Įdomiai nelaukia Papilėnų g. sprendinių, kur buvo siūloma uždaryt šią atkarpą (...)
Turint omeny, kad nebelieka jungties per Rimi parkingą, tai bent jau čia pravažiavimas turėtų likti, nepaisant, kad srautas minimalus. Gal net šioje atkarpoje būtų galima pažaisti su įvairiais eismo lėtinimo sprendimais - besiskundžiančių nebūtų, o eksperimentus ribotų tik vaizduotė
Vilniaus blogybė yra tas, kad valdžiažiamogiai dirba arba lėtai, arba labai lėtai. Japonai sutvarkytų duobes per 2 savaites, vokiečiai - per 2 dienas, o Šimašius negali susitvarkyti per 2 metus.
Nes daro viską bilekaip. Iš pradžių padaro, kad vanduo nubėginėtų į gatves PER veją, o po to dar ant tos vejos viršaus užpila mulčiaus. Dabar baksnos, kad mulčius kaltas ir reik jo atsisakyti. Po to sėdim ir galvojam, kodėl pas mus nesigauna, kaip vakaruose, reik grįžti prie rytietiškos patirties...
Šeimyniškių g. remonto schema. Nieko ypatingo, kiek pasistumdys šiaurinėje dalyje VT įvaža ir šaligatviai paplatės.
Ar tik man vienam nerodo? Pasižiūrėti pavyko tik kai bandant cituoti pasirodė visas post'o kodas ir nusikopijavau brėžinuko nuotrauką
Beje, šioje atkarpoje iki 2023 turi atsirasti tiek A juostos abiejomis kryptimis, tiek dviračių takas. Įdomus pasirinkimas taikyti čia paprastąjį remontą.
Nesuprantu, kodėl nepadarė įvažiavimo į Lvovo g., jei planuoja ateityje daryti stoteles Kalvarijų g. prie sankryžos. Vėl reikės ardyti. Galėjo viską vienu kartu.
1. Sankryža su Versmių g.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Pagal projektą šis namas negaus nuovažos
10. Sankryža su J. Staugaičio g. (bus iškili sankryža)
11. Pagal projektą gatvė taip ir baigsis į mišką, kadangi yra nurodyta, jog turi pasijunti su Džiaugsmo g. sprendiniais. Džiaugsmo g. buvo paskelbti projektiniai pasiūlymai 2022-05, tad neaišku, kada statys.
Comment