Įdomu, kuo iš esmės skirsis nuo viešųjų pirkimų sutarčių puslapio? Ten pasiūlymai ir sutartys yra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Manau, gali, nes kitu atveju naujame BP beveik nebeliktų D kat. gatvių, nors būsimasis planas numato visose esamose D kat. gatvėse įvesti 30 km/h zoną, kad nereiktų tiesti dviračių takų, o piestiesiems būtų saugu, o balkonuose švaresnis oras ir netriukšminga. Pvz. Taikos g., kuri pilnai jungia visą Justiniškių rajoną (30 000 žmonių kompaktiška koncentracija), o ja važiuoja 2 autobusai ir dar buvo / yra naktinis maršrutas – planuoja tą „ramų eismą 30 km/h”, kaip dabar yra Naugarduko g. (30 km/h su iškiliom perėjom)..
Bet Didlaukio g. irgi yra C kategorijos, o ten gatvė siaurinama pagal ramaus eismo gatvių schemą. Tai čia priešpriešos kaip ir nėra.
Comment
-
Štai kaip bus sprendžiami Pilaitės pr. / Vakarinio aplinkkelio viaduko dviračių ir pėsčiųjų takai: statomi du nauji viadukai.
https://citify.eu/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/
- 2 patinka
Comment
-
Labai šaunu, tai šiaurinėje pusėje esamas plačias trinkeles užasfaltuos ir pastatys atskirą pėsčiųjų viaduką, o pietinėje išvis nuims siauras trinkeles ir pastatys bendrą dviejų takų viaduką.
Kalbant apie žiemą, gal tada sugebės technika nuvalyti sniegą, nors dėl šiaurinės dalies kyla abejonių (nemačiau dabartinės situacijos)
Matyt pagrindas čia greitėjimo lėtėjimo juostos atskyrimas nuo būsimos A juostos, bet vis vien gerai, kad sprendiniai visiems.
Klausimas ar čia labai brangus projektas, ar per porą metų įgyvendins?
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimądidžiausias minusas - pirmuose aukštuose jokios prekybos, išskyrus kampinį korpusą ties Šaltinių x Mindaugo g., bus eilinis nuobodus šaligatvis nuobodžioje gatvėje (vis nesuprantu kam ten reikalingos trys juostos, kuomet norės nutiesti dviračių takus sakys - nėra vietos ir važiuokit aplinkinėmis gatvėmis
MadeinVilnius 2021.01.26
Mindaugo gatvė taps patogesnė visiems eismo dalyviams
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...smo-dalyviams/
Comment
-
Iki šiol nesugeba kelio ženklų sutvarkyt su kelio ženklinimu, kad vairuotojams būtų aišku, jog ten dviračių pirmumas. Šiaurės vakarinėj daly pylimas nenukastas, tai aklina zona minant dviračiu, kuriems dar iš vakarų į rytus per klaidą plyta pastatyta draudžianti eismą (be papildomos lentelės su išlyga dviračiams).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąLabai šaunu, tai šiaurinėje pusėje esamas plačias trinkeles užasfaltuos ir pastatys atskirą pėsčiųjų viaduką, o pietinėje išvis nuims siauras trinkeles ir pastatys bendrą dviejų takų viaduką.
Kalbant apie žiemą, gal tada sugebės technika nuvalyti sniegą, nors dėl šiaurinės dalies kyla abejonių (nemačiau dabartinės situacijos)
Matyt pagrindas čia greitėjimo lėtėjimo juostos atskyrimas nuo būsimos A juostos, bet vis vien gerai, kad sprendiniai visiems.
Klausimas ar čia labai brangus projektas, ar per porą metų įgyvendins?
„Capital Mill“ pakoregavo biurų sostinės Pilaitės prospekte statybos datą
2020-11-17 // https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...bos-data&VkrDC
Įmonė skelbia, kad biurus Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto sankirtoje pradės statyti 2021 m. I ketvirtį, o baigs iki 2022 m. rudens. Anksčiau planuota, kad kompleksas bus atidarytas 2021–aisiais.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Žinau kad kai kuriems dviračiu pro ten važinėjantiems nepatiktų, bet aš statyčiau tuos viadukus šiek tiek toliau nuo dobilo, kad takas išvengtų sankirtų su gatve. Olandijoje tokiose vietose pirma žiūrima saugumo, o ne kaip sutaupyti kelias minutes važiuojančiųjų dviračiais laiko. Laiką bando sutaupyti kitose vietose kur viadukais/tuneliais/atitvarais padaro shortcutus neprieinamus kitam eismui, bet aklai nesivadovaujama principu jog takai turi būti tiesūs, o kelionės trukti kuo trumpiau bet kokia kaina, nes greitis toli gražu nėra svarbiausias faktorius, kodėl žmonės renkasi minti pedalus.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO patekti is Capital Mill i Outlet PC bus imanoma tik per pozemine pereja. Tai skaityk dviraninkai netures jokio galimybes kirsti gatve is magistralinio dvirtakio link prekybos centro, much darnumas.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Viliusun Rodyti pranešimą
Reik tikėtis, kad bent jau gatvę logiškiau pertvarkys
MadeinVilnius 2021.01.26
Mindaugo gatvė taps patogesnė visiems eismo dalyviams
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...smo-dalyviams/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.
Be to, atsimenate kvailą sovietmečio idėją paversti Pylimo g. į magistralę? Man ji pradeda vis labiau patikti...
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąŽinau kad kai kuriems dviračiu pro ten važinėjantiems nepatiktų, bet aš statyčiau tuos viadukus šiek tiek toliau nuo dobilo, kad takas išvengtų sankirtų su gatve. Olandijoje tokiose vietose pirma žiūrima saugumo, o ne kaip sutaupyti kelias minutes važiuojančiųjų dviračiais laiko. Laiką bando sutaupyti kitose vietose kur viadukais/tuneliais/atitvarais padaro shortcutus neprieinamus kitam eismui, bet aklai nesivadovaujama principu jog takai turi būti tiesūs, o kelionės trukti kuo trumpiau bet kokia kaina, nes greitis toli gražu nėra svarbiausias faktorius, kodėl žmonės renkasi minti pedalus.
Jeigu viskas liks kaip yra tai manau galėtų įrengti pravažiavimą į kitą pusę po viadukais, ten vietos yra tik reiktų įrengti statmeną sienelę palei aplinkkelį ir taką iškelti aukštyn. Pagal 3d Vilnių viaduko aukštis 6m, padarius 3m aukščio sienelę tilptų bent 2.5m pločio takas įskaitant apsaugos atstumus nuo viaduko sienos iš vienos pusės ir tvorelių virš sienelės iš kitos pusės.
Pociuno pozemines perejos visas nesamoningumas yra tame kad ji daroma kaip ir Panoramoje prie sankryzos, kur tereikejo keliom sekundem daryti ilgesnes fazes. Kazkaip tam paciam Pilaites prospekte sankirtoje su Sietyno gatve pestieji gali pereiti gatve, o pora simtu metru toliau jau nebe, tai visiskas absurdas.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Dviratininkus galima butu laisvai ten paleist po viaduku, bet pestieji ten nelabai noretu eit. Visu pirma gaunasi sioks toks lankas i visai kita puse nei iejimas, visu antra ten baisi smarve ir triuksmas eiti prie aplinkkelio, o laiko praleidi ilgiau nei vaziuojant dviraciu.
Pociuno pozemines perejos visas nesamoningumas yra tame kad ji daroma kaip ir Panoramoje prie sankryzos, kur tereikejo keliom sekundem daryti ilgesnes fazes. Kazkaip tam paciam Pilaites prospekte sankirtoje su Sietyno gatve pestieji gali pereiti gatve, o pora simtu metru toliau jau nebe, tai visiskas absurdas.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.Paskutinis taisė Blaze; 2021.02.01, 16:36.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.
Fizinėmis priemonėmis atskirta dvipusio eismo dviračių trasa gatvės važiuojamojoje dalyje (vienoje gatvės pusėje). Ją gatvės važiuojamosios dalies ribose siūloma atskirti fiziškai įrengiant bortelius (guminius ar kt.), kuoliukus, paaukštinant dviratininkų važiuojamąją dalį, ar taikant kitas priemones, užtikrinančias prevenciją automobilio patekimui į dviračių trasą, stovėjimą jame. Tokio tipo dviračių trasai turi būti skiriamas ypatingas dėmesys dviračių naudotojų eismo saugai
užtikrinti.
Norint daryti juostas – tektų motorizuotam transportui taikyti 30 km/h greitį ir naikinti viešąjį transportą. Pvz., kaip padaryta dabar Žvėryno Kęstučio g., taip jau nebūtų galima daryti.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment