Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pastebėjau gairelę su lipduku:
    Click image for larger version

Name:	427979687_944336433422197_460151574775239608_n.jpg
Views:	1992
Size:	680,4 kB
ID:	2111454Click image for larger version

Name:	427117252_1104121024231252_6495816065887253496_n (1).jpg
Views:	1981
Size:	402,2 kB
ID:	2111455

    Nuskanavus QR kodą, numeta į šį žemėlapį:
    https://gis.grinda.lt/portal/apps/we...nv0_ROfxQgSb2A

    Čia kažkas naujos? Grinda susižymėjus savo gaireles kur pastatė?
    Įdomi naujovė, bet tvarkymo terminai labai jau ilgi. Ir kas tie kiti?
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1892
Size:	21,3 kB
ID:	2111456


    Comment


      Spėčiau kad "kiti" reiškia ne jie patys darys, o kažkas kitas (savininkas samdys matyt). Jeigu darys jie patys gal nurodys padalinį ar pan?

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Mūšyje už Viršūlus jau prieš 2 m. teko panaudoti HIMARS bateriją. Dabar vėl suvedinėju kooradinates, tik šįkart taktiniam brandoliniam smūgiui. Rezerve dar branduolinis bombonešis. Tik gaila prasileista iš flango ir apie Viršilų/J. Rutkausko g. leidimą neteko girdėt, tad dar šausiu, bet karas jau pralaimėtas.

        Per didelis ir nepagrįstas įsukimo spindulys į degalinę didina automobilių greitį ir mažina dviratininkų bei pėsčiųjų saugumą. Numatytas R12 radiuso įvažiavimas į degalinę prilygsta VT parko įvažiavimui, kur intensyviai važiuoja ilgos ir sunkiasvorės transporto priemonės. Nelogiška. Prašau įvažiaivmui į degalinę numatyti R6 spindulio įvažiavimus, kaip ir greta numatytame įvažiavime. Taip būtų sudaromas ne tik didesnis saugumas, bet ir vizualinis maloniai nuteikiantis simetrinis infrastuktūros vientisumas, o ne keistai kreivos formos.
        Click image for larger version  Name:	3a.png Views:	575 Size:	332,4 kB ID:	1999027
        Toks didelis spindulys padarytas autobusams, kad galėtų piltis Viadoje. Nors kaip teigia VVT, parke atsisakoma dyzelinių autobusų, bus elektriniai, tačiau gatvė dešimtmečiams į ateitį pritaikoma būtent dyzelinių pylimui pėsčiųjų saugumo kaina. Nors abejoju, kad dėl triukšmo naktį, autobusai ten dar ilgai pilsis.

        Beje, turiu info, kad statytojas, kuris turėjo rekontruoti gatvę, nori to atsisakyti ir perduoti tai VMS, tad vargu, kad ši rekonstrukcija įvyks artimiausiu laiku. O jeigu ir vyks, tai bus apgailėtini tempai ir darbų kokybė
        Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.04, 11:10.

        Comment


          Grigalaukio g.
          Click image for larger version

Name:	P40311-170037.jpg
Views:	1208
Size:	1,30 MB
ID:	2116415 Click image for larger version

Name:	P40311-170045.jpg
Views:	1164
Size:	1,76 MB
ID:	2116416

          Comment


            Vilniuje nuskenuota beveik 1,2 tūkst. km gatvių
            Per praėjusius metus specializuota transporto priemone su lazerinio skenavimo įranga nuskaityta beveik 1,2 tūkst. sostinės gatvių kilometrų. Itin tikslūs skenavimo rezultatai jau antrus metus iš eilės leidžia įvertinti Vilniaus gatvių asfalto dangos būklę ir pagal tai sudaryti tvarkomų gatvių ruožų prioritetinį sąrašą.

            Comment


              Parašė Globalus Rodyti pranešimą
              Grigalaukio g.
              Gal geriau perkelti į Pašilaičių infrastruktūros projektų temą - geriau matysis pažanga.

              Comment


                UAB „YIT Lietuva“ / Diena.lt 2024.03.13
                YIT Lietuva“ atnaujins 22 kilometrus gatvių Vilniuje
                „YIT Lietuva“ Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu sutvarkys iš viso 22,4 km gatvių ruožų vakarinėje ir pietinėje miesto dalyse. Kartu bus tvarkomi ir daugiabučių kiemai, kurie priklauso savivaldybei. (...)

                „YIT Lietuva“ jai priskirtas pagrindines Vilniaus gatves pradėjo tvarkyti tik atšilus orams. Įmonė planuoja iki rugsėjo mėnesio atnaujinti asfalto dangas Ukmergės gatvės atkarpoje, Architektų gatvėje, dalyje Savanorių prospekto ir Laisvės prospekto, Geležinio Vilko gatvėje.
                Taip pat bus tvarkomos Ateities, Justiniškių, Ozo, Oslo, Erfurto, L. Asanavičiūtės, Smalinės, Pikutiškių, Kaimelio, Neužmirštuolių, Rūko, Paneriškių, Kuro, Vaduvos, Šaltupio, J. Janonio gatvės, Šviesos, Dirkliškių/Paluknio ir Zietelos gatvės. (...)

                „YIT Lietuva“ tvarkys ir duobes, atsivėrusias daugiabučių kiemuose. Įmonės atstovai atkreipia dėmesį, kad įmonė tvarko savivaldybei priklausančių daugiabučių kiemus. Jei sklypas, kuriame stovi daugiabutis – privatus, kiemų būkle turi rūpintis šios teritorijos savininkas ar paskirta namų bendrija.
                „YIT Lietuva“ sostinėje prižiūri ir tvarko Grigiškių, Panerių, Naujininkų, Naujosios Vilnios, Pilaitės, Rasų, Justiniškių, Karoliniškių ir Vilkpėdės rajonus.
                Nors kelių specialistai kasdien važiuoja į prižiūrimas gatves ir renka informaciją apie pažaidas, visų duobių užfiksuoti neįmanoma. Gyventojai gali pranešti apie avarinės būklės gatves ar kiemus jų prižiūrimoje teritorijoje el. paštu vilniaus.gatves@YIT.lt.

                https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...ngesni-1164981

                Comment




                  Jau matau, kaip bus tęsiami sovietinių gatvių išsaugojimo darbai... t.y. Architektų, Erfurto, Smalinės, L. Asanavičiūtės g.

                  Comment


                    Hm, kokių priekaištų galima turėt Asanavičūtės gatvei? Su gerais šaligatviais ir dvirtakiais, medžiais, vakarinam kampe lėta ir siaura, šiauriniam platesnė bet irgi rami.

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                      Jau matau, kaip bus tęsiami sovietinių gatvių išsaugojimo darbai... t.y. Architektų, Erfurto, Smalinės, L. Asanavičiūtės g.
                      Kokie pasiūlymai vietoj numatomo duobių užlopymo?
                      Išgrįsti bruku ar gatves užarti ir apsodinti medeliais bei vaiskrūmiais?

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Hm, kokių priekaištų galima turėt Asanavičūtės gatvei? Su gerais šaligatviais ir dvirtakiais, medžiais, vakarinam kampe lėta ir siaura, šiauriniam platesnė bet irgi rami.
                        Chaotiškas parkavimas, šiaurinėj daly kaip ir 2x2 buvo numatyta, bet realiai – 1x1, nes visur priparkuota automobilių. Horizontalus žymėjimas neatitinka faktinio naudojimo, gaunam didelius nenaudojamo asfalto plotus ir dvigubą ištisinę, kurią kertą kas tik nori.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Kokie pasiūlymai vietoj numatomo duobių užlopymo?
                          Išgrįsti bruku ar gatves užarti ir apsodinti medeliais bei vaiskrūmiais?
                          Ačiū už idėją

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240313_214016_Chrome.jpg Views:	1 Size:	111,2 kB ID:	2116786
                          Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.13, 21:44.

                          Comment


                            Juk visiems aišku, kad eismo juostos, siauresnės nei 5 metrai yra vairuotojų genocydas.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Hm, kokių priekaištų galima turėt Asanavičūtės gatvei? Su gerais šaligatviais ir dvirtakiais, medžiais, vakarinam kampe lėta ir siaura, šiauriniam platesnė bet irgi rami.
                              Čia geras šaligatvis? https://maps.app.goo.gl/9hfD5SP4z9KzPwh97
                              Click image for larger version

Name:	asanaviciutes g 1.PNG
Views:	882
Size:	972,0 kB
ID:	2116794

                              Šaligatvis tiesiog randomly susiaurėja https://maps.app.goo.gl/iaKcY3rQ15aMkhPX8
                              Click image for larger version

Name:	asanaviciutes g. 2.PNG
Views:	834
Size:	1,26 MB
ID:	2116795

                              O čia jo visai nėra, tačiau stotelę įrengti purvyne - ne problema https://maps.app.goo.gl/KuEieLU3UQnUb6vH9
                              Click image for larger version

Name:	asanavicutes g..PNG
Views:	866
Size:	2,88 MB
ID:	2116796

                              Kažkam kilo puiki mintis tiesiai ant tako įrengti konteinerius. Įdomu, kaip pėstieji turi pro čia praeiti? https://maps.app.goo.gl/We5RdpZpiV6mxFwo6
                              Click image for larger version

Name:	asanaviciutes g. 3.PNG
Views:	837
Size:	1,59 MB
ID:	2116797

                              Comment


                                Asanavičiūtės g. rimtesnės pertvarkos verkiant reikia, vien užmetus akį kelias minutes į kelias vietas lenda apleistos vietos viena po kitos. Pateiksiu mažają dalį pavyzdžių:

                                Pradedant nuo magistralinės dviračių takų sankirtos, kuri tiesiog nutrūksta ir grūskis toliau per asteroidų subombarduotą šaligatvį, manevruodamas 2 plytelių pločio tarpe už stotelės. Vienintelė šalutinės gatvės perėja vis dar neperdaryta į pervažą.

                                Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	828
Size:	158,5 kB
ID:	2116804

                                Tada nusigauk per 4 eismo juostų pranykusią iki 2 eismo juostų aerodromą, kur pagailėjo asfalto vientisam greičio kalneliui, tai išdalino į 2, aplipdė gumom, įkalė ženklus duobėje - aišku pervažos vis dar nėra nuo 2018m. Realiai įvaža VT nereikalinga, galėtų panaikinti, perkelti į važiuojamąją dalį, panaikinti salelę, įrengti pervažą ir visi laisvai tilptų.

                                Click image for larger version

Name:	1-1.jpg
Views:	819
Size:	125,2 kB
ID:	2116805

                                Važiuojam šiauriau, kur įvyksta magiškoji transformacija ties perėja iš 4 į 2 eismo juostas, bet iki posūkio piečiau dar dažnai važiuoja tarsi 3 eismo juostom. Vėlgi - panaikinus įvažas, sutalpinus juostas į normatyvus nereikėtų dvirtakio keitinėt su šaligatviu ir pėsčiųjų magistralė nebevestų per stoteles. Šitai perėjai atseit jau nebereikia salelių, nes tik 2 eismo juostos. Tarp kitko parkavimas čia uždraustas, tai tas gatvės asfalto plotas dažniausiai nėra išnaudojamas.
                                Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	830
Size:	132,2 kB
ID:	2116803

                                Važiuojam toliau, čia matom dvi sankryžas - vienoje matomumas atvažiuojant iš šalutinės tragiškas, kitoje geras. Kiek nedaug tereikia iškišt gumbelį dėl prevencinio parkavimo. Apie spindulius gal jau neverta pradėt, nes čia matyt troleibusai 180 laipsnių driftina.
                                Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	823
Size:	172,5 kB
ID:	2116801

                                Tačiau pažiūrėjus iš arčiau pastarąją perėją matosi visiškai nereikalingai ilga perėja. Pažymėta raudonai kaip pavojinga! Atidumo reikia. Nesvarbu, kad pirma eismo juosta iš vienos pusės blokuojama nelegaliai įstrižo parkavimo (turėtų būti paralelinis), o iš kitos iš kart stotelė ir abejomis kryptimis už ir iki perėjos užparkuota pirma juosta, tai eismas ja nevyksta. Tai padidinus tą sankryžos gumbą, perėją iš vis galima sutrumpinti, o ne apvažinėt pėsčiuosius esant perėjoje per gretimą juostą dėl tų kelių sekundžių.
                                Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	830
Size:	133,7 kB
ID:	2116802

                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  - Grazus piesiniai, o dabar eikite na.. - Vilniaus savivaldybe.

                                  Svarbiau irengti dviraciu taka uz daugiau nei mln eur Asanaviciutes g. gale ties susikirtimu su Kavoliuko (guli kazkur planuose pas juos), bet jokiu budu neliesti asfalto ribu, nes bus iskart pakarti ant kuolo. Uz dvirtaki nubires kazkiek ES pinigu, niekam nieko jie nepagadins, pinigus isisavins. Varguoliai be masinu padekos, vairuotojai nieko nepastebes, visi laimingi. Klojant nauja aksfalta tas pats - cia varguoliai nieko nepastebi, uztat vairuotojai laimingi. Pinigai isisavinti, visi laimingi. Ziurekit - keisti vaziuojamosios dalies ribas, ar net kazkaip perpaisyt linijas i sita logika visiskai neisipaiso ir niekam nereikia, tik keliems idiotams "as pas mama urbanistams".
                                  Jei rinkejai zudosi kazkur ir negali pravaziuot, tuomet galbut kazkoks gatves gabalas bus perdarytas ar bent kitaip nupaisytos linijos, Jei ne - viskas, su liberalais isejo ir bet kokie gatviu perdarymai, Benkunskas "cirku nedaro". Uztenka paziureti ka jie padare su Paneriu gatve, tai yra visiskas pi2ec. Jie net nesugebejo liniju kitaip nupaisyti, kad ten italpinti 3 eismo juostas, ne, jie paliko juostas po 6 metrus is abeju pusiu ir ta linija kazkaip po puse metra dar pavingiavo. Padarysiu atskira reportaza apie ju neigaluma. Po pasiulymu dar remonto metu Grindos fb accounte daryt kitaip buvau galiausiai tiesiog isbanintas, o mano komentarai is ten dingo.
                                  Dabartine Benkunsko VMS yra visiskai uzdara. Jus nieko nepasieksit per jokius taikius gincus ar reportus, jie daro vaizda kad jusu tiesiog nera.
                                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.03.14, 10:07.

                                  Comment


                                    Aš manau jūs susimaišėte, dauguma vietų kur jūs surašėte priekaištai yra šaligatviui ir dviračių takams ir šiaip gatvės pločiui. Jų tai niekas neremontuos, ten nė žodžiu neužsiminta apie šaligatvius ir dviračių takus, nes vaikšto ir dviračiais važinėja tik lūzeriai. Užtai per remontą bus paklota daug asfalto mašinoms, (aišku gatvėje nesprendžiant jokių paminėtų platėjimo ir siaurėjimo problemų), bet užtai bus galima greitai prasilėkti ir likę entuziastai pėstieji ir dviratininkai tikrai nosies nekištų į lauką.

                                    Comment


                                      Latvių g. ~7.5m pločiu peraksfaltuota gatvė. Aksfaltas dabar lygus, galima biškiuką konfortabiliai paspausti gaziuką. parkavimo vietos nesužymėtos, nekalbant apie papildomus gatvės elementus, kaip klombos ar barjerai, atskiriantys parkavimą.


                                      Kalniukai ant šaligatvio,. Turbūt, kad pėstieji pernelyg neįsijaustų ir greit nevaikščiotų

                                      Comment


                                        Ką jūs čia tauzyjate? - negi nežinote, kad pinigų šaligatviams nėra? Ir be to - kritika dėl šaligatvių yra prokremliška veikla, nes gatves reikia pilti ištisiniu aksfaltu kasmet, kad tankai gerai eitų ir jiems netrukdytų pėstieji.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Ką jūs čia tauzyjate? - negi nežinote, kad pinigų šaligatviams nėra? Ir be to - kritika dėl šaligatvių yra prokremliška veikla, nes gatves reikia pilti ištisiniu aksfaltu kasmet, kad tankai gerai eitų ir jiems netrukdytų pėstieji.
                                          Tai čia agsvaltas rusams? Nes jie tai turi tankų, priešingai nei mes.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X