Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Karaliaučiaus g. nuo Pilaitės pr. iki M. Mažvydo g.





    https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...i-m-mazvydo-g/

    Comment


      Karaliaučiaus g. atkarpa, Vištyčio g., J. Bretkūno g. atkarpa















      https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/

      Comment


        Nuleidus pirminį asfalto garą pradeda kilt geresnių minčių:

        7. SVARSTYTA. Dėl Centrinės universalinės parduotuvės parkingo. Vyr. architektė Laura Kairienė aptarė susitikimo su Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos projekto plėtotojų atstovais rezultatus. Plėtotojai turi seną statybą leidžiantį dokumentą, kuriuo planuojamas statyti pastatas, bet dabar iškilo poreikis naujam statybą leidžiančiam dokumentui, įtraukiant į projektą parduotuvės prieigų sutvarkymą bei įrengiant požeminę parkavimo aikštelę, kurios dalimi naudotųsi ir Savivaldybė. Išdavus naują, senasis statybą leidžiantis dokumentas bus panaikintas. Plėtotojai siekia išsaugoti galimybę statyti suplanuotą pastatą.
        Meras Valdas Benkunskas aptarė Upės gatvės rekonstrukcijos bei teritorijos įveiklinimo klausimą, minimizuojant automobilių eismą, bei idėjų konkurso organizavimo galimybę. Šiame kontekste svarbūs tolesni Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos projekto plėtotų planai. Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis pristatė informaciją apie numatomus einamuosius remonto darbus Upės g. atkarpoje bei apie europinį „Just Streets“ projektą, kuriame dalyvauja Savivaldybė – Upės gatvės rekonstrukcijos koncepcijos parengimą būtų galima finansuoti šio projekto lėšomis.
        Klausimus pateikė ir pasisakė: V. Benkunskas, A. Grigonis, L. Kairienė, A. Paškauskienė, G. Krencienė, I. Karužis.
        NUSPRĘSTA:
        1. Vyr. architektei Laurai Kairienei tęsti derybas dėl Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos ir požeminio parkingo statybą leidžiančio dokumento išdavimo, derinant plėtotojų ir Savivaldybės interesus dėl architektūrinių sprendinių bei ketinimo reformuoti Upės gatvę, minimizuojant automobilių transportą.
        2. Infrastruktūros grupei neasfaltuoti nauju asfaltu Upės gatvės.
        3. Pavesti Infrastruktūros grupei patikrinti galimybes inicijuoti Upės gatvės rekonstrukcijos koncepcijos parengimą pagal „Just Streets“ projekto programą, turint tikslą, derinant su vyr. architekte Laura Kairiene, rengti teritorijos architektūrinių pasiūlymų konkursą, apie procesų eigą informuoti vicemerą Andrių Grigonį.
        4. Pavesti vicemerui Andriui Grigoniui koordinuoti padalinius, atsakingus už Upės gatvės rekonstrukcijos projekto rengimą.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Išskuto Šeimyniškių g. nuo žiedo. Kokie šansai, kad Valdelis ten nurodys nutiesti įtin reikalingą A juostą?

          Comment


            Visai neseniai viename savivaldybės protokole mačiau, kad rengiamas tos atkarpos rekonstrukcijos projektas. Benkunskas projektuotojų prašė įvertinti galimybę apželdinti skiriamąją juostą iki žiedo.

            Tai čia turbūt bus vienas tų atvejų, kai dabar gatvę sutvarko vos keliems metams, o po to perdarys. Bet, aišku, tikėtina, kad ta rekonstrukcija nebus ypatinga - pasiaurins juostas, įrengs A juostas ir dviračių taką ir tiek. Gal net pakloto asfalto nereiks ypatingai judint.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Išskuto Šeimyniškių g. nuo žiedo. Kokie šansai, kad Valdelis ten nurodys nutiesti įtin reikalingą A juostą?
              0 šansų

              Comment


                Stoties žiede puikiai atrodo naujasis eksfaltas plastilinas.



                Comment


                  Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                  Stoties žiede puikiai atrodo naujasis eksfaltas plastilinas.


                  Todėl sustojimo vietos būna betonuojamos. Bet pas mus dar neatrado šio stebuklo, kaip ir peroninių bortų

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Todėl sustojimo vietos būna betonuojamos. Bet pas mus dar neatrado šio stebuklo, kaip ir peroninių bortų
                    Kaselio bortelius jau Kaune įrenginėja. Vilnius dar kru*is kokį dešimtmetį su tokiu marazmu ir paskui kažkam iš administracijos ateis į galvą, kad betonuoti intensyviausias stotelių įvažas/peronus yra racionaliau (gal kas iš atsakingų asmenų nuvažiuos ne į Maldyvus atostogauti, o į kokį miestą su geresne infrastruktūra ir netyčiom pamatys) ir tuomet tai pristatys kaip didžiulę inovaciją, kurią galima sutikti, kad ir Rygoje...
                    Paskutinis taisė R.D.; 2024.06.30, 13:52.

                    Comment


                      Net Kretingoj įvažą iš trinkelių sugebėjo padaryti. Nereikia ir Rygos. Beje, gatvę irgi gerokai susiaurino.

                      https://maps.app.goo.gl/iTonVLz49MFPRJAv9?g_st=ac
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240630-123806.png
Views:	477
Size:	2,53 MB
ID:	2138570

                      Comment


                        Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
                        Net Kretingoj įvažą iš trinkelių sugebėjo padaryti. Nereikia ir Rygos. Beje, gatvę irgi gerokai susiaurino.

                        https://maps.app.goo.gl/iTonVLz49MFPRJAv9?g_st=ac
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240630-123806.png
Views:	477
Size:	2,53 MB
ID:	2138570
                        na ivaza gera, bet tvoreles palei gatve tai nu %j. Sustojus netycia dviems autobusams zmones lips tiesiai i tvora, ji yra is smulkiu elementu, reiskia ivykus avarijai nuzudys ir automobilyje esancius ir skeveldromis zmones stoteleje, zodziu visiskas vamzdec.

                        Comment


                          Kaip jie važinėdami praeitoje kadancijoje po Olandijas ir kitas Europos šalis savivaldos klerkai ir vadovybė, pasisemti patirties, tokių dalykų nepastebėjo:



                          Paskutinis taisė Ciurlionis; Vakar, 23:36.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            na ivaza gera, bet tvoreles palei gatve tai nu %j. Sustojus netycia dviems autobusams zmones lips tiesiai i tvora, ji yra is smulkiu elementu, reiskia ivykus avarijai nuzudys ir automobilyje esancius ir skeveldromis zmones stoteleje, zodziu visiskas vamzdec.
                            Koks ten stotelės inteisyvumas Kretingoje kad tokios problemos yra?

                            Comment


                              Reikia išnaudoti esamas asfalto galimybes, betonui srautai kol kas nėra pakankami. Be to, nėra pinigų.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Reikia išnaudoti esamas asfalto galimybes, betonui srautai kol kas nėra pakankami. Be to, nėra pinigų.
                                Pinigų tikrai yra, tokia investicija yra sąlyginai nebrangi atsižvelgiant į jos ilgaamžiškumą. Biudžetas beveik 200 mln. eurų didesnis, kitais metais bus dar didesnis.

                                Sutinku, kad betono reikia ne visur, bet Stotis, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Naujosios Vilnios žiedo pirmoji stotelė, Santaros klinikos ir dar keletas vietų tikrai reikalautų betoninių stotelių.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Pinigų tikrai yra, tokia investicija yra sąlyginai nebrangi atsižvelgiant į jos ilgaamžiškumą. Biudžetas beveik 200 mln. eurų didesnis, kitais metais bus dar didesnis.

                                  Sutinku, kad betono reikia ne visur, bet Stotis, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Naujosios Vilnios žiedo pirmoji stotelė, Santaros klinikos ir dar keletas vietų tikrai reikalautų betoninių stotelių.
                                  Obetačiau, klimatas Vilniuje netinkamas betoninėms įvažoms. Taip pat nepakanka gyventojų tankio. Šachas ir matas.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Obetačiau, klimatas Vilniuje netinkamas betoninėms įvažoms. Taip pat nepakanka gyventojų tankio. Šachas ir matas.
                                    Be to, VVT turimos transporto priemonės nepritaikytos tokiems sprendiniams ir Vilniaus gruntai yra per silpni betonui.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Obetačiau, klimatas Vilniuje netinkamas betoninėms įvažoms. Taip pat nepakanka gyventojų tankio. Šachas ir matas.
                                      Bet, kaip tokie sprendiniai veikia Danijoje, Lenkijoje, UK, Vokietijoje? Kuo ten klimatas ir autobusai kitokie, gal aš kažko nesuprantu?
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Bet, kaip tokie sprendiniai veikia Danijoje, Lenkijoje, UK, Vokietijoje? Kuo ten klimatas ir autobusai kitokie, gal aš kažko nesuprantu?
                                        Lietuvoje klimatas ypatingas visoje Europoje, itin nepalankus viešojo transporto vystymui.

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          gal aš kažko nesuprantu?
                                          Sarkazmo, paralelių su viešuoju bėginiu transportu ir mem'ų
                                          Paskutinis taisė Riedis; Šiandien, 11:19.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X