Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Taip, bortai bus granitiniai. Grinda apie tai irgi rašė. Man tik biškiuką keisti prioritetai. Geležiakas yra turbūt paskutinė gatvė visame mieste, kur reikia dėti granitinius bortus. Jie būtų žymiai vertingesni bet kurioje mažoje Šnipiškių gatvelėje ar netgi Žalgirio g. Bet Geležiake, greitojo eismo gatvėje, granitiniai bortai? Kodėl?
    Granitinius dabar visur mieste dės.
    Flickr

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Nerodo ne grupės nariams, gal gali kelis įpeistinti čia?
      Keli Grindos komentarai:

      1. frezuosime ne duobes, o visą asfalto plotį. Bet tai tereiškia du pristabdymus - įvažiuojant į išfrezuotą zoną ir išvažiuojant iš jos.
      2. išilginiai frezavimo juostų kraštai vis vien yra stačiais kampais. Tad ten kokią savaitę teks nešokinėti iš juostos į juostą, ir tiek.
      per visą plotį taip ir yra: 0,5+0,5=1.
      O darbus organizuojame atitinkamai:
      - Vieną dieną nufrezuojame vieną juostą, kita dieną - kitą.
      - Po to vieną naktį paklojame apatinį asfalto sluoksnį vienoje juostoje, kitą naktį - kitoje.
      - Po to vieną naktį paklojame viršutinį asfalto sluoksnį vienoje juostoje, kitą naktį - kitoje.
      Nori nenori ir susidaro aukščių skirtumai tarp skirtingų juostų.

      Apie tai, kodėl frezuoja juostomis:
      pasaulyje nedaug frezavimo mašinų, galinčių apimti 8,42 m
      ​​​​​​​
      freza juda nedideliu greičiu ir per X val. gali išfrezuoti Y plotą. Efektyviau (ir saugaiu, ir eismo trikdžių mažiau), kai frezuojama \ilgomis atkarpomis, o ne lopais, tegul ir per visą kelio plotį.
      ​​​​​​​
      Na ir "padėkojo", kai pasiūliau daugiau technikos įsigyti (apeliuojant į ambicingus perasfaltavimo planus) ir mažiau vietų mieste vienu metu daryti, tačiau labiau koncentruotai.

      Comment


        Vilniuje per šią vasarą ištisinio dangos klojimo būdu bus atnaujinta 100 kilometrų gatvių – triskart daugiau, nei planuota anksčiau. Preliminariai skaičiuojama, kad gatvių atnaujinimas šiam sezonui gali kainuoti iki 40 mln. eurų.

        https://madeinvilnius.lt/transportas...nebuvo-butina/

        Jie, PYPT, aš negaliu. Pvz Paco g ruošiasi visą ištisai asfaltuoti, o apie šaligatvių remontą nieko. Pco g nedelsiant reikia šaligatvius daug kur ir keisti, ir platinti. Daug kur 40-50 metų nematę remonto, yra daug atkarpų gan ilgų kur 1 m plotis, žmonių daug... Mane siutas ima. Ir dar kai kur per plati gatvė - matavau.

        https://www.google.com/maps/@54.6933...8192?entry=ttu

        Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	3525
Size:	250,2 kB
ID:	2064280
        Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	3496
Size:	228,9 kB
ID:	2064281
        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	3503
Size:	198,6 kB
ID:	2064282
        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3508
Size:	251,8 kB
ID:	2064283

        Comment


          Per visą 600 m ilgio Paco gatvę nutiesti 1,5 pločio šaligatvį ne su granitiniu bortu kainuotų apie 45 000 (1 kvm 50 eur), o su granitiniu apie 60 000 eur.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Taigi buvo skelbta: granitiniai bus visur dedami. O iki šiol vietomis dėjo betoninius, nes tiesiog buvo jų likę.
            Neklaidinkite žmonių, gal ir buvo skelbiama, bet taip nėra daroma. Geriausias pavyzdys - Rasų g. Ties kapinėmis, ką tik prasidėjo darbai, visur deda betoninius.

            Click image for larger version

Name:	IMG_20230722_095213.jpg
Views:	1877
Size:	1,89 MB
ID:	2064497

            Comment


              Nu joooo, prioritetai

              Comment


                Ir Rasų g. paliks po 1 m pločio šaligatvius???

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Ir Rasų g. paliks po 1 m pločio šaligatvius???
                  Čia ta Rasų g. Dalis, kur yra parkingas turistų autobusams, tai teoriškai pėsčiųjų ten nebūna labai daug, bet sutinku, kad galėjo daryti platesnį šaligatvį - gatvė yra per plati, galima buvo bent jau metru ją pasiaurinti, kad atsirastų daugiau vietos šaligatviui, bet tam tikriausiai reikėtų rekonstrukcijos projekto, tai dėl greičio matyt padarė prastesnį variantą.

                  Comment


                    Paneriškių g. ties Vilniaus elektrine ištisai perasfaltuota. Senas asaltas prasideda tik ties turgavietės tvorom.
                    Attached Files

                    Comment


                      Gariūnų vartų žiedo statyba.
                      Attached Files

                      Comment


                        Liepkalnio g. Šiaip įdomi situacija - iki NATO suvažiavimo viską tvarkė, o dabar šaligatviai ir įvažiaviavimai į kiemus palikti nesutvarkyti. Technikos aplinkui jokios, nesinori, kad taptų Kojelavičiaus version 2.0 variantas...

                        Šiaip pagal planą turėjo būti ir šaligatvis tvarkomas, bet turbūt kaip tokiam rajonui reikia suprasti, kad ir taip jau gerai...

                        Comment


                          Taigi meras sakė, kad išasfaltuos 100km gatvių, tai ir asfaltuoja. Apie šaligatvius gi nieko nesakė.

                          Comment


                            Šaligatvius vėliau asfaltuos. Oi, nereikėjo šito sakyti...

                            Comment


                              Tai prie Gariūnų VMS laimėjo barikadų mūšį ir dabar gali tiesti reikiamą infrą?

                              Comment


                                Taip.

                                Comment


                                  Ar aš nepastebėjau, ar čia kažkada buvo išduotas statybos leidimas Nemenčinės atkarpos iki miesto ribos užbaigimui rekonstruojant į 4 juostas? Gal kokių naujienų yra dėl pačio tiesimo?

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	780
Size:	271,4 kB
ID:	2065842

                                  Comment


                                    Dar berods 2016 išduotas. Savivaldybė vis derasi dėl finansavimo.

                                    Comment


                                      Litgrid projektuoja požeminius elektros tinklus, suprantu, kad nebeliks tų aukštų oro linijų nuo Pašilaičių Laisvės pr., Buivydiškių g., Ozo g. iki Žvėryno:

                                      https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-07-31 170853.jpg
Views:	2041
Size:	203,7 kB
ID:	2065992

                                      Comment


                                        Labai gerai, tokiem stulpam mieste nevieta. Čia jie ypač krenta į akis.
                                        Click image for larger version  Name:	IMG_20230731_171847.jpg Views:	0 Size:	220,7 kB ID:	2065994

                                        Comment


                                          šių neiškelinės (bent jau ne šiuo projektu).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X