Stebėtina, kai Vilniuje visiškai sustojęs naujų gatvių ir aplinkkelių tiesimas, o Vilkaviškis per pusantrų metų sugeba pasidaryti tegu ir nedidelę, bet aplinkkelio atkarpą.
Čia problema ne piniguose, bet tame, kad Vilkaviškis netaško nesąmonėms pinigų ir pas juos galvoje prioritetas nera vien gatvių siaurinimas. Vilkaviškis sugeba ne raudoti apie gatvių perdavimą Kelių direkcijai, o pasinaudoti ES parama ir padaryti tai, ko reikia jų miestui.
Manau stipru yra vadinti šitą 500 metrų gatvės asfaltavimą aplinkelio tiesimu. Aplinkelis būtų jeigu būtų jungtis su Vytauto gatve.
Man čia panašiau į interesą kažkieno savo sklypų vertę pasikelti, nenustebčiau jei greitu metu prie šio "aplinkelio" pradės nameliai kilti.
Tačiau SĮ "Vilniaus planas" yra parengęs Žirnių g. ir S.Dariaus ir S.Girėno gatvių dviejų lygių sankryžos rekonstrukcija techninį projektą. Kurio planelis atrodo štai taip:
Šitos nuovažos nebuvimas yra viena iš didžiausių nesąmonių Vilniuje. Iš aplinkkelio neįmanoma patekti į Naujininkus ir toliau link centro Dariaus ir Girėno - Švitrigailos g. (viena svarbesnių Vilniuje). Tiksliau galima, zigzagais prie Ikea apsisukus. Ir svarbiausia, kad ją padaryti nėra kažkokia baisi problema. Tai kodėl nedaroma?
O ir nuovažos šiaurės rytiniam šitos sankryžos kampe turėtų būti perdarytos. Po viaduku pavojingai kertasi srautai, o nuovaža nuo Minsko į Dariaus ir Girėno atsišakoja per anksti, dėl to ten taip pat kertasi srautai su nuvažiuojančiais nuo Ikėjos viaduko + įvažiavimas į kažkokios knaipės kiemą. Ypač ten pavojinga dviratininkams ir pėstiesiems. Todėl tas turimas rekonstrukcijos projektas vis tiek nėra iki galo geras.
Manau stipru yra vadinti šitą 500 metrų gatvės asfaltavimą aplinkelio tiesimu. Aplinkelis būtų jeigu būtų jungtis su Vytauto gatve.
Šiuo atveju jungties ilgis nėra esminis dydis; svarbu, kad kelias sujungia dvi gatvės, kur tiesesniu keliu važiuos sunkusis transportas. Be to, jau yra parengti kitų atkarpų techniniai projektai.
Visiška priešingybė siaurintojams iš Vilniaus m. savivaldybės, kur, pvz. iš didelės "pompos" apie Kernavės gatvės tiesimą eismo problemos liko neišspręstos, o eismas liko nepritaikytoje Linkmenų gatvėje. Apie nepradėta tiesti Šiaurinę gatvę ar Mykolo Lietuvio geriau nekalbėti - eismas vyksta vidinėmis gatvėmis ar pro individualius namus. Ten net ir mažos atkarpos ar jungtys išspręstų nemažai eismo problemų
Šjo atveju jungties ilgis nėra esminis dydis, svarbu, kad kelias sujungia dvi gatvės kur tiesesniu tkeliu važiuos sunkusis transportas. Be to jau yra parengti kitų atkarpų techniniai projektai.
Visiška priešingybė siaurintojams iš Vilniaus m. savivaldybės, kur, pvz. iš didelės "pompos" apie Kernavės gatvės tiesimą eismo problemos liko neišspręstos, o eismas liko nepritaikytoje Linkmenų gatvėje. Apie nepradėta tiesti Šiaurinę gatvę ar Mykolo Lietuvio geriau nekalbėti - eismas vyksta vidinėmis gatvėmis ar pro individualius namus. Ten net ir mažos atkarpos ar jungtys išspręstų nemažai eismo problemų
Dėl Vilniaus problemų visiškai sutinku.
Paskutinis taisė Romas; 2022.01.29, 18:53.
Priežastis: Sutrumpinta citata
Šitos nuovažos nebuvimas yra viena iš didžiausių nesąmonių Vilniuje. Iš aplinkkelio neįmanoma patekti į Naujininkus ir toliau link centro Dariaus ir Girėno - Švitrigailos g. (viena svarbesnių Vilniuje). Tiksliau galima, zigzagais prie Ikea apsisukus. Ir svarbiausia, kad ją padaryti nėra kažkokia baisi problema. Tai kodėl nedaroma?
vilniuje tokiu šposu gan dauk...pvz ukmerges gatveje 2 vnt ukmerges ir ozo sankryza, ukmerges ir ateities g sankryza , milasiaus lizdeikos sankryza, vakarinis aplinkelis ir pavilnioniu g., laisves pr ir oslo g (po 30 metu ka tik istaisytas), gekezinio vilko ir ateities g., kirtimu ir lentvario g sankryza, kirtimu ir galves g sankryza..kirtimu ir eisiskiu pl sankryza....taigi tokiu nesamoniu Vilniuje yra labai dauk...
kirtimu ir lentvario g sankryza [...] taigi tokiu nesamoniu Vilniuje yra labai dauk...
Pala, nesupratau, o šitoj kas tamstai nepatinka? Pilnai funkcionalus ir adekvatus eismo intensyvumui dalinio dobilo mazgas. Iš visų krypčių į visas galima bet kuriuo paros metu nuvažiuot. Nieko daugiau daryt nereikia, nebent dvirtakius. Kemšasi ne sankryža, o Lentvario gatvė ties Tuvlitos eile.
Yra naujienų dėl Geležinio Vilko g. tunelio rekonstrukcijos - pristatomas remonto projektas - https://bit.ly/3IBw1rU
Neseniai teko važiuoti švariais, šviesiais ir tvarkingais Varšuvos tuneliais ir tikrai patirtis nesulyginama. Labai tikiuosi po visų darbų Vilniaus tuneliu bus panašiai smagu važiuoti. Gaila jokių vizualizacijų nepateikiama.
Įdomu kad dalis darbų turės būti atliekama atviru būdu ir dėl to ardys dalį Gedimino prospekto ir Nepriklasuomybės aikštės, realiai atsikas per visą tunelio ilgį. Rimtas remontas nusimato. Gera proga išspręsti ir amžiną Seimo fontano/gėlyno klausimą.
Projektuotojai pristatys Geležinio Vilko gatvės tunelio remonto projektą
Prieš 40 metų statytas Geležinio Vilko gatvės tunelis laukia remonto. Pagal projektą, kurį rengia bendrovė „SRP Projektas“, rengiamasi atnaujinti jo konstrukcijas, o kartu – ir vaizdą. Remontas bus atliekamas, kai projektiniams pasiūlymams pritars ir visuomenė, ir savivaldybė.
<..>
Senojoje tunelio dalyje (apie 265 m ilgio) tarp Gedimino prospekto ir Antano Tumėno gatvės planuojama suremontuoti fasadinius paviršius, atnaujinti atraminius guolius, pakeisti ir modernizuoti susidėvėjusias inžinerines sistemas. Bus įrengta nauja tunelio hidroizoliacija, deformaciniai pjūviai ir nauja drenažinė sistema.
Naujojoje tunelio dalyje (apie 90 m ilgio) projektuotojai numatę paviršių valymo, plyšių injektavimo ir impregnavimo darbus.
Remontuojant tunelį prireiks pasiekti jo konstrukcijas, todėl laikinai teks nuardyti dalį Nepriklausomybės aikštės dangos ir atkarpą Gedimino prospekto dangos (apie 60 metrų, ties Gedimino pr. 60). Po remonto išardytos dangos ir kiti elementai bus sugrąžinti į pradinę padėtį. Projektavimo darbų teritorijoje šiuo metu auga 122 patenkinamos būklės medžiai – paprastosios pušys, mažalapės liepos, kurias taip pat laikinai prireiks persodinti, o po remonto vėl pasodinti į buvusias vietas.
<..>
pala, nesupratau, o šitoj kas tamstai nepatinka? Pilnai funkcionalus ir adekvatus eismo intensyvumui dalinio dobilo mazgas. Iš visų krypčių į visas galima bet kuriuo paros metu nuvažiuot. Nieko daugiau daryt nereikia, nebent dvirtakius. Kemšasi ne sankryža, o lentvario gatvė ties tuvlitos eile.
na ka cia komentuot...jei pilieciui ten viskas adekvatu manau gal net neverta ir ner prasmes gincytis... Jei tamstai viskas ok ..tebunie..ok....statyk dvirtakius, kosmodromus....pirmyn...
na ka cia komentuot...jei pilieciui ten viskas adekvatu manau gal net neverta ir ner prasmes gincytis... Jei tamstai viskas ok ..tebunie..ok....statyk dvirtakius, kosmodromus....pirmyn...
Šiaip jau su tamsta nėra didelės prasmės ginčytis. alga ginčijosi argumentais, tamsta daugtaškiais.
Įdomu kad dalis darbų turės būti atliekama atviru būdu ir dėl to ardys dalį Gedimino prospekto ir Nepriklasuomybės aikštės, realiai atsikas per visą tunelio ilgį. Rimtas remontas nusimato. Gera proga išspręsti ir amžiną Seimo fontano/gėlyno klausimą.
Seimo fontano klausimo sprendimas tiek pat įdomus, kiek tunelio remontas. Remonto projektiniuose pasiūlymuose užsimenama tik tiek:
Kadangi Geležinio Vilko tunelis yra trijų kultūros paveldo objektų teritorijose (žr. 1.4 punktą), iš kurių labiausiai akimi matomi yra Nepriklausomybės aikštė ir Gedimino prospektas, kurių elementai yra vertingosios savybės.Todėl visi Gedimino prospekto, Nepriklausomybės aikštės elementai, esantys virš senosios tunelio dalies(plytelių dangos, želdynai, fontanas, suoliukai, šiukšliadėžės, vėliavų stiebai, elektros apšvietimo stulpai ir kiti nukastos teritorijos elementai) turės būti išardyti, tinkamai sandėliuojami ir atlikus tunelio remonto darbus atstatytiį esamą padėtį. Šie darbai yra priskiriami paveldo tvarkybos darbams, todėl turės būti rengiamas tvarkomųjų paveldosaugos darbų projektas (projektai), kuriame bus pateikti reikalavimai ir sąlygos paveldo objekto elementų identifikavimui, inventorizavimui, tinkamam elementų ardymui, sandėliavimui ir atstatymui į pradinę padėtį. Žemės judinimo darbų vietose turės būti atlikti archeologiniai tyrimai.
Išardyti visą konstrukciją ir ją atstatyti į esamą (žole apželdintą) padėtį nėra jokios prasmės. Tai jeigu nepavyks rasti lėšų ir noro atkurti originalų fontaną, jo greičiausiai tiesiog nebeliks.
na ka cia komentuot...jei pilieciui ten viskas adekvatu manau gal net neverta ir ner prasmes gincytis... Jei tamstai viskas ok ..tebunie..ok....statyk dvirtakius, kosmodromus....pirmyn...
Aš net nesiginčijau. Tiesiog smalsu, kas tam mazge gali atrodyt nebaigta?
Idomu rekonstruojant tunelį kas bus su bibliotekos požemine saugykla. kaip suprantu ten dėl praėjusio tunelio remonto metu padarytu klaidų jiems sienos pradėjusios griūti buvo. Gal sutvarkys tą reikalą?
Aš net nesiginčijau. Tiesiog smalsu, kas tam mazge gali atrodyt nebaigta?
Prisidėsiu prie nesuprantančių, ko trūksta minėtoje sankryžoje. Vyraujančioms eismo kryptimis padaryti patogūs nu/užvažiavimai, nepatogūs (pvz. nuo lentvario link Vaidotų) tikrai gerokai mažiau naudojami. Man gal tik norėtųsi mažiau vaizdą užstojančių viaduko atitvarų.
Savivaldybės taryba patvirtino biudžetą, bet kažkaip nelabai randu kokie didesni infrastruktūros projektai gavo finansavimą? Pernai vaikščiojo tokie sąrašai. Didžiausias projektas buvo dvirtakis Narbuto gatvėje, kurio taip ir nepavyko įrengti.
Savivaldybės taryba patvirtino biudžetą, bet kažkaip nelabai randu kokie didesni infrastruktūros projektai gavo finansavimą?
1) Vėl Narbuto gatvė: dvirtakio eilutėje šiai gatvei skirta 325k, A juostoms - 1,7 mln. eurų;
2) A juostų įrengimui skirta 3 mln (neskaitant Narbuto g.). Prognozuočiau, kad čia bus jau patvirtinta A juosta Ozo g. tarp Akropolio ir Ozo, Kalvarijų g. nuo Žalgirio iki Kareivių gatvių ir galimai Buivydiškių ir Kareivių gatvėse;
3) Dviračių takams Naujamiestyje (įskaitant D&G) 877k eurų;
4) Skirta 5,2 mln. eurų VVT autobusų parko perkėlimui iš Žirmūnų;
5) 500 tūkst. mazgui prie Nacionalinio stadiono pertvarkyti (bet kadangi čia yra labai mažai, tai abejoju, ar čia jau statyba planuojama);
6) Atskirai paminėtas Perkūnkiemio skvero įrengimas (360k).
Daugiau nieko ypatingo biudžete nėra. Yra keletas eilučių, kurios lakoniškai pavadintos bendrosiomis priemonėmis, tai ten gali būti bet kas.
Nebus išmintingas mano postas, bet norisi išsisakyt. Ilgus metus vilniečiai žiūrėjo iš aukšto į kauniečius (ir visi kartu - į Lenkiją), kad ten esą prastos gatvės ir keliai. Bet dabar tenka konstatuoti, kad padėtis iš esmės pasikeitė - VLN gatvių dangos kokybė tapo - tragiška. Veik nėra normalių gatvių: provėžos, duobės, nevykę sulopymai. Aš nežinau, ar VMS mato, kad esame šiknoje? Pavyzdinis maršrutas: Savanoriai-Pylimo gatvė.
Nebus išmintingas mano postas, bet norisi išsisakyt. Ilgus metus vilniečiai žiūrėjo iš aukšto į kauniečius (ir visi kartu - į Lenkiją), kad ten esą prastos gatvės ir keliai. Bet dabar tenka konstatuoti, kad padėtis iš esmės pasikeitė - VLN gatvių dangos kokybė tapo - tragiška. Veik nėra normalių gatvių: provėžos, duobės, nevykę sulopymai. Aš nežinau, ar VMS mato, kad esame šiknoje? Pavyzdinis maršrutas: Savanoriai-Pylimo gatvė.
Pareiškimas tai kaip reikiant skambus Ar tikraigatvių dangos kokybė tapo tragiška? Taip, blogų atkarpų tikrai yra, bet kai pagalvoji per pastaruosius keletą metų iš esmės pagerėjo kokybė: Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų link Litexpo viskas perasfaltuota, Antakalnio gatvė, Olandų g. atkarpų perasfaltavimas, Žirmųnų g., Pelesos g. perasfaltuota, Naugarduko, Šaltkalvių, Naujosios Vilnios plentas, Geležinkelio g. ir t.t. Čia tik keletas minčių pagalvojus apie tai ką mačiau remontuoto. Tikrai atkarpų yra daug atnaujintų
Žinoma, pats manau, kad savivaldybei reikia dar padirbėti ties atnaujinimu (Žalgirio g., Šeimyniškių g. tarp Rinktinės g. ir žiedo ir dar krūvelė tokių), tačiau pasakyti, kad tik blogėja, manau, yra per skambu.
Comment