Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Karaliaučiaus g. nuo Pilaitės pr. iki M. Mažvydo g.





    https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...i-m-mazvydo-g/

    Comment


      Karaliaučiaus g. atkarpa, Vištyčio g., J. Bretkūno g. atkarpa















      https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/

      Comment


        Nuleidus pirminį asfalto garą pradeda kilt geresnių minčių:

        7. SVARSTYTA. Dėl Centrinės universalinės parduotuvės parkingo. Vyr. architektė Laura Kairienė aptarė susitikimo su Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos projekto plėtotojų atstovais rezultatus. Plėtotojai turi seną statybą leidžiantį dokumentą, kuriuo planuojamas statyti pastatas, bet dabar iškilo poreikis naujam statybą leidžiančiam dokumentui, įtraukiant į projektą parduotuvės prieigų sutvarkymą bei įrengiant požeminę parkavimo aikštelę, kurios dalimi naudotųsi ir Savivaldybė. Išdavus naują, senasis statybą leidžiantis dokumentas bus panaikintas. Plėtotojai siekia išsaugoti galimybę statyti suplanuotą pastatą.
        Meras Valdas Benkunskas aptarė Upės gatvės rekonstrukcijos bei teritorijos įveiklinimo klausimą, minimizuojant automobilių eismą, bei idėjų konkurso organizavimo galimybę. Šiame kontekste svarbūs tolesni Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos projekto plėtotų planai. Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis pristatė informaciją apie numatomus einamuosius remonto darbus Upės g. atkarpoje bei apie europinį „Just Streets“ projektą, kuriame dalyvauja Savivaldybė – Upės gatvės rekonstrukcijos koncepcijos parengimą būtų galima finansuoti šio projekto lėšomis.
        Klausimus pateikė ir pasisakė: V. Benkunskas, A. Grigonis, L. Kairienė, A. Paškauskienė, G. Krencienė, I. Karužis.
        NUSPRĘSTA:
        1. Vyr. architektei Laurai Kairienei tęsti derybas dėl Centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcijos ir požeminio parkingo statybą leidžiančio dokumento išdavimo, derinant plėtotojų ir Savivaldybės interesus dėl architektūrinių sprendinių bei ketinimo reformuoti Upės gatvę, minimizuojant automobilių transportą.
        2. Infrastruktūros grupei neasfaltuoti nauju asfaltu Upės gatvės.
        3. Pavesti Infrastruktūros grupei patikrinti galimybes inicijuoti Upės gatvės rekonstrukcijos koncepcijos parengimą pagal „Just Streets“ projekto programą, turint tikslą, derinant su vyr. architekte Laura Kairiene, rengti teritorijos architektūrinių pasiūlymų konkursą, apie procesų eigą informuoti vicemerą Andrių Grigonį.
        4. Pavesti vicemerui Andriui Grigoniui koordinuoti padalinius, atsakingus už Upės gatvės rekonstrukcijos projekto rengimą.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Išskuto Šeimyniškių g. nuo žiedo. Kokie šansai, kad Valdelis ten nurodys nutiesti įtin reikalingą A juostą?

          Comment


            Visai neseniai viename savivaldybės protokole mačiau, kad rengiamas tos atkarpos rekonstrukcijos projektas. Benkunskas projektuotojų prašė įvertinti galimybę apželdinti skiriamąją juostą iki žiedo.

            Tai čia turbūt bus vienas tų atvejų, kai dabar gatvę sutvarko vos keliems metams, o po to perdarys. Bet, aišku, tikėtina, kad ta rekonstrukcija nebus ypatinga - pasiaurins juostas, įrengs A juostas ir dviračių taką ir tiek. Gal net pakloto asfalto nereiks ypatingai judint.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Išskuto Šeimyniškių g. nuo žiedo. Kokie šansai, kad Valdelis ten nurodys nutiesti įtin reikalingą A juostą?
              0 šansų

              Comment


                Stoties žiede puikiai atrodo naujasis eksfaltas plastilinas.



                Comment


                  Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                  Stoties žiede puikiai atrodo naujasis eksfaltas plastilinas.


                  Todėl sustojimo vietos būna betonuojamos. Bet pas mus dar neatrado šio stebuklo, kaip ir peroninių bortų

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Todėl sustojimo vietos būna betonuojamos. Bet pas mus dar neatrado šio stebuklo, kaip ir peroninių bortų
                    Kaselio bortelius jau Kaune įrenginėja. Vilnius dar kru*is kokį dešimtmetį su tokiu marazmu ir paskui kažkam iš administracijos ateis į galvą, kad betonuoti intensyviausias stotelių įvažas/peronus yra racionaliau (gal kas iš atsakingų asmenų nuvažiuos ne į Borą Borą atostogauti, o į kokį miestą su geresnę infrastruktūra ir netyčiom pamatys) ir tuomet tai pristatys kaip didžiulę inovaciją, kurią galima sutikti, kad ir Rygoje...

                    Comment

                    Working...
                    X