upside down sudėjo?

    Click image for larger version

Name:	20241027_153543.jpg
Views:	1238
Size:	1,81 MB
ID:	2162004 Click image for larger version

Name:	20241027_153719.jpg
Views:	1242
Size:	1,65 MB
ID:	2162006 Click image for larger version

Name:	20241027_153553.jpg
Views:	1249
Size:	1,54 MB
ID:	2162007 Click image for larger version

Name:	20241027_153615.jpg
Views:	1226
Size:	1,81 MB
ID:	2162008 Click image for larger version

Name:	20241027_153715.jpg
Views:	1233
Size:	2,20 MB
ID:	2162009 Click image for larger version

Name:	20241027_153625.jpg
Views:	1231
Size:	1,25 MB
ID:	2162005

    Comment


      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
      Toks gal keistas klausimas. Ar yra koks nors normatyvas, apibrėžiantis, kokiu minimaliu atstumu galima įrenginėti šviesoforus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje yra pėsčiųjų perėjos šviesoforas ties Antakalnio poliklinika, kitas šviesoforas yra už 90 metrų (!) sankryžoje su Žolyno gatve. Kartais važiuojant bent jau man taip gaunasi, žiūri į šviesoforą, kuris yra toliau, o arčiau esančio nepastebi. Grynai psichologiškai, nes jie labai arti vienas kito.
      Obio-Antakalnio Kenobio nuojauta neapgavo:
      Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418375/asr
      55. Rekomenduojama, kad šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, šviesoforais reguliuojamas pėsčiųjų perėjas galima įrengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos, tačiau ne mažesniu kaip nustatyta Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėse. Dėl saugumo reikia vengti viena po kitos pasikartojančių reguliuojamų ir nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Kad pėstieji naudotųsi šviesoforais reguliuojamomis pėsčiųjų perėjomis, kitų priemonių, lengvinančių kelio kirtimą (pavyzdžiui, salelių), arti šių perėjų neturėtų būti.

      PĖSČIŲJŲ PERĖJIMO PER KELIUS IR GATVES ORGANIZAVIMO TAISYKLĖS https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8db9b69006/asr
      21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
      21.5. pėsčiųjų perėja yra 100 m ir mažesniu atstumu iki toje pačioje gatvėje esančios šviesoforais reguliuojamos perėjos, požeminės pėsčiųjų perėjos ar pėsčiųjų perėjos virš kelio;
      21.7. pėsčiųjų perėja yra gatvės ruože, kuriame yra koordinuoto veikimo šviesoforų postai („žalioji banga“);
      21.8. pėsčiųjų perėja yra šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje. Šis reikalavimas negalioja dešiniojo posūkio eismo juostai, nuo kitų eismo juostų atskirtai trikampe ar kitos formos iškiliąja saugos salele.

      22. Siekiant išsaugoti esamą pėsčiųjų perėją, ji turi būti atnaujinama pagal šio skyriaus antrojo skirsnio reikalavimus.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Ką aš ir sakiau! Kažkas gerai pelnosi iš tų perteklinių šviesoforų.

        Comment


          Svarbiausia, kad važiuojantiems kažkaip nepatogu žiūrėti. Ne tai, kad tai keltų kažkokių realių problemų, tiesiog - nepatogu. O kad pėstiesiems ir dažniausiai senjorams tai kokiais 200 m patrumpina kelią - nusispjaut ir reikia čia matyti kažkokią problemą

          Comment


            Kur jūs išskaitėte "nepatogu"? Ne nepatogu, bet pavojinga, nes matai tolimesnį šviesoforą, o nepamatai artimesnio.

            Comment


              Tai vairuotojo atsakomybė, stebėti reikiamą šviesoforą. Nors tokia pavojingesnė vieta yra ir Kudirkos / Čiurliono, kur važiuojant pietų kryptimi užsižiūri į Švitrigailos / Basanavičiaus šviesoforą.
              Man Vilniuje pikta dėl šviesoforų, nes neaišku, pagal kokį standartą jie daromi (žinau, jokį) ir blogiausia, kai pristato "štangų", tačiau kad matyti signalą, tenka lenktis prie priekinio stiklo arba sukti galvą. Tuo pačiu, vairuotojas blogiau stebi pačią sankryžą. JAV daug logiškiau padaryta, kai šviesoforai yra viršuje, bet už sankryžos.
              Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.29, 08:31.

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                Kur jūs išskaitėte "nepatogu"? Ne nepatogu, bet pavojinga, nes matai tolimesnį šviesoforą, o nepamatai artimesnio.
                Nenumatyta to pasekmė - dabar beveik visi vairuotojai stoja iki 5 metrų iki sankryžos STOP linijos, kad nereiktų kaip vieversėliui sėdėt užrietus kaklo. Tai negana to, kad ir taip per pastaruosius kelis metus visas sankryžų STOP linijas atitraukė iki, rodos, 5 metrus nuo pėsčiųjų, bet dabar dažnas vairuotojas dar ir palieka 1-2 automobilių papildomą tarpą.
                Paskutinis taisė Riedutis; 2024.10.29, 09:35.

                Comment


                  Lazdynėlių g.

                  Vyksta intensyviai darbai, formuojama sankasa, klojamos ir tvarkomos komunikacijos.

                  Tačiau eilinį kartą liūdina, jog visiškai ignoruojami pėstieji, neusudaromos sąlygos normaliai pereiti gatves, nueiti iki parduotuvių, stotelių, nors net laikinai yra suformuotas kelias nenutrūkstamam eismui (pirmai buvo eismas reguliuojamas šviesoforu, po milžiniškų spūsčių ir gyventojų skundų perdarė).

                  Click image for larger version  Name:	20241029_085328.jpg Views:	18 Size:	2,27 MB ID:	2162132

                  Click image for larger version  Name:	20241029_085519.jpg Views:	18 Size:	2,88 MB ID:	2162138

                  Click image for larger version  Name:	20241029_085522.jpg Views:	18 Size:	2,25 MB ID:	2162137

                  Click image for larger version  Name:	20241029_085628.jpg Views:	18 Size:	2,08 MB ID:	2162136

                  Click image for larger version  Name:	20241029_085800.jpg Views:	18 Size:	2,35 MB ID:	2162135

                  Click image for larger version  Name:	20241029_085831.jpg Views:	18 Size:	2,08 MB ID:	2162134

                  Click image for larger version  Name:	20241029_085834.jpg Views:	18 Size:	1,68 MB ID:	2162133
                  Paskutinis taisė Kaid; 2024.10.29, 10:34.

                  Comment


                    Click image for larger version

Name:	P41020-162001.jpg
Views:	867
Size:	1,41 MB
ID:	2162267

                    Comment


                      Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                      Click image for larger version

Name:	P41020-162001.jpg
Views:	867
Size:	1,41 MB
ID:	2162267
                      nu jo zjbs, susipazinimas su projektiniais pasiūlimais Šiauliuose...

                      Comment


                        Parašė mayro Rodyti pranešimą

                        nu jo zjbs, susipazinimas su projektiniais pasiūlimais Šiauliuose...
                        Turėtų būti ir Vilnius.lt įkelta, bet nei tokiai datai yra išvis kažkoks viešinimas, nei tokio projekto nėra paskelbta.

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                          Nenumatyta to pasekmė - dabar beveik visi vairuotojai stoja iki 5 metrų iki sankryžos STOP linijos, kad nereiktų kaip vieversėliui sėdėt užrietus kaklo. Tai negana to, kad ir taip per pastaruosius kelis metus visas sankryžų STOP linijas atitraukė iki, rodos, 5 metrus nuo pėsčiųjų, bet dabar dažnas vairuotojas dar ir palieka 1-2 automobilių papildomą tarpą.
                          ir tada indukcinės kilpos nejaučia automobilio ir išmanūs šviesoforai praleidža kelis žalius intervalus ta kryptimi.

                          -

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Turėtų būti ir Vilnius.lt įkelta, bet nei tokiai datai yra išvis kažkoks viešinimas, nei tokio projekto nėra paskelbta.
                            sake atsauktas sis skelbimas, bus nauja viesinimo data ir i vilnius.lt ilkelta veliau.

                            Comment


                              Kas nors turi info kas per Cirkas darosi Skroblu g.

                              Vilniaus miesto becirkiniu atsakymai.

                              "Pagal Viešųjų pirkimų įstatymą 2023 metais Skroblų gatvės kapitalinio remonto darbams vykdyti buvo parinktas rangovas – UAB Kamitra ir ko. 2023 metų rudenį buvo nufrezuota Skroblų gatvės ruožas......."

                              Žiemai prasideda nufrezavimo darbai?

                              "....... Šaltuoju metu, nesant techninių galimybių tęsti darbus, Skroblų gatvės kapitalinio remonto darbai buvo sustabdyti,......."

                              Ne nu jo, matyt Lietuvoi žiema +30⁰C?
                              visa žiema be kelio dangos, SUPER!

                              "......dėl elektros tinklo savininko (ESO) iškeltų papildomų sąlygų, objekte darbų vykdymas laikinai buvo sustabdytas...."

                              Na nors gerai kad stabdo darbus kol "vamždžiai" nepakeisti,

                              ".....Nuo šių metų rugsėjo 2 d. gatvės kapitalinio remonto darbus atnaujino ir UAB ,,Kamitra" ir ko."

                              "....darbų užbaigimas numatytas 2025 metų pirmoje pusėje....."

                              Įdomų ar po stadiono darbo užbaigimo ar prieš?
                              Gatve pradeda 2023 tvarkyti ir tikisi užbaigt 2025?
                              Attached Files

                              Comment


                                Pagaliau tvarkomas Baltasis skersgatvis Užupyje

                                Click image for larger version

Name:	20241029_170940.jpg
Views:	410
Size:	1,86 MB
ID:	2162901 Click image for larger version

Name:	20241029_171027.jpg
Views:	411
Size:	1,44 MB
ID:	2162902 Click image for larger version

Name:	20241029_170955.jpg
Views:	406
Size:	1,82 MB
ID:	2162903

                                Comment


                                  Su granitinias bortais ir 15 cm pločio takais?

                                  Comment


                                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                    Pagaliau tvarkomas Baltasis skersgatvis Užupyje
                                    "Pagaliau"

                                    Pagaliau įamžina sovietines klaidas dar 20-30 metų, ane?

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Su granitinias bortais ir 15 cm pločio takais?
                                      Nu žinai, kad siaurint važiuojamą dalį yra tabu, net jei čia tik vienpusis eismas ir prasilenkinėti nereiks

                                      Comment


                                        Gal tiesiog tokias siauras gatveles, kur pločio normaliai visiems įsitelkt nėra tiesiog versti gyvenamosiom zonom (nepamenu tikslaus termino), kur pėstieji turi pirmenybę, o leistinas greitis stipriai ribotas ?

                                        Comment


                                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                          Gal tiesiog tokias siauras gatveles, kur pločio normaliai visiems įsitelkt nėra tiesiog versti gyvenamosiom zonom (nepamenu tikslaus termino), kur pėstieji turi pirmenybę, o leistinas greitis stipriai ribotas ?
                                          Kas absurdiškiausia, jog visas Užupis - Gyvenamoji zona, bet infrastruktūra visiškai nenusako pėstiesiems ir auto vairuotojams, jog tai būtent toks eismo organizavimas. Uždėti tik ženklai, o takai atskirti aukštais bordiūrais, perėjos ir plačios asfalto juostos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X