Parašė Arunasx
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė 1252; 2023.10.14, 17:49.
- 10 patinka
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bent jau prie Šiaurinės g. palaidojimo gerai prisidėjo. Dabar visi patenkinti
- 6 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąEduardas ne karta minejo, kad turi insideriu informacijos apie toki Benkunsko isakyma:
Comment
-
Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Labai tikiuosi, kad čia nesusipratimas ar nesveikas pajuokavimas su tais 4 m. Iš kitos pusės, matant kas daroma su infrastruktūra, man visokios mintys pradeda lįsti į galvą...
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
Tas pats nuolat išjuokiamas linijinio parko siūlymas Šiaurinėje g., buvo tik išdava to, kad Pakalnis nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus, pvz. kokių tikslų siekama tuo projektu ir pan., į ką pagal STR privalo atsakyti projektuotojai. Nepaisant to, buvo konkretūs siūlymai kiek juostų, kaip tiesti, bet Pakalnis neapsigynė, nes tai su kategorijomis painiojasi, tai eismo srautai ne pagal tą metodologiją nustatyti, tai finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti, kolkas "paliekant linijinį parką".
Pvz. VMS iškelia tikslą skatinti VT, bet BRT tuose laukuose pačioje plačiausioje laisvoje miesto vietoje netilpo, bet dar net ir A juostų nėra, o mašinoms – viadukai.Paskutinis taisė dondc; 2023.10.16, 12:37.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 15 patinka
Comment
-
Oho, ženklas draudžiantis dviračių eismą šaligatviu. Marš skaityt rekomenduotos amerikonų knygutės.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąOho, ženklas draudžiantis dviračių eismą šaligatviu. Marš skaityt rekomenduotos amerikonų knygutės.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
VMS rodo ten asfaltbetonio dangą, tai matyt bendras takas bus. Nors kitur, pvz. Santaros g. esant dviračių takui vienoje kelio pusėje, kitoje pėsčiųjų ženklo neįrengia. Dydis pėsčiųjų ženklo irgi turbūt didžiausias.
Šiaip DJMP prieštarauja įrengti bendrą taką miesto teritorijoj. Į tą pastatą bus "vos tik" 3 įvažiavimai, o brėžiny numatyti bortai Įrengė iškilias sankryžas, bet įvažiavimai į teritorijas pėsčiųjų taką nuleidžia iki mašinų...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus savivaldybė yra sudariusi prioritetinį ramaus eismo gatvių sąrašą, pagal kurį planuoja dirbti iki 2027 metų. Nesu tikras ar čia yra galutinis, bet jis buvo pristatytas šiandien Miesto plėtros komitete.
Nuoroda: https://sisp.maps.arcgis.com/home/we...5.4535,54.7534
Kaip informavo, visos šios gatvės bus pertvarkomos darant pirmiausia detalius susirinkimus su gyventojais ir rengiant normalius techninius projektus.
Raudonos - labiausiai prioretizuotos.
Geltona - ramaus eismo zonos. Sako, kad taip yra pasiekiama kiek daugiau nei 200 tūkst. gyventojų.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
Viešinimu, derinimu, projektais ir pan. Aišku tikriausiai labai ribota apimtim, nes niekaip kitaip buko remonto būdu nepasieks tikslų. Bet manau svarbu, kad tai neapsiribos tik naujų gatvių projektavimu, o grįš ramaus eismo gatvių pavidalu D kategorijose ir matyt kažką panašaus reitinguos ir aukštesnėms.
Siūlau paklausyt įrašo, asmeniškai įdomiausia buvo po populistinių Z pašikaliojimų ir kaltų paieškos nuo maždaug 1:20:00
- 4 patinka
Comment
-
Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąMan rodos, kad dvirtakis lyg bus kitoje kelio pusėje. Ar aš klystu? Jeigu bus kitoje pusėje, tai normalu, kad atskiria srautus, bet nemanau, kad atsiras daug dviratininkų paisančių tokių niekingų daiktų kaip kelio ženklai. Kaip ir toje knygutėje, aiškiai yra parašyta ir nupiešta, kad važinėtis net tai transporto rūšiai skirta infrastruktūra yra pavojinga ir sukeliama daug konfliktinių situacijų, todėl kuo daugiau dvirtakių - tuo saugiau.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
Dėl projektų, kurie neva bus rengiami, konsultuojantis su gyventojais, aš irgi pesimistiškai nusiteikęs. Kai dauguma gyventojų vis dar gyvena akmens amžiuje, permainų gali atnešti tik politinė valia, kurios nesimato.Paskutinis taisė Kecal; 2023.10.19, 12:26.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip informavo, visos šios gatvės bus pertvarkomos darant pirmiausia detalius susirinkimus su gyventojais ir rengiant normalius techninius projektus.
Aš su didžiausiu malonumu norėsiu dalyvauti pvz Paco gatvės projekto bent užduoties rengime, ir idealu būtų projektavime (kad bent ruoštų pagal pageidavimus). Kaip galima susisiekti, kad noriu būti įtrauktas į sąrašą su kuriais bus bendraujama? Aš Paco g vos ne kiekvieną metrą esu jau pragalvojęs ką ir kaip daryti.
PS.
Mano dėka greta esančiose Pavasario ir Saulės gatvėse palei 2019-2020 metus atsirado bent vienoje gatvės pusėje šaligatviai, kurių VMS nesiruošė įrengti kai buvo atliekamas jų ištisinis asfaltavimas.
- 4 patinka
Comment
-
Naujoji miesto vyr. architektė, kaip suprantu, iki šiol dirbo su visuomenės įtraukimo procesais ir gryninant metodikas, tai tie darbai tikrai bus tęsiami. Kaip dabar buvo su Antakalnio g. dviračių tako svarstymu - bus vieši svarstymai, į kuriuos bus kviečiami visi norintys ir tie svarstymai bus ne kartą kiekvienam projektui.
Kiek teko bendraut, supratau, kad tikslas savivaldybėje yra gyventojus įtraukti į projektų užduočių rengimus (ir net dar anksčiau - ar išvis reik kažką daryt) kiek įmanoma didesniam ratui projektų.
- 3 patinka
Comment
Comment