Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O tai savivaldybė nežinojo kad reiks derinti su gyventojų interesais ? Ar kame bėdos, kad pastoviai sukuriami terminai “iš lempos”, kurių pati savivaldybė net nesilaiko ?
Kita problema, kad visai nemažai įgyvendinamų projektų yra seni (kartais labai seni, suplanuoti dar kokiais 80-aisiais) ir jie pradedami taisyti ne iš anksto, planuojant atgaivinti jų įgyvendinimą, o tik po pykčių, protestų ir gal net teismų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Amatų gatvės nuo Naugarduko g. iki Švitrigailos g. statybos projektas
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...021-m-sarasas/ .
O nebūtų geriau kažkaip taip gatvę užbaigti?
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...43,-0.0000&k=N
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia berods yra istorinė gatvė, tai ne. Eismas joje jeigu ir vyks, tai bus tik tų kelių namukų gyventojų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
tada kai bus suderinta su visų interesais
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Yra dar fantastinis Ukmergės g. projektas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąT.y. Niekada. Neįmanoma suderinti su visų interesais. Aplinkinių gyventojų interesas tik vienas - kad niekada nebūtu čia nieko statoma ir galėtu toliai savo šunis šikinti apleistoje pievoje.
Nėra. Ten tik architekto fantazija. Be prastai nupieštos vizualizacijos ten nieko nebuvo. Rinkiminis pasvaigimas ir tiek ten.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Aplinkos tvarkymo standartas Vilniuje – kur ir kaip keisis miestas per 2021 metus
https://vilnius.lt/lt/2021/03/25/apl...er-2021-metus/
https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/miesto-ukis-ir-transportas/gyvenamosios-aplinkos-gerinimo-programa-2021-m/
- 1 patinka
Comment
-
DUK apie Infrastruktūros plėtros įmoką https://vilnius.lt/lt/2021/03/18/duk...pletros-imoka/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDUK apie Infrastruktūros plėtros įmoką https://vilnius.lt/lt/2021/03/18/duk...pletros-imoka/
https://planuojustatyti.lt/info-portal/vilniaus-m.-savPaskutinis taisė Riedis; 2021.03.31, 09:02.
Comment
-
Juodojo kelio, Gurių g. ir Tolimosios g. rekonstravimas. Nuotraukos darytos 2021-04-03
1. Juodojo kelio ir Gurių g. sankryža
2. Juodasis kelias link Grigaičių
3. Nuovaža
4. Juodasis kelias link Grigaičių. Po darbų sankryža bus reguliuojama šviesoforu.
5. Juodasis kelias link centro.
6. Tolimoji g. link Naujosios Vilnios
7. Žvilgnis atgal
8. Tolimoji g. link Naujosios Vilnios
9. Tolimoji g. link Juodojo kelio
10. Nuovaža į degalinę
11. Juodasis kelias link Grigaičių
12. Juodasis kelias link Grigaičių. Toliau šaligatvis labai prastos būklės, per siauras ir per vidury esančiomis el. tinklų atramomis.
13. Juodasis kelias link centro
14. Žvilgnis atgal. Toliau šaligatvio nėra.
- 16 patinka
Comment
-
Schema paimta iš detaliojo plano koncepcijos su SPAV ataskaita TPD Nr. K-VT-13-18-344
Detaliajame plane nagrinėjamos teritorijos susisiekimo brėžinys (Viadukas ir prieigos Pilaitės pr.)
Detaliojo plano aiškinamąjame rašte matomas aplinkinių teritorijų vystymas. Iš pirmo žvilgsnio, įdomu, kad įgyvendinus viaduką ir jungiamąjį kelią su Baltynės/Sietyno g. atitinkamai turėtų būti panaikinti kairieji posūkiai Pilaitės pr ties Pociūno ir Sietyno g. (Schemoje melsvi skrituliai apačioje). Kitaip tariant B kategorijos gatvės jungtys su D pajungtos tik dešiniaisiais posūkiais (atitinkamai ir šviesoforai galbūt net ir panaikinti).
Taip pat užsiminta potenciali tendecija Pilaitės 24 000 pakelti iki 56 000 iki 2030m.
- 11 patinka
Comment
-
Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGeležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
Man įdomiau kaip bus ant viaduko? Vietos ten lyg ir nėra plačiam dviračių takui.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGeležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. (...)
Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
https://i.imgur.com/rnd76M6.jpgParašė Creatium Rodyti pranešimąBet iškilias galėtų padaryt, kaip buvo komentuota anksčiau.
Dviratininkų per dieną būna vos vienas kitas. Negi sunku prieš kertant gatvę apsidairyti.
Ten yra transporto mazgas, kur kasdien važiuoja tūkstančiai automobilių. Stabdyti eismą visokiais kalneliais gadinant pakabas yra pretekliniai. Gal dar kils noras jungtyje tarp gatvių pastatyti šviesoforą.
- 1 patinka
Comment
-
Man tai realiai išsukinėjant nuo Ozo (prekybcentrio) į Ozo g. tas dvirtakis nuo kalno taip baisiai atrodo. Pats pastebėjau, kad visada žiūriu ar neatvažiuoja mašinos iš kairės, vaizdą aišku užstoja autobusų stotelė. O į dvirtakį dėmesio mažai atkreipiu, pristabdau, bet pastebėt ten ar nuo kalno kažkas atvažiuoja visai sunku.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Šiek tiek perlenkta su norais siaurinti ir daryti iškilias perėjas kur reikia ir kur nereikia - net Ozo-Geležinio Vilko gatvių mazge.
Dviratininkų per dieną būna vos vienas kitas. Negi sunku prieš kertant gatvę apsidairyti.
Ten yra transporto mazgas, kur kasdien važiuoja tūkstančiai automobilių. Stabdyti eismą visokiais kalneliais gadinant pakabas yra pretekliniai. Gal dar kils noras jungtyje tarp gatvių pastatyti šviesoforą.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Hmm, o jei bus kad pinigai ištaškyti o rezultato kaip ir nėra?
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Ar automobilių pakabos yra vertingesnės nei žmonių gyvybės?
Comment
Comment