Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Koks skirtumas stovint kamštyje ar trūlas įsuka į stotelę ar stovi pirmoj juostoj?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Toks, kad stovėdamas pirmoje juostoje jis dar labiau sustabdo juostą, skirtą judėti pirmyn/į dešinę. Kuri ir taip dažnai stovi nuo pat Sluškių gatvės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada kamštis šiaip ar taip tiek už jo, tiek prieš jį. Žiedą pravažiuosi per tiek pat laiko. Tik klausimas ar minutę pastovėsi ir po to pavsžiuosi didesnį gabalą. Ar pavažiuosi kelis gabaliukus po vieną auto ilgį. Nors tikėtina kamštis net nepajudės kol trūlikas stovės.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ot jūs naivus Tikrai manote kad visi vairuotojai ten sąžiningai stovės, lauks ir nebandys užlysti iš kitos juostos prieš sustojusį trūliką? Tikrai galvojate kad kiti už jo esanys vairuotojai, tą matydami, ramiai sau po minutę stovės ir nebandys to trūliko apvažiuoti per antrą juostą? Ačiū, bet aš pro vieną tokią vietą Antakalnyje kasdien pravažiuoju. Ji net ne piko metu kartais sugeba kamštį ir chaosą sugeneruoti lygioje vietoje.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei yra vietos apvažiuoti - nėra kamščio. Kad nebūtų beprasmiškų landžiojimų per juostas kamščio metu galima ties stotele ir 10m į abi puses nupiešti ištisinę. Troleibusai turi kameras tiek į priekį, tiek į galą.
Comment
-
Čia yra A10, viena pagrindinių Londono, 20 miljonų žmonių metropolio, centro jungčių su šiaure, t.y. likusia 70 milijonų žmonių šalimi:
https://maps.app.goo.gl/ywVdBsVvcukdmYRQ8
Automobiliai turi po vieną juostą į vieną pusę, autobusai - taip pat.
Vilniuje, kuriame į rytus nuo miesto teturime izoliuotą skylę Baltarusiją, o visa šalis ir ekonominis blokas yra vakaruose, būtinai reikia keturių juostų automobiliams, nes gruntas ir reljefas. Gaila matyti, kaip šito miesto patrauklumas nyksta akyse vien dėl to, kad gyvename pagal taisykles, nustatytas mikrorajoninių maroziukų, kurie nusipirko kartonines trobas laukuose 'nes prie gamtos ir vos 15 minučių iki centro' (tarp jų įskaitau ir dabartinį merą aišku).
- 7 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąČia yra A10, viena pagrindinių Londono, 20 miljonų žmonių metropolio, centro jungčių su šiaure, t.y. likusia 70 milijonų žmonių šalimi:
https://maps.app.goo.gl/ywVdBsVvcukdmYRQ8
Automobiliai turi po vieną juostą į vieną pusę, autobusai - taip pat.
Vilniuje, kuriame į rytus nuo miesto teturime izoliuotą skylę Baltarusiją, o visa šalis ir ekonominis blokas yra vakaruose, būtinai reikia keturių juostų automobiliams, nes gruntas ir reljefas. Gaila matyti, kaip šito miesto patrauklumas nyksta akyse vien dėl to, kad gyvename pagal taisykles, nustatytas mikrorajoninių maroziukų, kurie nusipirko kartonines trobas laukuose 'nes prie gamtos ir vos 15 minučių iki centro' (tarp jų įskaitau ir dabartinį merą aišku).
Po ta Londono gatve metro, kitur taip pat metro. Londono tube reikšmės, turbūt, jums nereikia aiškint.
Vilniuje, tuo tarpu, gyvenam be VT.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Oh c’mon, kamštis yra pirmoje juostoje, ne antroje, nes visas srautas ten suka į dešinę. O ir ištisinė ten nieko nepakeistų, nes žmonės ne durni po minutę lygioje vietoje laukti, varytų ir per ją. Taip, galima įkalti kameras, pastatyti policininką, bet kam su tuo prasidėti? Ką mes laimime kad būtent toje vietoje panaikiname įvažą? Vietos ten per akis, šaligatvio pločio laukiantiems užtenka, tai vardan ko visai tai? Jei jau taip norime kažką toje vietoje padaryti, tai daug labiau padėtų vietoje stovėjimo aikštelės įrengti nusukimą į Olandų gatvę su greitêjimo juosta, nes visas srautas nuo centro suka būtent į Olandų gatvę. Bet ne, davai panaikinam įvažą praktiškai be jokios naudos, nes dabar madinga sudaryti kuo daugiau nepatogumų automobilistams.
Jei eismo daugiau (piko metu), spūstis ilgesnė, tuomet užsipildo abi juostos ir arčiau žiedo vyksta persirikiavimai. Tokiu atveju troleibusai dažniausiai nebegali greičiau judėti antra juosta ir stovi tame pačiame sraute. Praėjusią žiemą spūstis buvo iki Kalnų parko stotelės, sėdėjau apypilniame troleibuse ir padariau didelę klaidą, kad neišlipau Kalnų parke ir toliau nėjau pėsčias. Išmatavau su chronometru: nuo Kalnų parko iki Petro ir Povilo bažnyčios st. važiavome 11m 30s, kai įprastai atkarpa būtų įveikiama per 1-2 min.
Nepaisant skirtingų nuomonių, kokiam keliavimo būdui koki prioriteto čia reikia ir ko užtenka, Europos sostinėje vienoje intensyviausių VT trasų negali būti norma šitaip vykstantis VT eismas:
Nuo paprasčiausio iki sudėtingiausio pasiūlymai:
1. Įrengti geltoną korį Dobužinsio-Kusčiuskos g. susikirtime, kur dabar troleibusai skersai rikiuojasi į stotelę. Troleibuso važiavimo principas antra juosta neišprendžiamas, tačiau šie be papildomų trukdžių gali įsukti į stotelę sutaupant 1-2 min laiko ir neblokuojant eismo antrąja juosta. Tuo pačiu gerokai sklandžiau vyksta į/išsukimai į/iš Dobužinskio g.
2. Nuo Kalnų parko arba Karaliaus Mindaugo st. iki Šv. Petro ir Povilo bažnyčios st. įrengti A juostą vietoje pirmosios juostos. Bendram srautui lieka 1 juosta, kuri ties Dobužinskio g. išsišakoja į dvi kaip dabar. VT važiuoja visiškai tvarkingai pirmąja juosta be jokių skersų persirikiavimų absoliučiai nepriklausomai nuo eismo intensyvumo bendrame sraute, kiekvienas reisas sutaupo iki ~10 min kelionės laiko, kas leidžia panaikinti vėlavimus ir didinti kursavimo dažnį. Nors ir nemanau, kad Centre tai turėtų būti prioritetas, tačiau važiuojantiems automobiliu, A juosta jokios įtakos neturėtų, nes beveik visas srautas į žiedą įvažiuoja pirmąja juosta, be to, nebeliktų galimybių užlindinėti iš antrosios, tad tiesiog būtų ilgesnė eilė judanti žymiai tvarkingiau ir įveikianti sankryžą per tiek pat laiko. Be to, esant ilgai eilei pirmojoje juostoje, kartais yra grečiau į žiedą įvažiuoti iš antrosios juostos, apvažiuoti 1.25 rato ir išsukti į Olandų g. Žinoma, toks manevras dar labiau mažina pralaidumą viso žiedo, tačiau galimybė taip elgtis egzistuoja. Padarius išsišakojimą į dvi juostas liko maždaug 80-90 m iki sankryžos, galima nauda taip užlindinėti tampa bene nulinė. Ilguoju laikotarpiu važiuojančių automobiliais turėtų mažėti, kai būtų įvertintas VT patrauklumas dėl padidėjusio greičio.
3. Jei visgi reikia dviejų juostų link žiedo, galima padaryti A juostą, 2 juostas link žiedo ir palikti 1 juostą link Centro. Iš žiedo išsukama iš vienos juostos, visada, tiesiog visada šia gatve važiuojantis srautas yra labai pavienis, spūstis kartais nebent susidaro ties Mindaugo tilto sankryža.
4. Kita vertus, daug naudingesnis peorganizavimas būtų panašus į siūlytą mano pirmojoje žinutėje šiame forume:
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/14341-vln-a-juostos-vilniuje?p=1900157#post1900157
Po vieną juostą bendram srautui, A juosta link žiedo ir dviračių takas, sukuriantis dabar trūkstamą jungtį nuo Olandų g. žiedo į Centrą/naują P. Vileišio g. dviračių taką. Argumentaciją esu išdėstęs tame pranešime, iš esmės niekas nepasikeitė per kelis metus.
Iš tikro drįsčiau lažintis, jog VT pravažiuojančių Kosčiuškos g. tiek piko metu, tiek imant bendrai visą dieną yra daugiau nei pravažiuojančių automobiliu ir dabartinėje situacijoje, būtų įdomu pamatyti tisklius skaičius, tad tai tuo labiau patvirtintų didesnio VT prioriteto poreikį. Įgyvendinus eismo prganizavimo pakeitimus, piko metu VT pravažiuojančių būtų dar daugiau.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLiubarto gatvė šiandien
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Džiugu, kad gatvė galės būti išnaudojama kaip pakilimo takas NATO naikintuvams. Pločio užteks net ir su parkingu."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLiubarto gatvė šiandien:
- 11 patinka
Comment
-
ten ziauru, galejo tilpt medziai, prie kenesos mini aikste, parkavimas normalus, galbut ir dviraciu takas jei reikia tokio.Paskutinis taisė DeSadas; 2024.08.12, 02:38."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 4 patinka
Comment
Comment