Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Spėčiau, kad persistengė su padangų gumos koncentracija asfalte, todėl jis toks minkštas. Esu bendravęs su YIT, tai jie būtent ir minėjo tokią problemą, iš kurios nėra padarytos išvados.
Comment
-
Šiek tiek nesuprantate, kaip vyksta tokie "remontai".
Rangovas yra laimėjęs metinę sutartį, pagal kurios įkainius po to gauną pinigus. Savivaldybės reikalas yra gauti rezultatą, o rangovo - atlikti darbus su kuo mažesne kainą. Projektas yra tik formalumas ir dažnu atveju jis net nėra parengtas pagal visus reikalavimus, o tuo labiau be tyrimų, derinimų ir ekspertize.
- 4 patinka
Comment
-
Jeigu rangovas atlikinėtų kuo mažesne kaina, tai tikrai neklotu dviem sluoksniais a/b dangos, o būtų ant viršaus paklojamas naujas dėvimasis ir viskas. Taip kaip būdavo daroma anksčiau. Taigi pagal sutartį vis vien kažkas nurodo kur ir kokios apimties darbus daryti. Bet kokiu atveju, ar sutartyje, ar kažkokiame atskirame nurodyme (kad ir kaip forminamas) atlikti tam tikrus darbus, turi būti specifikuota kokie darbai atliekami, kokia danga klojama, nes atskirų projektų su specifikacijomis juk nėra.
Dažniausiai remontuojant stotelių įvažas, tai iš tiesų jas asfaltuodavo atskirai kitokiu mišiniu. Kas net vizualiai matoma. Šiame žieda panašu jog paklota tokia pati danga visu plotu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŠiek tiek nesuprantate, kaip vyksta tokie "remontai".
Rangovas yra laimėjęs metinę sutartį, pagal kurios įkainius po to gauną pinigus. Savivaldybės reikalas yra gauti rezultatą, o rangovo - atlikti darbus su kuo mažesne kainą. Projektas yra tik formalumas ir dažnu atveju jis net nėra parengtas pagal visus reikalavimus, o tuo labiau be tyrimų, derinimų ir ekspertize.
Dėl projektų - nekomentuosiu, ne mano sritis.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąĮprastai metinis konkursas skelbiamas tik smulkiems remonto darbams - duobės, pleišėjimai ir pan. Gatvių perasfaltavimas ar remontas eina pagal atskiras sutartis.
Kiekvienais metais teritorijos ir įmonės keičiasi.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tikrai to nenorėtum.
Dabar Šeimyniškių gatvę išfrezavo, tad ją reikia uždaryti iki darbų pabaigos?
- 1 patinka
Comment
-
Tai pasirodo neišėjom iš betoninių bortų eros. Juokingiau, kad pirmoj foto, dvirtaky-šaligatvy matosi koks dramatiškas peržėmėjimas ties mašinų išsukimu – bortai išsukime išimti, bet niekas aikšu net neplanuoja "įvažiavimo į šalia kelio esančią teritoriją / kiemą" pakelti aukščiau iki dvirtakio-šaligatvio lygio. Su kitais įvažiavimais, taip pat. Justiniškių g.:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Konstitucijos pr. abejose pusėse išlupo asfaltą aplink šulinius. Na apgailėtina, jei visą gatvę asfaltuos, kuri sąlyginai geros būklės palyginus su kitomis.
Buvo puiki proga atšaukti darbus kaip ir Upės g. Šeimyniškių g. tragiškos būklės ir nebuvo planuose, bet jau perasfaltuota su šiaurinėje pusėje sudėtais granitiniais bortais.
- 4 patinka
Comment
-
Kas baisiausia, kad asfaltuoja bile asfaltuot kažką, o esminiai susisiekimo objektai nėra tvarkomi. Visi privažiavimai prie Valakampių tilto perasfaltuoti, bet tiltas avarinės būklės, Geležinio Vilko tunelis su kiaurom perdangom, bet asfaltuojama iki tunelio, dviejų eismo juostų privažiavimai prie Rasų kapinių yra tvarkomi, nors piko metu eismas vyksta po viena eismo juosta
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąStoties žiede puikiai atrodo naujasiseksfaltasplastilinas.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąPagaliau kažkas prasidėjo Aušros vartų gatvėje
Dvirtakis turbūt bus čia, dvi rampos peršokt (matyt VMS atsakingas asmuo už sportą nežino kur dėti jaunatvišką energiją):
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Geležinkelio g., kur tvarkė sienelę, jau atsivežė granitinius bortus. Tai gal ir čia sudės.
Kitavertus, Aukštaičių g. suklojo paprastus ir visiškai nesiderino prie jau sudėtų granitinių Paupio kvartale.
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Panašu į tą, kas ir Justuose ar Koraluose. Viso labo bortai, ir galimai betoniniai.
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąGeležinkelio g., kur tvarkė sienelę, jau atsivežė granitinius bortus. Tai gal ir čia sudės.
Kitavertus, Aukštaičių g. suklojo paprastus ir visiškai nesiderino prie jau sudėtų granitinių Paupio kvartale.
Per daug šaligatvio plytelės sudėvėtos ir išsiklaipiusios. Jei pakeis tik bortus, tai čia bus "paminklas" visiems dabar vykstanties tvarkymo darbams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė faux Rodyti pranešimąAr kas žino plačiau, kokie planai Šeimyniškių gatvėje? Apart perasfaltuotos gatvės ir dabar dedamų granitinių bortų. Keis šaligatvius? Miesto centras, bet atkarpa nuo žiedo iki Rinktinės sankryžos atrodo kaip po karo jau metų metus.
Reiktų bandyt rašyti tvarkaumiestą
Comment
-
Pilnai skutamas asfaltas Konstitucijos prospekte.
Creatium
Romas
Maalinauskas
Kiek skaitau forume, jūs dėl (galimai skirtingų) priežasčių palaikote dabartinę gatvių remonto politiką. Aš noriu kiekvieno jūsų paklausti: jūsų nuomone, ar Konstitucijos pr. perasfaltavimas yra reikalingas, ar čia teisingas lėšų ir išteklių panaudojimas?
Eišiškių plente yra va toks "pėsčiųjų-dviračių takas":
Tačiau šitam paprastuoju būdu perasfaltuoti matyt neužtenka lėšų.
Kodėl reikia perkloti tokį asfaltą (nuotrauka š.m. gegužės)? Jei reikia sutvarkyti tą išilginį skilimą 1-oje bendro eismo juostoje (nuotraukos apačioje), negi negalima perkloti asfalto tik toje juostoje, ar tokiu būdu jau nebebus užtikrinama gatvių higiena?
Jei kas mane įtikinsite, kad šitas ištisinis perasfaltavimas REIKALINGAS, statau butelį vyno, nuoširdžiai. Tikrai nebesuprantu, ar man kas negerai ir nematau kažko akivaizdaus, kodėl tokie darbai daromi.
Kalbant apie gatvės trasą tarp Žirmūnų ir Pedagoginio žiedų, man džiaugsmą teikia du dalykai padaryti ansktesnėje kadencijoje:- Sutvarkyta (nors ir tragiškai ilgai vykdant darbus ir keičiant planą jau vykstant darbams) Šeimyniškių g. tarp Rinktinės ir Kalvarijų g. dėl ko atsirado normalaus pločio šaligatvis vienoje pusėje
- Konstitucijos pr. viduryje buvo pasodinti medžiai, dėl ko būtinasis šitos avarinės būklės gatvės ištisinis perasafltavimas užtikrinant higieną kainuos mažiau (nes tiesiog reikės mažiau asfalto). Preliminariai paskaičiavus: gatvė 7 juostų pločio (po 3 eismo ir 1 posūkių/skiriamoji), 1 km ilgio, kurioje naujai apželdinta buvo 500 m skiriamosios juostos, tad perasfaltuota bus 6.5, o ne 7 juostos ir sunaudota 93% asfalto palyginus su gatvės be medžių atkarpų viduryje scenarijumi.
Beje, įdomu kuo baigėsi situacija su M. K. Paco gatve (@spekas (kartais nepavyksta užtaginti) ar atsakė kažką dėl siųstų šaligatvių pasiūlymų?), kur matyt susiprotėjo, kad paprastas perasfaltavimas ir esamo šaligatvių pločio įtvirtinimas ne pati geriausia mintis, nes jau prieš kurį laiką dingo nukreipiančios gairelės, kurios buvo sustatytos visoje gatvėje, o važiuojamoji dalis tikrai ne ta, kuri prašytų ištisinio perasfaltavimo visu ilgiu (yra vietų, kur reikia patvarkyti):
Paskutinis taisė Bluefox; 2024.07.15, 23:04.
- 17 patinka
Comment
Comment