Tas Vilniaus metro tai biški lėšų skiria... įdomu kas už jo stovi ir ar tikslai tikrai yra metro stumimas (su ranga, aišku, Vilniaus rentiniui berods?). Nes atrodo kaip ir aišku, kad nebus jokio metro.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTačiau darbų pradžios data liko neaiški
Comment
-
Vilniuje yra nemažai vietų, kur labai nepatogu persirikiuoti (o dažnai tai sukelia avarines situacijas). Kai kuriuos vietos sutvarkytos (pvz. posūkis iš Stalupėnų į Pilaitės pr. ar iš Baravyko g. į Konstitucijos pr.), tačiau dar nemažai, kur tai yra nesaugu ir nepatogu (pvz. Lazdynų tiltas link centro arba toliau pranešime minima vieta). Ypač tokiose vietose sunku manevruoti viešajam transportui. Pavyzdžiui, 7 troleibusas, važiuodamas iš centro į Justiniškes per Justiniškių/Laisvės pr. sankryžą prie Spaudos rūmų turi persirikiuoti net per 6 (!) juostas, o tai, priminsiu, yra populiariausias troleibusas mieste. Dėl šios priežasties būtų gerai šią sankryžą šiek tiek perorganizuoti. Kadangi jau neužilgo bus įteisinti VT šviesoforai, atsiranda daug galimybių ryškiai supaprastinti darbą VT vairuotojams ir bendrai padidinti saugumą šioje sankryžoje:
Važiuojant iš po estakados link Pašilaičių, vietoj dabar esančių 2+A juostų liktų 1+A. Ši viena juosta įsilietų į Laisvės prospektą taip, kad netektų duoti kelio važiuojantiems estakada, taigi, išnyktų konfliktinis taškas. Ši juosta būtų trečia nuo dešiniojo važiuojamosios dalies krašto; pati dešiniausia būtų VT juosta tiesiai (čia mėlynai, kaip Vilniaus plano schemose; taipogi tik rašant šį postą prisiminiau, kad važiuojantis tiesiai VT galėtų būti atskirtas salele, kad nereikėtų stovėti prie šviesoforo, tačiau tai jau smulkmenos), o antra nuo dešinės - VT juosta posūkiui į kairę, kuri būtų reguliuojama specialiu VT šviesoforu. Jis galėtų leisti eismą tuo pačiu metu, kai automobiliai iš estakados suktų į Justiniškių g. (srautai paprasčiausiai nesikirstų). Ketvirta juosta nuo dešinės būtų pirmoji estakados juosta, kuri ''išmestų'' eismą link Mados į antrąją Laisvės pr. juostą (dabar tai yra antroji juosta nuo dešiniojo krašto). Tuo tarpu penktoji juosta nuo dešiniojo krašto, schemoje pažymėta kaip tamsesnė pilka, būtų skirta estakada važiuojančiam eismui pasukti į Justiniškių g. Dar prieš įvažiuojant į estakadą, Karoliniškėse, turėtų būti nurodomieji ženklai, aiškiai informuojantys, kuri juosta kur nuveda, kad vairuotojai galėtų kuo anksčiau pasirinkti reikiamą juostą. Ši juosta nuo likusių būtų atskirta ištisine linija ir oranžiniais stulpeliais, kad jos nebūtų galima kirsti.
Toks sprendimas sumažintų avarinių situacijų skaičių šioje vietoje ir, kas svarbiausia, leistų viešajam transportui žymiai patogiau rikiuotis.
Vietoj šito:
automobiliai galėtų pasirinkti 700m metrų ilgesnę trasą per Pilaitės pr., Vakarinį aplinkkelį ir Šešuolių gatvę:
Kad eismas vyktų kuo sklandžiau, tektų perorganizuoti išvažiavimą į Šešuolių gatvę bei juostas prieš Šešuolių/Justiniškių gatvių sankryžą:
1. Dabar esantį šoninė avarinė juostą vakariniame aplinkkelyje taptu pirmąja juosta posūkiui į Šešuolių gatvę, iš kairės ji būtų apribota horizontaliojo ženklinimo 1.10, t.y. į ją būtų galima įvažiuoti, bet iš jos nebūtų galima išvažiuoti; nuovažoje iš Pilaitės pr. į aplinkkelį turėtų būti aiškus nurodomieji ženklai, kurią juostą reikia pasirinkti norint nuvažiuoti norima kryptimi;
2. Šešuolių gatvėje naikinamas esamas apsisukimas ir vietoj dabar esančios 4 juostų konfigūracijos ''tiesiai ir į dešinę, tiesiai, į kairę, į kairę'' (realiai pirmoji juosta tarnauja tik posūkiui į dešinę, nes Šešuolių gatvė yra užstatyta automobiliais) būtų 3 juostų konfigūracija: ''tiesiai ir į dešinę, į kairę, į kairę'', t.y. naikinama viena juosta. pagrindinė kryptis šioje sankryžoje būtų į kairę, todėl ir pirma juosta nuovažoje iš aplinkkelio turėtų ''išmesti'' eismą į juostą į kairę, o ne į juostą tiesiai arba į dešinę; pastaroji turėtų prasidėti šone kaip nauja juosta. Konfliktinio taško tarp atvažiavusiu aplinkkeliu iš centro ir norinčių važiuoti tiesiai nebūtų, nes dėl 1.10 horizontaliojo ženklinimo būtų labai ilga atkarpa tinkamai persirikiuoti; žinoma, aplinkkelyje taipogi turėtų būti aiškūs nurodomieji ženklai.
Iš anksto labai atsiprašau už paintinę kokybę - kitokio software neturiu, tačiau mano manymu ši idėja yra verta dėmėsio. Tokiu būdu Justiniškių gatvę tarp Spaudos rūmų ir Šešuolių gatvės būtų galima siaurinti arba padaryti ten parkavimo vietų (išlaikant juostą posūkiui į Viršilų gatvę), VT galėtų daug patogiau, nestovint kamščiuose pasukti į Justiniškių gatvę, neliktų konfliktinio taško, o didžiajai daliai automobilių vairuotojų maršrutas pailgėtų 700 metrų (neskaitant kai kurių Justiniškių gatvės gyventojų).
Ką manote?
- 5 patinka
Comment
-
Čia aišku nėra visiškai susiję, bet... Man žiauriai keista, kad iki šiol šioje sankryžoje nėra padarytas nepertraukiamas VT eismas Laisvės pr. Projektas yra, leidimai išduoti. Visame mieste projektuoja juostas, o čia 200 metrų pertvarkyt negali. Gal savivaldybė pamiršusi apie šitą projektą?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia aišku nėra visiškai susiję, bet... Man žiauriai keista, kad iki šiol šioje sankryžoje nėra padarytas nepertraukiamas VT eismas Laisvės pr. Projektas yra, leidimai išduoti. Visame mieste projektuoja juostas, o čia 200 metrų pertvarkyt negali. Gal savivaldybė pamiršusi apie šitą projektą?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Ir tegul nedaro kol kas, o apsvarsto mano pasiūlymą įdomu, suprastų jie tokias paintines keverzones ar nelabai?
- 1 patinka
Comment
-
Kaip jums tokia idėja Antakalnio ir Sapiegos gatvių sankryžai?
Perdaryti sankryžą nutiesiant naują Sapiegos gatvės atšaką bei pakėlus gruntą pajungti Jauniaus gatvę. Tai leistų:
- Vietoje 2 šviesoforų palikti 1
- 2 asfaltuotos gatvės zonos, kurias pėstiesiems reikia pereiti, pasinaikintų, atsirastų 2 naujos. Bet naujos asfaltuotos zonos būtų kaip standartinės sankryžos dalis, todėl pėstiesiems nepatogumų nesudarytų, nes eismas sankryžoje būtų reguliuojamas šviesoforu. Pėstiesiems nebereikėtų gatvės kirsti net dvejose vietose ties vieta, kur dabar Sapiegos gatvė jungiasi su Antakalnio g..
- Jauniaus gatve būtų galima organizuoti privažiavimą į prie upės esančius sklypus, keisti, jei to reikia, transporto eismą palei upę. Galbūt net būtų galima panaikinti transporto eismą dalyje gatvės palei upę, nes susisiekti galima būtų Jauniaus gatve ir / ar kitomis greta esančiomis gatvėmis.
Vilnius lt
Obliview
Streetview
- 4 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąO, jeigu padarius neaukštą tuneliuką, lengvoms mašinoms, pėstiesiems, bei dviračiams?
- 1 patinka
Comment
-
Aš tai siūlau visgi sulaukti dviračių gatvės įrengimo Vileišio g.,tuomet įrengti A juostas Antakalnio gatvėje ir eismo ženkliai sumažės. Jam sumažėjus ir daugelio problemų neliks.
Patikrinta daug kartų, paskutinį garsesnį kartą Sietle prieš porą metų trims mėnesiams buvo išjungta viena jungtis nugriovus pakeltą miesto greitkelį ir dar nespėjus atidaryti naujojo tunelio. Visi laukė carmagedono, bet jis neįvyko, o kamščių visame mieste netgi sumažėjo. Tiesiog dalis persėdo į autobusus, dalis atsisakė nebūtinų kelionių piko metu. Visada keliaujančių automobiliais kuriems tai yra būtinybė nebūna tiek daug, o realiai tai užtenka nuimti tegu ir tik 20 proc eismo ir kamščiai ženkliai sumažėja, nes pralaidumo ir spūsčių priklausomybė nėra tiesinė (sotinantis pralaidumui spūstys šauna į viršų)
- 5 patinka
Comment
-
Kai Vilniuje bent 6 metus nevykdoma rimtų infrastruktūros projektų (išskyrus Kelių direkcijos vykdomą projektą Liepkalnyje).
Savivaldybė infrastruktūros srityje yra visiškai impot.., t.y. neįgali. Ji gali pasigirti tik keliomis susiaurintomis gatvėmis ir Fino-Giedraičių gatvelių sutvarkymui. Lieka kiekvieną krustelėjimą pateikti kaip didžiulę pažangą. Dabar "grandiozinis projektas" vykdomas Ozo gatvėje - ten kelių šimtų metrų atkarpoje bus įrengiamos "A"juostos
Lrytas.lt 2021.05.26
Ozo gatvės laukia grandiozinis remontasŠią savaitę Vilniaus miesto savivaldybės administracija paskelbė informaciją apie viešuosius pirkimus Ozo gatvės atkarpos nuo Gelvonų g. iki Kernavės g. kapitaliniam remontui. Šalia sostinės „Akropolio“ esančią Ozo gatvę planuojama rekonstruoti. Norima įrengti viešojo transporto juostą nuo Gelvonų gatvės iki Kernavės gatvės.
Kai kuriose vietose, kur nebus galima „A“ juostos įrengti šaligatvių sąskaita, numatoma panaudoti dalį skiriamosios juostos.
Taip pat numatoma uždaryti apsisukimų vietas Ozo g. ties viaduku per Geležinio Vilko g., kur dabar sudėti betoniniai blokai. (...)
Siekiant pagerinti eismo saugumą ties PC „Ozas“ saugumo salelė išplatinama padarant iš jos skiriamąją juostą, o transporto priemonių apsisukimas numatomas tik per viadukus“, – apie būsimą gatvės rekonstrukciją rašoma projektiniuose siūlymuose.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...stas-19482687/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė RomasKai Vilniuje bent 6 metus nevykdoma rimtų infrastruktūros projektų (išskyrus Kelių direkcijos vykdomą projektą Liepkalnyje).
Savivaldybė infrastruktūros srityje yra visiškai impot.., t.y. neįgali. Ji gali pasigirti tik keliomis susiaurintomis gatvėmis ir Fino-Giedraičių gatvelių sutvarkymui. Lieka kiekvieną krustelėjimą pateikti kaip didžiulę pažangą. Dabar "grandiozinis projektas" vykdomas Ozo gatvėje - ten kelių šimtų metrų atkarpoje bus įrengiamos "A"juostos
- 3 patinka
Comment
-
Antraštę uždėjo žiniasklaida, ji mėgsta rėksmingas antraštes.
Gal prisidėjo ir savivaldybės PiaRas, kuris net Santaros gatvę kažkada vadino "strategine gatve".
Tiesą sakant, nieko neveikimo ir pažadų apie "tuoj tuoj įgyvendinamus projektus" dalinimo fone Ozo gatvė šiai savivaldybei išties grandiozinis projektas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAš tai siūlau visgi sulaukti dviračių gatvės įrengimo Vileišio g.,tuomet įrengti A juostas Antakalnio gatvėje ir eismo ženkliai sumažės. Jam sumažėjus ir daugelio problemų neliks.
Patikrinta daug kartų, paskutinį garsesnį kartą Sietle prieš porą metų trims mėnesiams buvo išjungta viena jungtis nugriovus pakeltą miesto greitkelį ir dar nespėjus atidaryti naujojo tunelio. Visi laukė carmagedono, bet jis neįvyko, o kamščių visame mieste netgi sumažėjo. Tiesiog dalis persėdo į autobusus, dalis atsisakė nebūtinų kelionių piko metu. Visada keliaujančių automobiliais kuriems tai yra būtinybė nebūna tiek daug, o realiai tai užtenka nuimti tegu ir tik 20 proc eismo ir kamščiai ženkliai sumažėja, nes pralaidumo ir spūsčių priklausomybė nėra tiesinė (sotinantis pralaidumui spūstys šauna į viršų)
O Antakalnio gatvės jūsų minėtas humanizavimas nesumažina šios sankryžos rekonstravimo, sudarant geresnes sąlygas pėstiesiems ir dviratininkams, prasmės, nes naikintųsi tos nemalonios asfaltuotos atkarpos, du šviesoforai pavirstų į vieną. Manyčiau taip.
Comment
-
Sūduvių gatvės rekonstrukcijos projektas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje:
https://citify.eu/suduviu-g-atkarpa/...CjvQPAfvUOy4rU
- 3 patinka
Comment
Comment