Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man visada atrodė keista, kodėl negalima Upės g. toje vietoje padaryti vingio ir pakišti po esamu Baltuoju tiltu kažkur čia. Tai būtų daug pigiau ir visi liktų patenkinti, aišku, na gal reiktų kelias tilto atramas toje vietoje perstatyti, bet nemanau, kad tai kažkas labai brangaus. Bet gal tam yra kažkokios labai svarbios priežastys, eina kokios karinės komunikacijos, gal bunkeris ten po žeme ar kas.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Vakar VMS taryba patvirtino 2023 biudžetą ir savo strateginį planą 2023-2025 metams (asignavimų pdf). Įdedu tik nepradėtus projektus:
      • Nemenčinės plento rekonstrukcija: 2023 - 150k; 2024 - 1mln.; 2025 - 2 mln.; Viso: 3,15 mln. eurų.
      • Šiaurinės g. statyba: 2023 - 150k; 2024 - 500k; 2025 - 950k; Viso: 1,6 mln. eurų.
      • Požeminė perėja Zuikių g. po geležinkeliu: 2023 - 100k; 2024 - 800 k; Viso: 0,9 mln. eurų.
      • A juostų (išskyrus Narbuto g.) plėtra: 2023 - 1,315 mln.; 2024 - 800k; Viso: 2,115 mln. eurų;
      • A juostos Narbuto g.: 2023 - 0; 2024 - 1,32 mln.;
      • Gilužio ir Pilaitės g. sankryža: 2023 - 503k eurų;
      • Ašmenėlės g. projektavimas ir įrengimas: 203 - 265k eurų;
      • Šeimyniškių g. rekonstrukcija: 2023 - 470k eurų;
      • Eišiškių/Užusienio/Geologų sankryžų rekonstrukcija: 2023 - 64k eurų;
      • Bukčių tilto remontas: 2023 - 325k eurų;
      • Kitos priemonės susisiekimui (nedetalizuota): 2023 - 28,59 mln. eurų; 2024 - 27 mln eurų; 2025 - 29,8 mln eurų.

      Comment


        Ką galima su Šiaurine nuveikt su 1,6 lemo? Ten vien elektros tinklų pakišimas turėtų būti gerokai daugiau.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Ką galima su Šiaurine nuveikt su 1,6 lemo? Ten vien elektros tinklų pakišimas turėtų būti gerokai daugiau.
          Linijinį parką įrengti

          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Vakar VMS taryba patvirtino 2023 biudžetą ir savo strateginį planą 2023-2025 metams
          Kitaip sakant jokių rimtų projektų 2023 metam neplanuojama, vėl stumiama ateičiai.
          Paskutinis taisė Agas; 2023.01.19, 12:45.

          Comment


            Parašė Agas Rodyti pranešimą
            Linijinį parką įrengti
            Su VMS kainom tiek neužteks net ant medelių sodinukų ir suoliukų.

            Comment


              Kažkokios keistos sumos pirmose pozicijose

              Beje, pastačius Rail Balticą, Zuikių tunelis nebus "į niekur"?

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Vakar VMS taryba patvirtino 2023 biudžetą ir savo strateginį planą 2023-2025 metams (asignavimų pdf). Įdedu tik nepradėtus projektus:
                • Nemenčinės plento rekonstrukcija: 2023 - 150k; 2024 - 1mln.; 2025 - 2 mln.; Viso: 3,15 mln. eurų.
                • Šiaurinės g. statyba: 2023 - 150k; 2024 - 500k; 2025 - 950k; Viso: 1,6 mln. eurų.
                • Požeminė perėja Zuikių g. po geležinkeliu: 2023 - 100k; 2024 - 800 k; Viso: 0,9 mln. eurų.
                • A juostų (išskyrus Narbuto g.) plėtra: 2023 - 1,315 mln.; 2024 - 800k; Viso: 2,115 mln. eurų;
                • A juostos Narbuto g.: 2023 - 0; 2024 - 1,32 mln.;
                • Gilužio ir Pilaitės g. sankryža: 2023 - 503k eurų;
                • Ašmenėlės g. projektavimas ir įrengimas: 203 - 265k eurų;
                • Šeimyniškių g. rekonstrukcija: 2023 - 470k eurų;
                • Eišiškių/Užusienio/Geologų sankryžų rekonstrukcija: 2023 - 64k eurų;
                • Bukčių tilto remontas: 2023 - 325k eurų;
                • Kitos priemonės susisiekimui (nedetalizuota): 2023 - 28,59 mln. eurų; 2024 - 27 mln eurų; 2025 - 29,8 mln eurų.
                Man dar kas keistai atrodo:
                2023-2025 Vokiečių g. rekonstrukcijai skiriama 0 Eur;
                2023-2025 Valakampių tiltas (kapitalinis remontas) net neminimas...

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tiltas ten nėra būtinas, tai gal ir nieko tokio. Bet turi būti sutvarkyta viskas taip, kad būtų aiškus pėsčiųjų ir dviračių prioritetas su atitinkamu infrastruktūros dizainu, o ne tiesiog šiaip standartinė zebra. Autofašistai, žinoma, žviegs, bet tai būtinas sprendimas tokioje vietoje.
                  Mano asmenine nuomone, tokie pesčiųjų viadukai yra blogis pestiesiems, kuri paprastą perėjimą per gatvę paverčia laipiojimu ratais kvadratais. Idealiame pasaulyje toje vietoje turėtų būti vientisa alėja nuo tilto iki pat Artery, o automobiliai pravažiuotų po ja. Kas nervina, tai argumentai iš lempos - darysim/nedarysim. Taip priminėti sprendimus yra nepateisinama.

                  Comment


                    Viadukas virš Upės g. turėjo atsirasti tik dėl vienos vienintelės priežastis - tai maksimaliai panaikinti arba sušvelninti aukščių skirtumą tarp Baltojo tilto ir naujo praėjimo po Artery. Antžeminė perėja ten turėjo išlikti visada, šviesoforo nereikia. Upės g. yra D kategorijos, joje tranzitą reikia riboti.

                    Comment


                      Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                      Nuspręsta: grandiozinio Baltojo tilto projekto nebus

                      ,,Baltojo tilto pėsčiųjų viaduko projektiniai pasiūlymai buvo rengti 2018 metais ir prieš keletą metų pristatyti gyventojams. Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.

                      https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...rojekto-nebus/


                      Oh well, kaip netikėta... Dar vienas projektas į stalčių. Kaip jie ten vertino tikslingumą ir poreikį, jei tiltas buvo praktiškai privalomas saugiam ir sklandžiam pėsčiųjų bei dviratininkų eismui užtikrinti.

                      Kokie tada nusimato sprendimai vietoje tilto ir koks bus patekimas į požeminę perėją po Artery ar užkilimas į Šnipiškių g.?
                      grandiozinio.... nu bet ir zurnalistai , o jei paprastai.. nera es pinigeliu nebus ir tiltu ir kitu dalyku. Priminsiu Vilniaus regionas es pinigu gauna daug maziau plius kofinansavimas daug didesnis, plius gmp nusavinama ir provincijai duodama, tad tiketis @grandioziniu@ tiltu.. neverta.
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                        2023-2025 Valakampių tiltas (kapitalinis remontas) net neminimas...
                        Gali būti, kad jis bus finansuojamas iš bendrų susisiekimo gerinimo priemonių eilutės. Pvz., tikrai šiemet turės atsirasti Karaliaučiaus g. dalis nuo Pilaitės pr. iki Ombergo statomų namų, bet eilutėje jos nėra. Aišku, jei ir vėl kažko tyliai nepakeis.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                          Vieninteliai sprendimai nestatant ten viaduko yra arba:
                          a) šviesoforas
                          b) eismo Upės gatve uždraudimas.

                          Jokio kitokio prioriteto tu nesugalvosi, nes ten per parą į abi puses važiuoja 9k automobilių ir ko gero dvigubai tiek pėsčiųjų. Net pagal visus str'us čia seniausiai turėjo būti įgyvendintas koks nors kitas sprendimas:

                          Click image for larger version

Name:	pereja.PNG
Views:	2801
Size:	398,8 kB
ID:	2024477
                          Tai automobiliai gali važiuoti kitur.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Tai automobiliai gali važiuoti kitur.
                            Naikinti Upės g.?
                            Seniai buvo laikas.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Naikinti Upės g.?
                              Seniai buvo laikas.
                              Manau arba po zeme pakist arba naikint, si gatve niekur neveda o jei veda tai prie parkofkiu.
                              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                              - George W. Bush President of the USA

                              Comment


                                Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                Mano asmenine nuomone, tokie pesčiųjų viadukai yra blogis pestiesiems, kuri paprastą perėjimą per gatvę paverčia laipiojimu ratais kvadratais. Idealiame pasaulyje toje vietoje turėtų būti vientisa alėja nuo tilto iki pat Artery, o automobiliai pravažiuotų po ja. Kas nervina, tai argumentai iš lempos - darysim/nedarysim. Taip priminėti sprendimus yra nepateisinama.
                                Toje vietoje būtent „reikalautas“ tiltas ir duotų pėstiesiems ir dviratininkams vientisą alėją. Esami laiptai pėsčiam nelabai faina. O dviračiu išvis šikna.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Naikinti Upės g.?
                                  Seniai buvo laikas.
                                  Padaryti vienkryptę or smth. Bent jau tarp Kalvarijų ir Baravyko g. Toje atkarpoje ji realiai tėra skirta parkofkės aptarnavimui.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Padaryti vienkryptę or smth. Bent jau tarp Kalvarijų ir Baravyko g. Toje atkarpoje ji realiai tėra skirta parkofkės aptarnavimui.
                                    Priverstinai visus grūsti per Kalvarijų gatvę? Dabar yra galimybė atvažiuoti iki VCUP ir išvažiuoti ne per Kalvarijų. Ir kokią tai ženklią naudą duotų?
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Ką galima su Šiaurine nuveikt su 1,6 lemo? Ten vien elektros tinklų pakišimas turėtų būti gerokai daugiau.
                                      Parengti dar vieną gatvės projektą

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Parengti dar vieną gatvės projektą
                                        Tinklai eitų visai iš kitų biudžetų eilučių

                                        Comment


                                          Vasara, automobiliu, nepažeidžiant taisyklių,- neįmanoma pravažiuoti Upės. g. Baltojo tilto perėjoje yra nenutrūkstantis srautas žmonių. Pastatys tiltą Konstituticios pr. Narbuto g. galima ties ta perėja uždaryti eismą. Paliekant privažiavimus iš skirtingų pusių. Aišku galvoti ir palnuoti ne valdininkų jėgoms. Jie tiesiog uždraus uždarys prikurs bėdų tada bandys spręst ištaškys pinigų vėl bandys draust baust naikint siaurint nieko neišeis ir px. gi neatsakom.... O tas tilto priestatas išspręstų daug bėdų ir neiko nesugadintu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X