tas pat uz Rygos sankryzos tarp sirdies centro i buvusio SBA baldu pastato - jau apie menesi stovi juodos dezes ant stulpu ir niekas nevyksta. Beje, nu niekaip nesuprantu KAM ten tas sviesoforas? Turbut per mazi kamsciai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tai cia savivaldybes nutarimmas taip ipareigoja statytojus. Ty. prie didesniu statiniu turi buti sutvarkyta transporto infrastruktura statytojo lesomis. O tie matyt galvoja, kad sviesoforai sutvarkys eisma.
Minimas sveisoforas yra prie daugiabucio komplekso ivaziavimo.
Panasus atvejai:
Prie spaudos rumu. Ivaziavimas i Virsuliskiu porele. Mano manymu - nereikalingas.
Nemencines plente. prie zirgo gatves. Paveike 1-2 savates ir buvo isjungtas. Susiprotejo
Parašė jarik Rodyti pranešimątas pat uz Rygos sankryzos tarp sirdies centro i buvusio SBA baldu pastato - jau apie menesi stovi juodos dezes ant stulpu ir niekas nevyksta. Beje, nu niekaip nesuprantu KAM ten tas sviesoforas? Turbut per mazi kamsciai
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąNemencines plente. prie zirgo gatves. Paveike 1-2 savates ir buvo isjungtas. Susiprotejo
Comment
-
Papildytas vilniausmetro.lt
http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs6.htm
http://www.vilniausmetro.lt/informac...?action=9&id=1
Nezinau kas ta "Kūrybinė grupė „ Vilniaus metro “ " bet sunku su jais nesutikti...
jeigu tik nedings jie niekur po rinkimuPaskutinis taisė evvt; 2007.02.13, 19:06.
Comment
-
Kovoje dėl Vilniaus mero kėdės – A.Zuoko kritikos korta
Eglė Digrytė, www.DELFI.lt
2007 vasario mėn. 12 d. 13:46
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=12120064
DELFI paprašė:
Liberalų sąjūdžio (LRLS) pirmininko Petro Auštrevičiaus,
Tėvynės sąjungos nario Kęstučio Masiulio,
Naujosios sąjungos nario Algirdo Monkevičiaus,
partijos „Tvarka ir teisingumas“ (liberalai demokratai) pirmininko Rolando Pakso,
Socialdemokratų partijos nario Algirdo Paleckio,
Valstiečių liaudininkų sąjungos atstovo Artūro Skardžiaus,
Liberalų ir centro sąjungos pirmininko A. Zuoko
bei
Pilietinės demokratijos partijos nario Henriko Žukausko,
kurie neslepia ambicijų tapti sostinės vadovais, išdėstyti, kaip jie spręstų įvairias miesto problemasViena opiausių problemų Vilniuje – transportas. Vairuotojai skundžiasi žiemą prastai valomomis ir duobėtomis gatvėmis, didžiuliais kamščiais, parkavimo vietų ir dviračių takų trūkumu, gyventojų netenkina viešojo transporto sistema, kritikuojami planai įrengti tramvajų.
P. Auštrevičius: Susisiekimo problemas žinau itin gerai, kadangi su jomis betarpiškai susiduriu ir vairuodamas automobilį, ir važinėdamas dviračiu – abu su žmona Gintare esame prisiekę dviračių mėgėjai. Problemų sprendimas priklauso nuo to, kokį dėmesį joms skiriame ir kokią vietą jos užima prioritetų sąraše. Ligšiolinei miesto valdžiai patogaus susisiekimo užtikrinimas akivaizdžiai nebuvo svarbiausias darbas. Tuo tarpu LRLS sąjūdžio Vilniaus miesto programoje numatyti siekiai per kadenciją nutiesti pietinį ir vakarinį aplinkkelius, sukurti šiuolaikišką eismo reguliavimo sistemą, kuri paskirstys transporto srautus, o labiausiai apkrautose magistralėse įvesti reversinio eismo juostas. Mes netikime pompastiškais tramvajų projektais, kurie nėra pagrįsti nei ekonomiškai, nei inžineriškai, ypač atsižvelgiant į Vilniaus miesto išplanavimą, todėl remsime kitur išbandytus ir patikimus viešojo transporto geresnio organizavimo sprendimus. Taip pat ketiname rekonstruoti gatves ir privažiavimus, įrengdami automobilių stovėjimo aikšteles, tobulinti viešojo transporto sistemą nesiimdami kontraversiškų bei itin brangiai kainuojančių projektų, bet tobulindami ir efektyviau išnaudodami turimus išteklius.
Jei pastebėjote, ten nekalbama apie Šiaurinę gatvę.
Ne pro šalį prisiminti, kaip šios partijos sąrašo viršuje esantis veikėjas L. Kuzavas prieš porą mėnesių protestavo prieš Šiaurinės gatvės tiesimą per detaliojo plano viešąjį svarstymą, rinkdamas Baltupių nelegalių namų savininkų ir Fabijoniškių šunų vedžiotojų balsus ir po to panašiai šnekėdamas spadoje ir TV:
http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=179
http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=180
K. Masiulis: Transporto spūstys yra didžiausia miestiečių kasdien patiriama problema, jiems ir miesto ūkiui atnešanti milijoninius nuostolius. Jos mastas tik didėja. Žmonės nervinasi, nes spūstyse dingsta gyvenimo valandos, o per metus – dienos. Tai negrįžtamai prarastas gyvenimas. Ši problema gali būti sprendžiama tik taikant kompleksines priemones. Reikia įdiegti automatizuoto transporto srautų valdymo sistemas, reversines transporto linijas labiausiai apkrautose gatvėse. Vilnius yra blogiausią kelių tinklą turintis Lietuvos didmiestis. Vadinasi, reikia išplėtoti reikiamas naujas gatves ir tiltus, aplinkkelius. Reikia rimtai, nešališkai ir visapusiškai apsvarstyti visas galimas viešojo transporto plėtros alternatyvas: greituminių talpiųjų autobusų („ratinių tramvajų“), tramvajaus, metro. Būtina apskaičiuoti jų kaštus, „pliusus“ bei „minusus“ ir tik tada spręsti dėl vienos kurios alternatyvos palaikymo. Manome, kad politinį sprendimą geriausia būtų atiduoti padaryti patiems miestiečiams referendume, nes būtent jie ir jų vaikai bus ir šio projekto vartotojai, ir jo finansuotojai.
A. Monkevičius: Pagrindinė problemų priežastis – savivaldybės vadovų nenoras arba nesugebėjimas atstovauti viešajam interesui. Vilniečių nuostoliai transporto spūstyse per metus viršija milijardą litų, tačiau savivaldybė neturi visapusiškai pagrįsto perspektyvinio viešojo transporto vystymo plano. Kodėl angažuojamasi tramvajaus projektui, neįvertinus jo kompleksiškai greta kitų alternatyvų? Greičiausiai ne vien dėl trumparegiškumo. Daug kas pastebi kyšančias privačių interesų ausis. Mano planas: neatidėliojant parengti vientisą perspektyvinį viešojo transporto plėtros planą; įgyvendinti žiedinių ir radialinių kelių, sankryžų bei gatvių infrastruktūros plėtros projektus; vietoj brangaus tramvajaus įrengti bebėgį autotramvajų, o sutaupytas lėšas panaudoti viešojo transporto paslaugų kokybei sparčiau pagerinti ir dviračių takams įrengti. Vienas skubesnių darbų būtų patogių ir estetiškų stoginių įrengimas viešojo transporto sustojimo aikštelėse.
R. Paksas: Automobilių kamščių problema sumažės pabaigus pietinio, o po to ir vakarinio aplinkkelių statybą. Tačiau tam prireiks visos tarybos kadencijos, t. y. 4 metų. Padėtis šiek tiek pagerės, šiais metais užbaigus Geležinio Vilko – Ukmergės gatvės viaduko statybą. Man dirbant meru buvo patvirtintas miesto bendrasis planas, kuriame buvo numatytas ir aplinkkelių, ir magistralinių kelių, apvažiavimo kelių tiesimas. Įgyvendinus tuos projektus, situacija kardinaliai pasikeistų. Tiesiog reikia dirbti. Reklaminiai stendai ir plakatai, kokie įspūdingi jie bebūtų, dar niekada nė vienos realios problemos neišsprendė.
Dar galima prisiminti, kad jam būnant meru pagaliau buvo užtaisytos duobės ir ten, kur buvo duobės, atsirado kalneliai
A. Paleckis: Per mėnesį vairuotojas Vilniuje kamščiuose tuščiai išleidžia 400 litų į orą... Prastai valomos gatvės yra nerūpestingos politikos rezultatas. Įmonei „Grinda" reikia skirti didesnį finansavimą, tada reikalai pajudės. Kamščius sumažins aplinkkeliai. Taip pat žiedinė magistralinių gatvių sistema ir modernus viešasis transportas. Bet ne tramvajus, o bebėgis autotramvajus – ilgas mobilus autobusas, kuris jau kursuoja Endhovene (Olandijoje). Parkavimo prie namų trūkumas irgi yra nerūpestingos politikos pavyzdys. Mums tai bus prioritetas.
A. Skardžius: Parengsime ir su visuomene aptarę įgyvendinsime viešojo transporto reformą (pasirinksime ekonomiškai naudingiausią ir funkcionaliausią miestui transporto priemonę, išanalizavę metro, tramvajaus įrengimo kitų transporto priemonių studijas). Išplėsime viešojo transporto linijų tinklą, įdiegsime efektyvią kompiuterizuotą transporto srautų koordinavimo sistemą, atgaivinsime greitumines miesto viešojo transporto trasas, aprūpinsime jas automatizuota šviesoforų valdymo įranga. Bus sukurti patogūs centro, pietinis ir vakarinis aplinkkeliai, įrengti nauji funkcionalūs transporto mazgai. Prie daugiabučių gyvenamųjų namų įrengsime daugiaaukštes stovėjimo aikšteles vietoj dabar esančių. Įrengsime naujus dviračių takus, sujungdami jau esamus į bendrą tinklą.
A. Zuokas: Tai, ką kiti tik žada, yra mūsų kasdieninis darbas. Šiandien didžioji dalis savivaldybės ir Europos Sąjungos pinigų skiriama transporto problemoms spręsti. Tiesiamas pietinis aplinkkelis, žiedas prie Vilniaus pedagoginio universiteto, Geležinio Vilko gatvės atšaka Molėtų kryptimi, Ateities gatvė jungiama su Laisvės prospektu, eina į pabaigą Gedimino prospekto rekonstrukcija. Tai – tik nedidelė dalis darbų, kurie pagerins susisiekimą Vilniuje. Bus sukurta automatizuota transporto valdymo sistema (apimsianti vadinamąją „žaliąją bangą“ bei „protingus“ šviesoforus), kuri leis per dvejus metus padidinti transporto pralaidumą iki 30 proc. Tiesiame atskiras visuomeninio transporto juostas, norime kuo labiau išplėtoti visuomeninio transporto maršrutų tinklą. Vienas iš jų būdų minėtoms problemoms spręsti – tramvajus, reikalingiausias žmonėms, kuriems automobilis nėra darbo priemonė. Jau šių metų pabaigoje Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje turėtų būti įdiegta vieninga elektroninių bilietų sistema, pagal kurią valandą bus galima keliauti visuomeniniu transportu iš naujo nemokant už važiavimą..
H. Žukauskas: Problemos tikrai opios, o diskutuojami klausimai tarpusavyje glaudžiai susiję. Ar galime tikėtis, kad išlaidos tramvajaus statybai „nesuris” lėšų, skiriamų gatvių priežiūrai ir aplinkkeliams? Tai panašu į paklodės tampymą: pradėjus vieną – stygius kitur. Apibendrindamas viešąją informaciją, deja, turiu rimtų abejonių dėl tramvajaus statybos. Toks audringas šio klausimas aptarimas jau seniai paverstas viešaisiais ryšiais, o konstruktyvi diskusija – antrame plane. Šiuo metu kalbėti apie tokias dideles investicijas ir dramatišką transporto struktūros pakeitimą yra ankstoka. Ne vien dėl sunkiai prognozuojamų pasekmių, tarkime, senamiestyje, bet ir tolesnės perspektyvos. „Pilietininkų“ nuomone, numatomas lėšas efektyviau būtų nukreipti gatvėms, kiemų aikštelėms tvarkyti bei transporto srautams mieste tobulinti ir optimizuoti. Taigi šiandien į prioritetinius projektus tramvajaus neįtraukčiau.
Apibendrinant galima spėti, kad, laukia dar 4 metai sėdėjimo kamščiuose, nepriklausomai nuo rinkimų rezultato.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKovoje dėl Vilniaus mero kėdės – A.Zuoko kritikos korta
Kaip čia suprasti?
Kodėl viską dėjai, o krikščionių demokratą neįdėjai?
Jie tai aiškiai pasisako už metro?
Ar tau nepriimtina ši partija ar metro idėja?Parašas :)
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąPapildytas vilniausmetro.lt
http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs6.htm
http://www.vilniausmetro.lt/informac...?action=9&id=1
Nezinau kas ta "Kūrybinė grupė „ Vilniaus metro “ " bet sunku su jais nesutikti...
jeigu tik nedings jie niekur po rinkimu
nejuokinkit žmonių. toms linijoms pusės Lietuvos biudžeto reikėtų.music on my mind.
FC Žaibai
Comment
-
Parašė Lashelis Rodyti pranešimąjo. sunku nesutikti, kai MS Paint papaišo ant žemėlapio trasas, parašinėja kažką apie įsivaizduojamą metro stotį įdėdami remontuojamo namo rūsį.
nejuokinkit žmonių. toms linijoms pusės Lietuvos biudžeto reikėtų.
taigi iki 2025 metu tos 3 linijos numatytos t.y. per 18 metu
vadinasi kasmet ~550 milijonu is kuriu kazkiek galbut ES padengtu pvz kokius 50% a?
nu ir pvz 25% is valstybes o likusieji 25 is savaldybes biudzeto
tai yra po 137,5 mln lt.
kitas klausimas ar tos linijos kainuotu 10 milijardu?
"Based on construction costs alone, and excluding planning and land acquisition costs, the cost of the metro in Madrid (in 2002 figures) was €50 million per kilometre, compared to the Dublin cost of €100 million to €150 million, according to the RPA." is http://archives.tcm.ie/businesspost/...tory480259.asp
Nu jeigu pas mus statybos brangesnes nei ispanijoj ar airijoj tai taip.
ir trecias klausimas ar LT biudzetas iki 2025metu ir liks tik apie 20 milijardu?
o del to rusio tai jie norejo pasakyt kad jeigu gali yrengti toki rusi po senu namu nenugriaunant to namo tai ir metro stoti tokiu pat budu butu galima irengti. Na bent as tai taip supratauPaskutinis taisė evvt; 2007.02.19, 20:01.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...toms linijoms pusės Lietuvos biudžeto reikėtų...
cia statybai... antra puse biudzeto - jo islaikymui.
Comment
-
Parašė Mantaz Rodyti pranešimąSkirtumas tik tas, kad Vilniaus metro dar reikia pastatyti.
beje metro statyba Vilniuje salyginai nebutu labai brangi, nes nedaug kur reiktu statyti "uzdaruoju" buduPaskutinis taisė evvt; 2007.02.21, 17:12.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąnu tai tada 40mln/2 =20mln /per metus
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimątramvaju irgi reikia pastatyti - tik gaila kad norima ji statyti toki koks visai netinka musu miestui
P.S. principe užtektų ir tekstinės projekto dalies (be brėžinių)
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąo tu papasakok kokį norima statyti - pateikt brėžinius, kuriuose matytusi konstrukciniai sprendimai. ir nereikia čia nuorodų į www puslapius, kur tėra kažkokie pasamprotavimai, nubrėžta keletą linijų ir t.t. nes tai tėra kryptis į kurią einamą ir visiškai nenusako kelio, kuriuo einama, netgi nenusako kokiais rūbais keliautojas apsirengęs. man reikia konstrukcinių sprendimų t.y. tų, kurie tiesiogiai parodys kaip tai atsilieps miesto transportui, susisiekimo sistemai, aplinkiniams gyventojams ir t.t.
P.S. principe užtektų ir tekstinės projekto dalies (be brėžinių)
P.S. projekto nera yra tik studija.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąo tu nurodyk puslapi kur parasyta apie vilniaus tramvaju(apie techninius reikalus) daugiau negu rasoma apie metro "vilniausmetro.lt"
P.S. projekto nera yra tik studija.
4 / Charkeroi / 1983 / 1976 / 23 / 206/
eil. nr. / miestas /statybos pradžia / gyventoju skaičiavimo metai / gyventojų skaičius mieste/gyv.sk. apylinkėse /
nė už ką nepatikėsiu kad 23tūkst.dydžio miestelyje yra metro. beje net googlas apie tą miestelį? nieko gero nepasiūlė.
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąištrauka iš lentelės rastos vilniausmetro.lt
4 / Charkeroi / 1983 / 1976 / 23 / 206/
eil. nr. / miestas /statybos pradžia / gyventoju skaičiavimo metai / gyventojų skaičius mieste/gyv.sk. apylinkėse /
nė už ką nepatikėsiu kad 23tūkst.dydžio miestelyje yra metro. beje net googlas apie tą miestelį? nieko gero nepasiūlė.
Comment
-
Parašė Paulius Rodyti pranešimąŠarlerua tai didelis miestas Belgijoje. O Charkeroi visai negirdėtas
tiek supratau kad kalba eina apie ta pati daikta
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąkazkokiam forume maciau kad vieni raso Charkeroi, kiti Charleroi
tiek supratau kad kalba eina apie ta pati daikta
ir apskritai, ten yra vadovėlinė teorija , o ne projektuotojų darbas. ypač tai gerai matosi iš paveiksliukų iliustruojančių darbų technologiją.
kitas klausimas, negi tu manai, kad Lietuvoje kurioje, vos vienas ilgesnis nei kilometras tunelis, o ir tas statytas 18 amžiuje, atsiras projektuotojai, kurie lyg niekur nieko per keletą mėnesiukų parengs normalų metro projektą? žinai kodėl kalbu apie projektą. o gi todėl kad pateikti keli sprendiniai (stotys) sudaro įspūdį, kad projektas jau yra.
kažkada teko matyti projektą, kurį parengė į pensiją įšėjęs projektuotojas. Žmogus tikrai norėjo gero ir parengė gana aktualaus statinio projektą (pilną su visom priklausančiom dalim). kaip jis projektą lydinčiame rašte rašė, suprojektavo jis tikrai daug ir nei vienas mūsų mačiusių ir besijuokusių iš projekto žmonių nesuabejojo, kad jis yra geras specialistas ir projektuotojas, tačiau visiškai kitos srities.
kas įdomiausia tas projektas atitiko visus reikalavimus, išlaikytos visos normos, tačiau - yra daugybė niuansų, kurių niekada to nedarė žmogus nežino. ir tie niuansai bei atitinkama specifiką, projektą pavertė karikatūra.
Comment
Comment