Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
    turim a) ištaškytus pinigus ant nereikalingo asflato; b) nejaukią ir nepatogią gatvę; c) įamžinamą sovietinį palikimą; d) tragiškus siaurus, nepatogius šaligatvius; e) nereikalingai išsaugomą padidintą pavojų pėstiesiems (jei nepameni, jog kažką užmušė nereiškia, kad nepavojinga).
    Dėkui už argumentus, bet pasiliksiu prie nuomonės, kad apart nukrypimo nuo STR, visa kita patenka po "nepadarys gero vaibo".

    Ta vieta tranzitinė, retas vilnietis ten vaikšto, nebent vietiniai, kurių nedaug, nes užstatymas nedidelis, mieste yra kitų vietų, kur sutvarkymas pagal tavo pasiūlymus duotų daug didesnę naudą.

    Comment


      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
      Dėkui už argumentus, bet pasiliksiu prie nuomonės, kad apart nukrypimo nuo STR, visa kita patenka po "nepadarys gero vaibo".

      Ta vieta tranzitinė, retas vilnietis ten vaikšto, nebent vietiniai, kurių nedaug, nes užstatymas nedidelis, mieste yra kitų vietų, kur sutvarkymas pagal tavo pasiūlymus duotų daug didesnę naudą.
      Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur "retas vilnietis ten" vaikščiojo, iki kol ta vieta nebuvo humanizuota ar bent jau aptvarkyta ir paversta kažkiek patrauklia žmonėms. Ar tai būtų Giedraičių g. Šnipiškėse, ar Algirdo g. Naujamiestyje, visiškai akivaizdu, kad humanizavus ir civilizavus gatves, jose belenkaip padaugėja žmonių ir gyvybės.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur "retas vilnietis ten" vaikščiojo, iki kol ta vieta nebuvo humanizuota ar bent jau aptvarkyta ir paversta kažkiek patrauklia žmonėms. Ar tai būtų Giedraičių g. Šnipiškėse, ar Algirdo g. Naujamiestyje, visiškai akivaizdu, kad humanizavus ir civilizavus gatves, jose belenkaip padaugėja žmonių ir gyvybės.
        https://maps.app.goo.gl/YTMbV2L5DwTqWzLV8
        Humanizavus kažko nepadaugėjo gyvybės.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
          Dėkui už argumentus, bet pasiliksiu prie nuomonės, kad apart nukrypimo nuo STR, visa kita patenka po "nepadarys gero vaibo".

          Ta vieta tranzitinė, retas vilnietis ten vaikšto, nebent vietiniai, kurių nedaug, nes užstatymas nedidelis, mieste yra kitų vietų, kur sutvarkymas pagal tavo pasiūlymus duotų daug didesnę naudą.
          o galejo but medziai (krumai), parkavimas (kurio taip truksta) , platesnis saligatvis kur du pestieji galetu prasilenkt, ant tilto normalus saligatvis. Prie kenesos mini aikste.

          ps. dabar turim granitinius bortus ir higiena ... debiliukai. dabar 20 metu niekas nedrys ten nieko daryt.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

            o galejo but medziai (krumai), parkavimas (kurio taip truksta) , platesnis saligatvis kur du pestieji galetu prasilenkt, ant tilto normalus saligatvis. Prie kenesos mini aikste.

            ps. dabar turim granitinius bortus ir higiena ... debiliukai. dabar 20 metu niekas nedrys ten nieko daryt.
            Dar ir senus stulpus galejo pakeisti, nes vis tiek visa sligatvi isrause. Bet nevermind, geriau kazka pachimicint ir nieko normalaus nepadaryt. Ir kas svarbiausia, kad ten nieko tokio labai nebutu reikeje drastiskai keisti, nes per Liubarto tilta, daug pesciuju nelabai ir eina (laiptai ten tragiskai suplanuoti), bet kad vietomis prplatint salgatvio, paprojektuot normaliai parkvimo vietas ir keleta klombu su medziais ikist nesugebet bei stulpu pakeist, nu cia jau talentas. Toks jausmas, kad VMS dirba elementarus atmarozai. O klasusimas, ta nedidele atkarpa tarp Liubarto tilto ir Vytauto g. ruossiamasi tvarkyt ar ne? Nes ten saligatvis tragiskas ir zmoniu nemazai buna, nes stotele yra. I esamu nuotruako asfaltas yra paklotas ir saligatvis netrodo, kad butu judintas.
            Paskutinis taisė TrippleA; 2024.04.28, 03:33.

            Comment


              Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

              O klasusimas, ta nedidele atkarpa tarp Liubarto tilto ir Vytauto g. ruossiamasi tvarkyt ar ne? Nes ten saligatvis tragiskas ir zmoniu nemazai buna, nes stotele yra. I esamu nuotruako asfaltas yra paklotas ir saligatvis netrodo, kad butu judintas.
              Ta atkarpa užasfaltuota iki pat tilto ribos. Takus manau keis, nes judins bortus, dės granitinius, tai kartu išsidrąsko plytelės

              Comment


                Pabūsiu velnio advokatu.
                Gatvės humanizavimas reikalautų atskiro projekto, neabejotinai būtų didesnių mastų ir kainuotų žymiai brangiau.
                Čia tiesiog daro einamąjį remontą. Klausimas dėl prioritetų, bet tai kita tema.
                Miestas daug kur tokios būsenos, kad verkiant reikia tvarkyti.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Ar tai būtų Giedraičių g. Šnipiškėse, ar Algirdo g. Naujamiestyje, visiškai akivaizdu, kad humanizavus ir civilizavus gatves, jose belenkaip padaugėja žmonių ir gyvybės.
                  Šių gatvių prilyginimas Liubarto g. yra kaip morkų lyginimas su obuoliais dėl mano aukščiau nurodytų argumentų.

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                    dabar 20 metu niekas nedrys ten nieko daryt.
                    Optimistas. Manau, kad jei neatsiras ten tramvajaus ar aukštybinių pastatų vietoj dabartinių dviaukščių, tai čia minimum 40 metų.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Pabūsiu velnio advokatu.
                      Gatvės humanizavimas reikalautų atskiro projekto, neabejotinai būtų didesnių mastų ir kainuotų žymiai brangiau.
                      Čia tiesiog daro einamąjį remontą. Klausimas dėl prioritetų, bet tai kita tema.
                      Miestas daug kur tokios būsenos, kad verkiant reikia tvarkyti.
                      KO ČIA PASTOVIAI GINI SAVIVALDYBĘ TU TEN DIRBI AR TAVO PAŽĮSTAMI TEN KAS YRA TAU NEGERAI PATOLOGIJA KOKIA ????

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Takams vietos nėra
                        Click image for larger version Name:	20240427_195052.jpg Views:	1 Size:	2,96 MB ID:	2126705
                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                        Kokį STR punktą pažeidžia tokių darbų atlikimas?
                        Tas šaligatvis neatitinka ne tik minimlių apsaugos zonų iš abiejų pusių, bet ir minimalaus pločio.

                        Dirbau ten 10 mėn. Birutės g. pietvakariuose. Kasdien eidavau pėsčias skirtingais maršrutais į rajono gilumą Vytauto g., į Verslo strikampį, į Gedimino pr. Nelegaliai troeibusu iki Jogailos g. ir pėsčias atgal. Rekordas buvo per 1 val. pietų pertrauką spėjus nelegaliai važiuoti troleibusu iki Rotušės, kur ėmiau kolegoms kruasanus Rimi. Kad kolegos lochai ir visiškai nei vienas iš pastato neišeidavo, tai čia kita tema.

                        Net paliekant bortus galėjo esamam parkingui padaryti trinkelių dangą ir ant esamo asfalto padaryti dvikryptį dviračių taką atskiriant naujų bortų linija arba guminiais kuoleliais. Kęstučio g. dviračių juostas gi atsisakė naikinti. Net per tiltą darant dviračių taką žinau, kaip privesti gerai iki Pamėnkalnio g.

                        Dėl Creatium, tai pradėjus kurti projektų žemėlapį ir turbūt dabar jis matyt artimai bendradarbiauja su VMS. Kas nėra nusikaltimas, bet šališkumas atsiranda.

                        EDIT:
                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                        https://maps.app.goo.gl/YTMbV2L5DwTqWzLV8
                        Humanizavus kažko nepadaugėjo gyvybės.
                        Meluoji. Žmogeliuko pozicijos neperkėliau nei kiek, tik priartinau ir apsukau:
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	414,3 kB ID:	2126781
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	1010,2 kB ID:	2126782
                        Paskutinis taisė dondc; 2024.04.28, 11:35.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Lygiai tas pats buvo su dvirtakiais. "Kam če daryt, jeigu vistiek niekas nevažinėja". Labai gerai atsimenu, kai kokiais 2010m. tekdavo mint su dviračiu Vilniuj ir dabar. Nepalyginamai daugiau žmonių važinėja dviračiais ir kalbu ne apie sportininkus.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Meluoji. Žmogeliuko pozicijos neperkėliau nei kiek, tik priartinau ir apsukau
                            Chebra, nu sutikit, kad ne pagal google maps momentines nuotraukas sprendžiama apie pėsčiųjų padidėjimą....

                            Comment


                              Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                              Lygiai tas pats buvo su dvirtakiais. "Kam če daryt, jeigu vistiek niekas nevažinėja".
                              kažin, dvirtakius dažnai tiesė, kur jų nebuvo. Remontuojamoj vietoj šaligatviai nuo amžių amžinųjų. Tiesiog nesigilini į kontekstą. Kai ten dirbau, Liubarto eidavau nebet reikėdavo į Jasinskio IKI. Kitais atvejais per Žvėryno tiltą.

                              Comment


                                Pabraižiau pjūvį ties Liubarto g. 14/17 namais

                                Viršuje koks galėtų būti padarytas ir užmirštas 50-100 metų: važiuojamoji dalis 6,5m pritaikyta VT eismui, 2,5 m pločio parkavimas vienoje gatvės pusėje su apsaugos zona (nes VT važiuoja), automobilius nuo pėsčiųjų riboja medžių ir krūmų plotai, kuriuose apšvietimas ir kontaktinio tinklo atramos, medžiai kurtų pavėsį, dviračių takas vienoje gatvės pusėjė, platūs pėsčiųjų takai be stulpų, aiškesnis eismo organizavimas, mažesnis greitis, gatvė patrauklesnė ir saugesnė pažeidžiamausiems eismo dalyviams.

                                Apačioje rezultatas po ištisinio asfaltavimo: juostos neaiškaus pločio, chaotiškas eismas, nes pirma juosta užparkuojama, takuose paliekamos senos, storos ir surūdijusios kontaktinio tinklo atramos, dideli kietų dangų pločiai - didelė lietaus tinklų apkrova, pietinė gatvės pusė be pavėsio.

                                Ar kas nors dar turi argumentų, kodėl gerai ištisinis asfatavimas, apart greičio? Gal po 20 metų ES laikas būtų galvoti apie kokybę, o ne apie kiekybę? Galiu lažintis, kad kitais metais čia sugrįš tvarkyti įgriūvių, šulinių, tinklų ar perėjų pagal reikalvimus (teigiu atsižvelgiant į kitus panašiai sutvarkytus objektus: Viršuliškių g., Šekinės g., Mėsinės g., Pylimo g.)


                                Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	66,3 kB ID:	2126792
                                Paskutinis taisė Kaid; 2024.04.28, 12:36.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  KO ČIA PASTOVIAI GINI SAVIVALDYBĘ TU TEN DIRBI AR TAVO PAŽĮSTAMI TEN KAS YRA TAU NEGERAI PATOLOGIJA KOKIA ????

                                  Užuominą apie patologiją atsiimu. Apie ją užsiminiau, nes peržengėt ribas. Visgi man nevertėjo taip sakyti.
                                  Tuomet paaiškinkit kodėl vis (metai po metų) ginat VMS vykdomą destrukciją?
                                  Paskutinis taisė spekas; 2024.04.28, 14:07.

                                  Comment


                                    Tas brėžinys su pločiais fantastiškas. Labai vizualiai viską parodo. Įtaigus ir paprastas būdas paaiškinti problemą ir urbanistika nesidomintiems vilniečiams!

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                      Tuomet paaiškinkit kodėl vis (metai po metų) ginat VMS vykdomą destrukciją?
                                      Nematau prasmės kartotis, ypač kai neskaitot ką rašau.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Nematau prasmės kartotis, ypač kai neskaitot ką rašau.
                                        O kaip tai, ką tu rašai, pateisina tą vietą, kur Benkunskas specifiškai liepė perdaryti krantinių projektą, kuriame Goštauto gatvė susiaurėja?

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Nematau prasmės kartotis, ypač kai neskaitot ką rašau.
                                          A, va, dabar darosi aiškiau.
                                          Loginė grandinė maždaug tokia:

                                          1. Mokesčiu mokėtojai savo pinigais moka žmonėms, kurie turėtų užsiimti infrastruktūros įrengimu mieste (jau nekalbant apie tai, kad kaip minimum neturėtų destrukcijos vykdyti).
                                          2. Pasamdyti žmonės ne tik taško žmonių pinigus, bet juos įvairiomis formomis pasiuntinėja, infrą daro ne tik nefunkcionalią, bet ir realiai kenkiančią, pavojingą sveikatai (pvz per siauri šaligatviai pėstiesiems su vaikų vežimėliais), skatina automobilizmą, nes žmonės negali realiai naudotis infrastruktūra, tai skatina kamščius ir visa puokštė ir kitų problemų. Ir - pinigų nėra...
                                          3. Rodoma pirštais į Rusiją, bet net šaligatviai neremontuojami 50-30 metų, o kai remontuojami - įbetonuojamas sovietmetis (gaunasi ir savotiškas paminklas jam viso miesto mastu). Kas suremontuota bus neremontuojama dar kokia 30 metų. Vyksta degradacija ir atvirai sakant nusikalstama veikla prieš žmones ir miestą.
                                          4. Visa tai atsiranda ginančių šiame forume ir tai daroma metai iš metų.
                                          5. Pateikiama daugybė pagrįstos kritikos su paaiškinimais kodėl taip negalima daryti ir yra pateikiami pasiūlymai kaip pataisyti situaciją. Yra žmonių, kurie net nemokamai (jau susimokėję mokesčių pavdalu tiems veikėjams) skiria savo laiką ir bando pasiekti, kad nors kokiame kampelyje nebebūtų soviemečio ir žmonės elementariai galėtų vaikščioti mieste.
                                          6. Tada pripaišoma kad kad ojojoi kodėl esu puolamas?
                                          7. Kai nonsensas prispiriamas į kampą, užuot pripažinus klydus, pabandžius visgi įvertinti situaciją, pasakoma, kad ,,ai jūs neskaitot ką rašau, aš čia nesiteikiu tokiems mano teiginius ignoruojantiems kažką sakyti.''. Argi ne patogu?

                                          Ir tada pagrįstai (ar vėl kalbu nesąmones ir neverta net šnekėti?) kyla klausimai kokia motyvacija tokiam elgesiui, nes vienas dalykas tai padaryti kartą kitą, o kitas - metai iš metų tą daryti? Kam ginti destrukciją? Jums jos dar mažai? O gal gerai tai kas daroma?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X