Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ginthus; 2021.01.24, 16:38.
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO Jūs gal skaičiavot, kiek automobilių važiuodavo Laisvės prospektu prieš dešimtmetį ir kiek jų važiuoja dabar (prieš pandemiją) Laisvės pr. ir Vakariniu kartu sudėjus? Ta prasme jų nepadaugėjo? Aš net pats dabar nevengiu kartais vakariniu palėkt iki kokio taško, kur anksčiau net nebūčiau važiavęs Laisvės prospektu - tai ir yra induced demand.
- 1 patinka
Comment
-
Skaičiuoti tada reikėtų ne tik su Laisvės prospektu, bet ir Ukmergės ir Justiniškių gatvėmis.
Be to, kaip tada apskaičiuoti, kur tiesiog žmogus pasirinko automobilį vietoj VT (kas ir yra induced demand, kaip suprantu), o kur tiesiog koks nors Petras iš Telšių hipotetiškai persikelė į Tarandę ir dabar važiuoja į darbą į Panerius? Ta prasme, net jeigu kartu sudėjus visas tas 4 gatves, srautas būtų didesnis negu prieš VA nutiesimą, kaip įrodyti, kad tai įvyko ne dėl naturalaus tiek miesto, tiek rajono gyventojų skaičiaus prieaugio?
Tuo labiau, pats VMS vis akcentuoja, kad nupirkus naujų autobusų, keleivių skaičius VVT stipriai padidėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąMan irgi įdomu kas ir kur kritikavo tikruosius aplinkkelius.
Nes "greitkelius" pseudo-"darnieji" kritikuoja kas trečiame poste, galite įjungti paiešką ir pamatysite.
Kas realiai pastatyta (ne itin kažkokie stebuklai) irgi nesunku patikrinti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Todėl aš ir klausiau, kokie "blogieji" greitkeliai pastatyti per pastaruosius 20 metų? Konstitucijo pr. jau paminėjome. Kas dar?
Nes "greitkelius" pseudo-"darnieji" kritikuoja kas trečiame poste, galite įjungti paiešką ir pamatysite.
Kas realiai pastatyta (ne itin kažkokie stebuklai) irgi nesunku patikrinti.
https://www.miestai.net/forumas/foru...drujos-g/page6Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Ta prasme ? Tai visvien kažkuria gatve būtumėt važiavęs - ar Laisvės, ar Ukmergės, ar GV. Dabar dauguma srauto važiuoja VA, tai Laisvės prospektas tikrai patuštėjęs
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tą ir sakau, kad nebūčiau važiavęs visai. Kam man makaluotis apkrauta gatve, jei galiu gal arčiau visai kitam rajone nuvažiuot. O vakariniui atsiradus, galiu patogiai palėkt ir toliau, nes greičiau. Taip kad induced demand mano atveju įvyko.
Comment
-
Šiaip labai džiugū, kad tokie projektai planuojami. Savivaldybė atrado drąsos nevisai populiariems, bet svarbiems pokyčiams. Aišku Naujamiestyje yra ir kitų labai bjaurių vietų, kaip Panerių g. , ji nepasaint šio projekto irgi turėtų būti sutvarkyta kuo greičiau. Bet niekur net negirddėjau apie juos tavrkymo planus...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tą ir sakau, kad nebūčiau važiavęs visai. Kam man makaluotis apkrauta gatve, jei galiu gal arčiau visai kitam rajone nuvažiuot. O vakariniui atsiradus, galiu patogiai palėkt ir toliau, nes greičiau. Taip kad induced demand mano atveju įvyko.
- 2 patinka
Comment
-
Panerių gatvė yra įtraukta į preliminarų sąrašą, tai gal yra vilties kad bent suremontuos
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDiskusija nusirito iki kažkokio absurdo. Jo, tik nutiesus aplinkkelį man užsinorėjo į makdaką, prieš tai obuolius nuo vietinės obels skindavau. Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja, ir čia jau net ne gatvių vartojimo, o bendro vartojimo dvigubėjimo. Prieš 20 metų jokių prekybcentrių nebuvo (beveik), tai aišku kad ir žmonėms keliauti poreikio didelio nebuvo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąVisos šitos diskusijos tik parodo kaip trūksta transporto srautų tyrimų Dabar aklai galim šaudyt ar padaugėjo mašinų VA ar nepadaugėjo ir tt.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
- 6 patinka
Comment
-
Koks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu
Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKoks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu
Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).Paskutinis taisė Ginthus; 2021.01.26, 07:31.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąD&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?
- 1 patinka
Comment
Comment