Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu šiemet perasfaltuos vos ne visas blogos būklės gatves, o ateinančiais metais kasmet skirs panašų procentą infrai, kaip dabar (virš 70 mln. Eur), tai tikrai gali daryt tuos didesnius projektus, po vieną-du kasmet.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Jeigu šiemet perasfaltuos vos ne visas blogos būklės gatves
      O nx tada asfaltuot geros būklės gatves?
      Vakar pravažiavau Narbuto gatve žemyn. Vietomis atrodė, kad žvyrkelis mažiau kratytų. Bet Valdelio tvarko geros būklės Konstitucijos pr, kad po langais gražiai atrodytų.

      Comment


        Kartais paprasčiausias atsakymas paaiškina viską geriausiai: Valdelio tikslas yra mesti kuo daugiau pinigų į kelių tiesimą, vieną korumpuočiausių verslų Lietuvoje su milžiniškais 'atkatais', greičiausiai dėl korupcinių tikslų. Galbūt netiesiogiai gaunant 'atkatus', o per 'ranka ranką plauna' tipo paslaugas kitose srityse ir panašias schemas. Būtent dėl to yra:
        - perasfaltuojamos gatvės, kurių nereikėjo perasfaltuoti (kaip Konstitucijos prospektas ar daugybė gatvių centre)
        - asfaltuojama per plačiai net kai yra vietai padarytas projektas (kaip Kudirkos/Sierakausko kampas)
        - perdaromi projektai už daug ir į brangesnius vien tam, kad liktų daugiau vietos asfaltavimui (kaip dviračių tako projektas tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų)

        Valdelis nėra durnas, jis yra korumpuotas sukčius, kuris protingai išnaudoja automarozinius miesto gyventojų sentimentus asmeninės naudos gavimui.

        Comment


          Dar galima pridėti balsų ''pirkimą'' tokiais asfaltavimais.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Jeigu šiemet perasfaltuos vos ne visas blogos būklės gatves, o ateinančiais metais kasmet skirs panašų procentą infrai, kaip dabar (virš 70 mln. Eur), tai tikrai gali daryt tuos didesnius projektus, po vieną-du kasmet.
            Kad jūsų žodžiai nueitų jiems į ausis ir taip ir darytų. Tie projektai bent kiek atpirktų žalą miestui, kuri dabar daroma taškymosi asfaltu ir sovietmečio įbetonavimo pavidalu. Jei keleto ateinančių metų eigoje tie infros pinigai bus nukreipti taip reikalingų dviejų lygių infros ir gatvių tiesimui, bus labai gerai.

            Comment


              Gal vien keikiant dėl asfalto keitimo objektyvumo dėlei reikėtų nors kiek teigiamai atsiliepti dėl 40 metų neliestų šaligatvių keitimo.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Gal vien keikiant dėl asfalto keitimo objektyvumo dėlei reikėtų nors kiek teigiamai atsiliepti dėl 40 metų neliestų šaligatvių keitimo.
                Teisybės dėlei, seni šaligatviai pradėti atnaujinti dar prie Šimašiaus.

                Comment


                  Apie šio projekto viešinimą buvo rašyta 2022 m. spalį. Prireikė metų ir 10 mėnesių gauti leidimui.
                  https://www.miestai.net/forumas/foru...58#post1998358

                  Atrodo, nebeliko jungiamojo nuo Autobusų parko link į bevardę gatvę Žirmūnų gatvės


                  Made in Vilnius 2024.08.03
                  Gautas leidimas rekonstruoti Verkių gatvės 500 m atkarpą
                  Šią savaitę Vilniaus miesto administracija savivaldybė išdavė leidimą rekonstruoti 500 m ilgio Verkių gatvės atkarpą tarp Verkių–Kareivių ir Verkių–Žirmūnų gatvių sankryžų. Taip pat minėtoje Verkių gatvės atkarpoje numatomas dviračių ir pėsčiųjų takai.
                  Ties žiedine sankryža numatomas dešinysis posūkis iš Verkių gatvės į Žirmūnų gatvę aplenkiant įvažiavimą į žiedinę sankryžą.

                  „Siekiant, kad viešasis transportas gebėtų pravažiuoti be didesnių kliūčių, lokaliai, ties gatvės ašies horizontaliąja kreive gatvės važiuojamoji dalis būtų praplatinama iki 7,0 m pločio. Projektiniai sprendiniai ties Verkių–Žirmūnų gatvių sankryža (šalia autobusų parko) būtų sujungiami su anksčiau parengto gretimo projekto „Žirmūnų g. sankryžos su jungiamuoju keliu, jungiamojo kelio nuo Žirmūnų g. iki Verkių ir Verkių g. nuo sankryžos su jungiamuoju keliu iki Žvalgų g., Vilniaus m., rekonstravimo projektas“ sprendiniais

                  https://madeinvilnius.lt/transportas...a-ir-platinti/

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Teisybės dėlei, seni šaligatviai pradėti atnaujinti dar prie Šimašiaus.
                    Aš neteigiau nieko dėl Šimašiaus, tik norėjau pasakyti, kad daug riksmo čia atseit vien asfaltuoja dabar. Šaligatvių tikrai daug keičia taip pat.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Dar galima pridėti balsų ''pirkimą'' tokiais asfaltavimais.
                      Nelabai išeina politikų kaltinti, kad jie vykdo visuomenėj populiarią politiką. Net priešingai, tai jų pareiga. VLR svaidosi korupcijos kaltinimais, bet balsų "pirkimas" darant tai, kas liaudžiai patinka yra tiesiog tai, kaip veikia demokratija.

                      Comment



                        Rekonstruojama Fabriko gatvė (RK 4707 Lentvaris - Užukampis - Dobrovolė).
                        Kol vyksta šios gatvės rekonstrukcija ir po potvynio iškilo problemų su Mūrinės Vokės tiltu Lentvario gatvėje, patikimiausias susisiekimas tarp Vilniaus ir Lentvario turbūt yra per Grigiškes keliu RK74707.

                        Ši gatvė yra ir Lentvaryje, ir Vilniuje.
                        Pažymėta administracinė riba tarp Trakų rajono ir Vilniaus miesto

                        Žemėlapis iš www.mapy.cz


                        Foto 2024.08
                        Lentavaryje iš karto už žiedinės sankryžos šalia buv. pervažos eismas reguliuojamas šviesoforais






                        Šalia UAB Nemuno banga




                        Sankryža su Senosios Sodybos gatve (įvažiavimas į UAB Retal Lihuania).


                        Pervažiavimas į kitą juostą

                        Comment


                          Fabriko gatvės (RK4707) rekonstrukcija
                          Foto 2024.08
                          Kažkur šioje vietoje šia gatve eina administracinė riba - kairėje pusėje Vilniaus miestas, o dešinėje - Trakų rajonui priklausantis Lentvaris


                          Vilniaus miesto pusėje vyksta pramonės ar sandėlių paskirties objektų statybos




                          Šviesoforinio ruožo pabaiga

                          Toliau Fabriko gatvė jau yra vien Vilniaus m. teritorijoje.

                          Sankryža su Zigmantiškių gatve. Naujasis "Maximos" logistikos centras


                          Sankryža su Jogėliškių gatve. Naujasis "Lidlio" logistikos centras


                          Užukampis. Sankryža su Galvės plentu (A16 Vilnius - Trakai)

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Gal vien keikiant dėl asfalto keitimo objektyvumo dėlei reikėtų nors kiek teigiamai atsiliepti dėl 40 metų neliestų šaligatvių keitimo.
                            Kurioje vietoje keičia? Nes kiek tenka matyti tai perasvaltuoja važiujamąją dalį, o šaligatvį palieka seną.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Fabriko gatvės (RK4707) rekonstrukcija
                              Atviras klausimas, ar bus rekonstruojama Fabriko g. toliau, ties tais gigantiškais terminalais. Nes ten ji neadekvati atsirandantiems sunkasvoriams srautams.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Atviras klausimas, ar bus rekonstruojama Fabriko g. toliau, ties tais gigantiškais terminalais. Nes ten ji neadekvati atsirandantiems sunkasvoriams srautams.
                                Praeitą vasarą buvo paprastuoju būdu paremontuota, apie 50 cm į gylį nukasant ir perasfaltuojant ~1 m juostą, kur buvo smengančios šalikelės. Tad vargu ar greit rekonstruos rimčiau.

                                Comment


                                  Šiandien važiuoju šia gatve ir galvoju: vienintelės problemos su asfalto danga mano matymu yra stotelių įvažose - išsikraipęs asfaltas. Tada galvoju: juk Kosciuškos g yra 4 juostos tad stotelių įvažų iš vis nereikia. Tai bent statydami naujus bortus būtų panaikinę įvažas... Tai būtų sumažinę asfalto poreikį, trūlams nereikėtų sukaliotis, nebebūtų sustumiamas asfaltas, praeiviai ir laukiantys stotelėse gautų vietos kur pasidėti, nes yra vietos trūkumas ties stotelėmis...
                                  Paskutinis taisė spekas; 2024.08.08, 16:09.

                                  Comment


                                    Oi tik nereikia, ten pastovūs kamščiai prie žiedo piko metu, važiuojant link Petro ir Povilo bažnyčios. Kartais iki įvažiavimo į Sluškių gatvę nutysta. Ir jei dar trūlai pradėtų blokuoti pirmą juostą Šv. Petro ir Povilo bažnyčios stotelėje, būtų visai šakės. Nebent kalbate tik apie Kalnų parko stotelę, ten galėtų.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Oi tik nereikia, ten pastovūs kamščiai prie žiedo piko metu, važiuojant link Petro ir Povilo bažnyčios. Kartais iki įvažiavimo į Sluškių gatvę nutysta. Ir jei dar trūlai pradėtų blokuoti pirmą juostą Šv. Petro ir Povilo bažnyčios stotelėje, būtų visai šakės. Nebent kalbate tik apie Kalnų parko stotelę, ten galėtų.
                                      Trūlai sėkmingai blokuoja abi juostas prieš PP stotelę su rikiavimais.

                                      Comment


                                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                        Trūlai sėkmingai blokuoja abi juostas prieš PP stotelę su rikiavimais.
                                        Čia jau kita problema Kartais tikrai "<70 IQ" atrodo, kai nuo centro artėjant prie žiedo, vienas troleibusas važiuoja kaire juosta, o kitas - dešine. Ir taip vienas paskui kitą, šiek tiek įstrižai...

                                        Comment


                                          Kairysis blokuoja mašinų eismą, kad dešinysis pasirikiuotų į kairę, bet dešinysis to nesupranta ir nenori agresyviai apvažiuoti besivelkančių mašinų dešinėje. Kairysis lieka nieko nepešęs, bet prieš pvz. raudoną šviesoforą ar įvažiuoti į žiedą gali spėti greičiau nei važiuodamas įprastai.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X