Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą


    Tai apie ką kai kurie kalbat? STR numato 6,5 m (nes vyksta VT eismas) + po 0,5 m apsaugos zonos (nes ten įrengtas parkingas) = 7,5 m Didlaukio g. Sėkmės kai kuriems naivuoliams pranešinėjant Statybos inspekcijai (esu mėginęs), nors žinau, kad Creatium vis tiek nepranešinės.
    kad str surašytas laisvai ir kreivai
    str yra ne apsauginė zona o juosta kuri įrengiama aukštos kategorijos gatvėse. Kitur įrengiama kartu su stovėjimo juosta.
    tą antrą sakinį intrepretuok kaip nori nes jei kartu tuomet stovėjimo juosta atlieka ir apsauginės juostos funkciją.
    kitur irgi neaišku kur kitur.
    visose žemesnės kategorijos gatvėse?
    d kategorijos gatvėse irgi visur reikalingi pusės metro kelkraščiai?
    Kokioj dar valstybėje taip daro?

    Parkingo apsaugos zona kas kita, jei jos nėra turi įrengti.
    parkingo apsaugos zona gali būti įrengta platinant kišenes kaip šitoj iliustracijoje parkingo apsaugos zona įrengta nuo dviračių juostų.

    Click image for larger version  Name:	multimod.jpg Views:	0 Size:	86,4 kB ID:	2017779



    Comment


      Galima laikinai uzdeti zenkla "sustot ir stovet draudziama" kol nuvalys kelia (prie Rokantiskiu kapiniu tokius laikinus sudeda), o ne kaltint pati kelia

      Comment


        Parašė digital
        Jis nesakė, kad siūlymas neprasmingas, o kad pats "turi prasmingesnių darbų". Tamstos prisiknisinėjimai tikrai visai ne į temą.
        Tvirtinti, jog vieno forumiečio laikas brangesnis nei likusių, yra mažų mažiausiai ne taktas (nemokėjimas tinkamai elgtis, įžeidimas).

        Taktas – 4. mokėjimas tinkamai elgtis, neįžeisti.
        https://www.zodziai.lt/reiksme&word=Taktas&wid=19292
        Parašė jan Rodyti pranešimą

        Kokioj dar valstybėje taip daro?
        Vokietijoje. Net esant skirtingai dangai dar ir suženklina. ↓
        https://youtu.be/lTeR99TD3kU?t=480
        Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	2017862

        Tame VMS legalizuotame, bet nelegaliame „Gatvių standarte“ apsaugos zonų irgi nenupiešta pačioje kišenėje.

        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Atsidariau tą gatvių standartą, tai koktu, norisi šliauką dėt ant ekrano. Ta prasme, dabar jau VT eismui galima skirti ir 2,75 m dar ir palei parkingą, kai LT STR ir Olandijos CROW numato vien įvažai 3 m? Ta prasme, Olandijoj shopping street'e min. 3,10 m ir tik išskirtiniais atvejais įmanoma įvaža 2,8 m.

        Fake'inis standartas:

        Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	809 Size:	312,5 kB ID:	1991043
        STR numato suženklinimą parkingui ir už jo skaitosi apsaugos zona, net jei ji būtų kišenėje, bet, kai Vilnius ne Berlynas ir niekas čia nieko nesužymi (net tų brūkšnelikų užbaigiančių liniją), tai statyk kaip nori:

        Click image for larger version  Name:	Apsaugos_zonu_pavyzdys.jpg Views:	0 Size:	47,2 kB ID:	2017863

        Iš vis kur važiuoja VT pavojingos tos salelės siaurose gatvėse, nes daug pavojingiau yra taranuoti salelės statų bortą, nei važiuot palei išilginę bortų liniją ir ją priliesti, todėl savisaugai dar labiau reikalinga atsitraukti nuo tų salelių:
        Foto Citify
        Click image for larger version  Name:	img.jpeg Views:	0 Size:	1,04 MB ID:	2017864

        Tada geriau siaurinti pačią salelę atitraukiant tą bortą per tą 0,5 m reikalaujamą apsaugos zoną ir sužymėti Berlyno pavyzdžiu. Nėra pinigų kibirui termo plastiko – neimk 250 000 € gatvės „humanizavimui“.

        Didlaukio g. yra dvirtakis, tad jei visas humanizavimas susiveda į tai, kad trumpinti perėjas, tai gali daryti taip, kur autobusas galėtų sustoti šone ir jį apvažiuoti sniego valytuvas:

        Click image for larger version  Name:	Susiaurejimas_perejoje.jpg Views:	0 Size:	126,1 kB ID:	2017865
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Tvirtinti, jog vieno forumiečio laikas brangesnis nei likusių, yra mažų mažiausiai ne taktas (nemokėjimas tinkamai elgtis, įžeidimas).
          Vėlgi, jis to nesakė, o sakė, kad "turi prasmingesnių darbų". Ištrinsiu visas tas tamstos nesąmones ir labai tikiuosi, kad jos nebesikartos.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Vokietijoje. Net esant skirtingai dangai dar ir suženklina.
            Berlyne parkingo apsaugos zona. reikia žiūrėti gatves be parkingo.
            str surašytas taip kad atrodo jog jei parkingo nėra pirmai juostai vis tiek reikalinga apsaugos zona nepriklausomai nuo kategorijos.
            dėl to niekas str ir nevertina rimtai nes reikalavimai surašomi nedetalizuotai ir neaiškiai.

            Comment


              Ponas Aleksandras šiek tiek šališkas, nes nelabai mėgsta liberastus, ir yra kandidatavęs su Nacionaliniu susivienijimu į seimą 2020m.. O dėl Didlaukio gatvės, tai šita situacija nieko naujo ir siaurinimas čia ne prie ko. Tiesiog ponas rado progą pasipiarint.

              Comment


                Šis Didlaukio atvejis parodė, kad matomai reikia įvesti naują papildymą gatvių atnaujinimui. Pirma kylanti mintis - reikia įvesti sąlygą, kad gatvės, kurios yra su tam tikra įkalne ir kuriomis kursuoja viešasis, turi būti atnaujinamos neįrengiant parkavimo vietų, o jei jos yra - turi būti panaikintos. Tam, kad sniegą technika galėtų versti ant šalikelės. Arba kažkaip panašiai.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Nes Gerosios Vilties g. yra D kategorijos, eismas bendrame sraute.
                  O kaipgi tada suplanuotas dviračių takas Viršuliškių g.?
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot-2022-01-21-185428.jpg
Views:	880
Size:	652,6 kB
ID:	2022382
                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Ir vėl kvailas klausimas, kodėl rekonstruojant GV ankstesnę atkarpą nebuvo galima nutiesti dviračių tako? Kuris jungtųsi su Naugarduko g?

                  Smegenys nesugebėjo sudelioti elementaraus koncepto? Ar mes nežiūrim į bendrą koceptą, svarbu čia ir dabar?
                  Dažų pagalba būtų galima ten padaryti kažką tokio, su dviračiu gatvės ženklu:
                  Click image for larger version

Name:	citify-ramaus-eismo-a-kojelaviciaus-g-01.jpg
Views:	869
Size:	440,0 kB
ID:	2022383


                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                    O kaipgi tada suplanuotas dviračių takas Viršuliškių g.?
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot-2022-01-21-185428.jpg
Views:	880
Size:	652,6 kB
ID:	2022382
                    Geras klausimas. Aš šiaip nenustebčiau, jeigu būtų plane šitą Viršuliškių g. atkarpą paversti C kategorijos. Šešuolių g. yra B kategorijos, o tos jungties su Ozo g. greitu metu tikrai nebus.

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Ir vėl kvailas klausimas, kodėl rekonstruojant GV ankstesnę atkarpą nebuvo galima nutiesti dviračių tako? Kuris jungtųsi su Naugarduko g?

                      Smegenys nesugebėjo sudelioti elementaraus koncepto? Ar mes nežiūrim į bendrą koceptą, svarbu čia ir dabar?
                      Kažkoks kosmosas su tom gatvių kategorijomis. Šešuolių g., kur yra 1+1 su mašinų parkingu yra B (nors ten platinimu ir jungtimi su Ozo g. nešviečia), Gerosios Vilties kažkodėl D ir jau nėra dviračių tako, nors ten sunkvežimiai važinėja, tos pačios kategorijos Algirdo nutiestas dvirtakis, kur jo galėtų ir nebūti.

                      Palei GV nuo Vingio parko iki Savanorių turėtų būti magistralinis dvirtakis, toliau iki Naugarduko - tarprajoninė jungtis.

                      Man atrodo kad yra tas gatvių konceptas, bet jis realiai pritaikytinas tik Naujamiesčiui ir (naujosioms) Šnipiškėms, nors jį kad ir Gerosios Vilties atveju pritaiko ir gatvėms, kur tinka ne iki galo.
                      Paskutinis taisė Zefyras; 2023.01.10, 19:43.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Nes Gerosios Vilties g. yra D kategorijos, eismas bendrame sraute.
                        Konceptualumo stygius, jeigu turime dvi gatves A arba B kategorijų, o jas jungia D kategorijos gatvė, tai mes iš principo neturėsime jungties.

                        Gaunasi panašiai, kaip su tuo viaduku Perkūnkiemyje, tik įiuo atveju du atskirti dvirtakiai. Argumentas, kad tai D kategorija, kalbant apie realų ir potencialų srautą yra toks - "Do not think outsode the box".
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Nuspręsta: grandiozinio Baltojo tilto projekto nebus

                          ,,Baltojo tilto pėsčiųjų viaduko projektiniai pasiūlymai buvo rengti 2018 metais ir prieš keletą metų pristatyti gyventojams. Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.

                          https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...rojekto-nebus/


                          Oh well, kaip netikėta... Dar vienas projektas į stalčių. Kaip jie ten vertino tikslingumą ir poreikį, jei tiltas buvo praktiškai privalomas saugiam ir sklandžiam pėsčiųjų bei dviratininkų eismui užtikrinti.

                          Kokie tada nusimato sprendimai vietoje tilto ir koks bus patekimas į požeminę perėją po Artery ar užkilimas į Šnipiškių g.?

                          Comment


                            Tiltas ten nėra būtinas, tai gal ir nieko tokio. Bet turi būti sutvarkyta viskas taip, kad būtų aiškus pėsčiųjų ir dviračių prioritetas su atitinkamu infrastruktūros dizainu, o ne tiesiog šiaip standartinė zebra. Autofašistai, žinoma, žviegs, bet tai būtinas sprendimas tokioje vietoje.

                            Comment


                              Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                              Nuspręsta: grandiozinio Baltojo tilto projekto nebus

                              ,,Baltojo tilto pėsčiųjų viaduko projektiniai pasiūlymai buvo rengti 2018 metais ir prieš keletą metų pristatyti gyventojams. Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.

                              https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...rojekto-nebus/


                              Oh well, kaip netikėta... Dar vienas projektas į stalčių. Kaip jie ten vertino tikslingumą ir poreikį, jei tiltas buvo praktiškai privalomas saugiam ir sklandžiam pėsčiųjų bei dviratininkų eismui užtikrinti.

                              Kokie tada nusimato sprendimai vietoje tilto ir koks bus patekimas į požeminę perėją po Artery ar užkilimas į Šnipiškių g.?
                              Čia galimai specialiai tam, kad vienas iš potencialių kandidatų į merus kaip tik nori tai prastumt. Tai kol sena valdžia, iš anksto pagalius.

                              P.S. tai tik prielaida

                              Comment


                                Bėda tik tame kad tai kiek kvepia korupcija. k18B bendrąjame plane buvo padaryta išimtis, pagrindžiant poreikį išimčiai buvo kalbama apie šio projekto svarbą, įskaitant ir dėl jungties su Baltuoju tiltu, o Pakalnis aiškino kad jie reikalauja vystytojų pastatyti naują jungtį:

                                2018:
                                Mindaugas Pakalnis 15min sakė, kad virš sostinės Upės gatvės REIKALAUJAMA įrengti tiltą. Tai esą būtų įgyvendinta bene 20 metų kurta architektūrinė-urbanistinė vizija.
                                2023:
                                "...Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Tiltas ten nėra būtinas, tai gal ir nieko tokio. Bet turi būti sutvarkyta viskas taip, kad būtų aiškus pėsčiųjų ir dviračių prioritetas su atitinkamu infrastruktūros dizainu, o ne tiesiog šiaip standartinė zebra. Autofašistai, žinoma, žviegs, bet tai būtinas sprendimas tokioje vietoje.
                                  Vieninteliai sprendimai nestatant ten viaduko yra arba:
                                  a) šviesoforas
                                  b) eismo Upės gatve uždraudimas.

                                  Jokio kitokio prioriteto tu nesugalvosi, nes ten per parą į abi puses važiuoja 9k automobilių ir ko gero dvigubai tiek pėsčiųjų. Net pagal visus str'us čia seniausiai turėjo būti įgyvendintas koks nors kitas sprendimas:

                                  Click image for larger version

Name:	pereja.PNG
Views:	2799
Size:	398,8 kB
ID:	2024477

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Tiltas ten nėra būtinas, tai gal ir nieko tokio. Bet turi būti sutvarkyta viskas taip, kad būtų aiškus pėsčiųjų ir dviračių prioritetas su atitinkamu infrastruktūros dizainu, o ne tiesiog šiaip standartinė zebra. Autofašistai, žinoma, žviegs, bet tai būtinas sprendimas tokioje vietoje.
                                    Ten labiau žviegs dviratininkai manau, nes automobiliai ten sustoja praleisti, o dviratininkam jau kelis kartus teko šokti iš kelio nes net nesiteikia pristabdyti.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Ten labiau žviegs dviratininkai manau, nes automobiliai ten sustoja praleisti, o dviratininkam jau kelis kartus teko šokti iš kelio nes net nesiteikia pristabdyti.
                                      Matomumas prastas dėl Balto tilto turėklų iki pat šaligatvio. Nors ir juos patraukus vistiek liktų konfliktinis taškas kur pėstieji ir dviratininkai abiem kryptim jaučiasi turintys pirmenybę.

                                      Comment


                                        Didžiulis nusivylimas... galėtų viešai pateikti tuos "viaduko tikslingumą ir poreikį" pagrindžiančius vertinimo kriterijus, kuriais nuspręsta atsisakyti šio projekto įgyvendinimo. Kitu atveju, tiesiog rodo kokia visgi tuščia, tik PR'inti mokanti ši savivaldybė yra. Lieka retorinis klausimas, ir kas dar gali norėti balsuoti už Raskevičių bei pratęsti šią vegetatyvinę miesto agoniją projektų realizavimo tema...
                                        Paskutinis taisė Agas; 2023.01.19, 11:36.

                                        Comment


                                          Parašė Agas Rodyti pranešimą
                                          Didžiulis nusivylimas... galėtų viešai pateikti tuos "viaduko tikslingumą ir poreikį" pagrindžiančius vertinimo kriterijus, kuriais nuspręsta atsisakyti šio projekto įgyvendinimo. Kitu atveju, tiesiog rodo kokia visgi tuščia, tik PR'inti mokanti ši savivaldybė yra. Lieka retorinis klausimas, ir kas dar gali norėti balsuoti už Raškevičių bei pratęsti šią vegetatyvinę miesto agoniją projektų realizavimo tema...
                                          Tie kriterijai bus "pasikabėjau su NT vystytoju ir jis sakė kad nereikia, tai vadinasi neapsimoka"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X