Nepasakyčiau, kad žiedas yra pėstiesiams draugiška sankryža, iš tiesų viena baisiausių vietų pėstiesiems yra Pedagoginio žiedas. Pietinė pusė dar palyginti gera, bet šiaurinė pusė, kur pvz. išsukimui link GV/Ukmergės g. paliktas plačiausias ruožas, yra baisiai nesaugi nes vairuotojai iš žiedo išsuka nepristabdę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNepasakyčiau, kad žiedas yra pėstiesiams draugiška sankryža, iš tiesų viena baisiausių vietų pėstiesiems yra Pedagoginio žiedas. Pietinė pusė dar palyginti gera, bet šiaurinė pusė, kur pvz. išsukimui link GV/Ukmergės g. paliktas plačiausias ruožas, yra baisiai nesaugi nes vairuotojai iš žiedo išsuka nepristabdę.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Jei būtų nutiesta Šiaurinė gatvė, būtų galima ieškoti sprendimų kaip Ozo gatvėje suderinti automobilių ir pėsčiųjų bei dviratininkų interesus.
Dabar konfliktinė situacija užprogramuota iš karto.
Kadangi tarp traukos objektų yra dideli atstumai bei aukščių skirtumai, tai Ozo-Geležinio g. mazge objektyviai nėra daug nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.
Kol Ozo gatvė yra nepakeičiama susisiekiant Vakarų-Rytų kryptimi, tol eismo ribojimo priemonės - šviesoforai, iškiliosios perėjos ir pan. - turės tik tokį efektą, kad padidės kamščiai. Tuo tarpu ten nepagausės dviratininkų ar pėsčiųjų, nepagerės eismo saugumas.
Jei bus daromi tokie sprendimai "prieš gamtą", kuriuos daug kas ignoruoja kaip nematomas pėsčiųjų šviesoforas Žalgirio - Geležinio gatvių sankryžoje prie "negyvosios Rimi", tai bus eilinis pinigų išmetimas į balą.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMan atrodo kad miestas ir visuomenė pamažu pribrendo supratimui (nors tai retai kada pasireiškia veiksmais net ir prie šitos administracijos), kad kamščių problemas reikia spręsti mažinant automobilių srautus ir siekiant išlaipinti žmones iš automobilių ir įsodinti į autobusą arba peršokti ant dviračio ir paspirtuko.
Per tą laiką Šeskinės bendruomenės gyvenimo kokybė taip "pagerės" kad jie patys paprašytų tiesti Šiaurinę gatvę.
Situacija, kai Šiaurinės gatvės projektas vėluoja kelis dešimtmečius ir statomas tik liežuviais, yra absurdiška. Deja Ozo gatvės problemos neišspręs iškilios perėjos, šviesoforai ir net paspirtukai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei būtų nutiesta Šiaurinė gatvė, būtų galima ieškoti sprendimų kaip Ozo gatvėje suderinti automobilių ir pėsčiųjų bei dviratininkų interesus.
Dabar konfliktinė situacija užprogramuota iš karto.
Kadangi tarp traukos objektų yra dideli atstumai bei aukščių skirtumai, tai Ozo-Geležinio g. mazge objektyviai nėra daug nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.
Kol Ozo gatvė yra nepakeičiama susisiekiant Vakarų-Rytų kryptimi, tol eismo ribojimo priemonės - šviesoforai, iškiliosios perėjos ir pan. - turės tik tokį efektą, kad padidės kamščiai. Tuo tarpu ten nepagausės dviratininkų ar pėsčiųjų, nepagerės eismo saugumas.
Jei bus daromi tokie sprendimai "prieš gamtą", kuriuos daug kas ignoruoja kaip nematomas pėsčiųjų šviesoforas Žalgirio - Geležinio gatvių sankryžoje prie "negyvosios Rimi", tai bus eilinis pinigų išmetimas į balą.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.Paskutinis taisė Lettered; 2021.05.10, 00:21.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPratęsiant šią puikią mintį reikėtų uždrausti automobilių eismą Ozo gatvėje kokiems metams. Palikti tik dviračius ir paspirtukus. Na, jai labai lyja ar atšąla žemiau - 10°C, gal dar leisti ten važinėti ir autobusams.
Per tą laiką Šeskinės bendruomenės gyvenimo kokybė taip "pagerės" kad jie patys paprašytų tiesti Šiaurinę gatvę.
Situacija, kai Šiaurinės gatvės projektas vėluoja kelis dešimtmečius ir statomas tik liežuviais, yra absurdiška. Deja Ozo gatvės problemos neišspręs iškilios perėjos, šviesoforai ir net paspirtukai.
- 2 patinka
Comment
-
Nėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.
Diskusija kilo po to, kai viename iš judriausių mazgų pradėta siūlyti savotiškas priemonės - tarsi mieste būtų vien dviračiai ir nebūtų automobilių.
Kol kas Šiaurinė gatvė nėra nutiesta.
Vietoje Ozo-Geležinio Vilko dobilo žiedo siūlyti šviesoforus nėra rimta.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.
Diskusija kilo po to, kai viename iš judriausių mazgų pradėta siūlyti savotiškas priemonės - tarsi mieste būtų vien dviračiai ir nebūtų automobilių.
Kol kas Šiaurinė gatvė nėra nutiesta.
Vietoje Ozo-Geležinio Vilko dobilo žiedo siūlyti šviesoforus nėra rimta.
O argumentas "pirma nutieskit šiaurinę gatvę, paskui galit sau perėjas daryti" neatrodo legitimus, nes nutiesimas naujo pėstiesiems nepatogaus greitkelio, o po to gal kažkiek pagerinimas kito situacijos visiškai nesprendžia. Mieste tiesiog visos gatvės turi būti patogios ir automobiliams, ir viešajam transportui, ir pėstiesiems, ir dviratininkams. Juo labiau, kad egzistuoja tam tinkamos priemonės (nuo pigesnių iki brangesnių ir tokioje vietoje tai greičiausiai nėra šviesoforai). O nuo jų nukentėtų nebent tie, kurie prigimtine žmogaus teise laiko galimybę "normaliai paspausti", o visa kita neįdomu.Post in English - fight censorship!
- 5 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąVienintelė problema iškiltų kada nors sugalvojus paleisti kokį tramvajų Ozo gatve, tada gali prireikti jam statyti atskirą viaduką. Bet čia jau visiškai hipotetinė problema.
Jeigu ozo viadukus palikti pėstiesiems nesiaurinant (o tiesiog uždraudžiant automobilių eismą) tada juos galim būtų vėliau panaudoti ir tramvajams.
Comment
-
-
Parašė Hub Rodyti pranešimą
Na tai įtariu dar +2 juostos Pilaitės pr. nusimato...
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Nes neduok dieve kazkas uzsimins apie mass transit. Bet anyway. Nematerializuotas narbuto platinimas su tramvajaus juostos naikinimu jau ne uz ilgo bus nepakankamas.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąDalis Helsinkio g. yra Vilniaus rajone, bet sujungimui su Talino g. į rajoną lįsti nereikia. Čia grynai VMS apsileidimas.
https://sc.bns.lt/view/item/382503
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąPernai Vilniaus miesto savivaldybės administracijos infrastruktūros skyrius teigė, kad Helsinkio gatvės projektas yra parengtas, tačiau negautas statyba leidžiantis dokumentas dėl neišpirkto žemės sklypo ties Talino gatve. Registrų centro duomenimis, trūkstama sklypo dalis valstybės reikmėms buvo paimta šių metų vasarį
https://sc.bns.lt/view/item/382503Tačiau darbų pradžios data liko neaiški.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment