Man visada atrodė keista, kodėl negalima Upės g. toje vietoje padaryti vingio ir pakišti po esamu Baltuoju tiltu kažkur čia. Tai būtų daug pigiau ir visi liktų patenkinti, aišku, na gal reiktų kelias tilto atramas toje vietoje perstatyti, bet nemanau, kad tai kažkas labai brangaus. Bet gal tam yra kažkokios labai svarbios priežastys, eina kokios karinės komunikacijos, gal bunkeris ten po žeme ar kas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Vakar VMS taryba patvirtino 2023 biudžetą ir savo strateginį planą 2023-2025 metams (asignavimų pdf). Įdedu tik nepradėtus projektus:- Nemenčinės plento rekonstrukcija: 2023 - 150k; 2024 - 1mln.; 2025 - 2 mln.; Viso: 3,15 mln. eurų.
- Šiaurinės g. statyba: 2023 - 150k; 2024 - 500k; 2025 - 950k; Viso: 1,6 mln. eurų.
- Požeminė perėja Zuikių g. po geležinkeliu: 2023 - 100k; 2024 - 800 k; Viso: 0,9 mln. eurų.
- A juostų (išskyrus Narbuto g.) plėtra: 2023 - 1,315 mln.; 2024 - 800k; Viso: 2,115 mln. eurų;
- A juostos Narbuto g.: 2023 - 0; 2024 - 1,32 mln.;
- Gilužio ir Pilaitės g. sankryža: 2023 - 503k eurų;
- Ašmenėlės g. projektavimas ir įrengimas: 203 - 265k eurų;
- Šeimyniškių g. rekonstrukcija: 2023 - 470k eurų;
- Eišiškių/Užusienio/Geologų sankryžų rekonstrukcija: 2023 - 64k eurų;
- Bukčių tilto remontas: 2023 - 325k eurų;
- Kitos priemonės susisiekimui (nedetalizuota): 2023 - 28,59 mln. eurų; 2024 - 27 mln eurų; 2025 - 29,8 mln eurų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKą galima su Šiaurine nuveikt su 1,6 lemo? Ten vien elektros tinklų pakišimas turėtų būti gerokai daugiau.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVakar VMS taryba patvirtino 2023 biudžetą ir savo strateginį planą 2023-2025 metamsPaskutinis taisė Agas; 2023.01.19, 12:45.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąLinijinį parką įrengti
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVakar VMS taryba patvirtino 2023 biudžetą ir savo strateginį planą 2023-2025 metams (asignavimų pdf). Įdedu tik nepradėtus projektus:- Nemenčinės plento rekonstrukcija: 2023 - 150k; 2024 - 1mln.; 2025 - 2 mln.; Viso: 3,15 mln. eurų.
- Šiaurinės g. statyba: 2023 - 150k; 2024 - 500k; 2025 - 950k; Viso: 1,6 mln. eurų.
- Požeminė perėja Zuikių g. po geležinkeliu: 2023 - 100k; 2024 - 800 k; Viso: 0,9 mln. eurų.
- A juostų (išskyrus Narbuto g.) plėtra: 2023 - 1,315 mln.; 2024 - 800k; Viso: 2,115 mln. eurų;
- A juostos Narbuto g.: 2023 - 0; 2024 - 1,32 mln.;
- Gilužio ir Pilaitės g. sankryža: 2023 - 503k eurų;
- Ašmenėlės g. projektavimas ir įrengimas: 203 - 265k eurų;
- Šeimyniškių g. rekonstrukcija: 2023 - 470k eurų;
- Eišiškių/Užusienio/Geologų sankryžų rekonstrukcija: 2023 - 64k eurų;
- Bukčių tilto remontas: 2023 - 325k eurų;
- Kitos priemonės susisiekimui (nedetalizuota): 2023 - 28,59 mln. eurų; 2024 - 27 mln eurų; 2025 - 29,8 mln eurų.
2023-2025 Vokiečių g. rekonstrukcijai skiriama 0 Eur;
2023-2025 Valakampių tiltas (kapitalinis remontas) net neminimas...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiltas ten nėra būtinas, tai gal ir nieko tokio. Bet turi būti sutvarkyta viskas taip, kad būtų aiškus pėsčiųjų ir dviračių prioritetas su atitinkamu infrastruktūros dizainu, o ne tiesiog šiaip standartinė zebra. Autofašistai, žinoma, žviegs, bet tai būtinas sprendimas tokioje vietoje.
- 3 patinka
Comment
-
Viadukas virš Upės g. turėjo atsirasti tik dėl vienos vienintelės priežastis - tai maksimaliai panaikinti arba sušvelninti aukščių skirtumą tarp Baltojo tilto ir naujo praėjimo po Artery. Antžeminė perėja ten turėjo išlikti visada, šviesoforo nereikia. Upės g. yra D kategorijos, joje tranzitą reikia riboti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąNuspręsta: grandiozinio Baltojo tilto projekto nebus
,,Baltojo tilto pėsčiųjų viaduko projektiniai pasiūlymai buvo rengti 2018 metais ir prieš keletą metų pristatyti gyventojams. Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...rojekto-nebus/
Oh well, kaip netikėta... Dar vienas projektas į stalčių. Kaip jie ten vertino tikslingumą ir poreikį, jei tiltas buvo praktiškai privalomas saugiam ir sklandžiam pėsčiųjų bei dviratininkų eismui užtikrinti.
Kokie tada nusimato sprendimai vietoje tilto ir koks bus patekimas į požeminę perėją po Artery ar užkilimas į Šnipiškių g.?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą2023-2025 Valakampių tiltas (kapitalinis remontas) net neminimas...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Vieninteliai sprendimai nestatant ten viaduko yra arba:
a) šviesoforas
b) eismo Upės gatve uždraudimas.
Jokio kitokio prioriteto tu nesugalvosi, nes ten per parą į abi puses važiuoja 9k automobilių ir ko gero dvigubai tiek pėsčiųjų. Net pagal visus str'us čia seniausiai turėjo būti įgyvendintas koks nors kitas sprendimas:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai automobiliai gali važiuoti kitur.
Seniai buvo laikas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Naikinti Upės g.?
Seniai buvo laikas."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Mano asmenine nuomone, tokie pesčiųjų viadukai yra blogis pestiesiems, kuri paprastą perėjimą per gatvę paverčia laipiojimu ratais kvadratais. Idealiame pasaulyje toje vietoje turėtų būti vientisa alėja nuo tilto iki pat Artery, o automobiliai pravažiuotų po ja. Kas nervina, tai argumentai iš lempos - darysim/nedarysim. Taip priminėti sprendimus yra nepateisinama.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Naikinti Upės g.?
Seniai buvo laikas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPadaryti vienkryptę or smth. Bent jau tarp Kalvarijų ir Baravyko g. Toje atkarpoje ji realiai tėra skirta parkofkės aptarnavimui.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKą galima su Šiaurine nuveikt su 1,6 lemo? Ten vien elektros tinklų pakišimas turėtų būti gerokai daugiau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Parengti dar vieną gatvės projektą
Comment
-
Vasara, automobiliu, nepažeidžiant taisyklių,- neįmanoma pravažiuoti Upės. g. Baltojo tilto perėjoje yra nenutrūkstantis srautas žmonių. Pastatys tiltą Konstituticios pr. Narbuto g. galima ties ta perėja uždaryti eismą. Paliekant privažiavimus iš skirtingų pusių. Aišku galvoti ir palnuoti ne valdininkų jėgoms. Jie tiesiog uždraus uždarys prikurs bėdų tada bandys spręst ištaškys pinigų vėl bandys draust baust naikint siaurint nieko neišeis ir px. gi neatsakom.... O tas tilto priestatas išspręstų daug bėdų ir neiko nesugadintu.
Comment
Comment