Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Ir tik nereikia pasakoti apie induced demand. Po VA atidarymo jis atsirado? Nepasakyčiau. O štai kamščiai Ukmergės gatvėje ir Laisvės prospekte beveik dingo (aišku, atsirado pora butelio kakliukų VA galuose, bet tai jau kita istorija).
    O Jūs gal skaičiavot, kiek automobilių važiuodavo Laisvės prospektu prieš dešimtmetį ir kiek jų važiuoja dabar (prieš pandemiją) Laisvės pr. ir Vakariniu kartu sudėjus? Ta prasme jų nepadaugėjo? Aš net pats dabar nevengiu kartais vakariniu palėkt iki kokio taško, kur anksčiau net nebūčiau važiavęs Laisvės prospektu - tai ir yra induced demand.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2021.01.24, 16:38.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      O Jūs gal skaičiavot, kiek automobilių važiuodavo Laisvės prospektu prieš dešimtmetį ir kiek jų važiuoja dabar (prieš pandemiją) Laisvės pr. ir Vakariniu kartu sudėjus? Ta prasme jų nepadaugėjo? Aš net pats dabar nevengiu kartais vakariniu palėkt iki kokio taško, kur anksčiau net nebūčiau važiavęs Laisvės prospektu - tai ir yra induced demand.
      Ta prasme ? Tai visvien kažkuria gatve būtumėt važiavęs - ar Laisvės, ar Ukmergės, ar GV. Dabar dauguma srauto važiuoja VA, tai Laisvės prospektas tikrai patuštėjęs

      Comment


        Skaičiuoti tada reikėtų ne tik su Laisvės prospektu, bet ir Ukmergės ir Justiniškių gatvėmis.

        Be to, kaip tada apskaičiuoti, kur tiesiog žmogus pasirinko automobilį vietoj VT (kas ir yra induced demand, kaip suprantu), o kur tiesiog koks nors Petras iš Telšių hipotetiškai persikelė į Tarandę ir dabar važiuoja į darbą į Panerius? Ta prasme, net jeigu kartu sudėjus visas tas 4 gatves, srautas būtų didesnis negu prieš VA nutiesimą, kaip įrodyti, kad tai įvyko ne dėl naturalaus tiek miesto, tiek rajono gyventojų skaičiaus prieaugio?

        Tuo labiau, pats VMS vis akcentuoja, kad nupirkus naujų autobusų, keleivių skaičius VVT stipriai padidėjo.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Man irgi įdomu kas ir kur kritikavo tikruosius aplinkkelius.
          Todėl aš ir klausiau, kokie "blogieji" greitkeliai pastatyti per pastaruosius 20 metų? Konstitucijo pr. jau paminėjome. Kas dar?
          Nes "greitkelius" pseudo-"darnieji" kritikuoja kas trečiame poste, galite įjungti paiešką ir pamatysite.
          Kas realiai pastatyta (ne itin kažkokie stebuklai) irgi nesunku patikrinti.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Todėl aš ir klausiau, kokie "blogieji" greitkeliai pastatyti per pastaruosius 20 metų? Konstitucijo pr. jau paminėjome. Kas dar?
            Nes "greitkelius" pseudo-"darnieji" kritikuoja kas trečiame poste, galite įjungti paiešką ir pamatysite.
            Kas realiai pastatyta (ne itin kažkokie stebuklai) irgi nesunku patikrinti.
            Kaip sakiau, man dar nepatinka Drujos gatvės "fake aplinkelis" viduryje miesto. O šiaip, teisingai, be platinimų (kurie kartais irgi gali būti diskutuotini), kažko daugiau visiškai naujo ir smarkiai blogo nepriklausomybės laikais nebuvo pastatyta.

            https://www.miestai.net/forumas/foru...drujos-g/page6
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

              Ta prasme ? Tai visvien kažkuria gatve būtumėt važiavęs - ar Laisvės, ar Ukmergės, ar GV. Dabar dauguma srauto važiuoja VA, tai Laisvės prospektas tikrai patuštėjęs
              Tą ir sakau, kad nebūčiau važiavęs visai. Kam man makaluotis apkrauta gatve, jei galiu gal arčiau visai kitam rajone nuvažiuot. O vakariniui atsiradus, galiu patogiai palėkt ir toliau, nes greičiau. Taip kad induced demand mano atveju įvyko.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Tą ir sakau, kad nebūčiau važiavęs visai. Kam man makaluotis apkrauta gatve, jei galiu gal arčiau visai kitam rajone nuvažiuot. O vakariniui atsiradus, galiu patogiai palėkt ir toliau, nes greičiau. Taip kad induced demand mano atveju įvyko.
                Aš maniau, kad tik tuo atveju, jei priverstų jus persėsti į VT, ar keliauti pėsčiomis/dviračiu?

                Comment


                  Šiaip labai džiugū, kad tokie projektai planuojami. Savivaldybė atrado drąsos nevisai populiariems, bet svarbiems pokyčiams. Aišku Naujamiestyje yra ir kitų labai bjaurių vietų, kaip Panerių g. , ji nepasaint šio projekto irgi turėtų būti sutvarkyta kuo greičiau. Bet niekur net negirddėjau apie juos tavrkymo planus...

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Tą ir sakau, kad nebūčiau važiavęs visai. Kam man makaluotis apkrauta gatve, jei galiu gal arčiau visai kitam rajone nuvažiuot. O vakariniui atsiradus, galiu patogiai palėkt ir toliau, nes greičiau. Taip kad induced demand mano atveju įvyko.
                    Bet būtum važiavęs į kitą rajoną. Tai šiaip ar taip būtum važiavęs. VA tuo pačiu nukrovė kažkokią kitą gatvę, kurioje būtum praleidęs dar ir daugiau laiko. Oro taršos atžvilgiu susumavus stabdžių kaladėlių, padangų dilimą, turbūt VA truputi toliau 90km/h nestabdant net ir geresnė alternatyva.

                    Comment


                      Panerių gatvė yra įtraukta į preliminarų sąrašą, tai gal yra vilties kad bent suremontuos

                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Preliminarus 2021m. planuojamų tvarkyti / rekonstruoti gatvių žemėlapis:

                      Išdidinta centrinė/pietinė dalis

                      Click image for larger version Name:	Tvarkomos gatvės Pietine.jpg Views:	67 Size:	1,44 MB ID:	1846665

                      Comment


                        Žirmūnų žieda rekonstruos? Gal veikt neturi ko, ten viskas gerai

                        Comment


                          Dangos jame susidėvėjusios yra, kai šlapios, tai net sunkiai matosi nubraižytos juostos per visus bangavimus ir balas.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Diskusija nusirito iki kažkokio absurdo. Jo, tik nutiesus aplinkkelį man užsinorėjo į makdaką, prieš tai obuolius nuo vietinės obels skindavau. Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja, ir čia jau net ne gatvių vartojimo, o bendro vartojimo dvigubėjimo. Prieš 20 metų jokių prekybcentrių nebuvo (beveik), tai aišku kad ir žmonėms keliauti poreikio didelio nebuvo.
                            Prieš 20 metų Vilniuje kamščiai irgi būdavo nemenki, rašau kaip senas automobilistas. Kai kuriose vietose jų dabar net nėra. Pvz: Panerių g., Laisvės-Ukmergės sankryža, Ukmergės-Žalgirio sankryža, Naujininkų geležinkelio viadukas, Kirtimų g., Laisvės pr., Baltupio g., Architektų-Erfurto link Gariūnų ir pan.

                            Comment


                              Visos šitos diskusijos tik parodo kaip trūksta transporto srautų tyrimų Dabar aklai galim šaudyt ar padaugėjo mašinų VA ar nepadaugėjo ir tt.

                              Comment


                                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                Visos šitos diskusijos tik parodo kaip trūksta transporto srautų tyrimų Dabar aklai galim šaudyt ar padaugėjo mašinų VA ar nepadaugėjo ir tt.
                                https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...4b49da93b74118

                                https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15


                                Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2021-01-25 at 18.55.14.png
Views:	1044
Size:	94,5 kB
ID:	1857551

                                Comment


                                  O Savanorių prospektą kodėl praleido? Ten žiauriai susibangavusi danga su įkritusiais šuliniais.

                                  Comment


                                    Koks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu

                                    Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Koks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu

                                      Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).
                                      D&G viadukas ar ne 2017 pertvarkytas? O kad Geležiniam 2019 darbų metu susiaurinus pravažiavimą srautas sumažėjo - kaip ir neturėtų stebinti. Na bet jei žmogus nenori pripažinti realybės, tai niekas jo ir neįtikins. Jei netiki, kad reaktorius sprogo, tai neįtikės ir savo akimis matydamas išbarstytus grafito gabalus, o vis kartos: pultas rodo, kad sprogimas neįmanomas...
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2021.01.26, 07:31.

                                      Comment


                                        D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
                                        Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
                                          Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?
                                          Nebus vienareikšmiško atsakymo, nes klausimas pernelyg tapornas. Gatvės be abejo reikalingos, bet ne tokios, kad akivaizdžiai prieštarautų darnaus judumo planui. Ar bent įsivaizduojat kaip turėtų atrodyti gatvių skerspjūviai, kad kelionėms automobiliu atitektų tik 33%?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X