Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Svarbu padarytų aukštas iškilias perėjas, nes dabar greičiai ten labai dideli, pvz. GV nuo santariškių sukant link Akropolio daug kas važiuoja 80 km/h ar net greičiau (o jei važiuoji ant kokių 60 km/h dar ir aplenkti sugeba), net autostradose daug kur tokių greitų/plačių nuovažų nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąO aš iš vis už dobilo panaikinimąLietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Siūlot šviesoforą Ozo g.?
Dar nepamirščiau Pilaitės pr.-VA sankryžos. Ten perdaryčiau iš dobilo į deimantą. Nebūtų greičio sumažinimo VA, liktų 90 km/h.
Comment
-
Ozo dvirtakyje problematiškiausia bus Jūsų minima GV-Ozo g. jungiamoji gatvė. Leidžiantis nuo akropolio pusės matomumas labai prastas reaguojant į didelį greičiu lekiančius.
Kitose vietose pagrindinis pavojus - įvažiuojantys vairuotojai, nerodantys posūkio. Visai smagu, kad bus vandens nuvedimas (ar čia atraminis techninis šaligatvis?), nes takas žemiau nei gatvė.
O pats tiltas asfaltuotas, pakankamao platus, bet svarbu jo viduryje nėra stulpų kaip kokioj Oslo g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai vat ir kalbam apie tai, kokios bus greičio slopinimo ar kitos saugumo priemonės? Užbrūkšniavimas iki vienos juostos pločio kaip minimum, bet be greičio kalniuko čia matyt irgi negalima apsieiti.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dar geriau viską išspręstų dobilo panaikinimas ir šviesoforo įrengimas Dviračių takas praeitų pro vieną šviesoforą bei kilpą į Gel. Vilko g., o kita kilpa būtų kitoje gatvės pusėje, papildomai būtų panaikintas apsisukimas Ozo g. ties PC "Ozas". Tokia vizija europietiško miesto link. Geležinio Vilko g. turėtų mažiau konfliktinių taškų. Ozo g. turbūt niekada nebus automagistralė/autobanas ar Kanzaso prerijų Interstate'as.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDar geriau viską išspręstų dobilo panaikinimas ir šviesoforo įrengimas Dviračių takas praeitų pro vieną šviesoforą bei kilpą į Gel. Vilko g., o kita kilpa būtų kitoje gatvės pusėje, papildomai būtų panaikintas apsisukimas Ozo g. ties PC "Ozas". Tokia vizija europietiško miesto link. Geležinio Vilko g. turėtų mažiau konfliktinių taškų. Ozo g. turbūt niekada nebus automagistralė/autobanas ar Kanzaso prerijų Interstate'as.
Būtent. Jau kalbėta daug, kad reiktų naikinti tą Ozo-GV dobilą. Tai variantas galėtų būti kažkoks toks:
GV palikti be šviesaforų kaip nepertraukiamą greitąją gatvę, o Ozo gatvę sužmoginti, padarant dvi šviesoforines sankryžas. Atsirastų du šviesaforai, liktų keturios (vietoj 8) nereguliuojamos nuovažios, kuriose turėtų būti kalniukai su perėjomis. O šviesoforų Ozo gatvėj vis tiek netoliese pilna, dar du nieko nepagadintų
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip kompromisinis ir visiems ne per blogas variantas būtų žiedas (dėl vietos trūkumo būtų kokios netaisyklingo ovalo ar aštuoniakampio formos), paliekant nenutrūkstamą eismą Geležinio Vilko gatve po juo (kaip po Pedagoginio žiedu). Automobilių eismas irgi būtų mažiausiai stabdomas, nes šviesoforų nereikėtų. Žiede būtų iškilusios perėjos pėstiesiems ir dviratininkams. Dabartinis viadukas liktų tik pėstiesiems ir dviratininkams.
Vienintelė problema iškiltų kada nors sugalvojus paleisti kokį tramvajų Ozo gatve, tada gali prireikti jam statyti atskirą viaduką. Bet čia jau visiškai hipotetinė problema.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDar geriau viską išspręstų dobilo panaikinimas ir šviesoforo įrengimas Dviračių takas praeitų pro vieną šviesoforą bei kilpą į Gel. Vilko g., o kita kilpa būtų kitoje gatvės pusėje, papildomai būtų panaikintas apsisukimas Ozo g. ties PC "Ozas". Tokia vizija europietiško miesto link. Geležinio Vilko g. turėtų mažiau konfliktinių taškų.
Tačiau vietoj dviejų lygių sankryžos siūlyti šviesoforus yra, švelniai tariant, yra nesąmonė. Nepriimkite, asmeniškai, bet fantazijos irgi turėtų turėti ribas.
Prašom pasitikrinti savo idėjas su Ozo gatvės eismo dalyviais ar šalia esančių prekybcentrių lankytojais,
Gal reikėtų iškart siūlyti uždrausti automobilių eismą Ozo gatvėje ir ją visą atiduoti dviratininkams ir paspirtukininkams.Paskutinis taisė Romas; 2021.05.09, 23:24.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDobilo formos dviejų lygių sankryžą nėra idealus sprendimas. Dėl žemės pigumo ir skurdo anais laikais nebuvo projektuojamos estakados.
Tačiau vietoj dviejų lygiųų sankryžos siūlyti šveisoforus yra, švelniai tariant, yra nesąmonė. Nepriimkite, asmeniškai, bet fantazijos irgi turėtų turėti ribas.
Kai būsite Vilniuje, prašom pasitikrinti savo idėjas su Ozo gatvės eismo dalyviais ar šalia esančių prekybecentrių lankytojais,
Gal reikėtų iškart siūlyti uždrausiti automobilių eismą Ozo gayvėje ir ją visą atiduoti dviratininkams ir paspirtukininkams.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąais laikais planuota neatsižvelgiant į pėsčiuosius, dabartinė infrastruktūra yra nesaugi tiek automobilininkams dėl dobile susikertančių srautų, tiek pėstiesiems, kurie ten vaikšto ir turi kirsti jungiamuosius kelius, kuriuose visi gerokai viršija greitį.
Comment
-
Parašė Romas
Ir visas eismo problemas Ozo - Geležinio vilo g. , kur dviem lygiais abiem kryptimis rytais stovi kilometriniai kamščiai, išspręs šviesoforas
- 6 patinka
Comment
-
Šiaip jau šviesoforinę sankryžą ten padaryti fiziškai sunkoka būtų be didelių pertvarkų, nes gatvės praeina skirtinguose lygiuose. Kita vertus, dabartinė sankryža, šiaip skirta labiau greitkeliams, miestui nėra tinkama, nes ten egzistuoja pėsčiųjų ir dviratininkų eismas (ir tikrai ne visi sulėtina ar juo labiau sustoja jų praleisti).
O sutvarkyti būtų gana nesunku arba paprastuoju būdu (dobilo lapuose įrengiant iškilusias perėjas ar reguliuojamus šviesoforus) arba daugiau pertvarkos (dviejų viadukų) reikalaujančiu: įrengti ir pėstiesiems draugišką ir automobiliams pralaidžiausią sankryžą - žiedą.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment