Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Vilnelės skverai" statybų eiga ir Manufaktūrų g. rekonstrukcija

    Click image for larger version

Name:	20210314_155315.jpg
Views:	1248
Size:	1,01 MB
ID:	1869328 Click image for larger version

Name:	20210314_160456.jpg
Views:	1217
Size:	1,71 MB
ID:	1869329 Click image for larger version

Name:	20210314_160503.jpg
Views:	1230
Size:	1,36 MB
ID:	1869330

    Comment


      Šiemet nusimato visai įdomių viešųjų pirkimų (statybos darbų):

      Didesni pirkimai:
      Titnago g., Dubliškių g. ir Gariūnų g. sankryžos rekonstravimo darbai
      Nemenčinės pl (nuo Kairėnų iki miesto ribos),
      Šiaurinės gatvės I etapo nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. jungties + įtampos laidų perdarymas

      Mažėsni darbai:
      Talino ir Helsinkio g. jungtis (viaduko per aplinkkelį sujungimas su gatvėmis)
      Tarandės gatvės nuo Ukmergės g. iki Putiniškių g. rekonstravimo darbai
      Bendorių g. dalies nuo Tarandės g. iki Žirgupės g. rekonstravimo darbai
      Džiaugsmo gatvės nuo Paeglinės g. iki Pergalės g., Vilniaus m., rekonstravimo darbai
      Taugotiškių g. tarp Versmių g. ir Džiaugsmo g. ir J.Staugaičio g. atkarpos statyba

      A juostos:
      Kareivių gatvės tarp Verkių g. iki Kalvarijų g. kapitalinis remontas (berods nuo Žirmūnų iki Verkių jau šiemet įgyvendins)
      Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių ir Treinio g.
      Ozo g. nuo Gelvonų iki Kernavės g.
      T. Narbuto g. nuo Laisvės per. Iki Erelių g., Vilniaus

      Dvirtakiai:
      Dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. iki S. Dariaus ir S. Girėno g. statyba ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje iki Žirnių g. Vilniaus m. rekonstravimas
      Geležinkelio gatvės nuo Švitrigailos g. iki stoties aikštės Vilniuje rekonstravimas
      Dviračių tako Antakalnio gatvėje nuo Oginskio g. iki Saulėtekio al. statybos darbai
      Pėsčiųjų ir dviračio tako Pirklių g. statyba
      m., kapitalinio remonto darbai
      Dviračių ir pėsčiųjų tako Fermentų, V. A. Graičiūno, Galvės, Stasylų ir Vinkšnų g. iki Liepų alėjos statybos darbai
      Dviračių ir pėsčiųjų tako statybos Gulbinų, Žaliųjų ežerų ir Europos parko g. atkarpose rekonstrukcijos darbai

      Arunasx
      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/ - Metinis pirkimų planas
      Paskutinis taisė Riedis; 2021.03.17, 11:01.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Ohoho, užsimota neblogai.

        Geležinkelio g. pirkimas jau yra paskelbtas.

        Comment


          Turiu įtarimų, kad ambicijos tokios, nes Susisiekimo ministerija deklaravo siekį finansuoti projektus 3metams į priekį (gal taip, o gal kitaip kitamet žada drastiškai keisti finansavimo modelı) ir baigsis ta kosmosiškai brangi liepkalnio sankryžos rekonstrukcija (nors ir tai kaži ar šiemet viską jau išmokės
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            John čia viešųjų pirkimų metinis planas - suprask didesni projektai su konkursu.

            Ozo g. jungtis bus atliekama remonto būdu, kiek suprantu turbūt šiemet. Dėl Linkmenų nežinau.

            Resutas Lyg ir tas turėtų būti gyvendinamas, nežinau ar čia skaidė dalimis ar ne viskas yra. Bus matyt kai skelbs pačius pirkimus.
            Paskutinis taisė Riedis; 2021.03.15, 15:35.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Algirdo g. praėjusių metų galo pirkimas, berods yra sėkmingas ir, spėju, darbai turėtų prasidėt.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Šiemet nusimato visai įdomių viešųjų pirkimų (statybos darbų):
                ......
                Gal galima šaltinį?

                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Turiu įtarimų, kad ambicijos tokios, nes Susisiekimo ministerija deklaravo siekį finansuoti projektus 3metams į priekį (gal taip, o gal kitaip kitamet žada drastiškai keisti finansavimo modelı) ir baigsis ta kosmosiškai brangi liepkalnio sankryžos rekonstrukcija (nors ir tai kaži ar šiemet viską jau išmokės
                  Šiemet Vilniaus vietinės reikšmės keliams bus skiriama 14,366 mln eur iš Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų.
                  Šaltinis: http://www.e-tar.lt/portal/lt/legalA...01893677bfd7d8

                  Comment


                    15min.lt 2017 liepos 20
                    Vilniaus gatvių ateitis dalies rajonų gyventojams nieko gero nežada
                    Iki 2018 metų planuojama baigti rengti Šiaurinės gatvės I etapo statybos projektą, o visiškai ji įrengta bus iki 2020-ųjų.

                    Iki 2020-ųjų Vilniuje turėtų atsirasti išasfaltuota M.Lietuvio gatvė ir visiškai naujos Santaros (Santariškėse), Šiaurinės g. I etapas bei pabaigtas Pietinis Aplinkkelis. Įgyvendinus šiuos, bus sprendžiamas likusių Šiaurinės g. etapų bei susisiekimo su Pilaitės rajonu likimas, tačiau šių rezultatų laukti galima tik 2023–2025 metais.

                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-827380
                    Tokiais tempais veikiant prieškario Lietuvoje turbūt nebūtų spėta padaryti beveik nieko. Nors dabar galimybės nepalyginamos.
                    Jau dabar aišku, kad šie projektai nebus baigti ir 2025 m., o gal ir iš viso taps "nerealizuoti projektai".

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Jau dabar aišku, kad šie projektai nebus baigti ir 2025 m., o gal ir iš viso taps "nerealizuoti projektai".
                      Koks skirtumas kada nebus įgyvendinti projektai - 2022 ar 2052 metais

                      Ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo nė vieno stambaus projekto.
                      Vakarinis aplinkkelis pradėtas ir įpusėtas Zuoko laikais, o statomas Liepkalnio - Minsko pl. mazgas yra Kelių direkcijos objektas.

                      Nupjauti tują ar papilti smėlio aikštėje lengviau nei padaryti bent vieną projektą.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Koks skirtumas kada nebus įgyvendinti projektai - 2022 ar 2052 metais

                        Ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo nė vieno stambaus projekto.
                        Vakarinis aplinkkelis pradėtas ir įpusėtas Zuoko laikais, o statomas Liepkalnio - Minsko pl. mazgas yra Kelių direkcijos objektas.

                        Nupjauti tują ar papilti smėlio aikštėje lengviau nei padaryti bent vieną projektą.
                        Tiesiog dėmesys buvo nukreiptas kita kryptimi ir šiaip darbų vyksta daug ir didelių. Vien vakar važiavau, statomas dviračių takas didelėje Kalvarijų gatvės dalyje, palei visą Žalgirio gatvę.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Koks skirtumas kada nebus įgyvendinti projektai - 2022 ar 2052 metais

                          Ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo nė vieno stambaus projekto.
                          Vakarinis aplinkkelis pradėtas ir įpusėtas Zuoko laikais, o statomas Liepkalnio - Minsko pl. mazgas yra Kelių direkcijos objektas.

                          Nupjauti tują ar papilti smėlio aikštėje lengviau nei padaryti bent vieną projektą.
                          Hm, o tai kodėl iš jūsų komentaro atrodo jog prie Zuoko pradėtas Vakarinis aplinkkelis nėra LAKD objektas (suprask Zuoko nuopelnas), o prie Šimašiaus Liepkalnio mazgas yra LAKD objektas?


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Vilniaus m. savivaldybėje projektuojant ir įgyvendinant infrastruktūros projektus vyrauja taškinis mąstymas.
                          Pvz., Mykolo Lietuvo gatvės sankryža su Ukmergės p. -Vakariniu aplinkkeliu, kur ne tik nevykęs sprendinys, bet prie pat sankryžos leidžiama statyti komercinius objektus. Mokslininkų - Molėtų pl. dviejų lygių sankryžą galima buvopradėti projektuoti dar prieš 2007 metus, kai iki Molėtų plento nutiesta Geležinio Vilko gatvė.

                          Dabar labiau tikėtina, kad bus vėl leista statyti pastatus prie pat gatvės ir apie dviejų lygių sankryžas reikės pamiršti.
                          Teisybės dėlei bent jau esat nuoseklus ir čia irgi priskyrėt Ukmergės - Mykolo Lietuvio sankryžą savivaldybės "nuopelnams". Ech tas Zuokas su savo taškiniu mąstymu...



                          Comment


                            Tai vis dėlto kada bus pastatyta Šiaurinė ir Mykolo Lietuvio gatvės ?
                            2018 ir 2020 metai jau praėjo,

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Tai vis dėlto kada bus pastatyta Šiaurinė ir Mykolo Lietuvio gatvės ?
                              2018 ir 2020 metai jau praėjo,
                              Spėju, kad tada kai bus suderinta su visų interesais ir patobulinti projektai. Labiausiai šiuos projektus ir stabdė tai, kad jie buvo suplanuoti ne pagal realius poreikius (nes realiai seni projektai) ir neatsižvelgiant į aplinkinių gyventojų interesus. Ir jie būtent dėl to stringa, kad tenka projektus koreguoti, o ne dėl kokių rangovų ar finansavimo problemų.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment



                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                15min.lt 2017 liepos 20 d.
                                Iki 2018 metų planuojama baigti rengti Šiaurinės gatvės I etapo statybos projektą, o visiškai ji įrengta bus iki 2020-ųjų.

                                Iki 2020-ųjų Vilniuje turėtų atsirasti išasfaltuota M.Lietuvio gatvė ir visiškai naujos Santaros (Santariškėse), Šiaurinės g. I etapas bei pabaigtas Pietinis Aplinkkelis. Įgyvendinus šiuos, bus sprendžiamas likusių Šiaurinės g. etapų bei susisiekimo su Pilaitės rajonu likimas, tačiau šių rezultatų laukti galima tik 2023–2025 metais.

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-827380

                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Tiesiog dėmesys buvo nukreiptas kita kryptimi ir šiaip darbų vyksta daug ir didelių.
                                Vien vakar važiavau, statomas dviračių takas didelėje Kalvarijų gatvės dalyje, palei visą Žalgirio gatvę.
                                Nebuvo kalbama apie dviračių takus - tam yra kita tema.

                                Pats Šimašius 2017 metais žadėjo, kad kažkas vyks Šiaurinėje ir Mykolo Lietuvio gatvėse.
                                Tai vis dėlto Šiaurinėje ir Mykolo Lietuvio gatvėse projektuose kažkas kažkada vyks ar prie šios savivaldybės niekada nevyks?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Nebuvo kalbama apie dviračių takus - tam yra kita tema.
                                  O tai infrastruktūra tai tik gatvės ir viadukai?

                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Pats Šimašius 2017 metais žadėjo, kad kažkas vyks Šiaurinėje ir Mykolo Lietuvio gatvėse.
                                  Tai vis dėlto Šiaurinėje ir Mykolo Lietuvio gatvėse projektuose kažkas kažkada vyks ar prie šios savivaldybės niekada nevyks?
                                  Tai projektai rengiami, derinami su aplinkiniais gyventojais, kaip suprantu. Tai vyksta "kažkas".
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Spėju, kad tada kai bus suderinta su visų interesais ir patobulinti projektai. Labiausiai šiuos projektus ir stabdė tai, kad jie buvo suplanuoti ne pagal realius poreikius (nes realiai seni projektai) ir neatsižvelgiant į aplinkinių gyventojų interesus. Ir jie būtent dėl to stringa, kad tenka projektus koreguoti, o ne dėl kokių rangovų ar finansavimo problemų.
                                    Derinti galima iki begalybės. Juolab, projektai kainuoja ir nemažai.
                                    Prisiminkime skandalą LAKD, kai sumokėta už projektus, žinant, kad nebus realizacijos artimiausiu metu.
                                    Už vieno projekto kainą galima iš esmės modernizuoti vieną ar kelias sankryžas, nutiesti poros kilometrų dviračių/pėsčiųjų taką.
                                    Kiek suprantu, dabar bus rengiamas 3-asis Šiaurinės g. I-o etapo projektas...

                                    Ir nuolatiniai tobulinimai nereiškia kokybės. Vienas iš 3 kartus perdarinėtų projektų Grigiškės-Dobrovolė. Dabar gabaliukais pridirbo nesąmonių. Blogai visiems eismo dalyviams.

                                    Yra dar fantastinis Ukmergės g. projektas.

                                    XX a. 30-aisiais metais buvo pastatytas Žemaičių pl. neatsižvelgiant idealiai į ateities poreikius. Galėjo kelioliką metų ar dešimtmečių padiskutuoti prieš darant.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2021.03.21, 10:58.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Derinti galima iki begalybės. Juolab, projektai kainuoja ir nemažai.
                                      Prisiminkime skandalą LAKD, kai sumokėta už projektus, žinant, kad nebus realizacijos artimiausiu metu.
                                      Už vieno projekto kainą galima iš esmės modernizuoti vieną ar kelias sankryžas, nutiesti poros kilometrų dviračių/pėsčiųjų taką.
                                      Kiek suprantu, dabar bus rengiamas 3-asis Šiaurinės g. I-o etapo projektas...

                                      Ir nuolatiniai tobulinimai nereiškia kokybės. Vienas iš 3 kartus perdarinėtų projektų Grigiškės-Dobrovolė. Dabar gabaliukais pridirbo nesąmonių. Blogai visiems eismo dalyviams.

                                      Yra dar fantastinis Ukmergės g. projektas.

                                      XX a. 30-aisiais metais buvo pastatytas Žemaičių pl. neatsižvelgiant idealiai į ateities poreikius. Galėjo kelioliką metų ar dešimtmečių padiskutuoti prieš darant.
                                      Čia vėlgi, priklauso nuo individualaus atvejo. Nes pvz. pats pirminis Šiaurinės gatvės variantas buvo iš tų laikų (ir pati gatvė buvo tokia), kokias civilizuotame pasaulyje šiais laikais jau naikina ir perdarinėja. Tai kokia prasmė būtų buvę ją pastatyti prieš dešimt metų, investuoti daugybę pinigų į visas dviejų lygių sankryžas, o šiandien vartyti akis galvojant kokią nesąmonę mes čia pastatėm.

                                      Ir neskubėjimas su dideliais ir kontraversiškais projektais jau yra apsaugojęs Vilnių nuo baisių nesąmonių. Ankstyvais 2000-aisiais juk svarstė net Neries krantinėse (ten kur dabar žmonės bėgioja ir dviračiais važinėja) įrengti greito eismo gatves.
                                      Paskutinis taisė index; 2021.03.21, 11:18.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Spėju, kad tada kai bus suderinta su visų interesais ir patobulinti projektai. Labiausiai šiuos projektus ir stabdė tai, kad jie buvo suplanuoti ne pagal realius poreikius (nes realiai seni projektai) ir neatsižvelgiant į aplinkinių gyventojų interesus. Ir jie būtent dėl to stringa, kad tenka projektus koreguoti, o ne dėl kokių rangovų ar finansavimo problemų.
                                        O tai savivaldybė nežinojo kad reiks derinti su gyventojų interesais ? Ar kame bėdos, kad pastoviai sukuriami terminai “iš lempos”, kurių pati savivaldybė net nesilaiko ?

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          O tai savivaldybė nežinojo kad reiks derinti su gyventojų interesais ? Ar kame bėdos, kad pastoviai sukuriami terminai “iš lempos”, kurių pati savivaldybė net nesilaiko ?
                                          O tai gyventojai negali PP stadijos metu užpushint dėl siauresnės gatvės ir būtinai tą reik daryt tada, kai jau leidimas statybai trimis pirštais liečiamas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X