Na tokiu atveju gal galima būtų žiedą įkalt. Nors, kiek leidžia spręsti mano aukštasis neakivaizdinis humanitarinis išsilavinimas, prie tokių srautų reikia gana didelio skersmens žiedo, kuris užtikrintų pralaidumą.
Kareivių g. praktiškai visos sankryžos yra probleminės. Siūlau pabandyti piko metu iš Verkių g. sukti kairėn į Kareivių g. link Kalvarijų g. Teks turbūt 10-15 min. vien prie tos sankryžos pastovėt.
Panašiai ir sankryža su Žirmūnų g.
Gana įdomiai gaunasi:
1) gabalėlį tarp Pilaitės prospekto ir Mažvydo gatvės (140 metrų) finansuos VMS;
2) gabalėlį tarp Mažvydo gatvės ir Rėzos alėjos (80 metrų) finansuos Vilmesta;
3) atkarpą tarp Rėzos alėjos ir Gilijos gatvių (400 metrų) finansuos Omberg.
Įdomiai čia savivaldybė sukasi, bet jeigu tai prisidės prie spartesnio projekto įgyvendinimo, tai tegul.
Kareivių g. praktiškai visos sankryžos yra probleminės. Siūlau pabandyti piko metu iš Verkių g. sukti kairėn į Kareivių g. link Kalvarijų g. Teks turbūt 10-15 min. vien prie tos sankryžos pastovėt.
Panašiai ir sankryža su Žirmūnų g.
Rekonstruojama Verkių gatvės atkarpa nuo Kareivių g. sankryžos iki žieduko su bevarde "jungiamąja gatve link Žirmūnų gatvės"
Paskelbta šiandien
Verkių gatvės atkarpos tarp Verkių / Žirmūnų sankryžos ir Verkių / Kareivių gatvių sankryžos, Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Nelabai supratau, kurioje vietoje daryti pjūviai su papildomu pravažavimu
Taip pat panašu, kad žiedinėje sankryžoje numatytas kampo kirtimas į Žirmūnų gatvę, kai pagrindinis transporto srautas yra nesamos Šiaurinės g. kryptimi" Žirmūnų g. - Bevardė g. - Verkių g. - Žvalgų g.
Nelabai supratau, kurioje vietoje daryti pjūviai su papaildomuiu pravažavimu
Taip pat panašu, kad žiedinėje sankryžje numatyttas kampo kirtimas į Žirmūnų gatvę, kai pagrindinis transporto srautas yra nesamos Šiaurinės g. kryptimi" Žirmūnų g. - Bevardė g. - Verkių g. - Žvalgų g.
Minimas kampo nukirtimas numatytas sklandesniam VT eismui.
Taip pat kampo nukirtimas numatytas ir važiuojant iš Žirmūnų į Žvalgų gatvę - įsižiūrėkit.
Pjūviai su ''papildomu pravažiavimu'' yra ties Verkių 39 (projekte tas pastatas pažymėtas).
Rekonstruojama Verkių gatvės atkarpa nuo Kareivių g. sankryžos iki žieduko su bevarde "jungiamąja gatve link Žirmūnų gatvės"
Paskelbta šiandien
Verkių gatvės atkarpos tarp Verkių / Žirmūnų sankryžos ir Verkių / Kareivių gatvių sankryžos, Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Šiaip visai smagu, kad tvarkys atkarpą nuo sankryžos iki žieduko, nes ten tikrai liūdna būt pėsčiuoju/dviratininku. Bet nelabai panašu, jog su pačia sankryža ką nors darys.
Šiek tiek perdėsiu, bet man yra likęs PTSD iš Verkių g. remonto priešais Kareivių g. sankryžą (važiuojant NUO Šiaurės miestelio). Neatsimenu eiliškumo, bet buvo maždaug taip: vienerius metus remontavo vamzdynus po asfaltu, dėl ko buvo baisūs kamščiai nuolat; suremontavus kitais metais pradėjo remontuoti visą atkarpą iki sankryžos, kas užtruko irgi, rodos, metus.
Dviračių takas ir vėl 2.50m. Juk jau baigėsi Senų projektų epopėja, bet visvien daromos nesąmonės
Aš stebiuosi, iš kur jie ir tuos 2,5 metro ištraukė, nes dabar tai ten niekaip nematau, kur būtų galima įterpti. Nebent šalia esančių įmonių stovėjimo aikštelių sąskaita?
Aš stebiuosi, iš kur jie ir tuos 2,5 metro ištraukė, nes dabar tai ten niekaip nematau, kur būtų galima įterpti. Nebent šalia esančių įmonių stovėjimo aikštelių sąskaita?
Aš stebiuosi, iš kur jie ir tuos 2,5 metro ištraukė, nes dabar tai ten niekaip nematau, kur būtų galima įterpti. Nebent šalia esančių įmonių stovėjimo aikštelių sąskaita?
Na kad ir kokiu pusmetriu (iki 1 metro) sumažinant šaligatvį "išlipimui iš automobilio". O ir šiaip pagal gatvės raudonas linijas ten dar sočiai vietos turėtų likti. Tiesiog tos dabartinės "įmonių" parkofkės naudojasi valdiška žeme prie gatvės.
Puiku, ta gatvės atkarpa tragiška ne tik dviratininkui, bet ir pėsčiajam, su nesąmoningais borteliais, šaligatvio salelėmis, bet ir dėl didelio priparkuotų mašinų kiekio ta vieta labai chaotiška. Galbūt iš dalies chaotiška dėl tų mašinų ir galimybės numesti mašiną bet kur gausos.
Na kad ir kokiu pusmetriu (iki 1 metro) sumažinant šaligatvį "išlipimui iš automobilio". O ir šiaip pagal gatvės raudonas linijas ten dar sočiai vietos turėtų likti. Tiesiog tos dabartinės "įmonių" parkofkės naudojasi valdiška žeme prie gatvės.
Būtent, visos parkavimo aikštelės šalia pastatų yra už sklypų ribų.
Tos gatvės atkarpa tarp Nissan autosalono iki autobusų parko smarkiai nustatyta automobiliais, be to ten nemažai stambių gabaritų transporto, ar nebus taip, kad jis fiziškai nebetilps į gatvę?
Na kad ir kokiu pusmetriu (iki 1 metro) sumažinant šaligatvį "išlipimui iš automobilio". O ir šiaip pagal gatvės raudonas linijas ten dar sočiai vietos turėtų likti. Tiesiog tos dabartinės "įmonių" parkofkės naudojasi valdiška žeme prie gatvės.
Net nebūtų į galvą šovę, kad UABai naudojasi viešais sklypais sau parkavimą pasidaryti... Pasirodo, ir taip būna.
Na tada taip ir supratau, bus plečiami šaligatviai su dviračių takais tų esamų parkavimo aikštelių sąskaita. Gal ir gerai. Tikrai, yra tekę pėsčiomis ten eiti, tai baisi vieta. Kaip Zefyras rašė, kažkokia lyg ir "chaotiška".
Vilniaus m. savivaldybė 2022.10.12 Viršilų g. atkarpos nuo Justiniškių g. iki V. Lingio g., Vilniaus mieste, rekonstrukcijos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Nuoroda į viešo susirinkimo tiesioginę garso ir vaizdo transliaciją – https://bit.ly/3wxCznN
Susirinkimo data ir laikas: 2022 m. lapkričio 3 d., 15:30 val.
Net nebūtų į galvą šovę, kad UABai naudojasi viešais sklypais sau parkavimą pasidaryti... Pasirodo, ir taip būna.
Na tada taip ir supratau, bus plečiami šaligatviai su dviračių takais tų esamų parkavimo aikštelių sąskaita. Gal ir gerai. Tikrai, yra tekę pėsčiomis ten eiti, tai baisi vieta. Kaip Zefyras rašė, kažkokia lyg ir "chaotiška".
Ne "ir taip būna", o čia standartinė ir dominuojanti praktika Vilniuje ir turbūt visur Lietuvoje. Parkingas yra visada nemokamas ir dievo suteikta teisė tiek gyventojams, tiek UABams.
Ne "ir taip būna", o čia standartinė ir dominuojanti praktika Vilniuje ir turbūt visur Lietuvoje. Parkingas yra visada nemokamas ir dievo suteikta teisė tiek gyventojams, tiek UABams.
Ne, automobilis ir parkingas jam ir nerašyta konstitucinė teisė.
Comment