Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pylimo g. asfaltavimas - chebra (pagarbiai), man atrodo, kad galima objektyviai sakyti, kad einame atgal bent jau su VIlniaus infrastruktūros vystymu... O dar nusimato keleto senamiesčio gatvių ištisinis asfaltavimas (senamiesčio temoje pasidalinau)...

    Po 30 metų nepriklausomybės po sovietų prireikus pasakyti, kad einame atgal su infrastruktūra yra kažkas tokio... Kaip galima taip nusivažiuoti su miesto infrastruktūra?

    Comment


      Kitaip tariant,

      Click image for larger version

Name:	Damage.jpg
Views:	1768
Size:	811,4 kB
ID:	2054980

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        Click image for larger version

Name:	20230531_195419.jpg
Views:	1974
Size:	1,29 MB
ID:	2054889
        Na debilų debilai, tiesiog trūksta žodžių... Absoliutus bukaprotiškumas. Vietoje normalaus, apgalvoto, išankstinio planavimo mano ir visų jūsų pinigai yra švaistomi veltui, su vienintele nauda - mero reputacijos gerinimas tarp "avtamabilystų" ir kitų silpnapročių.

        Maža to, kad dar bent 10-15 metų įtvirtinamos tos sovietinės infrastruktūros klaidos, tai jų net normaliai suremontuot nesugeba ir paskui iš naujo tvarkys tas visas kliurkas visą kadenciją ir vėl investuos milijonus... Tikiuos balsavę už jį džiaugiatės savo pasirinkimu ir to pasekmėm

        Comment


          Na šioks toks "vairuotojų genocidas" visgi vyksta. Žygimantų g. tvarkomi bortai ir, galbūt, šaligatvis, šiek tiek siaurėja asfalto dalis. Bet čia spėju derinasi prie būsimo Neries krantinės dviračių tako projekto ir šito stabdyti nebandytų.
          Attached Files

          Comment


            Iš toli gerai neįžiūrėjau, bet man atrodo Žygimantų gatvėje ar tik ne granitinius bortus deda.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Iš toli gerai neįžiūrėjau, bet man atrodo Žygimantų gatvėje ar tik ne granitinius bortus deda.
              Man rodos, Grindos FB skaičiau, kad granitinius.

              Comment


                Tuos stulpus galėtų irgi pkaeisti/perkelti, bet matyt, kad liks. Daroma juk be projekto

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Tuos stulpus galėtų irgi pkaeisti/perkelti, bet matyt, kad liks. Daroma juk be projekto
                  Juodai nudažyt, nebus labai blogai.
                  Ant šviesių iš karto labai rūdys pasimato.

                  Comment


                    Viršuliškių g. irgi granitiniai

                    Click image for larger version

Name:	20230612_173231.jpg
Views:	587
Size:	1,18 MB
ID:	2057219

                    Comment


                      Bet koks pakilimo takas.. Gal ten planuoja piešti dviračių taką kaip Šimulionio gatvėje? Arba A juostą?

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                        Man labai kistas pasirodė tie trikampiai nuo sauls. Ką jie ten saugo nuo jos, dviračių stovui? Kai visai šalia vaikų žaidimų aikštelė visisškai yra kepinama ant saulės. Nekaip neglaiu suprasti.
                        Apsilankiau savaitgalį. Anksčiau būdavo gana dažnai lankoma vieta su vaikais. Dabar gražus vaizdas, tas tiesa. Bet net sąlyginai vėsią vasaros dieną vaikų žaidimo aikštelėje vos įmanoma išbūti. Anksčiau aikštelė būdavo kitoje pusėje, ir ją bent rytais dalinai dengdavo šešėlis. Dabar visiška keptuvė, atvira iš visų pusių. Ir tada tie trikampiai pakabinti visiškai tuščioje vietoje, tarsi pasityčiojimui. Projektuotojai eilinį kartą grybą supjovė. Idėjos sau, realybė, žmonių patogumas – sau.

                        Apie tai, kad pačioje vaikų aikštelėje, po „namu“, dar ir prišikta buvo, net ir rašyti nesmagu. Tokioje vietoje, kad sunku būtų šunį apkaltinti. Kultūra...

                        Comment


                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                          Bet koks pakilimo takas.. Gal ten planuoja piešti dviračių taką kaip Šimulionio gatvėje? Arba A juostą?
                          Žinant dabartinę mero politiką, tai be šansų. Sovietines klaidas ne tik kad įamžins nauju asfaltu, bet ir granitiniais bortais. Žiauru.

                          Comment


                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Apsilankiau savaitgalį. Anksčiau būdavo gana dažnai lankoma vieta su vaikais. Dabar gražus vaizdas, tas tiesa. Bet net sąlyginai vėsią vasaros dieną vaikų žaidimo aikštelėje vos įmanoma išbūti. Anksčiau aikštelė būdavo kitoje pusėje, ir ją bent rytais dalinai dengdavo šešėlis. Dabar visiška keptuvė, atvira iš visų pusių. Ir tada tie trikampiai pakabinti visiškai tuščioje vietoje, tarsi pasityčiojimui. Projektuotojai eilinį kartą grybą supjovė. Idėjos sau, realybė, žmonių patogumas – sau.

                            Apie tai, kad pačioje vaikų aikštelėje, po „namu“, dar ir prišikta buvo, net ir rašyti nesmagu. Tokioje vietoje, kad sunku būtų šunį apkaltinti. Kultūra...
                            Saulės perteklius vaikų žaidimų aikštelėse labai dažna problema, kuri kažkodėl visai ignoruojama. O dar kaip tyčia įrenginėjant dažnai "trukdantis" medžiai pašalinami.

                            Comment


                              Higieną Pylimo gatvėje atrodo padarėme ir po 4 metų turėsime dar 300 km tokių gatvių. Taip ir buvo paliktas mažiau nei metro pločio šaligatvis šioje vietoje, kai asfalto plotis ~7.5 m. Ar tikrai nebūtų buvę įmanoma padaryti 2 3.5 m pločio juostas ir bent pusmetriu praplatinti praėjimą pėstiesiems? Ar nebuvo jokių galimybių praplatinti siauro šaligatvio ties MO muziejumi? Po to ties kiaušinio skulptūra asfaltas dar labiau išplatėja ir šaligatvis stumiasi į šoną (nors juostos tos pačios dvi), tas irgi palikta. Ir šiaip visur kiek ėjau šaligatviu visur palikti nužemėjimai ties kiekvienu kiemu, random šaligatvio vingiai.

                              Kalbantiems, kaip gaisrinės nepravažiuos, jei abi juostos bus užimtos autobusų, tai nepravažiuos jos ir dabar. Vietoje to verčiau jau nustotų Vilniuje visur statyti tokius neadekvačiai aukštus bordiūrus nuo kurių ir nulipti nereikalingai nepatogu, o gaisrinei atvažiavus, tas pats autobusas galėtų lengviau užlipti ant bordiūro.

                              Labai norėčiau pabandyti suprasti tuos, kurie prieštaravo ir nesąmone vadino gatvės erdvės pergalvojimą, gal atsakysite. Ar tikrai jums šioje konkrečioje vietoje atrodo geriau įamžinti sovietinį <1 metro pločio praėjimą pėstiesiems nei jį pusmetriu praplatinti asfalto sąskaita?

                              Click image for larger version  Name:	77FB7207-01C7-4B04-B269-AED5E9F79F0D.jpeg Views:	0 Size:	1,76 MB ID:	2057409

                              Comment


                                Ir kita kliurka Pylimo g., kad eksvaldo lygis nesuvestas su šaligatvių ties perėjomis. Viena kryptimi lyg ir trūksta dar sluoksnio, bet daug kur jau paklota ties šulinių lygiu, tai nelabai suprantu ar jie šulinius dar kels. O šitas lygių suvedimas dar net prie Šimašeus buvo patvarkytas, tai ne tik, kad įtvirtinamas blogas dizainas, bet netgi regresuojama.

                                Comment


                                  Tai prie šito mero visiškai apie tai nebegalvojama. Taip daroma visur – Laisvės pr., Viršuliškių g., Dariaus. ir Girėno g., Pylimo g... Visur pločiai paliekami tokie patys, o juostos brėžiamos ne pagal STR, o tiesiog padalinant joms visą važiuojamosios dalies plotį. Tai visiškai sutinku dėl regreso.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Aš tai siūlyčiau pažiūrėt kiek vėsesne galva: jeigu tikrai norime mieste turėti geros dangos kokybės gatves, tai kaip jau čia skaičiuota, po 100 km per metus atnaujinti reikia. Tokio kiekio pertvarkymo projektų nu neprirengsi kasmet.

                                    Svarbu, kad pertvarkymo projektai nesustotų visai. Jeigu kartu su jais vyks ir pilnas gatvių perasfaltavimas, nieko blogo tame nematau. Nors turiu pripažint, kad pavieniai atvejai kiek erzina (pvz., Goštauto g. asfalto plynės, kur išties yra visiškai nenaudojama).

                                    P.S. Man čia kiek primena vieno forumiečio darytą teisingą pastebėjimą, kad pas mus yra įprasta laukti kol viskas visiškai sulūžta ir tada jau tvarkyt iš esmės. Na, to neturėtų būti. Tai tas pats ir su gatvėmis. Nereikėtų laikyt duobėtų gatvių vien dėl to, kad kažkada jas norėsim pertvarkyt pasiaurinant.

                                    Comment


                                      Svarbu auto-marozai galės džiaugtis nauju lygiu asfaltu, o pėstieji akivaizdu šiai VMS kadencijai absoliučiai nerūpi.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Aš tai siūlyčiau pažiūrėt kiek vėsesne galva: jeigu tikrai norime mieste turėti geros dangos kokybės gatves, tai kaip jau čia skaičiuota, po 100 km per metus atnaujinti reikia. Tokio kiekio pertvarkymo projektų nu neprirengsi kasmet.

                                        Svarbu, kad pertvarkymo projektai nesustotų visai. Jeigu kartu su jais vyks ir pilnas gatvių perasfaltavimas, nieko blogo tame nematau. Nors turiu pripažint, kad pavieniai atvejai kiek erzina (pvz., Goštauto g. asfalto plynės, kur išties yra visiškai nenaudojama).

                                        P.S. Man čia kiek primena vieno forumiečio darytą teisingą pastebėjimą, kad pas mus yra įprasta laukti kol viskas visiškai sulūžta ir tada jau tvarkyt iš esmės. Na, to neturėtų būti. Tai tas pats ir su gatvėmis. Nereikėtų laikyt duobėtų gatvių vien dėl to, kad kažkada jas norėsim pertvarkyt pasiaurinant.
                                        tai nereikia kurti projektu i ateiti kiekvienai gatvei. Yra zinomos problemines vietos, kurios tiesiog nesamoningos, kaip pvz ta pati Virsuliskiu gatves atkarpa. Seniausiai jai turejo buti parengtas projektas ir dabar istrauktas is stalciaus ir pradeta daryti pagal ji. Arba jei jo nera, tai kokio velnio asfaltavimui ir granitiniams bortams buvo pasirinkta butent sita atkarpa?
                                        Pvz Paneriu gatve, nu kam dabar ja tvarkyt paliekant esama suda su plociais ir viskuo kas aplink? Kur jos projektas? Esu beveik tikras kad dabar kada paims ir perklos per visa jos sudina ploti prisiks asfaltu ir paliks taip dar 20 metams.
                                        Tereikia surasyti probleminius taskus / gatves, parengti jiems is anksto projektus ir viskas. Kai daeina biudzetas ir rankos tas gatves asfaltuot daryti is karto remiantis projektu o ne Breznevu. Kazkodel vos ne 40 skveru projektams sugebejo rasti finansu ir laiko. Pavyzdys Gostauto gatve, kurioje klojant bortus dabar juos atitraukia tiek kiek reikia, nes yra projektas, kodel taip negalima buvo padaryti su kitom, galima, tik niekam nerupi.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Aš tai siūlyčiau pažiūrėt kiek vėsesne galva: jeigu tikrai norime mieste turėti geros dangos kokybės gatves, tai kaip jau čia skaičiuota, po 100 km per metus atnaujinti reikia. Tokio kiekio pertvarkymo projektų nu neprirengsi kasmet.

                                          Svarbu, kad pertvarkymo projektai nesustotų visai. Jeigu kartu su jais vyks ir pilnas gatvių perasfaltavimas, nieko blogo tame nematau. Nors turiu pripažint, kad pavieniai atvejai kiek erzina (pvz., Goštauto g. asfalto plynės, kur išties yra visiškai nenaudojama).

                                          P.S. Man čia kiek primena vieno forumiečio darytą teisingą pastebėjimą, kad pas mus yra įprasta laukti kol viskas visiškai sulūžta ir tada jau tvarkyt iš esmės. Na, to neturėtų būti. Tai tas pats ir su gatvėmis. Nereikėtų laikyt duobėtų gatvių vien dėl to, kad kažkada jas norėsim pertvarkyt pasiaurinant.
                                          Čia jaučiu gausiu kritikos, bet ... man geriau 100 km. per metus perasfaltuotų gatvių jų nehumanizuojant, nei 10 km humanizuojant. Manau kad žaisti su humanizavimu galima tada kada bent esminės gatvės bus sutvarkytos iki vakarų Europos lygio. Ir ne vien dėl automobilistų - viešasis transportas važinėja tomis pačiomis gatvėmis.
                                          Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.06.13, 23:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X