Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Manyčiau rangovas įrodys, kad dokumentuose (kad ir kokie jie bebūtų), pagal kuriuos vykdytas darbų pirkimas, parinkta netinkama dangos konstrukcija bei asfalto mišinys ir viskas tuom pasibaigs. Kaltų nėra, gero rezultato - irgi.
    Spėčiau, kad persistengė su padangų gumos koncentracija asfalte, todėl jis toks minkštas. Esu bendravęs su YIT, tai jie būtent ir minėjo tokią problemą, iš kurios nėra padarytos išvados.

    Comment


      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

      Spėčiau, kad persistengė su padangų gumos koncentracija asfalte, todėl jis toks minkštas. Esu bendravęs su YIT, tai jie būtent ir minėjo tokią problemą, iš kurios nėra padarytos išvados.
      KTR nurodo kloti kitokį asfalto mišinį tose vietose, kur nuolat sustoja sunkiasvoris transportas. Gal projekte nenurodė, arba likutį per klotuvą išstūmė, nes 'o koks skirtumas?'

      Comment


        Šiek tiek nesuprantate, kaip vyksta tokie "remontai".
        Rangovas yra laimėjęs metinę sutartį, pagal kurios įkainius po to gauną pinigus. Savivaldybės reikalas yra gauti rezultatą, o rangovo - atlikti darbus su kuo mažesne kainą. Projektas yra tik formalumas ir dažnu atveju jis net nėra parengtas pagal visus reikalavimus, o tuo labiau be tyrimų, derinimų ir ekspertize.

        Comment


          Jeigu rangovas atlikinėtų kuo mažesne kaina, tai tikrai neklotu dviem sluoksniais a/b dangos, o būtų ant viršaus paklojamas naujas dėvimasis ir viskas. Taip kaip būdavo daroma anksčiau. Taigi pagal sutartį vis vien kažkas nurodo kur ir kokios apimties darbus daryti. Bet kokiu atveju, ar sutartyje, ar kažkokiame atskirame nurodyme (kad ir kaip forminamas) atlikti tam tikrus darbus, turi būti specifikuota kokie darbai atliekami, kokia danga klojama, nes atskirų projektų su specifikacijomis juk nėra.

          Dažniausiai remontuojant stotelių įvažas, tai iš tiesų jas asfaltuodavo atskirai kitokiu mišiniu. Kas net vizualiai matoma. Šiame žieda panašu jog paklota tokia pati danga visu plotu.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            Šiek tiek nesuprantate, kaip vyksta tokie "remontai".
            Rangovas yra laimėjęs metinę sutartį, pagal kurios įkainius po to gauną pinigus. Savivaldybės reikalas yra gauti rezultatą, o rangovo - atlikti darbus su kuo mažesne kainą. Projektas yra tik formalumas ir dažnu atveju jis net nėra parengtas pagal visus reikalavimus, o tuo labiau be tyrimų, derinimų ir ekspertize.
            Įprastai metinis konkursas skelbiamas tik smulkiems remonto darbams - duobės, pleišėjimai ir pan. Gatvių perasfaltavimas ar remontas eina pagal atskiras sutartis.

            Dėl projektų - nekomentuosiu, ne mano sritis.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
              Įprastai metinis konkursas skelbiamas tik smulkiems remonto darbams - duobės, pleišėjimai ir pan. Gatvių perasfaltavimas ar remontas eina pagal atskiras sutartis.
              Prašau pasižiūrėti šią nuorodą: https://www.grinda.lt/gatviu-remontas/

              Kiekvienais metais teritorijos ir įmonės keičiasi.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Tikrai to nenorėtum.
                Dabar Šeimyniškių gatvę išfrezavo, tad ją reikia uždaryti iki darbų pabaigos?
                Gal tada darbai nestovėtu pusiau atlikti puse metų?

                Comment


                  Tai pasirodo neišėjom iš betoninių bortų eros. Juokingiau, kad pirmoj foto, dvirtaky-šaligatvy matosi koks dramatiškas peržėmėjimas ties mašinų išsukimu – bortai išsukime išimti, bet niekas aikšu net neplanuoja "įvažiavimo į šalia kelio esančią teritoriją / kiemą" pakelti aukščiau iki dvirtakio-šaligatvio lygio. Su kitais įvažiavimais, taip pat. Justiniškių g.:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20240709_160441.jpg
Views:	1197
Size:	1017,8 kB
ID:	2140007
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20240709_160453.jpg
Views:	1190
Size:	862,3 kB
ID:	2140006
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Konstitucijos pr. abejose pusėse išlupo asfaltą aplink šulinius. Na apgailėtina, jei visą gatvę asfaltuos, kuri sąlyginai geros būklės palyginus su kitomis.

                    Buvo puiki proga atšaukti darbus kaip ir Upės g. Šeimyniškių g. tragiškos būklės ir nebuvo planuose, bet jau perasfaltuota su šiaurinėje pusėje sudėtais granitiniais bortais.

                    Comment


                      Kas baisiausia, kad asfaltuoja bile asfaltuot kažką, o esminiai susisiekimo objektai nėra tvarkomi. Visi privažiavimai prie Valakampių tilto perasfaltuoti, bet tiltas avarinės būklės, Geležinio Vilko tunelis su kiaurom perdangom, bet asfaltuojama iki tunelio, dviejų eismo juostų privažiavimai prie Rasų kapinių yra tvarkomi, nors piko metu eismas vyksta po viena eismo juosta

                      Comment


                        Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                        Stoties žiede puikiai atrodo naujasis eksfaltas plastilinas.


                        gal nieks nesupyks, kad nuotrauka reshare'inau, uztat pamate bemaz puse Vilniaus gyventoju

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240711_004457_Facebook.png
Views:	961
Size:	231,3 kB
ID:	2140154

                        Comment


                          Pagaliau kažkas prasidėjo Aušros vartų gatvėje

                          Click image for larger version

Name:	20240713_155701.jpg
Views:	690
Size:	1,88 MB
ID:	2140788 Click image for larger version

Name:	20240713_155652.jpg
Views:	692
Size:	2,01 MB
ID:	2140789

                          Comment


                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                            Pagaliau kažkas prasidėjo Aušros vartų gatvėje
                            Panašu į tą, kas ir Justuose ar Koraluose. Viso labo bortai, ir galimai betoniniai. L. Asanavičiūtės g., forume aptarta vieta apie galimą siaurinimą, įvažos naikinimą ir dvirtakio pratęsimą – kurį 2018 m. tiesiant, buvo žadėta sujungti artimiausiu metu. Matyt dabar ir daro (lol, tikrai abejoju kažkodėl): Click image for larger version

Name:	IMG_20240715_065652.jpg
Views:	657
Size:	1,09 MB
ID:	2140811
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20240715_065820.jpg
Views:	658
Size:	912,3 kB
ID:	2140812
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20240715_065839.jpg
Views:	651
Size:	949,9 kB
ID:	2140813
                            Dvirtakis turbūt bus čia, dvi rampos peršokt (matyt VMS atsakingas asmuo už sportą nežino kur dėti jaunatvišką energiją):
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20240715_091216.jpg
Views:	653
Size:	1,01 MB
ID:	2140814

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Daukšos ir Subačiaus gatvėse sudėjo granitinius, tai gal tęstinumo ir vienodo braižo vardan ir čia tokie bus...

                              Comment


                                Geležinkelio g., kur tvarkė sienelę, jau atsivežė granitinius bortus. Tai gal ir čia sudės.
                                Kitavertus, Aukštaičių g. suklojo paprastus ir visiškai nesiderino prie jau sudėtų granitinių Paupio kvartale.

                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Panašu į tą, kas ir Justuose ar Koraluose. Viso labo bortai, ir galimai betoniniai.
                                Per daug šaligatvio plytelės sudėvėtos ir išsiklaipiusios. Jei pakeis tik bortus, tai čia bus "paminklas" visiems dabar vykstanties tvarkymo darbams.

                                Comment


                                  Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                                  Geležinkelio g., kur tvarkė sienelę, jau atsivežė granitinius bortus. Tai gal ir čia sudės.
                                  Kitavertus, Aukštaičių g. suklojo paprastus ir visiškai nesiderino prie jau sudėtų granitinių Paupio kvartale.



                                  Per daug šaligatvio plytelės sudėvėtos ir išsiklaipiusios. Jei pakeis tik bortus, tai čia bus "paminklas" visiems dabar vykstanties tvarkymo darbams.
                                  Ir į Aušros vartų gatvę atvežė granitinius

                                  Click image for larger version  Name:	20240715_184932.jpg Views:	1 Size:	1,96 MB ID:	2140906

                                  Comment


                                    Ar kas žino plačiau, kokie planai Šeimyniškių gatvėje? Apart perasfaltuotos gatvės ir dabar dedamų granitinių bortų. Keis šaligatvius? Miesto centras, bet atkarpa nuo žiedo iki Rinktinės sankryžos atrodo kaip po karo jau metų metus.

                                    Comment


                                      Parašė faux Rodyti pranešimą
                                      Ar kas žino plačiau, kokie planai Šeimyniškių gatvėje? Apart perasfaltuotos gatvės ir dabar dedamų granitinių bortų. Keis šaligatvius? Miesto centras, bet atkarpa nuo žiedo iki Rinktinės sankryžos atrodo kaip po karo jau metų metus.
                                      Manau nekeis.
                                      Reiktų bandyt rašyti tvarkaumiestą

                                      Comment


                                        Pilnai skutamas asfaltas Konstitucijos prospekte.

                                        Click image for larger version  Name:	IMG_9034.jpg Views:	0 Size:	2,14 MB ID:	2140933

                                        Click image for larger version  Name:	IMG_9036.jpg Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2140934

                                        Creatium
                                        Romas
                                        Maalinauskas
                                        Kiek skaitau forume, jūs dėl (galimai skirtingų) priežasčių palaikote dabartinę gatvių remonto politiką. Aš noriu kiekvieno jūsų paklausti: jūsų nuomone, ar Konstitucijos pr. perasfaltavimas yra reikalingas, ar čia teisingas lėšų ir išteklių panaudojimas?
                                        ​​​
                                        Eišiškių plente yra va toks "pėsčiųjų-dviračių takas":
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-07-15 at 22.20.00.png Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2140935

                                        Tačiau šitam paprastuoju būdu perasfaltuoti matyt neužtenka lėšų.

                                        Kodėl reikia perkloti tokį asfaltą (nuotrauka š.m. gegužės)? Jei reikia sutvarkyti tą išilginį skilimą 1-oje bendro eismo juostoje (nuotraukos apačioje), negi negalima perkloti asfalto tik toje juostoje, ar tokiu būdu jau nebebus užtikrinama gatvių higiena?
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-07-15 at 22.25.37.png Views:	0 Size:	4,41 MB ID:	2140936

                                        Jei kas mane įtikinsite, kad šitas ištisinis perasfaltavimas REIKALINGAS, statau butelį vyno, nuoširdžiai. Tikrai nebesuprantu, ar man kas negerai ir nematau kažko akivaizdaus, kodėl tokie darbai daromi.

                                        Kalbant apie gatvės trasą tarp Žirmūnų ir Pedagoginio žiedų, man džiaugsmą teikia du dalykai padaryti ansktesnėje kadencijoje:
                                        1. Sutvarkyta (nors ir tragiškai ilgai vykdant darbus ir keičiant planą jau vykstant darbams) Šeimyniškių g. tarp Rinktinės ir Kalvarijų g. dėl ko atsirado normalaus pločio šaligatvis vienoje pusėje
                                        2. Konstitucijos pr. viduryje buvo pasodinti medžiai, dėl ko būtinasis šitos avarinės būklės gatvės ištisinis perasafltavimas užtikrinant higieną kainuos mažiau (nes tiesiog reikės mažiau asfalto). Preliminariai paskaičiavus: gatvė 7 juostų pločio (po 3 eismo ir 1 posūkių/skiriamoji), 1 km ilgio, kurioje naujai apželdinta buvo 500 m skiriamosios juostos, tad perasfaltuota bus 6.5, o ne 7 juostos ir sunaudota 93% asfalto palyginus su gatvės be medžių atkarpų viduryje scenarijumi.
                                        Iš tikro tai nežinau, kodėl mes tokie perasfaltavimai be jokių projektų nusipleno būti infrastuktūros PROJEKTŲ temoje. Sakyčiau vertėtų turėti atskirą temą [VLN] Gatvių akstfaldavimas, o čia būtų galima sekti darbus vykdomus pagal PROJEKTUS.


                                        Beje, įdomu kuo baigėsi situacija su M. K. Paco gatve (@spekas (kartais nepavyksta užtaginti) ar atsakė kažką dėl siųstų šaligatvių pasiūlymų?), kur matyt susiprotėjo, kad paprastas perasfaltavimas ir esamo šaligatvių pločio įtvirtinimas ne pati geriausia mintis, nes jau prieš kurį laiką dingo nukreipiančios gairelės, kurios buvo sustatytos visoje gatvėje, o važiuojamoji dalis tikrai ne ta, kuri prašytų ištisinio perasfaltavimo visu ilgiu (yra vietų, kur reikia patvarkyti):
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-07-15 at 22.54.42.png Views:	0 Size:	5,19 MB ID:	2140937
                                        Paskutinis taisė Bluefox; 2024.07.15, 22:04.

                                        Comment


                                          Net nereikia takų. Užtenka strateginių objektų kaip GV tunelis ir Valakampių tiltas, jei jiems kažkas nutiktų - Vilniaus susisiekimui būtų šakės... bet užtat turėsime šviežų asfaltą po savivaldybės langais... prioritetai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X