Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal reikėtų atskiros temos infrastruktūros projektams Naujamiestyje.
    Geiriau matytųsi pradinės vizijos ir faktinis rezultatas.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Stebėtina, kai Vilniuje visiškai sustojęs naujų gatvių ir aplinkkelių tiesimas, o Vilkaviškis per pusantrų metų sugeba pasidaryti tegu ir nedidelę, bet aplinkkelio atkarpą.
      Čia problema ne piniguose, bet tame, kad Vilkaviškis netaško nesąmonėms pinigų ir pas juos galvoje prioritetas nera vien gatvių siaurinimas. Vilkaviškis sugeba ne raudoti apie gatvių perdavimą Kelių direkcijai, o pasinaudoti ES parama ir padaryti tai, ko reikia jų miestui.
      Manau stipru yra vadinti šitą 500 metrų gatvės asfaltavimą aplinkelio tiesimu. Aplinkelis būtų jeigu būtų jungtis su Vytauto gatve.

      Man čia panašiau į interesą kažkieno savo sklypų vertę pasikelti, nenustebčiau jei greitu metu prie šio "aplinkelio" pradės nameliai kilti.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        O kurioje vietoje ji turėtų būti? Ar buvo tokia numatyta?
        Ji jau ten seniai suprojektuota, bet niekas nestato.

        Parašė sleader Rodyti pranešimą


        Tačiau SĮ "Vilniaus planas" yra parengęs Žirnių g. ir S.Dariaus ir S.Girėno gatvių dviejų lygių sankryžos rekonstrukcija techninį projektą. Kurio planelis atrodo štai taip:

        Comment


        • Tomizmas
          Tomizmas commented
          Editing a comment
          Šitos nuovažos nebuvimas yra viena iš didžiausių nesąmonių Vilniuje. Iš aplinkkelio neįmanoma patekti į Naujininkus ir toliau link centro Dariaus ir Girėno - Švitrigailos g. (viena svarbesnių Vilniuje). Tiksliau galima, zigzagais prie Ikea apsisukus. Ir svarbiausia, kad ją padaryti nėra kažkokia baisi problema. Tai kodėl nedaroma?

        • abruo
          abruo commented
          Editing a comment
          O ir nuovažos šiaurės rytiniam šitos sankryžos kampe turėtų būti perdarytos. Po viaduku pavojingai kertasi srautai, o nuovaža nuo Minsko į Dariaus ir Girėno atsišakoja per anksti, dėl to ten taip pat kertasi srautai su nuvažiuojančiais nuo Ikėjos viaduko + įvažiavimas į kažkokios knaipės kiemą. Ypač ten pavojinga dviratininkams ir pėstiesiems. Todėl tas turimas rekonstrukcijos projektas vis tiek nėra iki galo geras.

        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
        Manau stipru yra vadinti šitą 500 metrų gatvės asfaltavimą aplinkelio tiesimu. Aplinkelis būtų jeigu būtų jungtis su Vytauto gatve.
        ​​​​​​Šiuo atveju jungties ilgis nėra esminis dydis; svarbu, kad kelias sujungia dvi gatvės, kur tiesesniu keliu važiuos sunkusis transportas. Be to, jau yra parengti kitų atkarpų techniniai projektai.
        Visiška priešingybė siaurintojams iš Vilniaus m. savivaldybės, kur, pvz. iš didelės "pompos" apie Kernavės gatvės tiesimą eismo problemos liko neišspręstos, o eismas liko nepritaikytoje Linkmenų gatvėje. Apie nepradėta tiesti Šiaurinę gatvę ar Mykolo Lietuvio geriau nekalbėti - eismas vyksta vidinėmis gatvėmis ar pro individualius namus. Ten net ir mažos atkarpos ar jungtys išspręstų nemažai eismo problemų
        Paskutinis taisė Romas; 2022.01.29, 21:38.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          ​​​​​​Šjo atveju jungties ilgis nėra esminis dydis, svarbu, kad kelias sujungia dvi gatvės kur tiesesniu tkeliu važiuos sunkusis transportas. Be to jau yra parengti kitų atkarpų techniniai projektai.
          Visiška priešingybė siaurintojams iš Vilniaus m. savivaldybės, kur, pvz. iš didelės "pompos" apie Kernavės gatvės tiesimą eismo problemos liko neišspręstos, o eismas liko nepritaikytoje Linkmenų gatvėje. Apie nepradėta tiesti Šiaurinę gatvę ar Mykolo Lietuvio geriau nekalbėti - eismas vyksta vidinėmis gatvėmis ar pro individualius namus. Ten net ir mažos atkarpos ar jungtys išspręstų nemažai eismo problemų
          Dėl Vilniaus problemų visiškai sutinku.
          Paskutinis taisė Romas; 2022.01.29, 18:53. Priežastis: Sutrumpinta citata

          Comment


            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
            Šitos nuovažos nebuvimas yra viena iš didžiausių nesąmonių Vilniuje. Iš aplinkkelio neįmanoma patekti į Naujininkus ir toliau link centro Dariaus ir Girėno - Švitrigailos g. (viena svarbesnių Vilniuje). Tiksliau galima, zigzagais prie Ikea apsisukus. Ir svarbiausia, kad ją padaryti nėra kažkokia baisi problema. Tai kodėl nedaroma?
            vilniuje tokiu šposu gan dauk...pvz ukmerges gatveje 2 vnt ukmerges ir ozo sankryza, ukmerges ir ateities g sankryza , milasiaus lizdeikos sankryza, vakarinis aplinkelis ir pavilnioniu g., laisves pr ir oslo g (po 30 metu ka tik istaisytas), gekezinio vilko ir ateities g., kirtimu ir lentvario g sankryza, kirtimu ir galves g sankryza..kirtimu ir eisiskiu pl sankryza....taigi tokiu nesamoniu Vilniuje yra labai dauk...

            Comment


              Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
              kirtimu ir lentvario g sankryza [...] taigi tokiu nesamoniu Vilniuje yra labai dauk...
              Pala, nesupratau, o šitoj kas tamstai nepatinka? Pilnai funkcionalus ir adekvatus eismo intensyvumui dalinio dobilo mazgas. Iš visų krypčių į visas galima bet kuriuo paros metu nuvažiuot. Nieko daugiau daryt nereikia, nebent dvirtakius. Kemšasi ne sankryža, o Lentvario gatvė ties Tuvlitos eile.

              Comment


                Yra naujienų dėl Geležinio Vilko g. tunelio rekonstrukcijos - pristatomas remonto projektas - https://bit.ly/3IBw1rU

                Neseniai teko važiuoti švariais, šviesiais ir tvarkingais Varšuvos tuneliais ir tikrai patirtis nesulyginama. Labai tikiuosi po visų darbų Vilniaus tuneliu bus panašiai smagu važiuoti. Gaila jokių vizualizacijų nepateikiama.

                Įdomu kad dalis darbų turės būti atliekama atviru būdu ir dėl to ardys dalį Gedimino prospekto ir Nepriklasuomybės aikštės, realiai atsikas per visą tunelio ilgį. Rimtas remontas nusimato. Gera proga išspręsti ir amžiną Seimo fontano/gėlyno klausimą.

                Click image for larger version

Name:	2022-01-29 00_08_32-tunelis2.png
Views:	1065
Size:	1,36 MB
ID:	1946218


                Projektuotojai pristatys Geležinio Vilko gatvės tunelio remonto projektą

                Prieš 40 metų statytas Geležinio Vilko gatvės tunelis laukia remonto. Pagal projektą, kurį rengia bendrovė „SRP Projektas“, rengiamasi atnaujinti jo konstrukcijas, o kartu – ir vaizdą. Remontas bus atliekamas, kai projektiniams pasiūlymams pritars ir visuomenė, ir savivaldybė.
                <..>
                Senojoje tunelio dalyje (apie 265 m ilgio) tarp Gedimino prospekto ir Antano Tumėno gatvės planuojama suremontuoti fasadinius paviršius, atnaujinti atraminius guolius, pakeisti ir modernizuoti susidėvėjusias inžinerines sistemas. Bus įrengta nauja tunelio hidroizoliacija, deformaciniai pjūviai ir nauja drenažinė sistema.

                Naujojoje tunelio dalyje (apie 90 m ilgio) projektuotojai numatę paviršių valymo, plyšių injektavimo ir impregnavimo darbus.

                Remontuojant tunelį prireiks pasiekti jo konstrukcijas, todėl laikinai teks nuardyti dalį Nepriklausomybės aikštės dangos ir atkarpą Gedimino prospekto dangos (apie 60 metrų, ties Gedimino pr. 60). Po remonto išardytos dangos ir kiti elementai bus sugrąžinti į pradinę padėtį. Projektavimo darbų teritorijoje šiuo metu auga 122 patenkinamos būklės medžiai – paprastosios pušys, mažalapės liepos, kurias taip pat laikinai prireiks persodinti, o po remonto vėl pasodinti į buvusias vietas.
                <..>

                https://vilnius.lt/lt/2022/01/27/pro...onto-projekta/

                Ledai pajudėjo: pristatomas Geležinio Vilko gatvės tunelio remonto projektas

                Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...atgal-22208687

                Comment


                  Anksčiau kalbėta, kad ir kažkaip moderniai apšviesti buvo norima tą tunelį. Įdomu ar kažką darys.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    pala, nesupratau, o šitoj kas tamstai nepatinka? Pilnai funkcionalus ir adekvatus eismo intensyvumui dalinio dobilo mazgas. Iš visų krypčių į visas galima bet kuriuo paros metu nuvažiuot. Nieko daugiau daryt nereikia, nebent dvirtakius. Kemšasi ne sankryža, o lentvario gatvė ties tuvlitos eile.
                    na ka cia komentuot...jei pilieciui ten viskas adekvatu manau gal net neverta ir ner prasmes gincytis... Jei tamstai viskas ok ..tebunie..ok....statyk dvirtakius, kosmodromus....pirmyn...

                    Comment


                      Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                      na ka cia komentuot...jei pilieciui ten viskas adekvatu manau gal net neverta ir ner prasmes gincytis... Jei tamstai viskas ok ..tebunie..ok....statyk dvirtakius, kosmodromus....pirmyn...
                      Šiaip jau su tamsta nėra didelės prasmės ginčytis. alga ginčijosi argumentais, tamsta daugtaškiais.

                      Comment


                        Mat daugtaškis tekste kai kuriems lygiavertis matui šachmatų lentoje

                        Comment


                          Parašė satrebla Rodyti pranešimą

                          Įdomu kad dalis darbų turės būti atliekama atviru būdu ir dėl to ardys dalį Gedimino prospekto ir Nepriklasuomybės aikštės, realiai atsikas per visą tunelio ilgį. Rimtas remontas nusimato. Gera proga išspręsti ir amžiną Seimo fontano/gėlyno klausimą.
                          Seimo fontano klausimo sprendimas tiek pat įdomus, kiek tunelio remontas. Remonto projektiniuose pasiūlymuose užsimenama tik tiek:
                          Kadangi Geležinio Vilko tunelis yra trijų kultūros paveldo objektų teritorijose (žr. 1.4 punktą), iš kurių labiausiai akimi matomi yra Nepriklausomybės aikštė ir Gedimino prospektas, kurių elementai yra vertingosios savybės.Todėl visi Gedimino prospekto, Nepriklausomybės aikštės elementai, esantys virš senosios tunelio dalies(plytelių dangos, želdynai, fontanas, suoliukai, šiukšliadėžės, vėliavų stiebai, elektros apšvietimo stulpai ir kiti nukastos teritorijos elementai) turės būti išardyti, tinkamai sandėliuojami ir atlikus tunelio remonto darbus atstatytiį esamą padėtį. Šie darbai yra priskiriami paveldo tvarkybos darbams, todėl turės būti rengiamas tvarkomųjų paveldosaugos darbų projektas (projektai), kuriame bus pateikti reikalavimai ir sąlygos paveldo objekto elementų identifikavimui, inventorizavimui, tinkamam elementų ardymui, sandėliavimui ir atstatymui į pradinę padėtį. Žemės judinimo darbų vietose turės būti atlikti archeologiniai tyrimai.
                          Išardyti visą konstrukciją ir ją atstatyti į esamą (žole apželdintą) padėtį nėra jokios prasmės. Tai jeigu nepavyks rasti lėšų ir noro atkurti originalų fontaną, jo greičiausiai tiesiog nebeliks.

                          Comment


                            Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                            na ka cia komentuot...jei pilieciui ten viskas adekvatu manau gal net neverta ir ner prasmes gincytis... Jei tamstai viskas ok ..tebunie..ok....statyk dvirtakius, kosmodromus....pirmyn...
                            Aš net nesiginčijau. Tiesiog smalsu, kas tam mazge gali atrodyt nebaigta?

                            Comment


                              Idomu rekonstruojant tunelį kas bus su bibliotekos požemine saugykla. kaip suprantu ten dėl praėjusio tunelio remonto metu padarytu klaidų jiems sienos pradėjusios griūti buvo. Gal sutvarkys tą reikalą?

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Aš net nesiginčijau. Tiesiog smalsu, kas tam mazge gali atrodyt nebaigta?
                                Prisidėsiu prie nesuprantančių, ko trūksta minėtoje sankryžoje. Vyraujančioms eismo kryptimis padaryti patogūs nu/užvažiavimai, nepatogūs (pvz. nuo lentvario link Vaidotų) tikrai gerokai mažiau naudojami. Man gal tik norėtųsi mažiau vaizdą užstojančių viaduko atitvarų.

                                Comment


                                  Savivaldybės taryba patvirtino biudžetą, bet kažkaip nelabai randu kokie didesni infrastruktūros projektai gavo finansavimą? Pernai vaikščiojo tokie sąrašai. Didžiausias projektas buvo dvirtakis Narbuto gatvėje, kurio taip ir nepavyko įrengti.

                                  Comment


                                    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                    Savivaldybės taryba patvirtino biudžetą, bet kažkaip nelabai randu kokie didesni infrastruktūros projektai gavo finansavimą?
                                    1) Vėl Narbuto gatvė: dvirtakio eilutėje šiai gatvei skirta 325k, A juostoms - 1,7 mln. eurų;
                                    2) A juostų įrengimui skirta 3 mln (neskaitant Narbuto g.). Prognozuočiau, kad čia bus jau patvirtinta A juosta Ozo g. tarp Akropolio ir Ozo, Kalvarijų g. nuo Žalgirio iki Kareivių gatvių ir galimai Buivydiškių ir Kareivių gatvėse;
                                    3) Dviračių takams Naujamiestyje (įskaitant D&G) 877k eurų;
                                    4) Skirta 5,2 mln. eurų VVT autobusų parko perkėlimui iš Žirmūnų;
                                    5) 500 tūkst. mazgui prie Nacionalinio stadiono pertvarkyti (bet kadangi čia yra labai mažai, tai abejoju, ar čia jau statyba planuojama);
                                    6) Atskirai paminėtas Perkūnkiemio skvero įrengimas (360k).

                                    Daugiau nieko ypatingo biudžete nėra. Yra keletas eilučių, kurios lakoniškai pavadintos bendrosiomis priemonėmis, tai ten gali būti bet kas.

                                    Comment


                                      Nebus išmintingas mano postas, bet norisi išsisakyt. Ilgus metus vilniečiai žiūrėjo iš aukšto į kauniečius (ir visi kartu - į Lenkiją), kad ten esą prastos gatvės ir keliai. Bet dabar tenka konstatuoti, kad padėtis iš esmės pasikeitė - VLN gatvių dangos kokybė tapo - tragiška. Veik nėra normalių gatvių: provėžos, duobės, nevykę sulopymai. Aš nežinau, ar VMS mato, kad esame šiknoje? Pavyzdinis maršrutas: Savanoriai-Pylimo gatvė.
                                      Paskutinis taisė Knope; 2022.03.30, 10:51.

                                      Comment


                                        Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                        Nebus išmintingas mano postas, bet norisi išsisakyt. Ilgus metus vilniečiai žiūrėjo iš aukšto į kauniečius (ir visi kartu - į Lenkiją), kad ten esą prastos gatvės ir keliai. Bet dabar tenka konstatuoti, kad padėtis iš esmės pasikeitė - VLN gatvių dangos kokybė tapo - tragiška. Veik nėra normalių gatvių: provėžos, duobės, nevykę sulopymai. Aš nežinau, ar VMS mato, kad esame šiknoje? Pavyzdinis maršrutas: Savanoriai-Pylimo gatvė.
                                        Pareiškimas tai kaip reikiant skambus Ar tikraigatvių dangos kokybė tapo tragiška? Taip, blogų atkarpų tikrai yra, bet kai pagalvoji per pastaruosius keletą metų iš esmės pagerėjo kokybė: Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų link Litexpo viskas perasfaltuota, Antakalnio gatvė, Olandų g. atkarpų perasfaltavimas, Žirmųnų g., Pelesos g. perasfaltuota, Naugarduko, Šaltkalvių, Naujosios Vilnios plentas, Geležinkelio g. ir t.t. Čia tik keletas minčių pagalvojus apie tai ką mačiau remontuoto. Tikrai atkarpų yra daug atnaujintų
                                        Žinoma, pats manau, kad savivaldybei reikia dar padirbėti ties atnaujinimu (Žalgirio g., Šeimyniškių g. tarp Rinktinės g. ir žiedo ir dar krūvelė tokių), tačiau pasakyti, kad tik blogėja, manau, yra per skambu.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X