Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    o seip skaiciuojantiems tai dar verta iskaiciuoti ir keliu prieziura, valyma, duobiu taisyma ir kitus palaikymo kastus. Eksvaldo pylimas cia tik greiciausiai mazoji dalis kainos ilgesneje nei 4m perspektyvoje.... po 3 metu Ex-Valdas galimai jau dirbs kokio autoserviso vyr. prarabu

    vokietukai, danai senai pasiskaiciave kiek biudzeto sueda autobanai, todel ypac mazuose, greitai senstanciuose miesteliuose aerodromu niekur nematysi. Infrastruktura kukli, bet funkcionali ir tvarkinga

    pastebejau ne viena straipsni, kaip mazenses savivaldybes nesusitvarko su infra ir iesko is kur paimt lesu. Atseit vyr valdzia duos papildomai kelis simtus limonu ir viskas issispres... o neispasakytas naivume... tokiems miestams kaip Klaipeda, Siauliai, Alytus jau dabar infra yra per brangi ir pertekline... palaukim kol gyventoju prieaugis sumazes dar per puse. Musu anukeliams bus problemu...

    Comment


      Aš irgi esu iš tų kurie "džiaugiasi nauju asfaltu" ir balsuotų už Benkunską. Nes man, asmeniškai, miestas savo apleidimu pasiekė tą lygį kai geriau netobulai bet čia ir dabar, nei tobulai kažkada (kaip kad pvz vyksta su Vokiečių gatvės rekonstrukcija, kai šnekama virš 10 metų, bet darbų kaip nėra, taip nėra). Sutvarkykite man miestą bent iki Rygos lygio (nekalbu apie vakarų Europą), kad nebūtų gėda nei prieš save, nei prieš draugus užsieniečius, o tada galite užsiimti savo humanizavimais, siaurinimais, želdinimais ir kitais dalykais. Čia aišku, ne tik apie asfaltą kalbu, bet ir apie šaligatvius, pastatų fasadus bei kitus elementus.
      Nes kada pas mane mieste tokie grožiai po kojomis, tai nebeturiu žodžių. ES sostinė (!!!) - pokarinėje Abchazijoje miestai atrodo tvarkingiau.

      https://maps.app.goo.gl/hnDxYGdugHiyZYAk9
      https://maps.app.goo.gl/6Yyfa9Ejwn1feTEY8
      https://maps.app.goo.gl/Zb5CfurJtjoApWVx9
      https://maps.app.goo.gl/9foaJeGyWRxMHWwF8

      Comment


        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
        Aš irgi esu iš tų kurie "džiaugiasi nauju asfaltu" ir balsuotų už Benkunską. Nes man, asmeniškai, miestas savo apleidimu pasiekė tą lygį kai geriau netobulai bet čia ir dabar, nei tobulai kažkada (kaip kad pvz vyksta su Vokiečių gatvės rekonstrukcija, kai šnekama virš 10 metų, bet darbų kaip nėra, taip nėra). Sutvarkykite man miestą bent iki Rygos lygio (nekalbu apie vakarų Europą), kad nebūtų gėda nei prieš save, nei prieš draugus užsieniečius, o tada galite užsiimti savo humanizavimais, siaurinimais, želdinimais ir kitais dalykais. Čia aišku, ne tik apie asfaltą kalbu, bet ir apie šaligatvius, pastatų fasadus bei kitus elementus.
        Nes kada pas mane mieste tokie grožiai po kojomis, tai nebeturiu žodžių. ES sostinė (!!!) - pokarinėje Abchazijoje miestai atrodo tvarkingiau.

        https://maps.app.goo.gl/hnDxYGdugHiyZYAk9
        https://maps.app.goo.gl/6Yyfa9Ejwn1feTEY8
        https://maps.app.goo.gl/Zb5CfurJtjoApWVx9
        https://maps.app.goo.gl/9foaJeGyWRxMHWwF8
        Nesu tikras, kad asfalto liejimas visur kur papuola padės šiems netvarkomiems šaligatviams.

        Comment


          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
          Deja su daug kuo pakalbu iš pažįstamų, tai visi nemato bėdų ir džiaugiasi nauju asfaltu. Niekas nesupranta, kad švaistomi pinigai, ir gatvės nėra normaliai tvarkomos, pritaikant jas visiems, ne tik automobiliams lakstyti.Tai šansai jį perrinkti yra.
          Būtent. Jei tokių nebūtų dauguma, tai Benkunskas išvis nebūtų buvęs išrinktas. Kažkuo jis man primena Kauno merą, kurį žmonės renka ir rinks nepaisant visko. Aš kaip tik matau didelį pavojų, kad su Benkunsku (ar jo klonais) Vilnius įstrigo ne vienai kadencijai į priekį. Žmonės džiaugsis nauju asfaltu (per kurį net nevažiuoja) ir kad vėl galima Senamiesčiu su mašina normaliai prasinešt. O vis didėjantys kamščiai bus sprendžiami tiesiant naujas gatves ir viadukus, ir niekaip kitaip.

          Čia kitoj temoj daug prirašyta apie bėginį VT ir naują stotį Vilniaus centre – manau, kad tokiems dalykams galimybė atsirasti per artimiausius 10 metų yra mažesnė nei bet kada.
          Lietuva visiems.

          Comment


            O kuom susijęs pernelyg plačių gatvių ir nereikalingų plotų asfaltavimas ir šaligatviai, bei jų būklė? Čia išvis nesusiję dalykai ir jų negalima pastatyti vieno priešais kitą. Šaligatvius prižiūrėti ir remontuoti galima (reikia ir būtina) nepriklausomai nuo bortų medžiagos ir gatvės dangos būklės. Šaligatvių dangos pas mus yra ardomos, taigi po to norint pasiaurinti, paplatinti ar kt. gatves, pakeisti bortus ar pan., užtenka nuardyti dvi eiles plytelių ir galima daryti ką tik nori, bei po to tas pačias dangas atstatyti.
            Labai keista argumentacija, kad vyniokim tūkstančius m2 nereikalingo asfalto, tada, kadangi jis nereikalingas, jį dar uždažykime tūkstančiais m2 termoplasto, tam išleiskime tūkstančių tūkstančius eurų ir dėl to kažkaip bus geresnė šaligatvių būklė. Tai kuo daugiau bus sukišama į asfaltą , tuo mažiau bus skiriama šaligatviams. Nes biudžete turima suma nuo to nekinta, gali kisti tik proporcija kaip ją paskirstyti.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Dar vienas Valdajobizmo pavyzdys. Pilnai pereksvalduota nuovaža nuo Edukologinio žiedo link Geležinio Vilko tunelio.
              Pilnai perklojo dvi juostas keliuke, į kurį įvažiuojama ir iš kurio išvažiuojama viena juosta. Ir kurio ilgis - 130 metrų. Ar tikrai verta čia ištaškyti pinigus, kai galima tiesiog užpilti juodžemiu ir užsėti žole.



              Reikia toliau savo dviračio padangos matyti. Plačių centrinių arterijų susikirtimas pro kur vežami visi nestandartiniai kroviniai į miestą reikia palikti ir tokiems atvejams gatvės pločio.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                O kuom susijęs pernelyg plačių gatvių ir nereikalingų plotų asfaltavimas ir šaligatviai, bei jų būklė? Čia išvis nesusiję dalykai ir jų negalima pastatyti vieno priešais kitą. Šaligatvius prižiūrėti ir remontuoti galima (reikia ir būtina) nepriklausomai nuo bortų medžiagos ir gatvės dangos būklės. Šaligatvių dangos pas mus yra ardomos, taigi po to norint pasiaurinti, paplatinti ar kt. gatves, pakeisti bortus ar pan., užtenka nuardyti dvi eiles plytelių ir galima daryti ką tik nori, bei po to tas pačias dangas atstatyti.
                Labai keista argumentacija, kad vyniokim tūkstančius m2 nereikalingo asfalto, tada, kadangi jis nereikalingas, jį dar uždažykime tūkstančiais m2 termoplasto, tam išleiskime tūkstančių tūkstančius eurų ir dėl to kažkaip bus geresnė šaligatvių būklė. Tai kuo daugiau bus sukišama į asfaltą , tuo mažiau bus skiriama šaligatviams. Nes biudžete turima suma nuo to nekinta, gali kisti tik proporcija kaip ją paskirstyti.
                Pirmiausiai tai kalbėjau ne tik apie šaligatvius bet ir kelius - man irgi norisi juos matyti tvarkingus, o ne tokius kaip kad šis: https://maps.app.goo.gl/PrQ3M1C6jMraH41k7
                Taip, žinau kad konkrečiai ši gatvė išasfaltuota, bet kiek tokių dar liko?
                O apie tai kad gatves nesunku humanizuoti, atsisakant perteklinio asfalto, samprotauja, dažniausiai, fanatikai, kuriems visada viskas paprasta, "tik durniai valdžioje nieko nesupranta". Tokių ir šiame forume irgi yra, deja. O aš gi esu savo laiku dirbęs valstybinėje įstaigoje ir gerai suprantu, kokie ten sudėtingi procesai. Ir nors apie kelius nenusimanau, iš karto sugalvoju, kad tam greičiausiai reikia projekto, reikia derinti pokyčius su KPD (jei tai centras), aš jau nekalbu apie tai kad dažnai reikia perkelti apšvietimo stulpus, kitas požemines komunikacijas (įskaitant kartais drenažą), kas iš vienos pusės nepigiai kainuoja, bet kas dar blogiau - viską tą reikia suderinti mūsų biurokratijoje. Ir todėl neįmanoma per metus suhumanizuoti 120 km gatvių (kiek per metus užsibrėžė sutvarkyti Benunskas). Šimašius va per metus sugebėjo humanizuoti vos 15 km gatvių (ir tai su krūva trūkumų) ir tai mūsų biurokratijai greičiausiai yra riba. Su tokiais tempais 500 km Vilniaus gatvių bus sutvarkytos per 33 metus, o aš, egoistiškai žiūrint, tiek laukti negaliu ir nenoriu.
                Todėl laikausi nuomonės kad tegul jau geriau išleiskime tuos papildomus pinigus, bet susitvarkykime normaliai miestą. Taip, pagal sovietų tradicijas, taip, su pertekliniu asfaltu, bet rezultatas bus čia ir dabar, o ne kažkada šviesioje ateityje (ko gali niekada nebūti, jei ateis naujas meras - populistas). Galų gale, pinigų mes turime - vien šiemet miesto biudžete liko nepanaudota 70 mln eur, o tai yra pagal 2024-tų įkainius, 120 km gatvių bei 40 km šaligatvių.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Būtent. Jei tokių nebūtų dauguma, tai Benkunskas išvis nebūtų buvęs išrinktas. Kažkuo jis man primena Kauno merą, kurį žmonės renka ir rinks nepaisant visko. Aš kaip tik matau didelį pavojų, kad su Benkunsku (ar jo klonais) Vilnius įstrigo ne vienai kadencijai į priekį. Žmonės džiaugsis nauju asfaltu (per kurį net nevažiuoja) ir kad vėl galima Senamiesčiu su mašina normaliai prasinešt. O vis didėjantys kamščiai bus sprendžiami tiesiant naujas gatves ir viadukus, ir niekaip kitaip.

                  Čia kitoj temoj daug prirašyta apie bėginį VT ir naują stotį Vilniaus centre – manau, kad tokiems dalykams galimybė atsirasti per artimiausius 10 metų yra mažesnė nei bet kada.
                  Kad Benkunskas nebūtų perrinktas, pirmiausia reikia normalių kandidatų, su normaliomis programomis. Gal priminti, kas buvo antrame ture? Ką jau apie pirmą turą kalbėti...

                  Comment


                    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                    Reikia toliau savo dviračio padangos matyti. Plačių centrinių arterijų susikirtimas pro kur vežami visi nestandartiniai kroviniai į miestą reikia palikti ir tokiems atvejams gatvės pločio.
                    O jei perkloti asfaltą tik toje juostoje, kuria važiuojama (šiuo atveju pirmojoje) seną asfaltą paliekant užbrūkšniuotose zonose ir juostose, kuriose įprastai nevažiuojama (šiuo atveju antrojoje)? Kalbu ypač apie atvejus ne kuomet yra koks metras perteklinio pločio, bet kaip čia kai vienos juostos išvažiavimas gaunasi 8-9 metrų pločio (neskaitant stotelės įvažos), kai būtų galima perasfaltuoti ~3.5 m pločiu. Nereikia judinti jokių bordiūrų, projektų, važiavimo dangos būklė užtikrinama lygi. Nebent tokiu atveju palikus dalį senos dangos suprastėja ilgaamžiškumas naujai paklotos, gal kas patikslins.

                    Comment


                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                      Pirmiausiai tai kalbėjau ne tik apie šaligatvius bet ir kelius - man irgi norisi juos matyti tvarkingus, o ne tokius kaip kad šis: https://maps.app.goo.gl/PrQ3M1C6jMraH41k7
                      Taip, žinau kad konkrečiai ši gatvė išasfaltuota, bet kiek tokių dar liko?
                      Ir kokį pasitenkinimą kelia toks naujo asfalto pakilimo takas miesto centre? Naujas asfaltas žavesio miestui nepridės, o tik priartins prie tvarkingo trečiarūšio miesto, kuriame nejauku ir nepatogu gyventi / lankytis, įvertinimo.

                      Kad komunikacijas reikia perkelinėti, nors siaurinant ne visas ir ne visada, bet natūraliai didžiąją dalį (jei ne visas) tų kominikacijų vis vien reikia atnaujinti, jas pakeisti. Kodėl to nepadarius vienu ypu? Absurdiškiausia yra kaip dabar, paklojamas naujas asfaltas ir po mėnesio jame atsiranda krūva smegduobių, nes nuo vibracijos sujuda susidėvėję inž. tinklai ir paplaunamas gruntas.
                      Dabar taikomi labai komformistiniai variantai, kai užtenka pasirašyti kokį vieną lapelį ir vykdomas paprastas remontas. Tai taip miestas niekada nepatobulės, jei viskas bus vykdoma paprasčiausiu ir greičiausiu keliu. Gal reikėtų tada didinti pajėgumus projektavimui, planuoti toliau į priekį? Gal reikia su savo partija padirbėti, kad būtų pakeiti kokie nacionaliniai teisės aktai, kurie supaprastintų procedūras ir kt. Bet čia reikia dirbti ir nemažai dirbti. O einama paprasčiausiu keliu, kad kuo mažiau ko daryti, tik įgranitinti blogą situaciją. Miestas susideda ne tik iš automobilių ir jų vairuotojų, tai reikia vertinti visų interesus ir statyti miestą tokį, koks būtų geriausias pagal žinomas praktikas.

                      Vienas didžiausių įgranitinimo absurdų pvz. yra čia, Panerių g. Ne tik, kad nepalikta jokio normalaus šaligatvio praėjimui, bet dar kažkoks el. skydas ant šaligatvio pastatytas, kad žmogui ten praeiti lieka viso labo koks 50 cm.
                      51 Panerių g. - Google Maps

                      Bet va miestas atnaujino bortus, patvarkė šaligatvius, paklojo asfaltą ir dabar užmirš šią vietą kokiam dešimtmečiu. Ir viskas čia gerai ? Pasirūpinta tik automobiliu važiuojančiais. Tai kam tada tratinti pinigus gatvėje klojant 6m pločio šaligatvius, juos prižiūrėti, žiemą valyti ir pan., jei prie vieno pastato jo visiškai nelieka.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                        Pirmiausiai tai kalbėjau ne tik apie šaligatvius bet ir kelius - man irgi norisi juos matyti tvarkingus, o ne tokius kaip kad šis: https://maps.app.goo.gl/PrQ3M1C6jMraH41k7
                        Taip, žinau kad konkrečiai ši gatvė išasfaltuota, bet kiek tokių dar liko?
                        O apie tai kad gatves nesunku humanizuoti, atsisakant perteklinio asfalto, samprotauja, dažniausiai, fanatikai, kuriems visada viskas paprasta, "tik durniai valdžioje nieko nesupranta". Tokių ir šiame forume irgi yra, deja. O aš gi esu savo laiku dirbęs valstybinėje įstaigoje ir gerai suprantu, kokie ten sudėtingi procesai. Ir nors apie kelius nenusimanau, iš karto sugalvoju, kad tam greičiausiai reikia projekto, reikia derinti pokyčius su KPD (jei tai centras), aš jau nekalbu apie tai kad dažnai reikia perkelti apšvietimo stulpus, kitas požemines komunikacijas (įskaitant kartais drenažą), kas iš vienos pusės nepigiai kainuoja, bet kas dar blogiau - viską tą reikia suderinti mūsų biurokratijoje. Ir todėl neįmanoma per metus suhumanizuoti 120 km gatvių (kiek per metus užsibrėžė sutvarkyti Benunskas). Šimašius va per metus sugebėjo humanizuoti vos 15 km gatvių (ir tai su krūva trūkumų) ir tai mūsų biurokratijai greičiausiai yra riba. Su tokiais tempais 500 km Vilniaus gatvių bus sutvarkytos per 33 metus, o aš, egoistiškai žiūrint, tiek laukti negaliu ir nenoriu.
                        Visiškai pritariu. Man irgi labai gaila žiūrėt į tuos pakilimo takus Drujos g., bet na reikia sugebėt mąstyt logiškai ir šaltai. Nu neįmanoma priruošti per metus projektų 100 km gatvių, net paprastų schemų.

                        Kitas dalykas, kad kaip skelbė savivaldybė, Vilniuje iš esmės liko šie ir kiti metai ir tuomet jau blogos kokybės gatvių neturėsime. Tai nereikš, kad galima visai pamiršti asfaltavimą, bet tai reikš, kad tempai galės mažėti ir daugiau dėmesio galima bus skirti rekonstrukcijoms ar pertvarkymams. Kaip nebūtų, bet humanizavimo planai nepadėt į šalį, bent kaip skelbia pati savivaldybė. Tereikia palaukti.

                        Priminsiu, kad Šimašius pirmos kadencijos pradžioje irgi asfaltavo gatves ir net vienu metu galvojo greitai ir pigiai išasfaltuoti tuomet visiškai apleistas Neries krantines.

                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                        Todėl laikausi nuomonės kad tegul jau geriau išleiskime tuos papildomus pinigus, bet susitvarkykime normaliai miestą. Taip, pagal sovietų tradicijas, taip, su pertekliniu asfaltu, bet rezultatas bus čia ir dabar, o ne kažkada šviesioje ateityje (ko gali niekada nebūti, jei ateis naujas meras - populistas). Galų gale, pinigų mes turime - vien šiemet miesto biudžete liko nepanaudota 70 mln eur, o tai yra pagal 2024-tų įkainius, 120 km gatvių bei 40 km šaligatvių.
                        Pamirškit jūs tuos "nepanaudotus pinigus". Nėra tokio dalyko. Yra rezervuojamos lėšos projektams, kurie gali nusikelti į kitus metus, bet poreikis joms nedingsta. Jokių laisvų pinigų nėra.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Kitas dalykas, kad kaip skelbė savivaldybė, Vilniuje iš esmės liko šie ir kiti metai ir tuomet jau blogos kokybės gatvių neturėsime. Tai nereikš, kad galima visai pamiršti asfaltavimą, bet tai reikš, kad tempai galės mažėti ir daugiau dėmesio galima bus skirti rekonstrukcijoms ar pertvarkymams. Kaip nebūtų, bet humanizavimo planai nepadėt į šalį, bent kaip skelbia pati savivaldybė. Tereikia palaukti.
                          Per šiuos ir kitus metus padarys belekaip, o tada vėl lups ir humanizuos? Nebūtų galima iš karto normaliai padaryti? Po Šeškinės g. „sutvarkymo“ tikrai atsirado žmonių, kurie pamatę Benkunską perėjoje nestabdytų.

                          Comment


                            Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                            Reikia toliau savo dviračio padangos matyti. Plačių centrinių arterijų susikirtimas pro kur vežami visi nestandartiniai kroviniai į miestą reikia palikti ir tokiems atvejams gatvės pločio.
                            Aha, nes pastoviai iš Narbuto g. link Geležinio Vilko tunelio yra vežamos vėjo jėgainių detalės. Gal apsieikim be absurdo.

                            Blogiausiu atveju, jei yra poreikis trims tankams prasilenkti - nx asfaltuot visą plotį, kartu su nenaudojama juosta? Kas trukdo atnaujinti tik realiai važiuojamąją dalį?

                            Comment


                              Tankas, manau, turėtų galėti pravažiuoti ir per bordiūrą su veja ir gėlynais. Tam jis ir tankas

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Ir kokį pasitenkinimą kelia toks naujo asfalto pakilimo takas miesto centre? Naujas asfaltas žavesio miestui nepridės, o tik priartins prie tvarkingo trečiarūšio miesto, kuriame nejauku ir nepatogu gyventi / lankytis, įvertinimo.

                                Kad komunikacijas reikia perkelinėti, nors siaurinant ne visas ir ne visada, bet natūraliai didžiąją dalį (jei ne visas) tų kominikacijų vis vien reikia atnaujinti, jas pakeisti. Kodėl to nepadarius vienu ypu? Absurdiškiausia yra kaip dabar, paklojamas naujas asfaltas ir po mėnesio jame atsiranda krūva smegduobių, nes nuo vibracijos sujuda susidėvėję inž. tinklai ir paplaunamas gruntas.
                                Dabar taikomi labai komformistiniai variantai, kai užtenka pasirašyti kokį vieną lapelį ir vykdomas paprastas remontas. Tai taip miestas niekada nepatobulės, jei viskas bus vykdoma paprasčiausiu ir greičiausiu keliu. Gal reikėtų tada didinti pajėgumus projektavimui, planuoti toliau į priekį? Gal reikia su savo partija padirbėti, kad būtų pakeiti kokie nacionaliniai teisės aktai, kurie supaprastintų procedūras ir kt. Bet čia reikia dirbti ir nemažai dirbti. O einama paprasčiausiu keliu, kad kuo mažiau ko daryti, tik įgranitinti blogą situaciją. Miestas susideda ne tik iš automobilių ir jų vairuotojų, tai reikia vertinti visų interesus ir statyti miestą tokį, koks būtų geriausias pagal žinomas praktikas.

                                Vienas didžiausių įgranitinimo absurdų pvz. yra čia, Panerių g. Ne tik, kad nepalikta jokio normalaus šaligatvio praėjimui, bet dar kažkoks el. skydas ant šaligatvio pastatytas, kad žmogui ten praeiti lieka viso labo koks 50 cm.
                                51 Panerių g. - Google Maps

                                Bet va miestas atnaujino bortus, patvarkė šaligatvius, paklojo asfaltą ir dabar užmirš šią vietą kokiam dešimtmečiu. Ir viskas čia gerai ? Pasirūpinta tik automobiliu važiuojančiais. Tai kam tada tratinti pinigus gatvėje klojant 6m pločio šaligatvius, juos prižiūrėti, žiemą valyti ir pan., jei prie vieno pastato jo visiškai nelieka.

                                Tokį, kad atrodo tvarkingai ir nereikia kratytis po tokį grožį: https://maps.app.goo.gl/WsWawbUnYghRmAiR9
                                Man svarbu kad gyvenčiau tvarkingame mieste. Suspėjat susiaurinti ir suhumanizuoti - puiku, bet jeigu nespėjat, aš nenoriu laukti 20 metų, kad gal vieną dieną sutvarkys. Juolabiau, kad šioje geopolitinėje realijoje tas laikas gali niekada neateiti, jei pvz vyriausybė sugalvotų Vilniaus sąskaita pasigerinti gynybą, naujas meras ateitų, kuris nieko nėra girdėjęs apie humanizavimą arba iš viso, Lietuvą užimtų ruzzai, po ko Vilnius greičiausiai būtų neremontuojamas iki pat deokupacijos.
                                Bendrai jūsų poziciją puikiai suprantu. Čia yra klasikinė priešprieša - arba aptvarkome dabar (bet tada išleidžiame pinigus), arba laukiame, kol ateis laikas iš esmės sutvarkyti (bet tada kol laukiame, gyvename netvarkingai) - kaip pavyzdys, gyveni bute su skylėtais langais, bet nenori keisti, nes kažkada gal bus renovacija. Čia nėra teisingo arba neteisingo atsakymo (abu variantai turi teisę egzistuoti), viskas priklauso nuo to kiek uždirbi (gal tau tas langų keitimas tėra smulkios išlaidos) ir kiek tau atsibodo namie šalti, laukiant tos renovacijos, kuri gali niekada neateiti. Man tas momentas, kada kaina jau beveik pch, kad tik būtų tvarka, jau atėjęs. Jums dar ne. Gal dėl to likime prie savo nuomonių.

                                Comment


                                  Yra tarpinis variantas, jei jau niekaip neįmanoma tvarkyti gatvių iškart normaliai - situaciją taisyti horizontaliuoju ženklinimu. Nu per plati ta gatvė, nu išasfaltavot, tai nejau sunku iš tų per plačių juostų įrengti:
                                  • A juostą (nors viena kryptimi) - puikiai tiktų Viršuliškių g.,
                                  • Dviračių juostas,
                                  • Tvarkingas parkingo juostas,
                                  • Normalias kairių posūkių juostas,
                                  • Palikt dvi normalias juostas ir likusį plotą brūkšniuot,
                                  • Blogiausiu atveju bent jau susiaurinti iki normalaus pločio prie perėjų...
                                  Bet kai įpisamos 6 metrų juostos (ping Panerių g.) ir po to stebimasi, kodėl skraidantys vadzylos nunešė šviesoforą - tai yra dugnų dugnas. Ir ne, dvigubo autostradinio pločio gatvės mikrorajonų viduje neatrodo tvarkingai po tokio "sutvarkymo".

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Yra tarpinis variantas, jei jau niekaip neįmanoma tvarkyti gatvių iškart normaliai - situaciją taisyti horizontaliuoju ženklinimu. Nu per plati ta gatvė, nu išasfaltavot, tai nejau sunku iš tų per plačių juostų įrengti:
                                    • A juostą (nors viena kryptimi) - puikiai tiktų Viršuliškių g.,
                                    • Dviračių juostas,
                                    • Tvarkingas parkingo juostas,
                                    • Normalias kairių posūkių juostas,
                                    • Palikt dvi normalias juostas ir likusį plotą brūkšniuot,
                                    • Blogiausiu atveju bent jau susiaurinti iki normalaus pločio prie perėjų...
                                    Bet kai įpisamos 6 metrų juostos (ping Panerių g.) ir po to stebimasi, kodėl skraidantys vadzylos nunešė šviesoforą - tai yra dugnų dugnas. Ir ne, dvigubo autostradinio pločio gatvės mikrorajonų viduje neatrodo tvarkingai po tokio "sutvarkymo".
                                    Racijos tame ką parašėte yra, bet IMHO dugnų dugnas yra kada XXI a. ES sostinėje yra tokios baisios būklės gatvės, kaip Panerių (https://maps.app.goo.gl/M9TwMh3YAyKYCnpS8). Bet kas kita - ar tai perteklinis asfaltavimas ar dar kažkas - mano nuomone jau nėra dugnų dugnas (nors ir toli nuo tobulybės).
                                    P.S. Tai kad kažkur nunešė šviesoforą dar nieko nereiškia - kiek visokių kelio elementų yra nutrenkiama keliuose, nesuskaičiuosi. Yra milijonai priežasčių apart lakstymo, dėl ko tai galėjo atsitikti - girtas už vairo, telefono maigymas, plikledis - visko nesuskaičiuosi.
                                    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.04.25, 14:36.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Tokį, kad atrodo tvarkingai ir nereikia kratytis po tokį grožį: https://maps.app.goo.gl/WsWawbUnYghRmAiR9
                                      Man svarbu kad gyvenčiau tvarkingame mieste. Suspėjat susiaurinti ir suhumanizuoti - puiku, bet jeigu nespėjat, aš nenoriu laukti 20 metų, kad gal vieną dieną sutvarkys.
                                      Labai geras pavyzdys. Kaip buvo gatvė š....as, taip ir liko, tik dabar ateinančiam dešimtmečiui. Tik asfaltas dabar vienodo tolygaus atspalvio. Juo labiau, kad danga ten nebuvo labai jau prasta.
                                      Dar suprasčiau, kad būtų kaip yra už kampo, bet dėja to nepavyko padaryti: 8 Ąžuolyno g. – „Google“ žemėlapiai

                                      Ir viskas priklauso nuo visuomenės lukesčių. Jeigu vyraus nuomonė "jeigu nespėjat / nenorit, tai darykit belekaip" - toks rezultatas ir bus. Bei ateityje niekas tikrai nesistengs kažko humanizuoti ar tobulinti, nes neįdėjus pastangų gaunama daugiau teigiamų vertinimų. Tai kam tada stengtis?

                                      Labai gerai čia galima referuoti į tą naują mūsų reklamą, kur iš tiesų ir rodoma realybė: kažkokie marozai, nenorintys tobulėti, o tas besišlapinantis ant sienos man simbolizuoja miesto vadovą, nes dabartinė vykdoma politika labai panaši.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Yra tarpinis variantas, jei jau niekaip neįmanoma tvarkyti gatvių iškart normaliai - situaciją taisyti horizontaliuoju ženklinimu. Nu per plati ta gatvė, nu išasfaltavot, tai nejau sunku iš tų per plačių juostų įrengti:
                                        • A juostą (nors viena kryptimi) - puikiai tiktų Viršuliškių g.,
                                        • Dviračių juostas,
                                        • Tvarkingas parkingo juostas,
                                        • Normalias kairių posūkių juostas,
                                        • Palikt dvi normalias juostas ir likusį plotą brūkšniuot,
                                        • Blogiausiu atveju bent jau susiaurinti iki normalaus pločio prie perėjų...
                                        Bet kai įpisamos 6 metrų juostos (ping Panerių g.) ir po to stebimasi, kodėl skraidantys vadzylos nunešė šviesoforą - tai yra dugnų dugnas. Ir ne, dvigubo autostradinio pločio gatvės mikrorajonų viduje neatrodo tvarkingai po tokio "sutvarkymo".

                                        Suprask, kad net ir juostų naujam braižymui (ne atstatymui kaip buvo) dažnu atveju reikia schemų, nors tai ir turėtų būti gerokai paprastesnis darbas.

                                        Ir Viršuliškių g. nėra taip paprasta, nes tam reikėtų naikinti saugumo saleles, o perėjos gautųsi per 3 juostas, kas man atrodo yra draudžiama (nesvarbu, kad 2 juostos tame pačiame plotyje yra tas pats).

                                        Ir ne, aš neginu. Aš bandau jums parodyt, kad nėra viskas juoda arba balta. Viskas susiveda į tai, kad norint gerai ir masiškai tvarkyt miestą, reikia ženkliai didinti darbuotojų skaičių savivaldybėje.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Labai geras pavyzdys. Kaip buvo gatvė š....as, taip ir liko, tik dabar ateinančiam dešimtmečiui. Tik asfaltas dabar vienodo tolygaus atspalvio. Juo labiau, kad danga ten nebuvo labai jau prasta.
                                          Dar suprasčiau, kad būtų kaip yra už kampo, bet dėja to nepavyko padaryti: 8 Ąžuolyno g. – „Google“ žemėlapiai
                                          Tai tėra jūsų nuomonė. Mano nuomonė kitokia.

                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Ir viskas priklauso nuo visuomenės lukesčių. Jeigu vyraus nuomonė "jeigu nespėjat / nenorit, tai darykit belekaip" - toks rezultatas ir bus. Bei ateityje niekas tikrai nesistengs kažko humanizuoti ar tobulinti, nes neįdėjus pastangų gaunama daugiau teigiamų vertinimų. Tai kam tada stengtis?
                                          Kodėl iš karto taip kategoriškai? Pradžiai sutvarkys kaip yra, vėliau (jeigu žmonėms bus teisingai iškomunikuota ir paaiškinta) pamažu atsiras ir poreikis humanizuoti. Mes gyvename demokratijoje, čia negalima ant šautuvų atnešti savo šviesių idėjų, kurių niekas nesupranta. Reikia aiškinti žmonėms, kad automobilis mieste nėra visų problemų sprendimas, paraleliai plėtoti viešąjį transportą bei pratinti judėti dviračiais, pėsčiomis (kalbant apie humanizavimą). Tai ilgas ir nuoseklus procesas.
                                          O kaip jūs norėjot, kad ateitų koks technokratas, kuris per prievartą visus sugrūstų į viešąjį, atimtų automobilius bei humanizuotų gatves? Net jeigu daleiskime kad taip atsitiktų (ko niekada nebus, bent jau Lietuvoje), tai jo priimti sprendimai būtų atšaukti per sekančius laisvus rinkimus ir gatvės būtų vėl išplatintos, dar kartą išmetant pinigus į balą. To geras pavyzdys neseniai buvo Ukrainoje - Porošenkos priimtas ukrainiečių kalbą agresyviai į viešąją erdvę stumiantis įstatymas (patinka tai mums ar ne, bet Ukraina yra dvikalbė šalis - ukrainiečių bei rusų) buvo atšauktas iš karto jam praradus valdžią. Nes visuomenė tam nebuvo pasiruošus.
                                          Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.04.25, 14:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X