Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    O tai savivaldybė nežinojo kad reiks derinti su gyventojų interesais ? Ar kame bėdos, kad pastoviai sukuriami terminai “iš lempos”, kurių pati savivaldybė net nesilaiko ?
    Maža to, neaiški reagavimo į pasiūlymus logika. Kartais pakanka universalaus "nėra galimybių". Kitais atvejais užtenka marazmatinės pastabos stabdyti daugiamilijonius projektus. Prisiminkime Liepkalnio sankryžos "padidės tarša"...

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      O tai savivaldybė nežinojo kad reiks derinti su gyventojų interesais ? Ar kame bėdos, kad pastoviai sukuriami terminai “iš lempos”, kurių pati savivaldybė net nesilaiko ?
      Terminai iš lempos, taip problema. Reiktų (žinant, kad valdant bet kokius projektus vėlavimai beveik neišvengiami) tiesiog iš anksto užsidėti saugumo maržą, nurodyti vėlyvesnį laikotarpį, ir geriau vieną kitą kartą kai viskas pavyksta "baigti anksčiau laiko".

      Kita problema, kad visai nemažai įgyvendinamų projektų yra seni (kartais labai seni, suplanuoti dar kokiais 80-aisiais) ir jie pradedami taisyti ne iš anksto, planuojant atgaivinti jų įgyvendinimą, o tik po pykčių, protestų ir gal net teismų.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Amatų gatvės nuo Naugarduko g. iki Švitrigailos g. statybos projektas

        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...021-m-sarasas/ .

        O nebūtų geriau kažkaip taip gatvę užbaigti?

        Click image for larger version

Name:	Amatu p.JPG
Views:	2358
Size:	208,6 kB
ID:	1871245
        https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

        https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...43,-0.0000&k=N

        Comment


          Čia berods yra istorinė gatvė, tai ne. Eismas joje jeigu ir vyks, tai bus tik tų kelių namukų gyventojų.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Čia berods yra istorinė gatvė, tai ne. Eismas joje jeigu ir vyks, tai bus tik tų kelių namukų gyventojų.
            O geras, tikrai!
            Attached Files

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              tada kai bus suderinta su visų interesais
              T.y. Niekada. Neįmanoma suderinti su visų interesais. Aplinkinių gyventojų interesas tik vienas - kad niekada nebūtu čia nieko statoma ir galėtu toliai savo šunis šikinti apleistoje pievoje.

              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Yra dar fantastinis Ukmergės g. projektas.
              Nėra. Ten tik architekto fantazija. Be prastai nupieštos vizualizacijos ten nieko nebuvo. Rinkiminis pasvaigimas ir tiek ten.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                T.y. Niekada. Neįmanoma suderinti su visų interesais. Aplinkinių gyventojų interesas tik vienas - kad niekada nebūtu čia nieko statoma ir galėtu toliai savo šunis šikinti apleistoje pievoje.
                Nėra. Ten tik architekto fantazija. Be prastai nupieštos vizualizacijos ten nieko nebuvo. Rinkiminis pasvaigimas ir tiek ten.
                Tas rinkiminis išmestas PR'iaščikų, kad užmaskuoti nesugebėjimą per ankstesnę kadenciją pajudinti iš mirties taško seniau žadėtus projektus.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Aplinkos tvarkymo standartas Vilniuje – kur ir kaip keisis miestas per 2021 metus

                  https://vilnius.lt/lt/2021/03/25/apl...er-2021-metus/

                  https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/miesto-ukis-ir-transportas/gyvenamosios-aplinkos-gerinimo-programa-2021-m/

                  Comment


                    DUK apie Infrastruktūros plėtros įmoką https://vilnius.lt/lt/2021/03/18/duk...pletros-imoka/
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      DUK apie Infrastruktūros plėtros įmoką https://vilnius.lt/lt/2021/03/18/duk...pletros-imoka/
                      Anksčiau tavo pasidalintoje nuorodoje planuojustatyti.lt yra jau pirmas sutarties (vietoje įmokos) pavyzdys. VMS su LIDL ties Oslo/Erfurto g. Įpareigojimas nutiest dvirtakius/žiedą ir pan.

                      https://planuojustatyti.lt/info-portal/vilniaus-m.-sav
                      Paskutinis taisė Riedis; 2021.03.31, 09:02.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Juodojo kelio, Gurių g. ir Tolimosios g. rekonstravimas. Nuotraukos darytos 2021-04-03

                        1. Juodojo kelio ir Gurių g. sankryža


                        2. Juodasis kelias link Grigaičių


                        3. Nuovaža


                        4. Juodasis kelias link Grigaičių. Po darbų sankryža bus reguliuojama šviesoforu.


                        5. Juodasis kelias link centro.


                        6. Tolimoji g. link Naujosios Vilnios


                        7. Žvilgnis atgal


                        8. Tolimoji g. link Naujosios Vilnios


                        9. Tolimoji g. link Juodojo kelio


                        10. Nuovaža į degalinę


                        11. Juodasis kelias link Grigaičių


                        12. Juodasis kelias link Grigaičių. Toliau šaligatvis labai prastos būklės, per siauras ir per vidury esančiomis el. tinklų atramomis.


                        13. Juodasis kelias link centro


                        14. Žvilgnis atgal. Toliau šaligatvio nėra.

                        Comment


                          Įdomu, ar užtaisyta ta didžiulė duobė pagrindinėje Pavilnio sankryžoje prie degalinės (Juodasis kelias - Tolimoji g.)

                          Comment


                            Schema paimta iš detaliojo plano koncepcijos su SPAV ataskaita TPD Nr. K-VT-13-18-344

                            Detaliajame plane nagrinėjamos teritorijos susisiekimo brėžinys (Viadukas ir prieigos Pilaitės pr.)

                            Click image for larger version

Name:	Detalusis2.png
Views:	982
Size:	2,31 MB
ID:	1881177

                            Detaliojo plano aiškinamąjame rašte matomas aplinkinių teritorijų vystymas. Iš pirmo žvilgsnio, įdomu, kad įgyvendinus viaduką ir jungiamąjį kelią su Baltynės/Sietyno g. atitinkamai turėtų būti panaikinti kairieji posūkiai Pilaitės pr ties Pociūno ir Sietyno g. (Schemoje melsvi skrituliai apačioje). Kitaip tariant B kategorijos gatvės jungtys su D pajungtos tik dešiniaisiais posūkiais (atitinkamai ir šviesoforai galbūt net ir panaikinti).

                            Click image for larger version

Name:	Detalusis.png
Views:	1018
Size:	985,0 kB
ID:	1881176
                            Taip pat užsiminta potenciali tendecija Pilaitės 24 000 pakelti iki 56 000 iki 2030m.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
                                Ten posūkis, tai turbūt ypatingai siaurinti ir nelabai išeitų. Fūros čia važiuoja, autobusai turbūt irgi gali važiuot, tai išsisukimui vietos paliekama. Bet iškilias galėtų padaryt, kaip buvo komentuota anksčiau.

                                Man įdomiau kaip bus ant viaduko? Vietos ten lyg ir nėra plačiam dviračių takui.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. (...)
                                  Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
                                  https://i.imgur.com/rnd76M6.jpg
                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Bet iškilias galėtų padaryt, kaip buvo komentuota anksčiau.
                                  Šiek tiek perlenkta su norais siaurinti ir daryti iškilias perėjas kur reikia ir kur nereikia - net Ozo-Geležinio Vilko gatvių mazge.
                                  Dviratininkų per dieną būna vos vienas kitas. Negi sunku prieš kertant gatvę apsidairyti.
                                  Ten yra transporto mazgas, kur kasdien važiuoja tūkstančiai automobilių. Stabdyti eismą visokiais kalneliais gadinant pakabas yra pretekliniai. Gal dar kils noras jungtyje tarp gatvių pastatyti šviesoforą.

                                  Comment


                                    Man tai realiai išsukinėjant nuo Ozo (prekybcentrio) į Ozo g. tas dvirtakis nuo kalno taip baisiai atrodo. Pats pastebėjau, kad visada žiūriu ar neatvažiuoja mašinos iš kairės, vaizdą aišku užstoja autobusų stotelė. O į dvirtakį dėmesio mažai atkreipiu, pristabdau, bet pastebėt ten ar nuo kalno kažkas atvažiuoja visai sunku.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                      Šiek tiek perlenkta su norais siaurinti ir daryti iškilias perėjas kur reikia ir kur nereikia - net Ozo-Geležinio Vilko gatvių mazge.
                                      Dviratininkų per dieną būna vos vienas kitas. Negi sunku prieš kertant gatvę apsidairyti.
                                      Ten yra transporto mazgas, kur kasdien važiuoja tūkstančiai automobilių. Stabdyti eismą visokiais kalneliais gadinant pakabas yra pretekliniai. Gal dar kils noras jungtyje tarp gatvių pastatyti šviesoforą.
                                      Ar automobilių pakabos yra vertingesnės nei žmonių gyvybės?

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Hmm, o jei bus kad pinigai ištaškyti o rezultato kaip ir nėra?
                                        tai aišku, geriau nieko nedaryti

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                          Ar automobilių pakabos yra vertingesnės nei žmonių gyvybės?
                                          Taip.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X