Gal Valdas širdyje drifteris. Arba turi svajonę po kadencijos kokią naktį išvažiuoti su streetraceriais po miestą su kokiu M5 prasinešti? Tai nejaugi gadins "žaidimų aikštelę" kažkokiais tai siaurinimais?
Gerai, ką pasiektume toje vietoje būtent tiesiog susiaurinus ? Ką į tą plotą ? Aišku, galima sugalvoti, bet jei nėra projekto, tai kame čia skubėjimas būtinai iškart sumažint asfalto kiekį. Asfaltofobija ? Pirmi metai mieste ? Čia problema ne kada dabar nemažina asfalto, o kad galbūt nerengia projekto, kaip vystyti tą vietą. Jei tiesiog remontas, na ir tebūnie
Galima buvo įrengti fizinį VT juostos atskyrimą, gal net žalią juostą tam, kad autobusams nereikėtų laukti prie šviesoforo. Tai jau būtų žymus patobulinimas. Juostų pločiai irgi neadekvatūs, o viena juosta nuo sankryžos su Manufaktūrų gatve link stoties apskritai nenaudojama – kodėl neišplėtus skiriamosios juostos, jos neapželdinus? Nesuprantama.
Gerai, ką pasiektume toje vietoje būtent tiesiog susiaurinus ? Ką į tą plotą ? Aišku, galima sugalvoti, bet jei nėra projekto, tai kame čia skubėjimas būtinai iškart sumažint asfalto kiekį. Asfaltofobija ? Pirmi metai mieste ? Čia problema ne kada dabar nemažina asfalto, o kad galbūt nerengia projekto, kaip vystyti tą vietą. Jei tiesiog remontas, na ir tebūnie
Puiku, kaip ir matau, idėjų ką padaryt - pilna. Bet joms reikia projekto ir išsirinkti. Jei tiesiog remontuoja, ar yra kokia standatizuota tvarka, kur galima būtų "panaikinus 1m asfalto juostų pločio iškloti plytelėmis/apsėti žole ir t.t." ? Nes jei nėra standartizuota ir daromas tiesiog remontas, tai yra tik fantazijos. Ne prie remonto kabinėtis, o prie projektų nebuvimo arba įvertinimo, ar pakankamai tragiška važiuojamosios dangos būklė.
Puiku, kaip ir matau, idėjų ką padaryt - pilna. Bet joms reikia projekto ir išsirinkti. Jei tiesiog remontuoja, ar yra kokia standatizuota tvarka, kur galima būtų "panaikinus 1m asfalto juostų pločio iškloti plytelėmis/apsėti žole ir t.t." ? Nes jei nėra standartizuota ir daromas tiesiog remontas, tai yra tik fantazijos. Ne prie remonto kabinėtis, o prie projektų nebuvimo arba įvertinimo, ar pakankamai tragiška važiuojamosios dangos būklė.
Tai kad mūsų meriukui ir projektai nė motais. Juk vos atėjęs tvirta ranka liepė atsiaurinti Saltoniškių g. sankryžą.
Paprastojo remonto sprendiniais galima kažkiek keisti parametrus (tiksliai nepasakysiu, kiek). Galėtų parengti schemas ir jomis atlikti tą patį remontą, tik civilizuotai. Nepaliekant pakilimo takų. Dar ir pinigų reikėtų mažiau dažnu atveju.
Paprastas pavyzdys - Drujos g. 3 eismo juostų plotis - 12,6 metro (4,2m viena juosta). Gatvė B kategorijos, kurioje pagal STR eismo juostos turėtų būti 3,25m (bendrai gautųsi 9,75m) - nereikėtų asfaltuoti 2,85 metro, kas, kilometro ilgio atkarpoje, taptų 2850 m2. Pagal Grindos įkainius, asfaltavimo kaina yra ~10€/m2, tad galima sutaupyti 28,5k€ vien kilometro atkarpoje.
Puiku, kaip ir matau, idėjų ką padaryt - pilna. Bet joms reikia projekto ir išsirinkti. Jei tiesiog remontuoja, ar yra kokia standatizuota tvarka, kur galima būtų "panaikinus 1m asfalto juostų pločio iškloti plytelėmis/apsėti žole ir t.t." ? Nes jei nėra standartizuota ir daromas tiesiog remontas, tai yra tik fantazijos. Ne prie remonto kabinėtis, o prie projektų nebuvimo arba įvertinimo, ar pakankamai tragiška važiuojamosios dangos būklė.
Jeigu yra tokia vieta su problemomis, kurioms išspręsti reikalingas projektas, tuomet ir reikia imtis rengti projektą ir planuotis darbus pagal jį. O ne įgranitinti probleminę vietą ateinančiam penkmečiui ar dešimtmečiui (nes naujai sutvarkytos atkarpos anksčiau niekas nejudins, nes bus iškart "lėšų švaistymas" ištrauktas į paviršių).
Paprastas pavyzdys - Drujos g. 3 eismo juostų plotis - 12,6 metro (4,2m viena juosta). Gatvė B kategorijos, kurioje pagal STR eismo juostos turėtų būti 3,25m (bendrai gautųsi 9,75m) - nereikėtų asfaltuoti 2,85 metro, kas, kilometro ilgio atkarpoje, taptų 2850 m2. Pagal Grindos įkainius, asfaltavimo kaina yra ~10€/m2, tad galima sutaupyti 28,5k€ vien kilometro atkarpoje.
Labai geras pavyzdys, kur dingsta miesto pinigai, kai galėtų juos skirti VT gerinimui.
Ištisinis asfaltavimas atliekamas dažniausiai dviem asfalto sluoksniai, o senąjį reikia nufrezuoti, tai kaina gaunasi dar 2-3 kartus didesnė
Labai geras pavyzdys, kur dingsta miesto pinigai, kai galėtų juos skirti VT gerinimui.
Ištisinis asfaltavimas atliekamas dažniausiai dviem asfalto sluoksniai, o senąjį reikia nufrezuoti, tai kaina gaunasi dar 2-3 kartus didesnė
Čia nepilnas palyginimas. Kiek kainuoja alternatyvų įrengimas ? Šaligatviai, dvirtakiai, žolė su standartus atitinkančiais medeliais ir pan ? Nes tada galim lygint. Kiek kainuotų "neasfaltuoti" lygu neasfaltavimo kaina minus kažkokios alternatyvos kaina. Jei bus pliusas, vadinas taupom, o jei minusas, tai pasirodys, kad asfaltas pigiau
Dar vienas Valdajobizmo pavyzdys. Pilnai pereksvalduota nuovaža nuo Edukologinio žiedo link Geležinio Vilko tunelio.
Pilnai perklojo dvi juostas keliuke, į kurį įvažiuojama ir iš kurio išvažiuojama viena juosta. Ir kurio ilgis - 130 metrų. Ar tikrai verta čia ištaškyti pinigus, kai galima tiesiog užpilti juodžemiu ir užsėti žole.
Kas nors galėtų visas šias vietas suinventorizuoti, pamatuot plotą ir parašyt paprastą straipsnį su aiškia žinute, kiek iššvaistyta lėšų nenaudojamų plotų asfaltavimui.
Kas nors galėtų visas šias vietas suinventorizuoti, pamatuot plotą ir parašyt paprastą straipsnį su aiškia žinute, kiek iššvaistyta lėšų nenaudojamų plotų asfaltavimui.
Šiaip labai įdomus būtų tyrimas. Su pagalba surenkant duomenis (įkainiai, atkarpos, t.t.), galėčiau kada pabandyti padaryti Excelį Vėliau būtų galima pasidalinti ir su platesne auditorija, turėtų susilaukti susidomėjimo.
Manau esant geresniam orui apvažiuosiu tokias vietas ir padarysiu kokį nors inputą. Grindos įkainiai kaip ir žinomi, tai apytikslę sumą nebus sunku primesti.
Dar vienas Valdajobizmo pavyzdys. Pilnai pereksvalduota nuovaža nuo Edukologinio žiedo link Geležinio Vilko tunelio.
Pilnai perklojo dvi juostas keliuke, į kurį įvažiuojama ir iš kurio išvažiuojama viena juosta. Ir kurio ilgis - 130 metrų. Ar tikrai verta čia ištaškyti pinigus, kai galima tiesiog užpilti juodžemiu ir užsėti žole.
Na, man teko savo akimis pamatyti kam "naudojama" ta 130 metrų atkarpa, t.y. važiuojant maždaug 100 km/h aplenkti pirmoje juostoje besivelkančius flėgmas (tarp jų ir mane) ir dar dūmų visiems užmesti.
Matyt čia ir yra prioritetinis rinkėjas, kurio interesai svarbiausia.
Deja su daug kuo pakalbu iš pažįstamų, tai visi nemato bėdų ir džiaugiasi nauju asfaltu. Niekas nesupranta, kad švaistomi pinigai, ir gatvės nėra normaliai tvarkomos, pritaikant jas visiems, ne tik automobiliams lakstyti.Tai šansai jį perrinkti yra.
man atrodo dauguma zmoniu net nezino kaip jo balsas skamba. Cia tik jums uzkliuna, nes aktyviai stebit. Turbut realybeje daugiau maziau apie nieka sitas ablaukas
Comment