Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Meluoji. Žmogeliuko pozicijos neperkėliau nei kiek, tik priartinau ir apsukau:
Man meluoti nereikia, aš toje gatvėje būnu gal 4 kartus per savaitę, kaip prieš, taip ir po rekonstrukcijos. Ir apie tai kad žmonių ten nepadaugėjo galiu spręsti pakankamai objektyviai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
O kaip tai, ką tu rašai, pateisina tą vietą, kur Benkunskas specifiškai liepė perdaryti krantinių projektą, kuriame Goštauto gatvė susiaurėja?
P.S. Primink man kas čia forume papostino informaciją apie tuos perdarymus?Paskutinis taisė Creatium; 2024.04.28, 15:04.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKam ginti destrukciją?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Niekaip. Kaip nepateisina ir Narbuto g. dviračių tako atvejo. Jeigu skaitytumėt realiai ką rašau, tą jau žinotumėt, kad nieko aš neteisinu.
P.S. Primink man kas čia forume papostino informaciją apie tuos perdarymus?
O koks skirtumas kas postino? Ar dabar jau problema tapo ir pats postinimas, kuriuo parodoma ką daro VMS?
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLiubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO koks skirtumas kas postino? Ar dabar jau problema tapo ir pats postinimas, kuriuo parodoma ką daro VMS?
- 1 patinka
Comment
-
Liubarto gatvė prasta, bet dvirtakių ten vargu ar reikia, nes pėsčiųjų ir dviratininkų srautas aptarnaujamas Žvėryno tilto. Štai parkavimo sutvarkymas būtų į naudą, bet, matyt, tai galima pasiekti ir dažais. Vairuojant nervina, kad, važiuojant iš centro, reikia prieš posūkį rikiuotis iš kairės juostos į dešinę, nes dešinė šiaip priparkuota.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Ar kas nors dar turi argumentų, kodėl gerai ištisinis asfatavimas, apart greičio? Gal po 20 metų ES laikas būtų galvoti apie kokybę, o ne apie kiekybę? Galiu lažintis, kad kitais metais čia sugrįš tvarkyti įgriūvių, šulinių, tinklų ar perėjų pagal reikalvimus (teigiu atsižvelgiant į kitus panašiai sutvarkytus objektus: Viršuliškių g., Šekinės g., Mėsinės g., Pylimo g.)Lietuva visiems.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLiubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
Pagal maps.vilnius.lt rekordinio platumo gatvė, kurią Valdelis ištisai asfaltuoja - 4 juostos telpa į 15 metrų, Šeškinės ir A. Goštauto g. buvo siauresnės. Ties perėjomis ir sankryžomis yra dar plačiau ir asfalto plotis svyruoja - 15,5-27,0 m.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąLiubarto gatvė prasta, bet dvirtakių ten vargu ar reikia, nes pėsčiųjų ir dviratininkų srautas aptarnaujamas Žvėryno tilto. Štai parkavimo sutvarkymas būtų į naudą, bet, matyt, tai galima pasiekti ir dažais. Vairuojant nervina, kad, važiuojant iš centro, reikia prieš posūkį rikiuotis iš kairės juostos į dešinę, nes dešinė šiaip priparkuota.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip dviračių ir pėsčiųjų srautas galėtų būti aptarnaujamas Liubarto tilto, kai jis nėra pritaikytas dviračiams ir pėstiesiems?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ar yra prasmė, kai yra humaniškesnis tiltas šalia? Liubarto tilte yra pro forma šaligatviai, man rodos, net esu ten kartą ar du ėjęs, bet man trūksta fantazijos, ką ten reiktų padaryti, kad rinkčiausi jį vietoj Žvėryno tilto. Uždrausti automobilių eismą Jasinskio g. ir rampomis tilto šonuose ir ant tilto padaryti linijinį parką?
Ir taip, Liubarto tiltas yra gaidys, taip, idealiame pasaulyje jį tiesiog nugriautume ir pastatytume normalų tiltą, bet dabar reiktų daryti geriausią įmanomą variantą, o ne užaksfaltuoti absoliučiai niekam nereikalingą 4 juostų autostradą.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąA, va, dabar darosi aiškiau.
Loginė grandinė maždaug tokia:
1. Mokesčiu mokėtojai savo pinigais moka žmonėms, kurie turėtų užsiimti infrastruktūros įrengimu mieste (jau nekalbant apie tai, kad kaip minimum neturėtų destrukcijos vykdyti).
2. Pasamdyti žmonės ne tik taško žmonių pinigus, bet juos įvairiomis formomis pasiuntinėja, infrą daro ne tik nefunkcionalią, bet ir realiai kenkiančią, pavojingą sveikatai (pvz per siauri šaligatviai pėstiesiems su vaikų vežimėliais), skatina automobilizmą, nes žmonės negali realiai naudotis infrastruktūra, tai skatina kamščius ir visa puokštė ir kitų problemų. Ir - pinigų nėra...
3. Rodoma pirštais į Rusiją, bet net šaligatviai neremontuojami 50-30 metų, o kai remontuojami - įbetonuojamas sovietmetis (gaunasi ir savotiškas paminklas jam viso miesto mastu). Kas suremontuota bus neremontuojama dar kokia 30 metų. Vyksta degradacija ir atvirai sakant nusikalstama veikla prieš žmones ir miestą.
4. Visa tai atsiranda ginančių šiame forume ir tai daroma metai iš metų.
5. Pateikiama daugybė pagrįstos kritikos su paaiškinimais kodėl taip negalima daryti ir yra pateikiami pasiūlymai kaip pataisyti situaciją. Yra žmonių, kurie net nemokamai (jau susimokėję mokesčių pavdalu tiems veikėjams) skiria savo laiką ir bando pasiekti, kad nors kokiame kampelyje nebebūtų soviemečio ir žmonės elementariai galėtų vaikščioti mieste.
6. Tada pripaišoma kad kad ojojoi kodėl esu puolamas?
7. Kai nonsensas prispiriamas į kampą, užuot pripažinus klydus, pabandžius visgi įvertinti situaciją, pasakoma, kad ,,ai jūs neskaitot ką rašau, aš čia nesiteikiu tokiems mano teiginius ignoruojantiems kažką sakyti.''. Argi ne patogu?
Čia kaip neįmanoma atsakyti į klausimą "Kodėl tu muši savo žmoną trečiadieniais?"
Ir tada pagrįstai (ar vėl kalbu nesąmones ir neverta net šnekėti?) kyla klausimai kokia motyvacija tokiam elgesiui, nes vienas dalykas tai padaryti kartą kitą, o kitas - metai iš metų tą daryti? Kam ginti destrukciją? Jums jos dar mažai? O gal gerai tai kas daroma?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
- 11 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAnt Liubarto tilto pilnai pakaktų 3 normalaus pločio juostų, iš kurių viena būtų skirta VT. Tada būtų galima padaryti patogius šalitilčius tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams nusileisti ligi pat Jasinskio gatvės.
- 2 patinka
Comment
-
Aš kažkada siūliau Liubarto tilte numatyti galimybę atlikti posūkius į ir iš nuovažų į Goštauto g., tuo pačiu visiškai uždarant senąjį Žvėryno tiltą automobilių eismui. Bet toks variantas sunkiai įmanomas dėl posūkių spindulių. nebent daryt kažkokią sudėtingą šviesoforinę sankryžą.
Man atrodo kur pirmiau reikėtų spręsti dviračių judumą - tai būtent senąjame Žvėryno tilte, nes ten dabar mažai kas drįsta važiuot kartu su automobiliais, o šaligatviai yra labai siauri. O tai yra pagrindinė jungtis su Žvėrynu šiam momentui.
- 11 patinka
Comment
Comment