Nuleidus pirminį asfalto garą pradeda kilt geresnių minčių:
7. SVARSTYTA. Dėl Centrinės universalinės parduotuvės parkingo. Vyr. architektė Laura Kairienė aptarė susitikimo su Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos projekto plėtotojų atstovais rezultatus. Plėtotojai turi seną statybą leidžiantį dokumentą, kuriuo planuojamas statyti pastatas, bet dabar iškilo poreikis naujam statybą leidžiančiam dokumentui, įtraukiant į projektą parduotuvės prieigų sutvarkymą bei įrengiant požeminę parkavimo aikštelę, kurios dalimi naudotųsi ir Savivaldybė. Išdavus naują, senasis statybą leidžiantis dokumentas bus panaikintas. Plėtotojai siekia išsaugoti galimybę statyti suplanuotą pastatą.
Meras Valdas Benkunskas aptarė Upės gatvės rekonstrukcijos bei teritorijos įveiklinimo klausimą, minimizuojant automobilių eismą, bei idėjų konkurso organizavimo galimybę. Šiame kontekste svarbūs tolesni Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos projekto plėtotų planai. Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis pristatė informaciją apie numatomus einamuosius remonto darbus Upės g. atkarpoje bei apie europinį „Just Streets“ projektą, kuriame dalyvauja Savivaldybė – Upės gatvės rekonstrukcijos koncepcijos parengimą būtų galima finansuoti šio projekto lėšomis.
Klausimus pateikė ir pasisakė: V. Benkunskas, A. Grigonis, L. Kairienė, A. Paškauskienė, G. Krencienė, I. Karužis.
NUSPRĘSTA:
1. Vyr. architektei Laurai Kairienei tęsti derybas dėl Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos ir požeminio parkingo statybą leidžiančio dokumento išdavimo, derinant plėtotojų ir Savivaldybės interesus dėl architektūrinių sprendinių bei ketinimo reformuoti Upės gatvę, minimizuojant automobilių transportą.
2. Infrastruktūros grupei neasfaltuoti nauju asfaltu Upės gatvės.
3. Pavesti Infrastruktūros grupei patikrinti galimybes inicijuoti Upės gatvės rekonstrukcijos koncepcijos parengimą pagal „Just Streets“ projekto programą, turint tikslą, derinant su vyr. architekte Laura Kairiene, rengti teritorijos architektūrinių pasiūlymų konkursą, apie procesų eigą informuoti vicemerą Andrių Grigonį.
4. Pavesti vicemerui Andriui Grigoniui koordinuoti padalinius, atsakingus už Upės gatvės rekonstrukcijos projekto rengimą.
Visai neseniai viename savivaldybės protokole mačiau, kad rengiamas tos atkarpos rekonstrukcijos projektas. Benkunskas projektuotojų prašė įvertinti galimybę apželdinti skiriamąją juostą iki žiedo.
Tai čia turbūt bus vienas tų atvejų, kai dabar gatvę sutvarko vos keliems metams, o po to perdarys. Bet, aišku, tikėtina, kad ta rekonstrukcija nebus ypatinga - pasiaurins juostas, įrengs A juostas ir dviračių taką ir tiek. Gal net pakloto asfalto nereiks ypatingai judint.
Todėl sustojimo vietos būna betonuojamos. Bet pas mus dar neatrado šio stebuklo, kaip ir peroninių bortų
Kaselio bortelius jau Kaune įrenginėja. Vilnius dar kru*is kokį dešimtmetį su tokiu marazmu ir paskui kažkam iš administracijos ateis į galvą, kad betonuoti intensyviausias stotelių įvažas/peronus yra racionaliau (gal kas iš atsakingų asmenų nuvažiuos ne į Maldyvus atostogauti, o į kokį miestą su geresne infrastruktūra ir netyčiom pamatys) ir tuomet tai pristatys kaip didžiulę inovaciją, kurią galima sutikti, kad ir Rygoje...
na ivaza gera, bet tvoreles palei gatve tai nu %j. Sustojus netycia dviems autobusams zmones lips tiesiai i tvora, ji yra is smulkiu elementu, reiskia ivykus avarijai nuzudys ir automobilyje esancius ir skeveldromis zmones stoteleje, zodziu visiskas vamzdec.
Kaip jie važinėdami praeitoje kadancijoje po Olandijas ir kitas Europos šalis savivaldos klerkai ir vadovybė, pasisemti patirties, tokių dalykų nepastebėjo:
na ivaza gera, bet tvoreles palei gatve tai nu %j. Sustojus netycia dviems autobusams zmones lips tiesiai i tvora, ji yra is smulkiu elementu, reiskia ivykus avarijai nuzudys ir automobilyje esancius ir skeveldromis zmones stoteleje, zodziu visiskas vamzdec.
Koks ten stotelės inteisyvumas Kretingoje kad tokios problemos yra?
Reikia išnaudoti esamas asfalto galimybes, betonui srautai kol kas nėra pakankami. Be to, nėra pinigų.
Pinigų tikrai yra, tokia investicija yra sąlyginai nebrangi atsižvelgiant į jos ilgaamžiškumą. Biudžetas beveik 200 mln. eurų didesnis, kitais metais bus dar didesnis.
Sutinku, kad betono reikia ne visur, bet Stotis, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Naujosios Vilnios žiedo pirmoji stotelė, Santaros klinikos ir dar keletas vietų tikrai reikalautų betoninių stotelių.
Pinigų tikrai yra, tokia investicija yra sąlyginai nebrangi atsižvelgiant į jos ilgaamžiškumą. Biudžetas beveik 200 mln. eurų didesnis, kitais metais bus dar didesnis.
Sutinku, kad betono reikia ne visur, bet Stotis, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Naujosios Vilnios žiedo pirmoji stotelė, Santaros klinikos ir dar keletas vietų tikrai reikalautų betoninių stotelių.
Obetačiau, klimatas Vilniuje netinkamas betoninėms įvažoms. Taip pat nepakanka gyventojų tankio. Šachas ir matas.
Comment