Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽiauru
Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...
Jakšto g.
Šaltinis
Comment
-
Parašė Harlem Rodyti pranešimąKaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja
Duodu žodį, kad tas lygumas laikys kelis metus, po to prasidės lopymai, šulinių remontai ir pan.
Pavyzdžiai: Apkasų g. perasfaltuota prieš 3-4 metus, šiai dienai visa danga sutrukinėjusi; Naudarduko g. perasfaltuota prieš 5 metus, šiai dienai danga sutrukinėjusi ir prasidėjai lopymai
Ar to siekiame? Kad stabiliai remontuotume tas pačias gatvės?Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.16, 22:56.
- 14 patinka
Comment
-
Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų. Dėl to ir teigiu, kad geriau 20 išasfaltuotų gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 gatvės humanizuojant, nes tokiais tempais tvarkant gatves jos greičiau nusidėvi senos nei būna sutvarkomos naujos ir normalių kelių nesulauksime niekada.
Aišku humanizuoti reikia, kad ir tas dvi gatves per metus, bet tai nereiškia kad nereikia asfaltuoti gatvių paprastai, kol kitos gatvės laukia savo eilės. Nes nu argumentas kad "bent automobiliai nelėks" neatlaiko jokios kritikos - čia tas pats kas palikti subirusius šaligatvius Čiurlionio gatvėje kad paspirtukininkai nelakstytų. Gatvės turi būti patogios visiems miestiečiams - pėstiesiems, dviratinikams ir surprise - automobilistams. O saugumui miesto ribose gerinti yra kitokių, visiems gerai žinomų inžinerinių sprendimų.
Jakšto gatvė iki remonto, kur "galėjo geriau nieko nedaryti". Europos Sąjungos šalies sostinės centras, XXI amžius.
- 5 patinka
Comment
-
Žinant realią situaciją su susidevėjimu. Gali būti, kad humanizacijai tiesiog buvom neparuošę biudžetų, tai turėjo būti daroma ant santykinai tvarkingos (lygios) infrastruktūros, ir gerai apgalvojus vietas, todėl ji tapo PR fail'as.
Geriau tiesiog kaip Taline ar Rygoj. Daugiau su dažais patepliot. Apribot greitį iki 30, įrengt kuoliukų. gumbų, kad neapvažinėtų mašinos per dviračių juostas. Nėra ir turbūt nebus astronominių biudžetų infrastruktūrai Lietuvoje. Su mūsų biudžetais ir tai ką ilgai turėjome anksčiau reikia džiaugtis, kad iš vis turim tvarkomus kelius, o ne tiesiog viskas sugriuvę, nėra pinigų ir t.t.
Jakšto g. plotis toks, kad galima pagalvot parkingo juostas, dviračių juostas. Reiktų vengt tokių bile punktyras per vidury ir tak sueis.
Gautume visai padorų (modernų) rezultatą.
Kažkada būsim pasiruošę ir padoriai humanizacijai, jei viskas bus gerai.Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.17, 01:46.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPerteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDeja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų.
Comment
-
"Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.
- 18 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąNesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
Comment
-
Klimato korta metama pridengti apsileidimui. Kai kelio sankasa išplaukusi, kelkraščiai užaukštėję, o drenažiniai grioviai užakę, tai lopyk tą asfaltą nors ir kasmet. Arba kur prie šulinio įgriuva, tai irgi vis asfaltu palopoma, bet po kelių mėnesių vėl įdumba.
Užtat asfaltas labai patogu dviem aspektais: 1) žymiai greičiau įsisavinamas biudžetas; 2) nereikia daug laiko ir darbo jėgos, kaip žaidžiant su trinkelėm bei kitais gerbūvio elementais
- 10 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąKonstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
Be to, netgi pagal Konstitucijos prospektą matosi kad per 10 metų gali atsirasti stiprūs paviršiaus pažeidimai:
2012 vs 2022 metai
Be kita ko, nereikia kabintis prie tų 10-ties metų - tai labiau iliustracija, pusiau iš lempos paimtas skaičius, nei moksliškai pagrįstas teiginys. Nu tebūnie 15 metų. Mano argumentavimo esmė nuo to nesikeičia - humanizuojant gatves dabartiniu tempu, daugiau kelių susidėvės senų nei bus sutvarkyta naujų. Štai jums paprasta aritmetika:
1. Kelių Vilniuje yra 1100 km, tarkime, iš jų reikia humanizuoti ketvirtadalį, t.y. 225 km.
2. Vilniuje nuo 2018-tų yra humanizuota 20 km gatvių (pagal 2023-ių vasario Madeinvilnius duomenis), t.y. po 4 km per metus.
3. Nesunku paskaičiuoti, kad net jeigu padvigubintume humanizuojamų gatvių skaičių (kas būtų didelis projektavimo/derinimo prasme iššūkis), mums vis tiek reikės 22.5 metų kad sutvarkyti visus potencialiai humanizuojamus kelius. Joks kelias tikrai tiek nelaikys be kapitalinio remonto.
Parašė acetonas Rodyti pranešimąAntakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
Straipsnis čia: https://madeinvilnius.lt/transportas...tavimo-darbai/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽiauru
Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...
Jakšto g.
Šaltinis
Įdomu kaip sužymės linijas - ar gali būti, kad taip pat, kaip buvo? Nenoriu tuo tikėti, nors su automarozu meru nežinau jau ko ir besitikėti. Civilizuotai sužymėjus šitą asfalto lauką, galima kažkiek ir pagerinti buvusią situaciją. Idealiu atveju, čia reiktų įrengti Naugarduko gatvės stiliaus dviračių taką (kurį po to būtų galima pakeisti tikru dviračiu taku). Būtų tikrai naudinga jungtis dviračių takų tinkle. Bet tokie dalykai, spėju, jau praeityje.Paskutinis taisė VLR; 2023.09.17, 22:21.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. ]
Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.18, 09:39.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nu nesutikčiau. Jei jau negali padaryti gatvės humanizavimo (o to masiškai nepadarysi, jau ne kartą buvo diskutuota), tai geriau jau tegul sutvarko asfaltą ir šaligatvius iki priimtino lygio. Bent man dabar, su Vilniaus gatvių ir šaligatvių lygiu, geriau 20 gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 humanizuojant.
Parašė John Rodyti pranešimą"Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
Comment
Comment